Goed af en opbouw schema en met top resultaat

5 dagen afbouwen was goed om de sapdagen aan te kunnen. Tot aan de switch veel hoofdpijn. Ik drink 2 liter water maar schijnbaar nog te weinig. Voel me top nu. 3 kg minder maar vooral gewrichten minder pijn, minder moe en slaap beter. Rustiger in het lijf. Wederom heerlijk gevoel nadien. En nu volhouden qua gezonde voeding!

Altijd een super gevoel na een kuur

Het is lastig te omschrijven wat een detox kuur met je kan doen. Iedereen heeft zijn eigen motivatie om er mee te beginnen. Voor mij is het een totale body reset na een, voor mij, troosteloze saaie winterperiode. Het voelt alsof ik uit mijn winterslaap kom. Net als dat de zon weer gaat schijnen en je lekker op pad wil. Voor mij betekent een kuur; Het krijgen van nieuwe energie, motivatie om weer goed voor mijzelf te zorgen en vooral betere mobiliteit! In de periode van de kuur neem ik tijd voor mezelf, neem veel rust, beweeg rustig (yoga en meditatie) en ben vrij van enige vorm van werk. Zo geef ik mijn lichaam alle noodzakelijke ruimte om goed te resetten. Ik mag vandaag weer beginnen met de opbouw na de 7 dagen sappen. Ik voel me als herboren! Wil jij ook van je futloosheid af, meer discipline voor bewegen en gezonder eten? Dan kan de detox kuur van Innerwave (in welke vorm dan ook) jou helpen voor een volledige reset en gezondere keuzes. Ik wens je veel succes met jouw reset.

Fijne recepten, overzichtelijk, handige boodschappenlijst.

Heerlijk schoon aan de binnenkant!

De detox wilde ik ook in 2022 weer doen, omdat deze periode vorig jaar heel goed is bevallen. Zo aan het eind van de winter weer even de focus lessen op de binnenkant van je lijf en daardoor alle effecten op de buitenkant ervaren is een heerlijke ervaring. Na de afbouwfase kreeg ik flink de griep en vroeg ik mij af of ik de sapdagen door kon zetten. Na contact met Patrick (zeer laagdrempelig) heb ik doorgezet en daarbij de volledige kuur kunnen doorlopen. Nu al twee weken blij met de voedingsschema's via Innerwave. Zeker een aanrader, heerlijke recepten en zo hou je de focus op de 80-20 regel heel goed vol.

Ik heb het alweer goed ervaren!

Ik doe de detox al tijdje een keer per jaar en ben ik ieder jaar tevreden met mijn resultaten naar de detox. Ik kan beter slapen en ik krijg meer energie .Iedereen is aanbevelen om 1 keer per jaar te doen. Groetjes, Olena

Zeer goede begeleiding

Nooit geen hongergevoel gehad, voelde me direct veel beter, meer energie, geen dipjes. Het belangrijkste geen zin meer in zoet. Ben daarna met de weekschema's begonnen. Heel gemakkelijk, recepten heel lekker en vlug klaar.

Heerlijk om gezond bezig te zijn

Dit is de 2 de keer dat ik de kuur heb gedaan. Vond het makkelijker dan de eerste keer maar dat is ook omdat je weet wat er gaat komen. Voelt heerlijk om weer gezond bezig te zijn en helemaal met je lijf aan de slag te zijn.

Een geweldige opruiming!

Na maanden teveel wijn en ongezonde dingen erbij werd het tijd voor de knop om, een mindset. Ik had al vaker Detox kuren gedaan, maar nooit in de vorm van een sapkuur met darmspoelingen. Ik had door mijn slechte leefpatroon last van mijn darmen. Diarree onverteerde etensresten. Een klant van mij had deze kuur gedaan, en was erg enthousiast, ze voelde zich helemaal schoon. Ik wilde dit graag ook eens ervaren, maar je moet er wel echt tijd voor hebben. Omdat ik een eigen zaak heb is dit moeilijk te plannen. Maar toen kwam de lockdown, en had ik tijd. De ‘knop’ moest om, en zo had ik een stok achter de deur! Het afbouwen viel me erg mee. Ik vond dat je erg veel mocht eten. Ik heb alleen de eerste 2 dagen hoofdpijn gehad. Ook met de sapjes en alle supplementen die erbij zitten heb ik totaal geen honger of last gehad. De eerste dagen van de darmspoelingen was even zoeken naar de juiste plek om te liggen, en de goede hoogte van de zak. Na een paar dagen ging het goed. Daarna weer het eten opbouwen. De eerste 2 dagen wel diarree gehad, maar dat is nu weer over. Nu ben ik langzaam verschillende voedingsstoffen aan het toevoegen om te kijken waar ik op reageer. Tot nu toe geen diarree meer gehad. Erg blij mee. En lekker 6 kg kwijt. Daar deed ik het niet voor, maar mooi meegenomen. Ik denk dat dit voor mij iets word om jaarlijks te herhalen.

