Het was goed te doen!

Doordat je toch nog iets mag eten …. was het allemaal goed te doen. Geen hongergevoel gehad en ik voelde me erg fris in lijf en leden / hoofd

Goede reset !

Je krijgt een duidelijke handleiding en toelichting toegestuurd. Daarin staan diverse tips. Door de goede afbouw van je gewone eetpatroon ben je goed voorbereid op de detoxfase. Ik heb 5 dagen sapjes gedronken die ik gemaakt heb met een slowjuicer. Er zitten diverse recepten bij om die sapjes te maken dus genoeg variatie. Door de supplementen heb ik nooit honger gehad. Doordat je alleen maar drinkt, krijg je wel steeds meer trek in vast voedsel waar je in kunt bijten. Sommige supplementen zijn niet lekker maar dat is even verstand op nul zetten bij het innemen. Ook de darmspoelingen zes keer gedaan. Geeft een opgeruimd gevoel. Ik zie de Innerwave detox kuur als een goede reset en om ná de kuur ook weer beter en minder te gaan eten.

Een fijne reset voor je lijf!

De detox ging me nu voor de tweede keer goed af. Ik mis alleen wat meer recepten keuze tijdens de sapvasten periode. Ook waren het dezelfde recepten als een jaar geleden. Een update of uitbreiding hierin zou wel fijn zijn als je vaker een detox doet.

Niet mijn eerste kuur, dus ik wist dat het me goed zou doen.

Eerst 3 dagen hoofdpijn, daarna 3 dagen pijn terhoogte van mijn heupen( wel paracetamol nodig om te kunnen slapen), maar dan komt het moment dat je fris opstaat en heel ‘licht’ door de dagen komt .

Als je écht iets voor jezelf wilt doen, doe dan dit!

Ik wilde ongezonde (eet)patronen doorbreken, maar met name mijn buik, darmstelsel, immuunsysteem rust en tegelijkertijd een boost geven. Een reset voor mijn lijf en hoofd. Ik heb de basis detoxkuur gedaan: 5 dagen afbouwen, 7 dagen sapvasten en 4 dagen opbouwen. Ik ben heel erg tevreden, zowel over de kuur, het resultaat, als over de persoonlijke begeleiding gedurende de hele kuur en zelfs nog daarna. Mijn buik voelt rustiger, mijn lijf voelt gevoed en schreeuwt niet meer de hele dag om aandacht en mijn hoofd voelt ook nog eens opgeruimder. Een echte reset! Ik ga het zeker vaker doen en kan het iedereen aanraden!

De kuur was deze keer best heftig, maar het resultaat erg bevredigend.

Mijn vriendin en ik hebben de kuur wederom samen gedaan (is ook aan te raden) en voor mij persoonlijk was zeker het begin erg zwaar. Tijdens de afbouwfase heb ik zeker 4 dagen last gehad van hevige hoofdpijn en dat was voor mij een nieuwe (minder prettige) ervaring. Voor mij was dit wel een signaal dat deze detox welkom was... Uiteindelijk hebben we de twee weken goed volbracht en ben ik 7 kg afgevallen en veel belangrijker, voel ik me een stuk fitter en scherper dan daarvoor. Ik kan het iedereen aanraden, maar kies wel het juiste moment (qua werkdruk) en neem alle fases van de kuur even serieus!

Vind t altijd een heel fijn dieet, maar val elke keer niet zo veel kilo af. Terwijl ik het toch echt in de puntjes volg.

Goede begeleiding!

De detox was goed te doen, het bijgeleverde boekje geeft alle instructies voor de hele periode. En daar waar ik vragen had kon ik Patrick goed bereiken en kreeg is snel een reactie.

Voor herhaling vatbaar

Ik zou het graag nog een keer doen. Ik ben nog meer bewust geworden van wat ik eet en heb een minder vol gevoel.

Goede begeleiding en fijne kuur!

Weer een heerlijke reset! Op momenten is het even volhouden maar met de support van Patrick word je door de lastige fases heen gesleept!

Dank je Rob voor je review. Groetjes Patrick

Ongeloofelijk resultaat

Goede begeleiding en service en voel me helemaal herboren na de kuur

Dank je Robbert-Jan. Groetjes Patrick

Uitstekend programma met hele fijne begeleiding

Mijn ervaring met Innerwave is 100% positief. Zelf heb ik de uitgebreide variant gedaan, met 6 dagen sapvasten. Het hele programma is goed te begrijpen. Hele duidelijke instructies. Daarbij is Patrick super betrokken en heeft hij me heel goed geholpen met aanvullende tips en inzicht. Mijn lichaam voelt luchtiger (maar dan met minder lucht van binnen :)) en ik heb heel veel opgestoken van wat nou echt goed is voor je darmen qua voeding. Na de kuur ga je de meest simpele smaken heel erg waarderen. Je proeft ook echt meer. Ik zou aanraden ervoor te zorgen dat je tijdens de sapkuur niet teveel de deur uit hoeft voor verplichtingen zoals werk. Het vraagt wel de nodige aandacht en energie, wat logisch is. Al met al een heel positieve wending en ik ga dit zeker vaker doen via Innerwave!

