Goed!

Detox werkt voor mij heel goed.

Dag Yevgeniya, Hartelijk dank voor je review! Gezonde groet, Patrick Willems

Compleet pakket van goede kwaliteit en goede begeleiding

Ooit een keer een detox kuur gedaan maar niet te vergelijken met deze kuur. Goede afbouw, uitleg bij sap vasten en goede opbouw. Mooie kick start zo naar een gezonde manier van eten!

Hallo Mariska, Hartelijk dank! Je hebt het goed doorstaan en laten zien dat je over enorme discipline beschikt! Succes met de opbouwfase! Gezonde groet, Patrick Willems

Super detoxkuur

Mijn vrouw en ik hebben de 14 daagse detoxkuur van Innerwave gedaan. De aanloop en relaxfase gingen supergoed. De 5 dagen sapvasten waren wel taai. Dankzij de heerlijke soeprecepten van Patrick zijn we deze ook goed doorgekomen. Al met al weer fris en 5 kg afgevallen. Een aanrader om aan het begin je lichaam te resetten.

Hallo Ad, Hartelijk dank voor je review! Inmiddels al een aantal malen ge-innerwaved, bedankt voor je vertrouwen en je enthousiasme. Gezonde groet, Patrick Willems

Mijn ervaring met jullie al jaren heel goed !

Ik ben al jaren gedaan aan Innerwave en mijn ervaring nog steeds heel goed blijft. Groetjes, Olena

Hallo Olena, Inmiddels al jaren een Innewaver en dat doet ons goed dat je als trouwe klant elke keer terugkomt en dat je even de moeite neemt om een review achter te laten. Hartelijk dank daarvoor en tot de volgende keer! Gezonde groet, Patrick Willems

Heel blij dat ik de mild vasten kuur gedaan heb!

Ik heb de mild vasten kuur gedaan. Is erg goed vol te houden. Al langere tijd verschillende klachten. (Maagpijn, hoofdpijn, vermoeidheid). Veel dokters / artsen gezien, alternatieve geneeswijzen geprobeerd. Aantal diagnoses gesteld, maar nooit de echte oorzaak gevonden. Nu na het vasten al veel klachten weg. Dus door anders te eten kan ik echt wel iets bereiken heb ik ervaren. Echt een aanrader dus! Bedankt voor de goede begeleiding!!

Hallo Anne, Hartelijk dank voor je review! Begeleiden doen we graag omdat we willen dat je een positieve resultaat haalt uit de kuur, maar vooral ook na de kuur. Iedereen heeft een reden en doel om te Innerwaven, het is aan ons om samen dit doel te bereiken. Nogmaals dank! Gezonde groet, Patrick Willems

Aanrader om zeker een keer te proberen

Het was een mooie ervaring en geen last meer van mijn darmen. De eerste week vegan, geen koffie en geen alcohol was een verademing. Geen bewerkt voedsel zorgde voor minder suiker dips en de koffie was niet nodig om het recht te trekken. De tweede week vond ik zwaar. Laag in mijn energie wat voor mijn gevoel echt kwam van het weinig binnen krijgen van calorieën. Wel chill dat je niet hoeft na te denken over eten want de sapjes natuurlijk al geleverd. Ik zou een volgende keer wel met een slow juicer zelf sapjes maken. Hierdoor nu geen last meer van mijn darm en dat was een van de dingen waar ik op hoopte. Qua energie is deze week het zelfde als de eerste week. Ik at over het algemeen al behoorlijk gezond dus wellicht daardoor weinig groot verschil. Al met al een aanrader om een keer reset te doen en jezelf bewust te worden hoe fijn eten is Alle hulp van Patrick was ook fijn!

