Een goede start om vol te houden

Sapvasten vond ik altijd wat overdreven, tot ik het moment bereikte dat ik een grondige reiniging nodig had. Dit heb ik gedaan met een kuur en de darmspoeling en is me bijzonder goed bevallen. Heb ook nergens last van gehad, behalve dat het gezin iets lekkers at en ik niet mee kon doen. Heb 4 dagen alleen sap gedronken 1 dag smoothies. Nu ik zo heb geïnvesteerd in mijn lichaam, is het makkelijker om verleidingen te weerstaan.

Hallo Marthe, Hartelijk dank voor je review, waarderen wij zeer! Fijne dag en tot de volgende keer. Gezonde groet, Patrick

Twee keer per jaar een moment om volledig te resetten

Ik ben inmiddels met mijn 8e detox bezig en kan niet meer zonder. Ideale manier om 2x per jaar je lichaam de kans te geven weer helemaal schoon te worden en tot rust te komen. Ondanks dat het best pittig is af en toe, is het resultaat op je lijf zo goed at ik niet meer zonder kan.

Hi Linda, Inmiddels alweer jaren vaste klant en dat waarderen wij heel erg! Bedankt voor je review! De Innerwave kuur vergt zeker de nodige discipline, maar je krijgt er inderdaad veel voor terug! Inmiddels alweer 8 x, dan ben je inmiddels een echte 'Innerwaver!' Fijn weekend en tot over een half jaar! Gezonde groet, Patrick

goede sublementen

snelle levering en goede sublementen

Hi Monique, Hartelijk dank voor je review! Gezonde groet, Patrick

LAAT LOS EN JE ZULT LOSGELATEN WORDEN

dát is de samenvatting van mijn innerwave detoxkuur (7 dgn - thuis gedaan) onthaasten.. ontspannen.. ontgiften.. ontlasten.. ontladen.. ont-moeten.. ontvangen.. VRIJ-ZIJN & MOED

Hallo Margret, Dank je voor je review! Zeer enthousiast tijdens de kuurfase, jullie maakte een mooi proces door. Hopelijk kunnen jullie het vasthouden. Mochten jullie nog vragen hebben dan horen wij het heel graag. Gezonde groet en groetjes een Mathys! Patrick

Dat had ik eerder moeten doen

Ik heb de intensieve Detox-vastenkuur met darmspoeling gedaan. In het verleden heb ik wel vaker een (milde) detox gedaan maar nog nooit een met een darmspoeling. Daar had ik toch wel zo mijn ideeen over.... Maar het is mij ontzettend meegevallen! Stap voor stap staat de uitleg van de kuur en het gebruik van de klysmaset uitgelegd. Net als het gebruik van de supplementen. Wat ik ook fijn vond is dat elke dag goed uitgelegd wordt wanneer je welk supplement en/of maaltijd moet nemen.

Hi Joyce, Hartelijk dank voor je review en geweldig om te horen dat je het positief ervaren hebt! Hopelijk blijven we je terug zien, ik wens je een goede gezondheid! Gezonde groet, Patrick

Schoon van binnen en buiten!

6 jaar geleden een soortgelijke kuur gedaan in Thailand. Nooit iets gevonden wat vergelijkbaar was met die ervaring tot ik Innerwave vond! Heel fijn om gewoon thuis te detoxen inclusief de darmspoelingen. Zeker voor herhaling vatbaar. Als een soort APK voor je lijf.

Hi Kim, Hartelijk dank voor je recentie, waarderen wij zeer! Tot de volgende keer! Gezonde groet, Patrick Willems

Super snel geleverd. De detox is zeer uitgebreid met lekkere recepten en praktische tips. Ik ga het zeker nog een keer doen!

Hi Lorna, Hartelijk dank voor je reactie op Kiyoh, dat waarderen we! Tot de volgende keer, dan zijn wij er weer voor je! Gezonde groet, Patrick

Verfrissend!

Het kost enige vasthoudendheid, maar het resultaat is ernaar.

