Boven verwachting

Een nieuw avontuur aangegaan. In het begin wat onwennig. Lichte hoofdpijn en wat moe. Hieraan toegegeven. Maar gaandeweg de kuur ging het beter. Het sapvasten ging goed. Leuk om de verschillende recepten te proberen. Dit drie dagen gedaan omdat het nu de eerste keer was. Er komt zeker een vervolg. Dan ga ik voor 5 dagen. Al met al heb ik de kuur als mindful ervaren. En de weegschaal gaf ruim 6 kg minder aan.

Top product, voelde me geweldig na een kuur!

Bedankt Patrick voor de begeleiding!

Avontuur

Gezond zijn is iets waardevols. Je beseft dat soms pas als je het niet meer hebt. Ik ben gezond en probeer daarom mijn gezondheid zoveel mogelijk te behouden. In het kader van 'voorkómen is beter dan genezen', dus. Dat een gezonde darmflora hierbij belangrijk is, was voor mij niet nieuw, maar het heeft wel even geduurd voordat ik besloot dáár ook echt actief iets mee te doen. Na wat rondneuzen op de site en een leuk telefonisch gesprek met Patrick ben ik gegaan voor de 'Detox Compleet Vastenkuur' van Innerwave: een kuur van 3 fasen: afbouw, detox, opbouw, gecombineerd met dagelijkse darmspoelingen. Toen de doos binnenkwam, viel het me gelijk op dat het pakket er goed verzorgd uitzag. Duidelijke handouts, begrijpelijke taal, to-the-point. Heel laagdrempelig, toegankelijk. Netjes en professioneel. De afbouwfase was makkelijk: geen honger, goed te doen. De detoxfase was beduidend pittiger: 7 dagen alleen maar sapjes (ik heb gekozen voor groentesappen en niet voor die van fruit) en dagelijks 1 of 2 darmreinigingen. Dit laatste was het avontuur: er ging een wereld voor mij open. Eenvoudig te doen dankzij de duidelijke uitleg en tot op de laatste reiniging bleven er zaken uit mijn darmen komen waarvan ik niet had vermoed dat ik het 'in me had'... :). En nu zit ik in de opbouwfase. Ik gebruik nog enkele supplementen en eet zo min mogelijk producten die mijn lichaam niet echt helpen. Overall: een prima ervaring. Omdat ik niet ben gestart met klachten, merk ik zelf weinig verschil met vóór de kuur. Met die uitzondering dat tijdens een ZOOM-overleg met mijn collega's ineens en spontaan (zonder dat ik met iemand een woord had gewisseld over mijn kuur) werd gezegd 'Nicole, je stráált helemaal...!!' Dus wellicht toch meer effect dan ik zelf dacht ... :)? Het contact met Patrick verliep erg fijn. Echt een ervaringsdeskundige waar ik makkelijk mee kon praten en die weet waar hij het over heeft. Mijn voornemen? Over 6 maanden opnieuw!

Hele prettige fijne communicatie!

Super produkten!

Ik heb weer meer energie!

Deze 9 dagen dat ik de detox heb gedaan vielen mij erg mee. Wel was het af en toe even uitzoeken wat ik nou wanneer moest doen omdat er soms tegenstrijdigheden in het boekje staan. Maar erg lekkere gerechten en je voelt je per dag beter en gezonder. Ik kan dit zeker aanraden. Daarnaast ook erg fijn dat er de mogelijkheid is om persoonlijk contact te hebben voor wanneer je vragen hebt.

Geweldig ben er fitter van geworden

Het is niet lekker om in te nemen ..... maar met een uit geperste Citroen is het goed te doen

Snel levering en goed ingepakt! Aanrader

Hartelijk dank voor je recensie Catarina, waardeer wij zeer! Gezonde groet, Patrick Willems

Wat een energie!

