Ok maar beschrijving kuur wat onduidelijk.

Na bestelling snel ontvangen. Uitleg darmspoelingzak onduidelijk. Een tekening met uitleg, of beter nog een filmpje hoe het werkt zou fijn zijn. Ik had geen juicer en veel van de sapjes moet je persen met een sapcentrifuge. Ik had alleen een blender en was beperkt tot het maken van smoothies die wel lekker waren. Hongergevoel heb ik niet gehad. Tip:iets uitgebreider de stappen beschrijven in kuurboekje, ik had nu toch vragen waar ik geen antwoord op kon vinden.

Hallo Marije, Hartelijk dank voor je recensie! Waarschijnlijk hebben ze het verkeerde boekje in de kuurbox gedaan, want in het kuurboekje van de Intensieve kuur zit een heel stappenplan voor gebruik klysma. Je tip voor een filmpje nemen we zeker mee, dank daarvoor. Gezonde groet, Patrick Willems Innerwave

Beste detox die ik ken

Makkelijke afbouw/opbouw voor eten, goede supplementen waardoor er nauwelijks een hongergevoel ontstaat. Duidelijk schema voor alle fases! Sapvasten heb ik uiteindelijk 5 dagen gedaan i.p.v. 7 dagen. Dit omdat ik met de derde dag zo beroerd voelde (ontgiften) dat ik besloot het nog de 2 dagen in het weekend te doen en dan af te ronden. Ik kan het aanraden om vrij te nemen van werk tijden het sapvasten. Ik heb het zonder darmspoelingen gedaan, een paar jaar terug met darmspoelingen en dat geeft toch wel een 'schoner' gevoel. Dit is de beste detox die ik ken, die je ook heel bewust maakt van wat je met je lichaam doet en wat gezond en ongezond is.

Hallo Aukje, Wat een heerlijke recensie, hartelijk dank hiervoor en het doet ons goed om te vernemen dat je het de beste detox vindt want dat vinden wij namelijk ook! ;-) Geniet nog na van de kuur want de kuur werkt nog een tijdje door in combinatie met een gezonde leefstijl! Gezonde groet, Patrick Willems

Alles werd top geleverd en goede documentatie

Het was zwaar maar als je gemotiveerd bent is het goed te doen.

Hallo Jos, Super bedankt voor je recensie en de genomen moeite! Motivatie en informatie zorgt voor 80% voor het slagen van de kuur, Innerwave is een 'karakterkuur' en vraagt discipline en dat heb je als je hem afgerond hebt! Succes en hopelijk tot de volgende keer. Gezonde groet, Patrick Willems

Zeer snelle levering

Ze houden zich aan de afspraak vandaag besteld m orffen in huis. Tevens zijn het zeer goede supplementen

Hallo Monique, Hartelijk dank voor je review en bedankt voor het vertrouwen in onze supplementen. Mocht je soms vragen hebben kun je ons altijd bereiken. Gezonde groet, Patrick Willems

Perfect ,was goed te doen, zelfs met 't receptenboekje erbij

'T enigste nadeel vond ik de opbouw voor de darmen, was niet aangegeven wanneer je met 't potje met darmbacteriën moest beginnen. Maar verder was 't perfect

Beste D. Smeets, Hartelijk dank voor je review! Goed om te horen dat het goed te doen was, weet dat de kuur nog weken nawerkt in combinatie met gezonde leefstijl. Als het goed is staat het vermeld wanneer je de probiotica dient te nemen, maar we gaan er naar kijken. Wij wensen je een goed en gezond 2021! Gezonde groet, Patrick Willems

Goede voorbereiding is het halve werk

Dankzij het leuke frisse boekje met goede beschrijving, de laagdrempelige toegankelijke begeleiding van Patrick en het zeer verhelderende webinar, over hoe de stofwisseling werkt en reageert op de voeding. Kan ik me langzaamaan goed voorbereiden op de detoxperiode. Door al vast wat recepten uit te proberen en me verder in te lezen, ga ik het nieuwe jaar vol vertrouwen starten met de detoxkuur. Ik ben heel benieuwd.