Hi Carina, Hartelijk dank voor je review! Het is en blijft een karakterkuur, maar je hebt hem volbracht en mocht je tips nodig hebben om resultaat te behouden kun je ons altijd mailen. Fijn weekend. Gezonde groet, Patrick

Echt te gek, kan niet wachten om weer 1 te doen

Echt Innerwave compleet is te gek. Alles is goed uitgedacht van menu’s tot de persoonlijke begeleidingen. Het is super fijn om z’n reis te maken met de juiste support en hulp. Heb heel wat detoxen gedaan maar Innerwave I’m alive and hooked. Kan niet wachten om weer een keer diehard te gaan. Nu ga ik eerst proberen alles weer in balans te houden. Dankjewel voor deze reset en tot snel

Hallo Jody, Bedankt voor je beoordeling! Je was ook een voorbeeld voor vele en op en top gemotiveerd! Het wordt nu hoogtijd dat jij je DJ kunsten weer kunt vertonen in het Dance leven! Tot snel Gezonde groet, Patrick

Ik had vorig jaar hetzelfde dieet gedaan. Maar deze is helemaal vernieuwd. Ik vond persoonlijk de vorige beter dan deze. Ik ben nu 4,8 kilo afgevallen en de vorige keer 8,2 kilo. Maar ondanks dat ben ik alsnog tevreden met het resultaat. In het begin had ik het heel erg moeilijk. Vanaf dag 3 is het heel goed vol te houden.

Hallo Laura, Dank voor je eerlijke beoordeling, dat waarderen wij zeer. De Mild vastenkuur is inderdaad vernieuwd en verbeterd. Nieuwe unieke supplementen, recepten en nu met heerlijke soepgerechten erbij. De vorige was ook goed, maar de smoothiepoeder en zakjes soep werden niet altijd goed ontvangen. Hopelijk zien we je toch terug! Gezonde groet, Patrick

Ik ben er heel blij mee!

Ik ben nu in de 2 week bijna klaar met de sappenweek Deze week is best zwaar , maar ik voel mij erg goed met alle pillen en poeders . Allemaal duidelijke instructies en leuke smooties. Ik kan het iedereen aanraden !

Hallo Sylvia, Hartelijk dank voor je beoordeling en hopelijk voel je je goed na de kuur. Mocht je nog vragen hebben dan kun je deze altijd stellen via contact@innerwave.nl. Gezonde groet, Patrick

Buitengewoon verbazend wat voor resultaat deze kuur geeft!

Ik was toe om weer bij mezelf te komen na een drukke en hectische periode. Een kennis vertelde over Innerwave en ik raakte geïnteresseerd en las de recensies. De kuur is goed te doen, de begeleiding die je krijgt als je vragen hebt is echt zeer goed en professioneel. Ik voel me herboren, ben kilo's lichter, maar ben vooral enorm bewust geworden wat zo'n proces met je doet. Inmiddels zijn er twee vriendinnen begonnen met Innerwave en ook zij zijn, ondanks de zware momenten, erg enthousiast. Innerwave bedankt voor de support en tot de volgende keer! Groetjes, Sabine

Hi Sabine, Hartelijk dank voor je review en voor je enthousiasme zodat je vriendinnen ook begonnen zijn. Ze doen het samen en hebben veel steun aan elkaar en ik hoor dat ze ook tips van jou krijgen! Succes met opbouwen en blijf gezond! Gezonde groet, Patrick

Voel me herboren!

Met klachten als erg vermoeid, opgezwollen buik en last van allergie ben ik aan de kuur begonnen. Ik ben 8 kilo afgevallen en voel me als herboren. Ik heb de Best kuur gedaan. Als je jezelf erop instelt is dat prima te doen. Ook de begeleiding is geweldig! Ik ga het vanaf nu twee maal per jaar doen.

Hi Nathalie, Hartelijk dank voor je positieve review! Het doet ons goed om te vernemen dat je je als 'herboren' voelt en vond het fijn dat ik je kon ondersteunen tijdens de kuur. Heel veel succes met opbouwen en tot de volgende keer! Gezonde groet, Patrick