Een gezonde levensstijl kende ik wel en hier streefde ik ook naar. In de wintermaanden merkte ik toch dat het (on)bewuste (soms toch vele) snoepen/snacken de overhand nam. Die paar kilo's bleven eraan plakken en mijn lichaam leek weer verslaafd te zijn aan suikers. Tijd om eens goed te lezen wat Innerwave te bieden had. Ik had al van Innerwave gehoord, maar de stap om daadwerkelijk te gaan detoxen had ik nog niet genomen. Ik kocht het All Inclusive pakket met drie sapdagen. Een goede detox, maar niet te extreem. De dag nadat het pakket was binnen gekomen ben ik gelijk gestart. Vollebak! Resultaat: Twee dagen enorme hoofdpijn! Via een belletje had ik al snel contact met Patrick, waarmee ik tijdens de rest van de kuur fijn app contact had. Hij gaf tips/adviezen en ik kon al mijn vragen zonder gene stellen, zijn enthousiasme kroop door de telefoon heen. De kuur heeft een zeer duidelijk en praktische handleiding en per fase een prettige en overzichtelijke folder. De houvast van wat je wanneer mag eten/innemen geeft je support om door de kuur heen te dansen. Nadat de hoofdpijn weg was, heb ik me fit, helder en scherp gevoeld. Geen honger (soms wel verlangens) en 100% focus om de kuur te volbrengen. Omdat de sapdagen zo goed verliepen, heb ik ervoor gekozen om er vijf sapdagen van te maken. Het opbouwen van terug gezond gaan eten heeft mij enthousiast gemaakt, doordat er heerlijke recepten worden aangeboden die voeden en niet alleen vullen. Kortom, ben je benieuwd wat het met je doet? Niet twijfelen, maar gewoon doen! Je leert inzien wat je at en wat je voed en dus waar je echt energie van krijgt. Dat is het belangrijkste! Daarnaast zijn die kilo's waar ik last van had eraf en is mijn vetpercentage zichtbaar verminderd. Patrick, mijn dank is groot!

Hallo Marloes, Hartelijk dank voor je uitgebreide en oprechte recensie! Weet dat je de strenge variant hebt volbracht op je wilskracht en discipline en dat je het zelf hebt gedaan. Nu lekker genieten van een gezonde leefstijl met af en toe een lekker wijntje en vette hap! ;-) Gezonde groet, Patrick Willems

Doe al voor de 6e keer een innerwave detoxkuur en sta iedere keer weer versteld van het effect op mijn lichaam. Je voelt je schoon, energiek en je krijgt een mooie glow op je huid!!

Hallo Connie, Hartelijk dank voor je recensie en vooral hartelijk dank voor je jarenlang vertrouwen in onze producten. Tot de volgende keer! Gezonde groet, Patrick Willems

Ik ben nog niet gestart wacht nog even...

Ik doe de kuur 2x per jaar ben vooralsnog niet gestart wacht even ivm extreme drukte op mijn werk momenteel.

HI Monique, Bedankt voor je recensie. Een echte innerwaver inmiddels, ik wens je heel veel succes met de kuur! Gezonde groet, Patrick Willems

in 9 dagen een mentale en fysieke reset

Eerste dag was heftig, contact gehad met Innerwave en goed advies gekregen. Communicatie liep prettig. De recepten zijn heerlijk en sommige een blijvertje

Hallo Jorrit, Dank voor je recensie! Hopelijk gaat het nog goed met je, bedankt voor je vertrouwen! Gezonde groet, Patrick Willems

Behulpzaam, snel en uitstekende producten

Hallo Carina, Hartelijk dank voor je review! Inmiddels een vaste klant geworden, waarderen wij zeer! Gezonde groet, Patrick Willems

Prima product

Hallo Ineke, Hartelijk dank voor je review! Gezonde groet, Patrick Willems

Voldoet aan verwachtingen

Dit is de tweede keer dat we een detox kuur hebben gevolgd via Innerwave. Wat mij vooral aanspreekt is het persoonlijke contact en begeleiding tijdens en na de kuur. Dat maakt toch het verschil tussen een kuur misschien niet volhouden of niet toepassen zoals het hoort en de kuur helemaal afmaken met bijhorende resultaten. Die zijn namelijk echt fantastisch. Je voelt je fitter, je hebt écht meer energie, je valt af en door de kuur af te maken kom je ook in een ander ritme terecht. Daardoor houd je het daarna ook goed vol. En juist met die 'nazorg' helpt Innerwave. We krijgen nog recepten doorgestuurd en tips, zodat je de gezonde levensstijl goed kunt blijven volhouden!

Hallo M, Hartelijk dank voor je review en dat je voor de tweede maal tevreden bent. Voor ons is het belangrijk dat mensen de kuur goed volbrengen, ook al vergt de kuur veel discipline en karakter, vandaar dat wij het belangrijk vinden om jullie bij te staan tijdens de hele kuurfase en daarna. Succes en nogmaals dank! Gezonde groet, Patrick Willems

Goed!

Detox werkt voor mij heel goed.