Hallo Ingrid, Hartelijk dank voor je review! We ondersteunen je graag tijdens het proces, je kunt ons altijd app'en, bellen of mailen tijdens de kuurfases! Heel veel succes met voorbereiding en een gezond 2021! Gezonde groet, Patrick Willems

Pittige kuur maar eenmaal gedaan voel je je stukken beter

De kuur geeft je een energienota. Ik ga dit zeker vaker doen!

Hallo Sabine, Hartelijk dank voor je review, wij wensen je een goede gezondheid, fijne feestdagen en een goed 2021! Gezonde groet, Patrick

Een fijn bedrijf waar je met al je vragen altijd terecht kunt. Deskundige begeleiding en alles 100% natuurlijk. Uitgebreid assortiment vitamines en supplementen beschikbaar

Hallo Carola, Hartelijk dank voor je beoordeling, we waarderen dat je de moeite neemt om dit in te vullen. Je bent inmiddels al jaren een trouwe klant! Gezonde groet, Patrick Willems

Een goede start om vol te houden

Sapvasten vond ik altijd wat overdreven, tot ik het moment bereikte dat ik een grondige reiniging nodig had. Dit heb ik gedaan met een kuur en de darmspoeling en is me bijzonder goed bevallen. Heb ook nergens last van gehad, behalve dat het gezin iets lekkers at en ik niet mee kon doen. Heb 4 dagen alleen sap gedronken 1 dag smoothies. Nu ik zo heb geïnvesteerd in mijn lichaam, is het makkelijker om verleidingen te weerstaan.

Hallo Marthe, Hartelijk dank voor je review, waarderen wij zeer! Fijne dag en tot de volgende keer. Gezonde groet, Patrick

Twee keer per jaar een moment om volledig te resetten

Ik ben inmiddels met mijn 8e detox bezig en kan niet meer zonder. Ideale manier om 2x per jaar je lichaam de kans te geven weer helemaal schoon te worden en tot rust te komen. Ondanks dat het best pittig is af en toe, is het resultaat op je lijf zo goed at ik niet meer zonder kan.

Hi Linda, Inmiddels alweer jaren vaste klant en dat waarderen wij heel erg! Bedankt voor je review! De Innerwave kuur vergt zeker de nodige discipline, maar je krijgt er inderdaad veel voor terug! Inmiddels alweer 8 x, dan ben je inmiddels een echte 'Innerwaver!' Fijn weekend en tot over een half jaar! Gezonde groet, Patrick

goede sublementen

snelle levering en goede sublementen

Hi Monique, Hartelijk dank voor je review! Gezonde groet, Patrick

LAAT LOS EN JE ZULT LOSGELATEN WORDEN

dát is de samenvatting van mijn innerwave detoxkuur (7 dgn - thuis gedaan) onthaasten.. ontspannen.. ontgiften.. ontlasten.. ontladen.. ont-moeten.. ontvangen.. VRIJ-ZIJN & MOED

Hallo Margret, Dank je voor je review! Zeer enthousiast tijdens de kuurfase, jullie maakte een mooi proces door. Hopelijk kunnen jullie het vasthouden. Mochten jullie nog vragen hebben dan horen wij het heel graag. Gezonde groet en groetjes een Mathys! Patrick

Dat had ik eerder moeten doen

Ik heb de intensieve Detox-vastenkuur met darmspoeling gedaan. In het verleden heb ik wel vaker een (milde) detox gedaan maar nog nooit een met een darmspoeling. Daar had ik toch wel zo mijn ideeen over.... Maar het is mij ontzettend meegevallen! Stap voor stap staat de uitleg van de kuur en het gebruik van de klysmaset uitgelegd. Net als het gebruik van de supplementen. Wat ik ook fijn vond is dat elke dag goed uitgelegd wordt wanneer je welk supplement en/of maaltijd moet nemen.

Hi Joyce, Hartelijk dank voor je review en geweldig om te horen dat je het positief ervaren hebt! Hopelijk blijven we je terug zien, ik wens je een goede gezondheid! Gezonde groet, Patrick

Schoon van binnen en buiten!