Hi Philip, Hartelijk dank voor je mooie review en goed om te horen dat je geen last meer hebt van je darmen. Volwaardige voeding en voeding die je makkelijk kunt verteren zal je helpen om je darmen rustig te houden. Probeer gluten- en lactose een tijdje te vermijden, dit zal je goed doen. Er gaat niets boven sapjes die je zelf vers maakt met een slow juicer, dat heeft altijd de voorkeur. Gezonde groet, Patrick Willems

Geen buikpijn meer

Mijn zoon had jarenlang buikpijn, huisarts, mdl-arts konden geen oorzaak vinden. Medicatie bracht geen verlichting. PDS was de diagnose. Daarbij kregen we een 7-tal opties om te gaan proberen, wellicht dat een er van zou gaan helpen. Waar begin je dan??? Na internet afgespeurd te hebben stuitten we op de webinar van Innerwave. Voor ons een heel herkenbaar verhaal van Patrick. En dat we iets aan onze eetgewoontes moest veranderen, dat wisten we stiekem wel. Detox zou het antwoord zijn. Pakket besteld en gestart. We waren zo aan het kokkerellen geslagen dat we nog wel eens het juiste tijdstip van de inname van de detox/supplementen vergaten. En we namen de recepten af en toe te letterlijk, waardoor we de nodige humormomentjes hadden. Zoals: een 1 literpan vullen met groentes plus 1 liter bouillon, dat gaat niet passen ;)De smoothies, soepjes, salades e.a. gerechten smaakten ons zeker. Zelfs spinazie werd zonder tegensputteren gegeten. Ook de variatie mogelijkheden viel ons niet tegen. Helemaal met de extra toegezonden weekmenu's. Wanneer we vragen hadden konden we appen. Heel handig en snel. Het resultaat was verbluffend, 5 kilo kwijt, maar het belangrijkste, geen buikpijn meer. Nu nog een patroon zien te vinden waar gezond eten minimaal 80% is,zoals Patrick het adviseerde. Maar dat komt goed want ook na de kuur kun je ze om advies vragen.

Hallo Ingrid, Hartelijk dank voor je recensie! We hebben regelmatig contact gehad tijdens de kuur en jullie gingen er voor de 100% voor! Het doet me goed dat het resultaat buikpijnvrij is, dit kan verschillende oorzaken hebben maar vaak is het voeding gerelateerd. Zoals we aangegeven hebben chroom niet om ons te contacten als je nog vragen hebt! Geniet van de weg en van jullie nieuwe eetstijl! Gezonde groet, Patrick Willems Innerwave

De milde detox die ik heb gedaan was heel goed vol te houden. Dankzij de heldere beschrijving van de gerechten en de makkelijk in te nemen supplementen is het me 100% meegevallen en heb ik geen honger ervaren.

Hallo Madelon, Hartelijk dank voor je positieve recensie! We zullen je wat weekmenu's mailen zodat je deze gezonde leefstijl en het effect van de kuur kunt voortzetten. Gezonde groet, Patrick Willems Innerwave

Heel duidelijk makkelijk goeie begeleiding

Heel goed te doen en als je de beschrijving goed aan houd dan is het resultaat top

Hallo Johannes, Dank voor je recensie, waarderen we zeer! Heel veel succes met de opbouw en hopelijk mogen jullie snel weer open! #restaurantHugo #Waalwijk Gezonde groet, Patrick Willems Innerwave

Al het kerst vet is weer verdwenen

Na de feestdagen voelde ik me ontzettend opgeblazen, ik weet dat een beetje minder snoepen bij mij niet lukt, daar heb ik iets rigoureus voor nodig. Ik wilde wat gewicht kwijt en tevens de binnenkant weer wat "opruimen". De innerwave methode is duidelijk, dit is wat je eet en dat is het. Ik heb uiteindelijk 4 dagen de sapkuur gedaan en omdat ik in de avond echt behoefte heb aan warm eten een sapje vervangen door een gepureerde soep. Ik zit nu nog in de afbouwfase maar ben nu al 3 kilo kwijt, ik heb geen enkele keer een hongergevoel gehad en de opgeblazen buik is weg. Dus ik ben heel tevreden!

Hallo Ellen, Hartelijk dank voor je recensie! We hebben elkaar gisteren even telefonisch gesproken, het doet ons goed om te horen dat de kuur je van je opgeblazen buik heeft geholpen. Probeer de komende weken eens om gluten- en lactosevrij te eten, veel mensen reageren vooral op deze voedingsstoffen. Gezonde groet, Patrick Willems Innerwave

Ok maar beschrijving kuur wat onduidelijk.

Na bestelling snel ontvangen. Uitleg darmspoelingzak onduidelijk. Een tekening met uitleg, of beter nog een filmpje hoe het werkt zou fijn zijn. Ik had geen juicer en veel van de sapjes moet je persen met een sapcentrifuge. Ik had alleen een blender en was beperkt tot het maken van smoothies die wel lekker waren. Hongergevoel heb ik niet gehad. Tip:iets uitgebreider de stappen beschrijven in kuurboekje, ik had nu toch vragen waar ik geen antwoord op kon vinden.