Dag Yevgeniya, Hartelijk dank voor je review! Gezonde groet, Patrick Willems

Compleet pakket van goede kwaliteit en goede begeleiding

Ooit een keer een detox kuur gedaan maar niet te vergelijken met deze kuur. Goede afbouw, uitleg bij sap vasten en goede opbouw. Mooie kick start zo naar een gezonde manier van eten!

Hallo Mariska, Hartelijk dank! Je hebt het goed doorstaan en laten zien dat je over enorme discipline beschikt! Succes met de opbouwfase! Gezonde groet, Patrick Willems

Super detoxkuur

Mijn vrouw en ik hebben de 14 daagse detoxkuur van Innerwave gedaan. De aanloop en relaxfase gingen supergoed. De 5 dagen sapvasten waren wel taai. Dankzij de heerlijke soeprecepten van Patrick zijn we deze ook goed doorgekomen. Al met al weer fris en 5 kg afgevallen. Een aanrader om aan het begin je lichaam te resetten.

Hallo Ad, Hartelijk dank voor je review! Inmiddels al een aantal malen ge-innerwaved, bedankt voor je vertrouwen en je enthousiasme. Gezonde groet, Patrick Willems

Mijn ervaring met jullie al jaren heel goed !

Ik ben al jaren gedaan aan Innerwave en mijn ervaring nog steeds heel goed blijft. Groetjes, Olena

Hallo Olena, Inmiddels al jaren een Innewaver en dat doet ons goed dat je als trouwe klant elke keer terugkomt en dat je even de moeite neemt om een review achter te laten. Hartelijk dank daarvoor en tot de volgende keer! Gezonde groet, Patrick Willems

Heel blij dat ik de mild vasten kuur gedaan heb!

Ik heb de mild vasten kuur gedaan. Is erg goed vol te houden. Al langere tijd verschillende klachten. (Maagpijn, hoofdpijn, vermoeidheid). Veel dokters / artsen gezien, alternatieve geneeswijzen geprobeerd. Aantal diagnoses gesteld, maar nooit de echte oorzaak gevonden. Nu na het vasten al veel klachten weg. Dus door anders te eten kan ik echt wel iets bereiken heb ik ervaren. Echt een aanrader dus! Bedankt voor de goede begeleiding!!

Hallo Anne, Hartelijk dank voor je review! Begeleiden doen we graag omdat we willen dat je een positieve resultaat haalt uit de kuur, maar vooral ook na de kuur. Iedereen heeft een reden en doel om te Innerwaven, het is aan ons om samen dit doel te bereiken. Nogmaals dank! Gezonde groet, Patrick Willems

Aanrader om zeker een keer te proberen

Het was een mooie ervaring en geen last meer van mijn darmen. De eerste week vegan, geen koffie en geen alcohol was een verademing. Geen bewerkt voedsel zorgde voor minder suiker dips en de koffie was niet nodig om het recht te trekken. De tweede week vond ik zwaar. Laag in mijn energie wat voor mijn gevoel echt kwam van het weinig binnen krijgen van calorieën. Wel chill dat je niet hoeft na te denken over eten want de sapjes natuurlijk al geleverd. Ik zou een volgende keer wel met een slow juicer zelf sapjes maken. Hierdoor nu geen last meer van mijn darm en dat was een van de dingen waar ik op hoopte. Qua energie is deze week het zelfde als de eerste week. Ik at over het algemeen al behoorlijk gezond dus wellicht daardoor weinig groot verschil. Al met al een aanrader om een keer reset te doen en jezelf bewust te worden hoe fijn eten is Alle hulp van Patrick was ook fijn!

Hi Philip, Hartelijk dank voor je mooie review en goed om te horen dat je geen last meer hebt van je darmen. Volwaardige voeding en voeding die je makkelijk kunt verteren zal je helpen om je darmen rustig te houden. Probeer gluten- en lactose een tijdje te vermijden, dit zal je goed doen. Er gaat niets boven sapjes die je zelf vers maakt met een slow juicer, dat heeft altijd de voorkeur. Gezonde groet, Patrick Willems