Ik heb een keer op mezelf gedetoxed zonder supplementen en zelf sapjes maken, en ik heb nu voor een tweede keee gedetoxed, maar dit keer via de Innerwavekuur, met supplementen en sapjes van Cooljuice. Mijn eeeste detoxervaring was onprettig en wilde het niet nog een keer doen. Vier jaar later heb ik toch besloten weer te detoxen maar dit keer professioneler. Ik ben blij dat ik terecht ben gekomen bij Innerwave. Detoxen en sapvasten is een uitdaging en je moet wilskracht en doorzettingsvermogen hebben, maar met de Innerwavekuur is het zoveel aangenamer. De supplementen helpen enorm met het detoxen en sapvasten en je voelt je algeheel stukken beter. Je voelt ook dat het echt werkt en je je steeds beter gaat voelen. Je voelt je weer gezond! Ook is de contactpersoon, Patrick, erg aangenaam, attent en vriendelijk. Je wordt goed geholpen en geadviseerd. Daarnaast met de sapjes van Cooljuice maakt het je ervaring prettiger en makkelijker want je hebt de sapjes kant en klaar, je hoeft alleen je koelkast open te trekken. Het zelf sapjes maken is een tijd- en energierovende klus. Al in al is detoxen met Innerwave geweldig. Ik zal niet anders meer willen.

Hi Fatima, Hartelijk dank voor je positieve review, waarderen wij zeer! Ondanks Innerwaven geen makkelijke kuur is en vraagt om discipline en karakter, ben je met jou mentale instelling al voor 75% geslaagd voordat je begint! Fijn weekend en tot de volgende keer! Gezonde groet, Patrick

Snelle levering, goede producten.

Hallo Janine, Hartelijk dank voor je beoordeling! Gezonde groet, Patrick

Ik heb de all inclusief detox kuur van 5 dagen gedaan zonder darmspoeling. Ging goed de supplementen helpen tegen de honger. Heb geen nare symptomen ervaren gedrurende de kuur; maar heb ook niet het idee dat mijn darmen nu heel schoon zijn. Laten we hopen dat het wel zo is!

Hi Kelly, Dank je voor je review! Weet dat een goede Detox- vastenkuur weken tot maanden doorwerkt op je hele systeem, vooral als je een gezonde leefstijl hebt met voldoende beweging en voedingsrijke voeding. Je bent weer aan het eten, maar je lichaam zit nog volop in de Detoxmodus. Vaak zie je de eerste resultaten van de Innerwave kuur aan je huid. Heel veel succes met opbouwen en als je vragen hebt horen wij het graag! Fijn en gezond Paasweekend! Groet, Patrick

Top. Ook de ongevraagde interesse werkt motiverend

Eerste periode vond ik prima te doen. Sapfase af en toe lastig maar was ik ol voorbereid. Ook het gebruik van de slang een je aan :) Pillen gingen wel een beetje irriteren ol het laatst. Al bij al een prima ervaring

Hallo Ron, Hartelijk dank voor je review, waarderen wij zeer! De Innerwave kuur is niet de makkelijkste weg om te volgen, werken aan je gezondheid vraagt altijd om een bepaalde discipline en karakter! Wij wensen je een goede gezondheid en tot de volgende keer! Gezonde groet, Patrick Willems

heerlijk

ik heb de innerwavekuur al een paar keer gedaan. all the way dus ook de clisma's het is elke keer weer pittig. dat de green kamut tegenwoordig in capsules zijn is heel prettig wat mij betreft zou dat ook met de magnesium mogen. beschrijving is goed en begeleiding ook mocht daar behoefte aan zijn. groetjes anja

Hallo Anja, Hartelijk dank voor je review! Helaas kunnen we de magnesium sulfaat niet in capsules leveren, omdat het dan niet werkzaam is. Heel veel succes met opbouwen, voorzie je voeding van veel groente en fruit en eet zoals het seizoen ze aanbiedt! Gezonde groet, vooral in deze onzekere tijd! Patrick Willems

Goed vol te houden

Bij het ontvangen van het pakket met recepten, realiseerde ik mij pas dat ik de sapjes zelf moest klaarmaken. Daar heb je een juicher voor nodig en die heb ik niet!! Ik heb het opgelost door sapjes te kopen en smoothies te maken. Ik vind dat het wel op de website vermeld mag staan dat je een juicher nodig hebt. Zo vanzelfsprekend het mogelijk voor jullie is, zo was dat niet voor mij! Verder denk ik dat er fout staat bij het recept van de groentesoep. Ik had een grote pan vol alle vermelde gesneden groente waar vervolgens maar één liter water aan toegevoegd moest worden. Meer dan de helft van de groenten stak boven het water uit!! Tot slot, bij de smoothies staat ingrediënten voor 1 persoon, ca 500 ml. Nou dat vaker 200 dan 250 ml! Ik heb de detox kuur gedaan in de hoop dat mijn darmen daarna wat beter functioneren. Veel last van obstipatie. Zit nu op dag 4 van fase 3, wachtend op de eerste resultaat van mijn ‘opgefriste’ darmen... Ik heb geen of nauwelijks honger ervaren!