Super kwaliteitsproducten met fijne goede begeleiding

Na mijn eerste ervaring met sapvasten ben ik dankbaar dat ik heb gekozen voor Innerwave en de goeie producten! Dankjewel Patrick en Linda voor de fijne goede begeleiding in een groep met gelijkgestemden. Al deed ieder het op eigen niveau. Zelf 7 dagen sapvasten volgemaakt! Voel me supertevreden en trots. Al was het soms best pittig, het resultaat is dat ik me top voel en ik beweeg makkelijker. Dankjulliewel ;-) Hartelijke groet, Irene Elisa van der Meer.

Zoals verwacht super

Weer lekker in mijn vel, schoon en fris van binnen en buiten!!

deze kuur is goed te volgen en heel duidelijk uitgelegd

Als ik wil detoxen moet ik altijd de geschikte tijd uitzoeken om te beginnen. Met deze kuur gleed ik als het ware zo in de detox. De afbouw wordt goed begeleid en ook de detox zelf. Het begeleidende boekje is heel duidelijk en wordt gezellig weergegeven. Ik voel mij heel goed bij deze kuur. Voorafgaande heb ik een hoge darmspoeling gedaan en na afloop weer. Je hebt dan in 12 dagen een geweldige reset van je lichaam.

Fantastisch!

Innerwave sapkuur; De 4 afbouwdagen: ik keek naar de sapkuur uit, mijn hormonale stelsel proberen te resetten was mijn doel, ik zat vast in mijn body, Frozen shoulders (2!) opgeblazen buik en alle stress die vast zat in m’n lichaam. Ik kocht een slowjuicher en begon met Innerwave detox streng= dus de sapjeskuur. De recepten van de kraakverbod sapjes smaakten allen fantastisch! Ik kon het handelen, ook de klysma’s. (die op zich best meevallen om te doen,ik had zulke spannende verhalen gehoord) En zelfs na een paar keer in een restaurant gezeten te hebben met een sapglaasje en lekkere thee voor mijn neus, had ik nog geen honger. Ik ging gewoon socializen op mijn eigen manier en genoot van de geur van hun eten, maar voelde zelf niet de behoefte dit ook te willen. De opbouwfase-dagen waren voor mij na 7 dagen alleen maar sap wel weer een feestje! het ‘normale eten’ , dat eerste stukje rijstkracker, smaakte dan ook weer fantastisch! Al met al een mooie bijkomstigheid ik viel die 7 sap-dagen ook nog eens 5,8 kg af. Die er nu nog steeds vanaf zijn, mijn koffieverslaving (van 36 jr.) is verdwenen, het smaakt mij gewoonweg niet altijd even lekker meer. Al met al, zeer aan te bevelen, een van m’n Frozen shoulders is inmiddels weer los. Goede aanbeveling om dit eens te proberen als je vast zit in je eigen body! Het is het proberen waard! Succes verzekerd! Liefs, Irma

Voor mij was dit een geweldige nieuwe start voor een gezond leefpatroon!

De detox heeft me heel goed gedaan! Een opschoning van binnen en van mijn eetpatroon. Ik voelde me gelukkig heel goed tijdens het detoxen, weinig last van de bijwerkingen. Ik had een heel helder hoofd en de kilo's werden snel minder. Dat deed me goed. De klysma's vielen me mee, het werd een mooi meditatief moment met mijn lichaam. En het loslaten en opruimen voelde super! Ik heb een nieuwe boost gekregen!

Door de kuur (de basiskuur) met duidelijke handleiding voel ik mij weer fitter, ben weer in een gezond eetpatroon met vaste eettijden gekomen en drie kilo afgevallen. Daarbij totaal geen behoefte meer aan allerlei 'lekkere' dingen. De eerste drie dagen van fase 2 (de daadwerkelijke detox) vond ik een heel klein beetje moeilijk maar goed te doen; daarna heel makkelijk, zelfs helemaal geen trek in eten (door de power goodies). Heb daarbij 2x colonhydrotherapie gedaan (clysma) en voelde mij echt vernieuwd. Mijn conclusie is dat het een super detoxkuur is waar je echt van opknapt.