6 jaar geleden een soortgelijke kuur gedaan in Thailand. Nooit iets gevonden wat vergelijkbaar was met die ervaring tot ik Innerwave vond! Heel fijn om gewoon thuis te detoxen inclusief de darmspoelingen. Zeker voor herhaling vatbaar. Als een soort APK voor je lijf.

Hi Kim, Hartelijk dank voor je recentie, waarderen wij zeer! Tot de volgende keer! Gezonde groet, Patrick Willems

Super snel geleverd. De detox is zeer uitgebreid met lekkere recepten en praktische tips. Ik ga het zeker nog een keer doen!

Hi Lorna, Hartelijk dank voor je reactie op Kiyoh, dat waarderen we! Tot de volgende keer, dan zijn wij er weer voor je! Gezonde groet, Patrick

Verfrissend!

Het kost enige vasthoudendheid, maar het resultaat is ernaar.

Hi Carina, Hartelijk dank voor je review! Het is en blijft een karakterkuur, maar je hebt hem volbracht en mocht je tips nodig hebben om resultaat te behouden kun je ons altijd mailen. Fijn weekend. Gezonde groet, Patrick

Echt te gek, kan niet wachten om weer 1 te doen

Echt Innerwave compleet is te gek. Alles is goed uitgedacht van menu’s tot de persoonlijke begeleidingen. Het is super fijn om z’n reis te maken met de juiste support en hulp. Heb heel wat detoxen gedaan maar Innerwave I’m alive and hooked. Kan niet wachten om weer een keer diehard te gaan. Nu ga ik eerst proberen alles weer in balans te houden. Dankjewel voor deze reset en tot snel

Hallo Jody, Bedankt voor je beoordeling! Je was ook een voorbeeld voor vele en op en top gemotiveerd! Het wordt nu hoogtijd dat jij je DJ kunsten weer kunt vertonen in het Dance leven! Tot snel Gezonde groet, Patrick

Ik had vorig jaar hetzelfde dieet gedaan. Maar deze is helemaal vernieuwd. Ik vond persoonlijk de vorige beter dan deze. Ik ben nu 4,8 kilo afgevallen en de vorige keer 8,2 kilo. Maar ondanks dat ben ik alsnog tevreden met het resultaat. In het begin had ik het heel erg moeilijk. Vanaf dag 3 is het heel goed vol te houden.

Hallo Laura, Dank voor je eerlijke beoordeling, dat waarderen wij zeer. De Mild vastenkuur is inderdaad vernieuwd en verbeterd. Nieuwe unieke supplementen, recepten en nu met heerlijke soepgerechten erbij. De vorige was ook goed, maar de smoothiepoeder en zakjes soep werden niet altijd goed ontvangen. Hopelijk zien we je toch terug! Gezonde groet, Patrick

Ik ben er heel blij mee!

Ik ben nu in de 2 week bijna klaar met de sappenweek Deze week is best zwaar , maar ik voel mij erg goed met alle pillen en poeders . Allemaal duidelijke instructies en leuke smooties. Ik kan het iedereen aanraden !

Hallo Sylvia, Hartelijk dank voor je beoordeling en hopelijk voel je je goed na de kuur. Mocht je nog vragen hebben dan kun je deze altijd stellen via [email protected]. Gezonde groet, Patrick

Buitengewoon verbazend wat voor resultaat deze kuur geeft!

Ik was toe om weer bij mezelf te komen na een drukke en hectische periode. Een kennis vertelde over Innerwave en ik raakte geïnteresseerd en las de recensies. De kuur is goed te doen, de begeleiding die je krijgt als je vragen hebt is echt zeer goed en professioneel. Ik voel me herboren, ben kilo's lichter, maar ben vooral enorm bewust geworden wat zo'n proces met je doet. Inmiddels zijn er twee vriendinnen begonnen met Innerwave en ook zij zijn, ondanks de zware momenten, erg enthousiast. Innerwave bedankt voor de support en tot de volgende keer! Groetjes, Sabine

Hi Sabine, Hartelijk dank voor je review en voor je enthousiasme zodat je vriendinnen ook begonnen zijn. Ze doen het samen en hebben veel steun aan elkaar en ik hoor dat ze ook tips van jou krijgen! Succes met opbouwen en blijf gezond! Gezonde groet, Patrick

Voel me herboren!

