4 kadootjes gekocht online. Binnen 2 dagen was het gearriveerd. Prachtig ingepakt, Alleen had ik nog een inpakdoosje gekocht en dat zat er jammergenoeg niet bij. Wel een extra geurzeepje als extraatje.

Hi Ellen, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 9! Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is geweest. Zou je ons een e-mail kunnen sturen met je ordernummer en bericht aan [email protected]? Dan kunnen we er voor je achteraan gaan met betrekking tot het inpakdoosje. Groet, Stefanie - Team DKW

Super snelle levering! Goed verpakt! Leuke verrassing bij bestelling! Daar wordt je toch blij van :)

Bedankt voor de 10 en het delen van je positieve ervaring Heidi! Groet, Julia - Team DKW

Mooi tv kastje

Afgelopen zaterdag een mooi tv kastje in de winkel gezien en gekocht. Eén la ging wat wat moeilijk dicht. Medewerker heeft deze wat bijgeschaafd en in de was gezet. Helemaal tevreden nu!

Hi Gert, bedankt voor de 9 en het delen van je positieve ervaring! Fijn om te lezen dat het probleem met het kastje naar tevredenheid is opgelost. Nog veel plezier van je aankoop gewenst! Groet, Dewi - Team DKW

Verzorgd & super mooi verpakt, erg blij mee!

Wat ben ik blij met jullie mooie pakketje met amberblokjes. Het ruikt heerlijk en zo mooi verpakt... Dit zijn leuke kleine cadeautjes! Ik hoop zeker weer opnieuw bij jullie te bestellen! Iets anders: Wat ik ook leuk vind om te lezen dat jullie dozen recyclen. Hartelijke groet, Margreeth

Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is geweest Margreeth! Heel veel plezier van je bestelling gewenst en we hopen je zeker terug te zien in onze (web)winkel! Groet, Annemaij - Team DKW

TOP WINKEL!

Ik heb de cadeau setjes besteld met amberblokjes, rasp en schaaltje. Snelle leverering. Kreeg ook nog 1 amberblokje cadeau :) Leuk ingepakt! De cadeau setjes zitten standaard de witte en bruine amber blokjes bij. De witte vind ik heel lekker en de bruine wat minder, maar dit is een mening.

Hi Wan, Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 5-sterren beoordeling! Hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Stefanie - Team DKW

Blij met mijn berger brander alleen jammer dat er geen vloeistof bij zit terwijl dat wel op de site staat dat het erbij zit.....

Hi Connie, Bedankt voor je beoordeling! Inmiddels hebben we hier gisteren ook telefonisch contact over gehad en het verschil in bedrag naar je teruggestort. Het kan enkele werkdagen duren voordat dit bedrag weer op je rekening staat. Groet, Stefanie - Team DKW

Meer gekregen dan verwacht

Bij de bon zaten wat extra spulletjes die het kado helemaal af maakten. Wed door de jarige ook erop prijs gesteld.

Hi Monique, Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! Wat fijn om te lezen dat de cadeaubon in de smaak is gevallen. Hopelijk tot ziens in onze (web)winkel! Groet, Julia - Team DKW

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 5-sterren beoordeling Gea! Groet, Sifra - Team DKW

Goed bedrijf

Hele lieve en aardige colegas goede service op vragen naar aanleiding van een online besteling. Ik ben heel netjes geholpen. Hier kunnen veel bedrijven wat van leren!

Wat fijn om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen Annesophie! Dank voor het delen van je positieve ervaring en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Annemaij - Team DKW

Positief verrast!

Bij mijn zoektocht naar magnetische kaarsenhouders kwam ik bij DKW Woonvision terecht. Hier ben ik nog steeds blij mee! Ik heb 'gewone' kaarsenhouders en voor waxinelichtjes. Het enige nadeel: Ik wil graag de standaard óp het magneetje plaatsen, maar het magneetje is lastig uit de standaard te verwijderen. Verder ben ik alleen maar positief. Leuk geprijsd, snelle levering met een lekker ruikende verrassing in het pakketje en door dit product geef ik blikken en glazen flessen/potten een tweede leven en ben ik zelf weer eens creatief bezig. Ook erg leuk om cadeau te geven: een handbeschilderde fles (dotting) en daar bovenop een magnetische kaarsenhouder met (nep)waxinelichtje. Of op een glazen pot waar je bijvoorbeeld schelpen of droogbloemen in kunt doen. Ideeën genoeg en dat door zo'n 'simpel' product van DKW Woonvision!

Snelle levering top

Supersnel geleverd, en een cadeautje bij mijn bestelling geleverd, hoe leuk is dat :-) Fijn adresjes voor de volgende woodwick kaarsen en amberblokjes!

Hi Judith, Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 5-sterren beoordeling! Groet, Peggy - Team DKW

Mooie producten en snelle bezorging

Hi Daan, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 7! Groet, Stefanie - Team DKW

geweldig

wat een leuke website! kadootjes besteld voor mijn vriendinnen en meteen laten inpakken als kado. Wat leuk zag het eruit. en nog leuker de reacties van mijn vriendinnen! echt een aanrader om bij DKW Woonvision te shoppen. Een website met vele mooie ideeën en ook mooie betaalbare gift kadootjes.

