Voor mij was dit een geweldige nieuwe start voor een gezond leefpatroon!

De detox heeft me heel goed gedaan! Een opschoning van binnen en van mijn eetpatroon. Ik voelde me gelukkig heel goed tijdens het detoxen, weinig last van de bijwerkingen. Ik had een heel helder hoofd en de kilo's werden snel minder. Dat deed me goed. De klysma's vielen me mee, het werd een mooi meditatief moment met mijn lichaam. En het loslaten en opruimen voelde super! Ik heb een nieuwe boost gekregen!

Door de kuur (de basiskuur) met duidelijke handleiding voel ik mij weer fitter, ben weer in een gezond eetpatroon met vaste eettijden gekomen en drie kilo afgevallen. Daarbij totaal geen behoefte meer aan allerlei 'lekkere' dingen. De eerste drie dagen van fase 2 (de daadwerkelijke detox) vond ik een heel klein beetje moeilijk maar goed te doen; daarna heel makkelijk, zelfs helemaal geen trek in eten (door de power goodies). Heb daarbij 2x colonhydrotherapie gedaan (clysma) en voelde mij echt vernieuwd. Mijn conclusie is dat het een super detoxkuur is waar je echt van opknapt.

Impactvol

Door het enthousiasme van Patrick overtuigd dat een detox kuur voor mij ook een goede keuze zou zijn. Vooraf eerlijk gezegd niet ingeschat dat het zo'n impact zou hebben. De kuur zit erg goed in elkaar, duidelijke beschrijving van de menu's en supplementen. De 5 dagen met sapjes was toch wel iets te heftig voor mij. Na 2 dagen in overleg met Patrick de middagsap vervangen door een smoothie. Wat erg prettig was, was de persoonlijke begeleiding tijdens de kuur. Proactief was hij geïnteresseerd in het proces en ook bij vragen was hij altijd bereikbaar. Een erg schoon en gezond gevoel na de kuur.

Allesomvattend

Door de detox ‘best’ te volgen voor 12 dagen ben je je extreem bewust van voeding en de impact ervan op je lijf. Het slikken van de supplementen zorgde ervoor dat ik me schoon en gezond voel. Het sapvasten is wel best extreem. Ik vond het goed vol te houden door de diversiteit aan smaken (ik heb alle sapjes gemaakt).

uitstekend.

Ik heb al veel ervaring met detox kuren, maar de Innerwave kuur is mij door het gebruiksgemak en het resultaat, meer dan goed bevallen. Ik ga deze kuur zeker nog eens herhalen.

Wat een energie!

Al een aantal keer heb ik een detoxkuur van Innerwave gedaan. Deze keer de Milde kuur. Voor mij is het een way of life geworden, om regelmatig mijn lichaam de kans te geven om te ontgiften, om een herstart te maken, op een gezonde manier. Ook nu weer zo blij met het resultaat. Na een aantal dagen was die energie er weer, zo lekker!

Elke keer weer een mooie reset

De kuur heb ik al 15 keer gedaan, twee keer per jaar. Zowel fysiek als mentaal heeft het zijn uitwerking. De ervaring is steeds anders maar het geeft me altijd weer een heerlijk opgeruimd en voldaan gevoel. Ook mijn huid knapt er altijd van op.

Ik ben net begonnen..

Afgelopen maandag begonnen, 1 dag flink hoofdpijn gehad. Nu gaat het al beter. Het is goed vol te houden!! Tot nu toe tevreden.. Groetjes Ingrid

Super fijn beter dan pillen voor de obstipatie!

Erg makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken.

Top; een aanrader!!!!

Ik heb dit samen met mijn zusje gedaan. Het programma is makkelijk te volgen (veel info). Power goodies waren prima in te nemen. Darmspoelen is een uitdaging; ik had wat oefening nodig. De sapjes van Cooljuice; dat is puur gemak en echt een aanrader (ook al vond ik een paar sapjes echt niet lekker). Begeleiding was echt heel prettig (groepsapp). Voordelen: geen opgeblazen gevoel meer, voel me gezonder, fitter, energieker en in staat om verleidingen te weerstaan of negeren, ongeveer 4 kilo kwijtgeraakt. Waar heb ik last van gehad? Hoofdpijn op de eerste dag, 2 dagen koud gehad, maar toen was het buiten ook koud en regenachtig, en zo af en toe de hik (wat ik nooit heb).