Met klachten als erg vermoeid, opgezwollen buik en last van allergie ben ik aan de kuur begonnen. Ik ben 8 kilo afgevallen en voel me als herboren. Ik heb de Best kuur gedaan. Als je jezelf erop instelt is dat prima te doen. Ook de begeleiding is geweldig! Ik ga het vanaf nu twee maal per jaar doen.

Hi Nathalie, Hartelijk dank voor je positieve review! Het doet ons goed om te vernemen dat je je als 'herboren' voelt en vond het fijn dat ik je kon ondersteunen tijdens de kuur. Heel veel succes met opbouwen en tot de volgende keer! Gezonde groet, Patrick

Ik heb een keer op mezelf gedetoxed zonder supplementen en zelf sapjes maken, en ik heb nu voor een tweede keee gedetoxed, maar dit keer via de Innerwavekuur, met supplementen en sapjes van Cooljuice. Mijn eeeste detoxervaring was onprettig en wilde het niet nog een keer doen. Vier jaar later heb ik toch besloten weer te detoxen maar dit keer professioneler. Ik ben blij dat ik terecht ben gekomen bij Innerwave. Detoxen en sapvasten is een uitdaging en je moet wilskracht en doorzettingsvermogen hebben, maar met de Innerwavekuur is het zoveel aangenamer. De supplementen helpen enorm met het detoxen en sapvasten en je voelt je algeheel stukken beter. Je voelt ook dat het echt werkt en je je steeds beter gaat voelen. Je voelt je weer gezond! Ook is de contactpersoon, Patrick, erg aangenaam, attent en vriendelijk. Je wordt goed geholpen en geadviseerd. Daarnaast met de sapjes van Cooljuice maakt het je ervaring prettiger en makkelijker want je hebt de sapjes kant en klaar, je hoeft alleen je koelkast open te trekken. Het zelf sapjes maken is een tijd- en energierovende klus. Al in al is detoxen met Innerwave geweldig. Ik zal niet anders meer willen.

Hi Fatima, Hartelijk dank voor je positieve review, waarderen wij zeer! Ondanks Innerwaven geen makkelijke kuur is en vraagt om discipline en karakter, ben je met jou mentale instelling al voor 75% geslaagd voordat je begint! Fijn weekend en tot de volgende keer! Gezonde groet, Patrick

Snelle levering, goede producten.

Hallo Janine, Hartelijk dank voor je beoordeling! Gezonde groet, Patrick

Ik heb de all inclusief detox kuur van 5 dagen gedaan zonder darmspoeling. Ging goed de supplementen helpen tegen de honger. Heb geen nare symptomen ervaren gedrurende de kuur; maar heb ook niet het idee dat mijn darmen nu heel schoon zijn. Laten we hopen dat het wel zo is!

Hi Kelly, Dank je voor je review! Weet dat een goede Detox- vastenkuur weken tot maanden doorwerkt op je hele systeem, vooral als je een gezonde leefstijl hebt met voldoende beweging en voedingsrijke voeding. Je bent weer aan het eten, maar je lichaam zit nog volop in de Detoxmodus. Vaak zie je de eerste resultaten van de Innerwave kuur aan je huid. Heel veel succes met opbouwen en als je vragen hebt horen wij het graag! Fijn en gezond Paasweekend! Groet, Patrick

Top. Ook de ongevraagde interesse werkt motiverend

Eerste periode vond ik prima te doen. Sapfase af en toe lastig maar was ik ol voorbereid. Ook het gebruik van de slang een je aan :) Pillen gingen wel een beetje irriteren ol het laatst. Al bij al een prima ervaring

Hallo Ron, Hartelijk dank voor je review, waarderen wij zeer! De Innerwave kuur is niet de makkelijkste weg om te volgen, werken aan je gezondheid vraagt altijd om een bepaalde discipline en karakter! Wij wensen je een goede gezondheid en tot de volgende keer! Gezonde groet, Patrick Willems

Loopkantstraat 25 5405AC Uden