Te mooi om waar te zijn? In dit geval wel!

Ik heb deze kuur de afgelopen jaren meerdere keren gedaan. Het doet wat het belooft! Ik slaap weer diep, energiek, haaruitval is weg en vooral fijn dat je weer een reset krijgt van je eetpatroon. Bourgondiër zijn is fijn, maar is niet altijd goed met alle heerlijke wijntjes, kaasplankjes ernaast. Ik heb na de kuur altijd weer een mooie balans kunnen vinden.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed bereikbaar in geval van vragen, compleet aanbod, gemak.

Sommige folders zijn iets onduidelijk (vb: dien je innerlife in het glas water met citroen te mengen of liever separaat een glas innerlife en daarna een glas lauw water met citroen?) Sommige informatie staat dubbel op de folder, enkele recepten zijn onduidelijk. Aantallen sapjes frecious en kuurprogramma zijn niet gelijk.

• Snelheid/Levertijd

Hallo Anja, Hartelijk dank voor je beoordeling, we gaan hier zeker naar kijken. Als het goed is heeft men 5 Frecious sapjes per dag tijdens de kuurfase, maar we gaan hier naar kijken. Groet Patrick

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, goede service. Heel fijn telefoon contact!!

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor je review, daar zijn we dankbaar voor!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prettige communicatie! En eventuele vragen/problemen worden meteen opgelost!

De website bijwerken qua Innerwave-detox-weken. Het aanbod klopt, maar bijvoorbeeld de prijzen en locatie zijn gewijzigd!

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank, gaan we aanpassen!

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor je review!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Het detox product is goed samengesteld met een duidelijke en veelzijdige uitleg en opties voor het maken van smoothies en sapjes.

De twee supplementen innerlife en ph.husk zijn soms lastig om naar binnen te krijgen, het zou raadzaam zijn hier opties voor innemen toe te voegen.

perfect, zeker aan te bevelen

kuurboekje zat niet in pakket maar werd nadat ik per email had gevraagd direct per mail verzonden

goede service, goed behandeld

Ik ben erg ontevreden over het moeten betalen van verzendkosten bij een besteding lager dan € 200,00. Dit is niet van deze tijd. Het is dat ik enthousiast ben over de producten, anders zou het een reden zijn om niet bij jullie te bestellen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fantastische producten, die echt helpen om het sapvasten goed vol te houden. Aan de textuur van de innerlife en psyllium husk kan ik niet wennen maar ze helpen echt om het hongergevoel tegen te gaan en stimuleren de darmtransactie. Ook superpositief is dat de green kamut nu in capsules zit! :-)

perfect, zeker aan te bevelen

Hartelijk dank voor je beoordeling, dit waarderen wij enorm! Mvg Patrick

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Persoonlijk gevoel.

Iets meer info mbt wat wel en niet eten.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Super leuk bedrijf. En heel gemotiveerd.

Ga zo door!

Dank je voor je beoordeling! Mvg Patrick

goede service, goed behandeld

inhoud verpakking duidelijker aangeven (voor mij was niet duidelijk dat deze inhoud vele malen meer was dan ik eigenlijk wilde/ nodig had).

• Snelheid/Levertijd

Dank je, wat zou je graag duidelijker aangegeven willen hebben?

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Het regent complimenten sinds de start van de sapdagen. Ik straal, zowel vanbinnen als vanbuiten, zowel geestelijk als lichamelijk. Een prachtig resultaat dankzij Innerwave. Complimenten aan Patrick voor advies en support tijdens deze 2e kuur.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor je beoordeling, hopelijk straal je nog steeds! Mvg Patrick

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Spontaan attente email. Goed combinatie van producten en aanvullende diensten. Snelle levering.

Dank je Anita voor je beoordeling! Groet, Patrick

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service en indien gewenst persoonlijk advies waar je ook echt iets aan hebt.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik vond het prima te doen; pakket was goed verzorgt.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelheid verzenden

Verzendkosten erg duur

• Kwaliteit

Dank je voor beoordeling!

zeer slecht, onaanvaardbaar

Lever via innerwave, niet via ander bedrijfsnaam Geef een track en tracé code, dan weet ik iig dat het om jullie pakket gaat e, zeker als je gaat leveren onder een andere bedrijfsnaam. Als je in de alg voorwaarden zegt te bezorgen met tnt post, doe dat dan ook, veel gedoe gehad met dhl en nu na ,1 week is dr nog niet geleverd. Wat ik nog niet kan beoordelen is de klachtenprocedure, heb n klacht ingediend maar er is nog niet gereageerd. Ik ben dus benieuwd of ik mijn geld terug krijg, want ik kan nu niks meer met het product.

• Snelheid/Levertijd

Beste Jannie, Ivm verhuizing bedrijf en nieuwe samenwerkingen met o.a. Laviesage was er een fout in het systeem gekomen. Onze excuses voor dit ongemak, maar het is inmiddels opgelost. Hopelijk ben je wel tevreden over de kuur die je besteld hebt. Mvg Innerwave

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede en duidelijke uitleg en supplementen om de vastenkuur goed en makkelijk vol te houden.

In willekeurige volgorde Punt 1: Handig om de koper direct track and trace door te geven zodat de koper ook thuis is op het moment van leveren. Punt 2: Bij de smoothies zie ik voornamelijk vruchten smoothies staan. Misschien ook leuk en gezonder om groenten smoothies erbij te zetten (en erbij vermelden dat je beter groenten kunt gebruiken dan fruit, laatstgenoemde tot max 2 per dag ivm suikers) Punt 3: Handig om erbij te vermelden hoeveel koffie je kunt gebruiken en dat biologische koffie valt aan te raden. Mogelijk om als je de koffie niet aandurft dat kaldiII koffie een optie is. Punt 4: naast kikoman soja kan tamari gebruikt worden (biologische en glutenvrije variant)

• Snelheid/Levertijd

Hallo Sandy, dank je voor je verbeterpunten, hier wordt aangewerkt! Groet, Patrick

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Superfijne, snelle service. Vriendelijk en toegankelijk. Voor zover ik het kan beoordelen hele goede kwaliteit. Of de prijs goed is? Volgens mij wel. De kuur is in elk geval goed bevallen.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ziet er mooi uit en snelle levertijd

Ik had wel graag iets meer info gewild. De supplementen en klysma kun je vrij makkelijk zelf bestellen. Ik heb dit echter via jullie gedaan omdat ik graag ook wat achtergrondinfo zou willen (meer dan nu). Ook iets meer info over wat je kunt verwachten en of je bijvoorbeeld nog kunt werken of juist niet was prettig geweest.