Dank je Celeste. Groetjes Patrick

Top zoals iedere x

Ben nog bezig met de kuur, zoals de vorige keren best wel taai maar weet wat het oplevert!! Weer met met veel energie het nieuwe jaar in. Gr Andre

Dank je Andre, hopelijk zit je nog steeds in een goede energie zit. Gezonde groet, Patrick

Wat een goed gevoel!

In een week tijd voelde ik mij een stuk fitter en strakker. Het was heel makkelijk vol te houden en ik had zelfs na twee dagen geen snackaanvallen meer. Het is me zo goe bevallen dat ik het nu nog een keer ga doen.

Dank je Lisette, probeer dit leefstijl vast te houden. Gezonde groet, Patrick

Uitstekende detox + praktisch programma

Zeer praktisch programma, met een uitstekende detox als resultaat. Minder, minder, minder, geeft meer, meer, meer.

Dank je Manuel, vooral dat je elk jaar terugkomt als Innerwaver! Gezonde groet, Patrick

Ideale herstart/detox

Perfecte ontgifting van koolhydraten, koffie en vet/alcohol.

Echt een oppepper voor mijn lijf

Ik gebruik Innerwave al jaren, in elk geval 1x per jaar. Om te breken met gewoontes als snoepen. Het is aan de ene kant best pittig, je moet er echt even voor gaan! Maar wel binnen 2 weken klaar met suiker en het allerbelangrijkste geen last meer van een opgeblazen buik. (5-7kg verlies ik per kuur, dat is wel ok mooi meegenomen).

Hi Marijn, Hopelijk heeft de december maand je niet teveel verleid. Bedankt nog voor je review, waardeer ik zeer. Gezonde groet, Patrick

Het voelt als een GROTE SCHOONMAAK. En nu alles "opgeruimd" zien te houden!

Jaren geleden ook al eens een INNERWAVE kuur gedaan. Ik had behoefte om dat zelfde gevoel weer te creëren; meer energie, fitter zijn, de uitdaging met mezelf willen aangaan van het detoxen [met darmspoelingen], een betere stoelgang, en lekker in mijn vel zitten. En dat is me gelukt! Het fijne is, dat ik mijn aangepaste eetpatroon nu ook nog goed kan vast houden en me daardoor heel goed voel. De eerste twee dagen van het vasten waren best pittig omdat ik last had van hoofdpijn. De laatste dag van de sapkuur was ook echt even doorzetten..... Maar ik heb het vol gehouden omdat ik wist wat het resultaat zou zijn!

Hi Sandra, Dank je dat je een review hebt achtergelaten, hopelijk heb je het vast kunnen houden. Gezonde groet, Patrick

Het duurt even, maar na een paar dagen voel je je herboren en heel fit!

Altijd fijn

Het is altijd fijn om deze kuur te volgen. Echter wat me niet bevalt is het feit dat steeds meer supplementen in capsule vorm komen ipv poedervorm. Dat maakt het voor mij een stuk minder aangenaam.

Na het einde van de kuur kreeg ik meer en meer energie.

Mild vasten is een mooie manier om meer energie te krijgen en een paar kilo aan gewicht te verliezen. Ondanks alle verschillende recepten heb je na negen dagen echt wel zin in een andere smaak; laat dat het enige minpunt zijn.

Voortreffelijk maar wél een beetje 'gember-moe'

Ik kan niet anders dan zeggen dat het voortreffelijk gaat. Vandaag is mijn 7e sap-dag... vanaf morgen ga ik het eten weer langzaam opbouwen. En vanochtend gaf de weegschaal maar liefst 7,4(!) kilo minder aan dan vorige week zondag (toen ik ben gestart). Ik ben een fervent koffie drinker en dat heb ik met name de eerste dagen wel gemerkt (hoofdpijn). Tijdens het 'sappen' vond ik dag 2 en 3 lastig, daarna (vanaf maandag jl.) ging het als vanzelf. Uiteraard probeer ik een aantal dingen uit mijn eetpatroon blijvend aan te passen... dat was ook de reden dat ik dit traject wilde doorlopen. De instructiekaarten zijn gewoon heel zwart-wit en duidelijk... die heb ik gewoon precies gevolgd. Ik vond de bestelde sapjes (Happy Juicy) goed te doen, al ben ik wel een beetje 'gember-moe' geworden :).

Voel me zoveel fitter; heb veel meer energie

De kuur ging goed! Ik vond het helemaal niet zwaar en heb zelfs 7 dagen sap (stap 2) gedaan met succes! Een aanrader. Echt heilzaam en goed voor je huid, meer energie en een rustige buik! En ik ben ook weer een paar kilo’s lichter. Dank Innerwave, Patrick, voor de goede begeleiding.

Prima,te doen

Wij hebben de detox kuur gedaan, was goed te doen alleen klopten de recepten niet helemaal. Ik zou graag het nieuwe inner wave boekje ontvangen.

Enorm enthousiast

Na heel wat medicatie gebruik de afgelopen jaren was ik benieuwd wat deze ontgiftkuur kon doen voor mijn darmen en opgeblazen buik. Ik ben enorm blij met het resultaat ik voel me super goed, buikje is rustig. Zeker de bedoeling om wat dingen erin te houden, merr variatie in ontbij en lunch met smoothies en salades blijft erin.