heerlijk

ik heb de innerwavekuur al een paar keer gedaan. all the way dus ook de clisma's het is elke keer weer pittig. dat de green kamut tegenwoordig in capsules zijn is heel prettig wat mij betreft zou dat ook met de magnesium mogen. beschrijving is goed en begeleiding ook mocht daar behoefte aan zijn. groetjes anja

Hallo Anja, Hartelijk dank voor je review! Helaas kunnen we de magnesium sulfaat niet in capsules leveren, omdat het dan niet werkzaam is. Heel veel succes met opbouwen, voorzie je voeding van veel groente en fruit en eet zoals het seizoen ze aanbiedt! Gezonde groet, vooral in deze onzekere tijd! Patrick Willems

Goed vol te houden

Bij het ontvangen van het pakket met recepten, realiseerde ik mij pas dat ik de sapjes zelf moest klaarmaken. Daar heb je een juicher voor nodig en die heb ik niet!! Ik heb het opgelost door sapjes te kopen en smoothies te maken. Ik vind dat het wel op de website vermeld mag staan dat je een juicher nodig hebt. Zo vanzelfsprekend het mogelijk voor jullie is, zo was dat niet voor mij! Verder denk ik dat er fout staat bij het recept van de groentesoep. Ik had een grote pan vol alle vermelde gesneden groente waar vervolgens maar één liter water aan toegevoegd moest worden. Meer dan de helft van de groenten stak boven het water uit!! Tot slot, bij de smoothies staat ingrediënten voor 1 persoon, ca 500 ml. Nou dat vaker 200 dan 250 ml! Ik heb de detox kuur gedaan in de hoop dat mijn darmen daarna wat beter functioneren. Veel last van obstipatie. Zit nu op dag 4 van fase 3, wachtend op de eerste resultaat van mijn ‘opgefriste’ darmen... Ik heb geen of nauwelijks honger ervaren!

Hallo Roos, Hartelijk dank voor je reactie en het achterlaten van een review, dat waarderen wij zeer. We hebben inmiddels vermeld dat enkele kuren zonder sapjes zijn en men een juicer of blender nodig heeft. Betreft het recept van de soep staat vermeld dat er 2,5 liter water dient toegevoegd te worden, dus staat wel vermeld. Roos, heel veel succes met het voortzetten van een gezonde leefstijl. Gezonde groet, Patrick Willems

Ik neem normaal ook visolie in maar icm jullie multivitamine wordt ik nu misselijk.. had ik voorheen niet

Hallo mevrouw Konings, Dank voor je reactie. Onze supplementen zijn hoog gedoseerd, vaak komt de reactie die je noemt voor bij een te lichte maaltijd. Vanwege de hoge dosis, dienen onze supplementen bij een volle maaltijd ingenomen te worden. Hopelijk kun je dit nog proberen. Gezonde groet, Patrick Willems

ik voel me herboren

Zomer 2019 heb ik de intensieve kuur gevolgd. Ik voelde me herboren na de kuur. Het volgen van de intensieve kuur viel me mee, de sapdagen waren goed te doen en in het algemeen waren de (diepvries) sappen erg smakelijk. Ruim 5 kilo kwijt en veel energie. Wat erg fijn is, is dat alle supplementen melk- en lactosevrij en glutenvrij zijn. dit is een groot pluspunt. Ik gebruik nog steeds supplementen tot grote tevredenheid.

Hallo Nathalie, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om te reageren, dat waarderen wij zeer. Goed om te vernemen dat de kuur je zo goed bevallen, ondanks de kuur veel discipline van je vraagt. Een goede gezondheid en tot de volgende keer! Groet, Patrick Willems

Het enige programma dat blijvend werkt voor mij!

Doe al een aantal jaren 1x per jaar de die hard detox kuur van Innerwave. Even pas op de plaats. Best pittig, maar het geeft een heerlijk gevoel als je klaar bent. 5 kilo lichter en alle eetgewoontes weer even normaal. Voel me fit! Klein dingetje, graag iets meer bietensap de volgende keer. Vond de vorige sapjes iets lekkerder.

Hallo Ellen, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en we waarderen het dat je al jaren ambassadeur bent van Innerwave! Heel veel succes met de opbouw, mocht je vragen hebben dan horen wij het graag. Tot de volgende keer Ellen!

Goede producten welke elkaar aanvullen

Al diverse keren de producten (detox) van Innerwave gebruikt naast mijn detox. Vind het ideaal in gebruik, met duidelijke omschrijving hoe, wat en wanneer te gebruiken. Zeker een aanrader.

