Prachtige vloer en heel mooi gelegd!

Prachtige vloer en heel mooi gelegd!

Werkelijk uitstekende service

Heb een visgraat vloer uitgezocht, vriendelijke verkoper en uitstekende vaklieden die de vloer hebben gelegd en de afwerking hebben gedaan. Geen rommel achteraf werd meegenomen.

GEWELDIG!

Evim vloeren werkt ongelooflijk snel, netjes en super professioneel. Binnen een paar dagen was de vloer die ik uitgekozen had geleverd en kwamen ze het direct leggen. Mijn hele kantoor is voorzien van een prachtige vloer waardoor mijn werkplek voor mij en mijn werknemers zo prettig is geworden. Van een lelijk oude vloerbedekking naar een prachtige stijlvolle laminaat vloer. Ik ben razend enthousiast en wil binnenkort mijn hele huis opknappen en uiteraard weer met nieuwe vloeren van Evim vloeren. Ik ben fan! Met vriendelijke groet, Laura Ponticorvo

Top service mooie en snelle resultaat!!

Super tevreden met de snelle en goede zorgen van Evim vloeren. Ik heb mooi resultaat. Goede zorgen en nazorg!! Want na een week kwam hij even in zijn eigen tijd nog even wat afwerken. Eerlijke prijs en tevredenheid staat bij Evim voorop. Ik kom zeker terug!

Top service!

Onze vloer is voor beneden en boven binnen 1 dag gelegd! Ze zijn heel erg klantvriendelijk en behulpzaam. Als het een en ander niet goed is gebeurd komen ze zsm weer corrigeren! Ik kan ze met een gerust hart adviseren.

Topzaak met hart voor de klant

Ik en mijn familie bestellen altijd bij dit klantvriendelijke bedrijf. Zeer deskundige mensen

Wij hadden nieuwe vloeren nodig in onze sportschool en dankzij Evim vloeren is het netjes, snel en professioneel gedaan. Wij zijn super tevreden met het resultaat. Alles was boven verwachting.

Klantgericht, pure

Ben er wel 5x langs geweest om de juiste laminaat en kleur te kiezen, elke keer warm ontvangen. Zeer flexibel in plannen, wanneer het jou uitkomt. Je merkt direct dat ze erg vakbekwaam zijn en weten waar ze over praten. Vertel ze iets over je huis en ze weten al welke kleur en soort past. Ga zo door!

Zeer tevreden over de geleverde service!

Ik ben zo blij met het laminaat en de service die ik hierbij heb gekregen! Ook ben ik zeer tevreden over het hele proces van advies in de winkel tot aan het leggen van de laminaat. Super professioneel en erg beleefd personeel.

Zeer tevreden over de geleverde service!

prima service

prima service in een dag gang en huiskamer gelegd alles keurig opgeruimd na leggen echt vakwerk een aanbeveling

prettig geholpen goede service

prettig contact goede service

Super service vanaf moment van binnenloop

Bij binnenloop werd ik gelijk geholpen. Er is goed contact geweest tussen de aanschaf en het leggen van de vloer. Op de dag van leggen heb ik de jongens hun gang laten gaan en na een korte tijd werd ik al gebeld dat het af was. Het resultaat mag er dan ook zeker wezen.

Snel gelegd en keurig bovendien dus aanrader

betrouwbare bedrijf.

Meerderen malen zaken gedaan met evim vloeren, elke keer netjes op tijd om te leggen. Zeer tevreden over het resultaat.

Snel en vakkundig

Redelijke vloeren voor scherpe prijzen, helemaal ontzorgd incl leggen.

dik tevreden

Al bij het het uitkiezen van een type en kleur laminaat werd ik goed en vriendelijk te woord gestaan en geholpen. De bijbehorende plakplinten zijn door de medewerker zelf uitgekozen{hele goede match} Een hele vriendelijke maar vooral kundige laminaten legger. Hij heeft oog voor zijn werk en kennis voor zijn vak. Mijn nieuwe vloer lag er binnen no-time in, heel netjes afgewerkt en ook tips mee gekregen hoe het te onderhouden. Nogmaals bedankt heren van Evim vloeren locatie Tussenmeer.

Geweldige dienstverlening!

Snel, op tijd, juiste bestelling en goede kwaliteit.

Snel en netjes

Ruimte van circa 45m2, hebben ze binnen 3 uur gelegd, met plint en al. Erg netjes!!

Over Evim Vloeren

Vloerspecialist in Amsterdam Of u nu op zoek bent naar een voordelige maar mooie laminaatvloer, een prachtige parketvloer of een PVC-vloer: u vindt deze bij ons. De kans dat u precies die vloer vindt die u zoekt, is zeer groot. Bekijk ons prachtige assortiment online of in één van onze showrooms. Wij hebben meer dan 5.000 vierkante meter aan vloeren op voorraad en kunnen dus snel leveren. Hebben wij de vloer van uw keuze niet op voorraad, dan kunnen wij deze uiteraard bestellen en u ook dan snel van dienst zijn. Wij vertellen u graag waarom wij dé vloerenspecialist van Amsterdam zijn.