Impactvol

Door het enthousiasme van Patrick overtuigd dat een detox kuur voor mij ook een goede keuze zou zijn. Vooraf eerlijk gezegd niet ingeschat dat het zo'n impact zou hebben. De kuur zit erg goed in elkaar, duidelijke beschrijving van de menu's en supplementen. De 5 dagen met sapjes was toch wel iets te heftig voor mij. Na 2 dagen in overleg met Patrick de middagsap vervangen door een smoothie. Wat erg prettig was, was de persoonlijke begeleiding tijdens de kuur. Proactief was hij geïnteresseerd in het proces en ook bij vragen was hij altijd bereikbaar. Een erg schoon en gezond gevoel na de kuur.

Allesomvattend

Door de detox ‘best’ te volgen voor 12 dagen ben je je extreem bewust van voeding en de impact ervan op je lijf. Het slikken van de supplementen zorgde ervoor dat ik me schoon en gezond voel. Het sapvasten is wel best extreem. Ik vond het goed vol te houden door de diversiteit aan smaken (ik heb alle sapjes gemaakt).

uitstekend.

Ik heb al veel ervaring met detox kuren, maar de Innerwave kuur is mij door het gebruiksgemak en het resultaat, meer dan goed bevallen. Ik ga deze kuur zeker nog eens herhalen.

Wat een energie!

Al een aantal keer heb ik een detoxkuur van Innerwave gedaan. Deze keer de Milde kuur. Voor mij is het een way of life geworden, om regelmatig mijn lichaam de kans te geven om te ontgiften, om een herstart te maken, op een gezonde manier. Ook nu weer zo blij met het resultaat. Na een aantal dagen was die energie er weer, zo lekker!

Elke keer weer een mooie reset

De kuur heb ik al 15 keer gedaan, twee keer per jaar. Zowel fysiek als mentaal heeft het zijn uitwerking. De ervaring is steeds anders maar het geeft me altijd weer een heerlijk opgeruimd en voldaan gevoel. Ook mijn huid knapt er altijd van op.

Ik ben net begonnen..

Afgelopen maandag begonnen, 1 dag flink hoofdpijn gehad. Nu gaat het al beter. Het is goed vol te houden!! Tot nu toe tevreden.. Groetjes Ingrid

Super fijn beter dan pillen voor de obstipatie!

Erg makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken.

Top; een aanrader!!!!

Ik heb dit samen met mijn zusje gedaan. Het programma is makkelijk te volgen (veel info). Power goodies waren prima in te nemen. Darmspoelen is een uitdaging; ik had wat oefening nodig. De sapjes van Cooljuice; dat is puur gemak en echt een aanrader (ook al vond ik een paar sapjes echt niet lekker). Begeleiding was echt heel prettig (groepsapp). Voordelen: geen opgeblazen gevoel meer, voel me gezonder, fitter, energieker en in staat om verleidingen te weerstaan of negeren, ongeveer 4 kilo kwijtgeraakt. Waar heb ik last van gehad? Hoofdpijn op de eerste dag, 2 dagen koud gehad, maar toen was het buiten ook koud en regenachtig, en zo af en toe de hik (wat ik nooit heb).

Goed gefaciliteerd en zeker voor herhaling vatbaar!

Ik vond de detox van Innerwave heel volledig en gedegen. Ik ben ruim 4 kg afgevallen en belangrijker voel ik me fitter, energieker en meer uitgerust! Ik blijf dit zeker met regelmaat herhalen!

Prima te doen

Had de hele kuur afgemaakt en vond de pillen en poeders prima en makkelijk vol te houden

Boven verwachting

Een nieuw avontuur aangegaan. In het begin wat onwennig. Lichte hoofdpijn en wat moe. Hieraan toegegeven. Maar gaandeweg de kuur ging het beter. Het sapvasten ging goed. Leuk om de verschillende recepten te proberen. Dit drie dagen gedaan omdat het nu de eerste keer was. Er komt zeker een vervolg. Dan ga ik voor 5 dagen. Al met al heb ik de kuur als mindful ervaren. En de weegschaal gaf ruim 6 kg minder aan.