Hallo Greet, Hartelijk dank voor je beoordeling en dat je hiervoor de moeite neemt, als we je nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij dat graag. Gezonde groet, Patrick Willems Innerwave

Goede ervaring

Ik ben al jaren een klant van Innerwave en ik wil nog steeds blijven!

Hi Olena, Hartelijk dank voor je reactie, dat waarderen wij enorm! Wij zijn dankbaar dat je al jaren trouw bent! Gezonde groet, Patrick Willems

Te mooi om waar te zijn? In dit geval wel!

Ik heb deze kuur de afgelopen jaren meerdere keren gedaan. Het doet wat het belooft! Ik slaap weer diep, energiek, haaruitval is weg en vooral fijn dat je weer een reset krijgt van je eetpatroon. Bourgondiër zijn is fijn, maar is niet altijd goed met alle heerlijke wijntjes, kaasplankjes ernaast. Ik heb na de kuur altijd weer een mooie balans kunnen vinden.

Hi Michelle, Hartelijk dank voor je beoordeling, dat waarderen wij enorm! Als we nog wat voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag. Ontvang je graag 4 weekmenu's om je goed gevoel door te trekken, mail dan naar [email protected]. Gezonde groet, Patrick Willems

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goed bereikbaar in geval van vragen, compleet aanbod, gemak.

Sommige folders zijn iets onduidelijk (vb: dien je innerlife in het glas water met citroen te mengen of liever separaat een glas innerlife en daarna een glas lauw water met citroen?) Sommige informatie staat dubbel op de folder, enkele recepten zijn onduidelijk. Aantallen sapjes frecious en kuurprogramma zijn niet gelijk.

• Snelheid/Levertijd

Hallo Anja, Hartelijk dank voor je beoordeling, we gaan hier zeker naar kijken. Als het goed is heeft men 5 Frecious sapjes per dag tijdens de kuurfase, maar we gaan hier naar kijken. Groet Patrick

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering, goede service. Heel fijn telefoon contact!!

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor je review, daar zijn we dankbaar voor!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prettige communicatie! En eventuele vragen/problemen worden meteen opgelost!

De website bijwerken qua Innerwave-detox-weken. Het aanbod klopt, maar bijvoorbeeld de prijzen en locatie zijn gewijzigd!

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank, gaan we aanpassen!

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor je review!

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Het detox product is goed samengesteld met een duidelijke en veelzijdige uitleg en opties voor het maken van smoothies en sapjes.

De twee supplementen innerlife en ph.husk zijn soms lastig om naar binnen te krijgen, het zou raadzaam zijn hier opties voor innemen toe te voegen.

perfect, zeker aan te bevelen

kuurboekje zat niet in pakket maar werd nadat ik per email had gevraagd direct per mail verzonden

goede service, goed behandeld

Ik ben erg ontevreden over het moeten betalen van verzendkosten bij een besteding lager dan € 200,00. Dit is niet van deze tijd. Het is dat ik enthousiast ben over de producten, anders zou het een reden zijn om niet bij jullie te bestellen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Fantastische producten, die echt helpen om het sapvasten goed vol te houden. Aan de textuur van de innerlife en psyllium husk kan ik niet wennen maar ze helpen echt om het hongergevoel tegen te gaan en stimuleren de darmtransactie. Ook superpositief is dat de green kamut nu in capsules zit! :-)

perfect, zeker aan te bevelen

Hartelijk dank voor je beoordeling, dit waarderen wij enorm! Mvg Patrick

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Persoonlijk gevoel.

Iets meer info mbt wat wel en niet eten.

Hartelijk dank voor je beoordeling! Mvg Patrick

Hartelijk dank voor je beoordeling! Mvg Patrick

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Super leuk bedrijf. En heel gemotiveerd.

Ga zo door!

Dank je voor je beoordeling! Mvg Patrick

goede service, goed behandeld

inhoud verpakking duidelijker aangeven (voor mij was niet duidelijk dat deze inhoud vele malen meer was dan ik eigenlijk wilde/ nodig had).

• Snelheid/Levertijd

Dank je, wat zou je graag duidelijker aangegeven willen hebben?

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Het regent complimenten sinds de start van de sapdagen. Ik straal, zowel vanbinnen als vanbuiten, zowel geestelijk als lichamelijk. Een prachtig resultaat dankzij Innerwave. Complimenten aan Patrick voor advies en support tijdens deze 2e kuur.

• Snelheid/Levertijd

Hartelijk dank voor je beoordeling, hopelijk straal je nog steeds! Mvg Patrick

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Spontaan attente email. Goed combinatie van producten en aanvullende diensten. Snelle levering.

Geen

Dank je Anita voor je beoordeling! Groet, Patrick