Hallo Marije, Hartelijk dank voor je recensie! Waarschijnlijk hebben ze het verkeerde boekje in de kuurbox gedaan, want in het kuurboekje van de Intensieve kuur zit een heel stappenplan voor gebruik klysma. Je tip voor een filmpje nemen we zeker mee, dank daarvoor. Gezonde groet, Patrick Willems Innerwave

Beste detox die ik ken

Makkelijke afbouw/opbouw voor eten, goede supplementen waardoor er nauwelijks een hongergevoel ontstaat. Duidelijk schema voor alle fases! Sapvasten heb ik uiteindelijk 5 dagen gedaan i.p.v. 7 dagen. Dit omdat ik met de derde dag zo beroerd voelde (ontgiften) dat ik besloot het nog de 2 dagen in het weekend te doen en dan af te ronden. Ik kan het aanraden om vrij te nemen van werk tijden het sapvasten. Ik heb het zonder darmspoelingen gedaan, een paar jaar terug met darmspoelingen en dat geeft toch wel een 'schoner' gevoel. Dit is de beste detox die ik ken, die je ook heel bewust maakt van wat je met je lichaam doet en wat gezond en ongezond is.

Hallo Aukje, Wat een heerlijke recensie, hartelijk dank hiervoor en het doet ons goed om te vernemen dat je het de beste detox vindt want dat vinden wij namelijk ook! ;-) Geniet nog na van de kuur want de kuur werkt nog een tijdje door in combinatie met een gezonde leefstijl! Gezonde groet, Patrick Willems

Alles werd top geleverd en goede documentatie

Het was zwaar maar als je gemotiveerd bent is het goed te doen.

Hallo Jos, Super bedankt voor je recensie en de genomen moeite! Motivatie en informatie zorgt voor 80% voor het slagen van de kuur, Innerwave is een 'karakterkuur' en vraagt discipline en dat heb je als je hem afgerond hebt! Succes en hopelijk tot de volgende keer. Gezonde groet, Patrick Willems

Zeer snelle levering

Ze houden zich aan de afspraak vandaag besteld m orffen in huis. Tevens zijn het zeer goede supplementen

Hallo Monique, Hartelijk dank voor je review en bedankt voor het vertrouwen in onze supplementen. Mocht je soms vragen hebben kun je ons altijd bereiken. Gezonde groet, Patrick Willems

Perfect ,was goed te doen, zelfs met 't receptenboekje erbij

'T enigste nadeel vond ik de opbouw voor de darmen, was niet aangegeven wanneer je met 't potje met darmbacteriën moest beginnen. Maar verder was 't perfect

Beste D. Smeets, Hartelijk dank voor je review! Goed om te horen dat het goed te doen was, weet dat de kuur nog weken nawerkt in combinatie met gezonde leefstijl. Als het goed is staat het vermeld wanneer je de probiotica dient te nemen, maar we gaan er naar kijken. Wij wensen je een goed en gezond 2021! Gezonde groet, Patrick Willems

Goede voorbereiding is het halve werk

Dankzij het leuke frisse boekje met goede beschrijving, de laagdrempelige toegankelijke begeleiding van Patrick en het zeer verhelderende webinar, over hoe de stofwisseling werkt en reageert op de voeding. Kan ik me langzaamaan goed voorbereiden op de detoxperiode. Door al vast wat recepten uit te proberen en me verder in te lezen, ga ik het nieuwe jaar vol vertrouwen starten met de detoxkuur. Ik ben heel benieuwd.

Hallo Ingrid, Hartelijk dank voor je review! We ondersteunen je graag tijdens het proces, je kunt ons altijd app'en, bellen of mailen tijdens de kuurfases! Heel veel succes met voorbereiding en een gezond 2021! Gezonde groet, Patrick Willems

Pittige kuur maar eenmaal gedaan voel je je stukken beter

De kuur geeft je een energienota. Ik ga dit zeker vaker doen!