Goed gefaciliteerd en zeker voor herhaling vatbaar!

Ik vond de detox van Innerwave heel volledig en gedegen. Ik ben ruim 4 kg afgevallen en belangrijker voel ik me fitter, energieker en meer uitgerust! Ik blijf dit zeker met regelmaat herhalen!

Prima te doen

Had de hele kuur afgemaakt en vond de pillen en poeders prima en makkelijk vol te houden

Boven verwachting

Een nieuw avontuur aangegaan. In het begin wat onwennig. Lichte hoofdpijn en wat moe. Hieraan toegegeven. Maar gaandeweg de kuur ging het beter. Het sapvasten ging goed. Leuk om de verschillende recepten te proberen. Dit drie dagen gedaan omdat het nu de eerste keer was. Er komt zeker een vervolg. Dan ga ik voor 5 dagen. Al met al heb ik de kuur als mindful ervaren. En de weegschaal gaf ruim 6 kg minder aan.

Top product, voelde me geweldig na een kuur!

Bedankt Patrick voor de begeleiding!

Avontuur

Gezond zijn is iets waardevols. Je beseft dat soms pas als je het niet meer hebt. Ik ben gezond en probeer daarom mijn gezondheid zoveel mogelijk te behouden. In het kader van 'voorkómen is beter dan genezen', dus. Dat een gezonde darmflora hierbij belangrijk is, was voor mij niet nieuw, maar het heeft wel even geduurd voordat ik besloot dáár ook echt actief iets mee te doen. Na wat rondneuzen op de site en een leuk telefonisch gesprek met Patrick ben ik gegaan voor de 'Detox Compleet Vastenkuur' van Innerwave: een kuur van 3 fasen: afbouw, detox, opbouw, gecombineerd met dagelijkse darmspoelingen. Toen de doos binnenkwam, viel het me gelijk op dat het pakket er goed verzorgd uitzag. Duidelijke handouts, begrijpelijke taal, to-the-point. Heel laagdrempelig, toegankelijk. Netjes en professioneel. De afbouwfase was makkelijk: geen honger, goed te doen. De detoxfase was beduidend pittiger: 7 dagen alleen maar sapjes (ik heb gekozen voor groentesappen en niet voor die van fruit) en dagelijks 1 of 2 darmreinigingen. Dit laatste was het avontuur: er ging een wereld voor mij open. Eenvoudig te doen dankzij de duidelijke uitleg en tot op de laatste reiniging bleven er zaken uit mijn darmen komen waarvan ik niet had vermoed dat ik het 'in me had'... :). En nu zit ik in de opbouwfase. Ik gebruik nog enkele supplementen en eet zo min mogelijk producten die mijn lichaam niet echt helpen. Overall: een prima ervaring. Omdat ik niet ben gestart met klachten, merk ik zelf weinig verschil met vóór de kuur. Met die uitzondering dat tijdens een ZOOM-overleg met mijn collega's ineens en spontaan (zonder dat ik met iemand een woord had gewisseld over mijn kuur) werd gezegd 'Nicole, je stráált helemaal...!!' Dus wellicht toch meer effect dan ik zelf dacht ... :)? Het contact met Patrick verliep erg fijn. Echt een ervaringsdeskundige waar ik makkelijk mee kon praten en die weet waar hij het over heeft. Mijn voornemen? Over 6 maanden opnieuw!

Hele prettige fijne communicatie!

Super produkten!

Ik heb weer meer energie!

Deze 9 dagen dat ik de detox heb gedaan vielen mij erg mee. Wel was het af en toe even uitzoeken wat ik nou wanneer moest doen omdat er soms tegenstrijdigheden in het boekje staan. Maar erg lekkere gerechten en je voelt je per dag beter en gezonder. Ik kan dit zeker aanraden. Daarnaast ook erg fijn dat er de mogelijkheid is om persoonlijk contact te hebben voor wanneer je vragen hebt.