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de lovende woorden Elfie! Leuk om te lezen dat de cadeautjes in de smaak zijn gevallen bij je vriendinnen. Hopelijk tot ziens in onze (web)winkel! Groet, Annemaij - Team DKW

Dramatisch

Niet bereikbaar via telefoon of whatsapp, ondanks dat ze aangeven dat te zijn. Toch maar besteld (en betaald), blijkt het artikel niet op voorraad. Daarna werd ik gebeld (toen kon het blijkbaar wel) en werd zelfs mijn ervaring (de onbereikbaarheid) in twijfel getrokken en een discussie gestart over het feit dat ze eerder al gebeld hadden maar ik niet bereikbaar was. Ik zat in gesprek, de telefoon ging exact twee keer over en werd opgelegd op het moment dat er werd doorgeschakeld naar mijn mobiel. Dat noem ik geen bellen. Fijn, als je onder tijdsdruk iets aanschaft om cadeau te geven en je een dag later nóg minder tijd over hebt om het alsnog te fixen. Nooit meer, deze webshop.

Vlot in huis en super produkt.

Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest Aukje! Bedankt voor de 10! Groet, Mike - Team DKW

Goede service snelle levering. En super leuk

Hi Anita, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 5-sterren beoordeling! Hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Stefanie - Team DKW

Uw amberblokjes lijken veel minder geur te hebben dan die van Bybazz

Ik heb "orginele" amberblokjes van Bybazz gekocht en vond deze zó lekker ruiken dat ik ze ook graag kado wilde doen. Maar omdat ze vrij prijzig zijn ben ik gaan googlen en kwam bij uw site uit, ook omdat ik een paar setjes met raspje en schaaltje wilde maken. Ik heb ze uitgepakt maar heb de indruk dat ze veel minder ruiken als die ik al had. Ook na wat raspen. Ik heb de amber powder blokjes besteld omdat ze op het plaatje het meest leken op die ik heb. Maar ze zien oranje. Om eventueel verschil te ruiken heb ik ook een brown amber besteld. Maar die lijkt ook niet op die ik heb. Ik zag nu pas toen ik nog eens op uw site keek dat u ook amber orgineel heeft. Zouden die dan op de "orginele" lijken en mogelijk ook méér ruiken? Met teleurgestelde groeten, Lisette Koppelmans.

Mooie lamp

Aparte en mooie lamp, snelle levering en hij ziet eruit zoals op de website. Zeer tevreden en dan ook nog verrast worden met het heerlijke geurzakje. Bedankt

Wat fijn om te lezen dat de lamp naar tevredenheid is Marianne! Heel veel plezier van je aankoop gewenst en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Dewi - Team DKW

Komen hun beloftes na. Binnen 1 dag had ik mijn bestelling, netjes verpakt, binnen. Top!!!

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Marlies. Hartelijk bedankt voor de 10 en het delen van je positieve ervaring! Groet, Peggy - Team DKW

Mooie producten. Snelle levering En een leuk extraatje.. super ga zo door

Hi Aranka, Hartelijk bedankt voor het delen van je positieve ervaring en de 5-sterren beoordeling! We wensen je nog veel plezier van je bestelling toe en zien je graag weer terug in onze (web)winkel! Groet, Benita - Team DKW

Heel leuk verpakt in een tasje. En een leuk kadootje erbij. Dat maakt je dag goed. En een snelle verzending. Wat wil je nog meer.

Bedankt voor je lovende woorden en de 5-sterren beoordeling Annie! Hier worden wij blij van! Nog veel plezier van je bestelling gewenst en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Wendy - Team DKW

Snelle levering en mooi verpakt

De ene dag besteld en de andere dag in huis. Ook nog eens heel mooi en goed verpakt alsof ik een kado kreeg.

Hi Vivian, Bedankt voor het delen van je positieve beoordeling en de 9! Hopelijk tot ziens in onze (web)winkel! Groet, Julia - Team DKW

Ik heb dit cadeau nog niet gegeven maar ik vind het zelf heel leuk!

Een mooi product voor een goede prijs-kwaliteit.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de ontvangen bestelling. Dank voor de 4-sterren beoordeling en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Peggy - Team DKW

Zeer goede spullen

Zeer goede spullen en goed ingepakt

Bedankt voor de 9 en het delen van je positieve ervaring! Groet, Wendy - Team DKW

Geweldig!!

Snelste levering die ik heb meegemaakt. En ik bestel veel. Prachtig ingepakt. Gewoon 1 woord GEWELDIG.

Bedankt voor je lovende woorden Megan; hier doen we het voor! Nog veel plezier van je bestelling gewenst en hopelijk tot ziens in onze (web)winkel. Groet, Annemaij - Team DKW

Zuiderzeestraatweg 220

8096 CH Oldebroek

Over DKW Woonvision

Al meer dan 25 jaar is DKW Woonvision een trendsetter op het gebied van uniek wonen. Wij zijn constant wereldwijd op zoek naar de meest verrassende en betaalbare items, die aansluiten op de trends van vandaag! Onze missie is om jou blij te maken met een uitgebreid en origineel assortiment, zodat je altijd kan vinden wat je nodig hebt. Met ons team adviseren en inspireren wij jou graag. Op zoek naar een leuke lamp of toe aan een geheel nieuw interieur? Online, maar ook in onze winkel kun je altijd nieuwe ideeën opdoen. Ons assortiment is zeer uitgebreid en gevarieerd. Met wekelijks nieuwe items raak je bij DKW nooit uitgekeken!