Hallo Sabine, Hartelijk dank voor je review, wij wensen je een goede gezondheid, fijne feestdagen en een goed 2021! Gezonde groet, Patrick

Een fijn bedrijf waar je met al je vragen altijd terecht kunt. Deskundige begeleiding en alles 100% natuurlijk. Uitgebreid assortiment vitamines en supplementen beschikbaar

Hallo Carola, Hartelijk dank voor je beoordeling, we waarderen dat je de moeite neemt om dit in te vullen. Je bent inmiddels al jaren een trouwe klant! Gezonde groet, Patrick Willems

Een goede start om vol te houden

Sapvasten vond ik altijd wat overdreven, tot ik het moment bereikte dat ik een grondige reiniging nodig had. Dit heb ik gedaan met een kuur en de darmspoeling en is me bijzonder goed bevallen. Heb ook nergens last van gehad, behalve dat het gezin iets lekkers at en ik niet mee kon doen. Heb 4 dagen alleen sap gedronken 1 dag smoothies. Nu ik zo heb geïnvesteerd in mijn lichaam, is het makkelijker om verleidingen te weerstaan.

Hallo Marthe, Hartelijk dank voor je review, waarderen wij zeer! Fijne dag en tot de volgende keer. Gezonde groet, Patrick

Twee keer per jaar een moment om volledig te resetten

Ik ben inmiddels met mijn 8e detox bezig en kan niet meer zonder. Ideale manier om 2x per jaar je lichaam de kans te geven weer helemaal schoon te worden en tot rust te komen. Ondanks dat het best pittig is af en toe, is het resultaat op je lijf zo goed at ik niet meer zonder kan.

Hi Linda, Inmiddels alweer jaren vaste klant en dat waarderen wij heel erg! Bedankt voor je review! De Innerwave kuur vergt zeker de nodige discipline, maar je krijgt er inderdaad veel voor terug! Inmiddels alweer 8 x, dan ben je inmiddels een echte 'Innerwaver!' Fijn weekend en tot over een half jaar! Gezonde groet, Patrick

goede sublementen

snelle levering en goede sublementen

Hi Monique, Hartelijk dank voor je review! Gezonde groet, Patrick

LAAT LOS EN JE ZULT LOSGELATEN WORDEN

dát is de samenvatting van mijn innerwave detoxkuur (7 dgn - thuis gedaan) onthaasten.. ontspannen.. ontgiften.. ontlasten.. ontladen.. ont-moeten.. ontvangen.. VRIJ-ZIJN & MOED

Hallo Margret, Dank je voor je review! Zeer enthousiast tijdens de kuurfase, jullie maakte een mooi proces door. Hopelijk kunnen jullie het vasthouden. Mochten jullie nog vragen hebben dan horen wij het heel graag. Gezonde groet en groetjes een Mathys! Patrick

Dat had ik eerder moeten doen

Ik heb de intensieve Detox-vastenkuur met darmspoeling gedaan. In het verleden heb ik wel vaker een (milde) detox gedaan maar nog nooit een met een darmspoeling. Daar had ik toch wel zo mijn ideeen over.... Maar het is mij ontzettend meegevallen! Stap voor stap staat de uitleg van de kuur en het gebruik van de klysmaset uitgelegd. Net als het gebruik van de supplementen. Wat ik ook fijn vond is dat elke dag goed uitgelegd wordt wanneer je welk supplement en/of maaltijd moet nemen.

Hi Joyce, Hartelijk dank voor je review en geweldig om te horen dat je het positief ervaren hebt! Hopelijk blijven we je terug zien, ik wens je een goede gezondheid! Gezonde groet, Patrick

Schoon van binnen en buiten!

6 jaar geleden een soortgelijke kuur gedaan in Thailand. Nooit iets gevonden wat vergelijkbaar was met die ervaring tot ik Innerwave vond! Heel fijn om gewoon thuis te detoxen inclusief de darmspoelingen. Zeker voor herhaling vatbaar. Als een soort APK voor je lijf.

Hi Kim, Hartelijk dank voor je recentie, waarderen wij zeer! Tot de volgende keer! Gezonde groet, Patrick Willems

Super snel geleverd. De detox is zeer uitgebreid met lekkere recepten en praktische tips. Ik ga het zeker nog een keer doen!

Hi Lorna, Hartelijk dank voor je reactie op Kiyoh, dat waarderen we! Tot de volgende keer, dan zijn wij er weer voor je! Gezonde groet, Patrick