Geweldig ben er fitter van geworden

Het is niet lekker om in te nemen ..... maar met een uit geperste Citroen is het goed te doen

Snel levering en goed ingepakt! Aanrader

Hartelijk dank voor je recensie Catarina, waardeer wij zeer! Gezonde groet, Patrick Willems

Wat een energie!

Een gezonde levensstijl kende ik wel en hier streefde ik ook naar. In de wintermaanden merkte ik toch dat het (on)bewuste (soms toch vele) snoepen/snacken de overhand nam. Die paar kilo's bleven eraan plakken en mijn lichaam leek weer verslaafd te zijn aan suikers. Tijd om eens goed te lezen wat Innerwave te bieden had. Ik had al van Innerwave gehoord, maar de stap om daadwerkelijk te gaan detoxen had ik nog niet genomen. Ik kocht het All Inclusive pakket met drie sapdagen. Een goede detox, maar niet te extreem. De dag nadat het pakket was binnen gekomen ben ik gelijk gestart. Vollebak! Resultaat: Twee dagen enorme hoofdpijn! Via een belletje had ik al snel contact met Patrick, waarmee ik tijdens de rest van de kuur fijn app contact had. Hij gaf tips/adviezen en ik kon al mijn vragen zonder gene stellen, zijn enthousiasme kroop door de telefoon heen. De kuur heeft een zeer duidelijk en praktische handleiding en per fase een prettige en overzichtelijke folder. De houvast van wat je wanneer mag eten/innemen geeft je support om door de kuur heen te dansen. Nadat de hoofdpijn weg was, heb ik me fit, helder en scherp gevoeld. Geen honger (soms wel verlangens) en 100% focus om de kuur te volbrengen. Omdat de sapdagen zo goed verliepen, heb ik ervoor gekozen om er vijf sapdagen van te maken. Het opbouwen van terug gezond gaan eten heeft mij enthousiast gemaakt, doordat er heerlijke recepten worden aangeboden die voeden en niet alleen vullen. Kortom, ben je benieuwd wat het met je doet? Niet twijfelen, maar gewoon doen! Je leert inzien wat je at en wat je voed en dus waar je echt energie van krijgt. Dat is het belangrijkste! Daarnaast zijn die kilo's waar ik last van had eraf en is mijn vetpercentage zichtbaar verminderd. Patrick, mijn dank is groot!

Hallo Marloes, Hartelijk dank voor je uitgebreide en oprechte recensie! Weet dat je de strenge variant hebt volbracht op je wilskracht en discipline en dat je het zelf hebt gedaan. Nu lekker genieten van een gezonde leefstijl met af en toe een lekker wijntje en vette hap! ;-) Gezonde groet, Patrick Willems

Doe al voor de 6e keer een innerwave detoxkuur en sta iedere keer weer versteld van het effect op mijn lichaam. Je voelt je schoon, energiek en je krijgt een mooie glow op je huid!!

Hallo Connie, Hartelijk dank voor je recensie en vooral hartelijk dank voor je jarenlang vertrouwen in onze producten. Tot de volgende keer! Gezonde groet, Patrick Willems

Ik ben nog niet gestart wacht nog even...

Ik doe de kuur 2x per jaar ben vooralsnog niet gestart wacht even ivm extreme drukte op mijn werk momenteel.

HI Monique, Bedankt voor je recensie. Een echte innerwaver inmiddels, ik wens je heel veel succes met de kuur! Gezonde groet, Patrick Willems

in 9 dagen een mentale en fysieke reset

Eerste dag was heftig, contact gehad met Innerwave en goed advies gekregen. Communicatie liep prettig. De recepten zijn heerlijk en sommige een blijvertje

Hallo Jorrit, Dank voor je recensie! Hopelijk gaat het nog goed met je, bedankt voor je vertrouwen! Gezonde groet, Patrick Willems

Behulpzaam, snel en uitstekende producten

Hallo Carina, Hartelijk dank voor je review! Inmiddels een vaste klant geworden, waarderen wij zeer! Gezonde groet, Patrick Willems

Prima product

Hallo Ineke, Hartelijk dank voor je review! Gezonde groet, Patrick Willems