Geen buikpijn meer

Mijn zoon had jarenlang buikpijn, huisarts, mdl-arts konden geen oorzaak vinden. Medicatie bracht geen verlichting. PDS was de diagnose. Daarbij kregen we een 7-tal opties om te gaan proberen, wellicht dat een er van zou gaan helpen. Waar begin je dan??? Na internet afgespeurd te hebben stuitten we op de webinar van Innerwave. Voor ons een heel herkenbaar verhaal van Patrick. En dat we iets aan onze eetgewoontes moest veranderen, dat wisten we stiekem wel. Detox zou het antwoord zijn. Pakket besteld en gestart. We waren zo aan het kokkerellen geslagen dat we nog wel eens het juiste tijdstip van de inname van de detox/supplementen vergaten. En we namen de recepten af en toe te letterlijk, waardoor we de nodige humormomentjes hadden. Zoals: een 1 literpan vullen met groentes plus 1 liter bouillon, dat gaat niet passen ;)De smoothies, soepjes, salades e.a. gerechten smaakten ons zeker. Zelfs spinazie werd zonder tegensputteren gegeten. Ook de variatie mogelijkheden viel ons niet tegen. Helemaal met de extra toegezonden weekmenu's. Wanneer we vragen hadden konden we appen. Heel handig en snel. Het resultaat was verbluffend, 5 kilo kwijt, maar het belangrijkste, geen buikpijn meer. Nu nog een patroon zien te vinden waar gezond eten minimaal 80% is,zoals Patrick het adviseerde. Maar dat komt goed want ook na de kuur kun je ze om advies vragen.

Hallo Ingrid, Hartelijk dank voor je recensie! We hebben regelmatig contact gehad tijdens de kuur en jullie gingen er voor de 100% voor! Het doet me goed dat het resultaat buikpijnvrij is, dit kan verschillende oorzaken hebben maar vaak is het voeding gerelateerd. Zoals we aangegeven hebben chroom niet om ons te contacten als je nog vragen hebt! Geniet van de weg en van jullie nieuwe eetstijl! Gezonde groet, Patrick Willems Innerwave

De milde detox die ik heb gedaan was heel goed vol te houden. Dankzij de heldere beschrijving van de gerechten en de makkelijk in te nemen supplementen is het me 100% meegevallen en heb ik geen honger ervaren.

Hallo Madelon, Hartelijk dank voor je positieve recensie! We zullen je wat weekmenu's mailen zodat je deze gezonde leefstijl en het effect van de kuur kunt voortzetten. Gezonde groet, Patrick Willems Innerwave

Heel duidelijk makkelijk goeie begeleiding

Heel goed te doen en als je de beschrijving goed aan houd dan is het resultaat top

Hallo Johannes, Dank voor je recensie, waarderen we zeer! Heel veel succes met de opbouw en hopelijk mogen jullie snel weer open! #restaurantHugo #Waalwijk Gezonde groet, Patrick Willems Innerwave

Al het kerst vet is weer verdwenen

Na de feestdagen voelde ik me ontzettend opgeblazen, ik weet dat een beetje minder snoepen bij mij niet lukt, daar heb ik iets rigoureus voor nodig. Ik wilde wat gewicht kwijt en tevens de binnenkant weer wat "opruimen". De innerwave methode is duidelijk, dit is wat je eet en dat is het. Ik heb uiteindelijk 4 dagen de sapkuur gedaan en omdat ik in de avond echt behoefte heb aan warm eten een sapje vervangen door een gepureerde soep. Ik zit nu nog in de afbouwfase maar ben nu al 3 kilo kwijt, ik heb geen enkele keer een hongergevoel gehad en de opgeblazen buik is weg. Dus ik ben heel tevreden!

Hallo Ellen, Hartelijk dank voor je recensie! We hebben elkaar gisteren even telefonisch gesproken, het doet ons goed om te horen dat de kuur je van je opgeblazen buik heeft geholpen. Probeer de komende weken eens om gluten- en lactosevrij te eten, veel mensen reageren vooral op deze voedingsstoffen. Gezonde groet, Patrick Willems Innerwave

Ok maar beschrijving kuur wat onduidelijk.

Na bestelling snel ontvangen. Uitleg darmspoelingzak onduidelijk. Een tekening met uitleg, of beter nog een filmpje hoe het werkt zou fijn zijn. Ik had geen juicer en veel van de sapjes moet je persen met een sapcentrifuge. Ik had alleen een blender en was beperkt tot het maken van smoothies die wel lekker waren. Hongergevoel heb ik niet gehad. Tip:iets uitgebreider de stappen beschrijven in kuurboekje, ik had nu toch vragen waar ik geen antwoord op kon vinden.

Hallo Marije, Hartelijk dank voor je recensie! Waarschijnlijk hebben ze het verkeerde boekje in de kuurbox gedaan, want in het kuurboekje van de Intensieve kuur zit een heel stappenplan voor gebruik klysma. Je tip voor een filmpje nemen we zeker mee, dank daarvoor. Gezonde groet, Patrick Willems Innerwave