Hallo Roos, Hartelijk dank voor je reactie en het achterlaten van een review, dat waarderen wij zeer. We hebben inmiddels vermeld dat enkele kuren zonder sapjes zijn en men een juicer of blender nodig heeft. Betreft het recept van de soep staat vermeld dat er 2,5 liter water dient toegevoegd te worden, dus staat wel vermeld. Roos, heel veel succes met het voortzetten van een gezonde leefstijl. Gezonde groet, Patrick Willems

Ik neem normaal ook visolie in maar icm jullie multivitamine wordt ik nu misselijk.. had ik voorheen niet

Hallo mevrouw Konings, Dank voor je reactie. Onze supplementen zijn hoog gedoseerd, vaak komt de reactie die je noemt voor bij een te lichte maaltijd. Vanwege de hoge dosis, dienen onze supplementen bij een volle maaltijd ingenomen te worden. Hopelijk kun je dit nog proberen. Gezonde groet, Patrick Willems

ik voel me herboren

Zomer 2019 heb ik de intensieve kuur gevolgd. Ik voelde me herboren na de kuur. Het volgen van de intensieve kuur viel me mee, de sapdagen waren goed te doen en in het algemeen waren de (diepvries) sappen erg smakelijk. Ruim 5 kilo kwijt en veel energie. Wat erg fijn is, is dat alle supplementen melk- en lactosevrij en glutenvrij zijn. dit is een groot pluspunt. Ik gebruik nog steeds supplementen tot grote tevredenheid.

Hallo Nathalie, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om te reageren, dat waarderen wij zeer. Goed om te vernemen dat de kuur je zo goed bevallen, ondanks de kuur veel discipline van je vraagt. Een goede gezondheid en tot de volgende keer! Groet, Patrick Willems

Het enige programma dat blijvend werkt voor mij!

Doe al een aantal jaren 1x per jaar de die hard detox kuur van Innerwave. Even pas op de plaats. Best pittig, maar het geeft een heerlijk gevoel als je klaar bent. 5 kilo lichter en alle eetgewoontes weer even normaal. Voel me fit! Klein dingetje, graag iets meer bietensap de volgende keer. Vond de vorige sapjes iets lekkerder.

Hallo Ellen, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en we waarderen het dat je al jaren ambassadeur bent van Innerwave! Heel veel succes met de opbouw, mocht je vragen hebben dan horen wij het graag. Tot de volgende keer Ellen!

Goede producten welke elkaar aanvullen

Al diverse keren de producten (detox) van Innerwave gebruikt naast mijn detox. Vind het ideaal in gebruik, met duidelijke omschrijving hoe, wat en wanneer te gebruiken. Zeker een aanrader.

Hallo Greet, Hartelijk dank voor je beoordeling en dat je hiervoor de moeite neemt, als we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij dat graag. Gezonde groet, Patrick Willems Innerwave

Goede ervaring

Ik ben al jaren een klant van Innerwave en ik wil nog steeds blijven!

Hi Olena, Hartelijk dank voor je reactie, dat waarderen wij enorm! Wij zijn dankbaar dat je al jaren trouw bent! Gezonde groet, Patrick Willems

Te mooi om waar te zijn? In dit geval wel!

Ik heb deze kuur de afgelopen jaren meerdere keren gedaan. Het doet wat het belooft! Ik slaap weer diep, energiek, haaruitval is weg en vooral fijn dat je weer een reset krijgt van je eetpatroon. Bourgondiër zijn is fijn, maar is niet altijd goed met alle heerlijke wijntjes, kaasplankjes ernaast. Ik heb na de kuur altijd weer een mooie balans kunnen vinden.

Hi Michelle, Hartelijk dank voor je beoordeling, dat waarderen wij enorm! Als we nog wat voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag. Ontvang je graag 4 weekmenu's om je goed gevoel door te trekken, mail dan naar contact@innerwave.nl. Gezonde groet, Patrick Willems