Benodigde onderdeel probleemloos en snel in huis.

Vervangend onderdeel voor vaatwasser nodig, snel gevonden en besteld, 3dgn later in huis. Sneller zou nog beter zijn, maar verder top!

Snelle service, goed product

Goede bezorging.

Lekker snel

Makkelijk gevonden, snel besteld en geleverd. De verzendkosten zijn voor de kleine onderdelen wel relatief hoog.

Even melden als er vertraging is.

Mijn bestelling zou de volgende dag komen. Toen dat niet het geval was heb ik gebeld. De klanten service was eerst niet erg serieus maar uiteindelijk kreeg ik een goed antwoord. Maar een e-mail met de reden van de vertraging was beter geweest.

Snelle en correcte levering

duidelijk en vlot

bestelling, betaling en verzending zonder problemen

Geduld is een schone zaak.

Wachten duurt altijd lang, maar netjes geleverd.

Lekker snel geleverd

Makkelijk en snel

Prima fietszadel

Beetje harde zitting

Top dat ik één versleten kransje kon kopen i.p.v. een hele cassette voor mijn fiets.

Waardeer het repareer het. Het onderdelen huis maakt zich sterk voor de levering van losse onderdelen zodat spullen (veel) langer mee gaan. Een prachtig voorbeeld van duurzaamheid. Én goed te vinden én snel geleverd.

teleurstellen

Ik heb bij onderdelenhuis.nl een opzetstukje voor de babyliss men trimmer besteld en volgens de informatie zou het moeten passen op mijn trimmer, maar helaas bleek dat niet zo. Natuurlijk mag ik het terugsturen, maar het opzetstukje kostte 4,95 en de verzendkosten waren ongeveer net zoveel. De kosten van het terug sturen zijn voor onze rekening, dus het heeft geen zin om een artikel in deze prijsklasse terug te sturen. Blijft dus wel het feit dat we met een overbodig opzetstukje zitten en bijna € 10,-- aan kosten hebben gemaakt. Jammer.

Juiste en goede berichtgeving en ontvangst onderdeel.

Berichten klopten met de data en tijden.

Duur onderdeel

Helaas heb ik een artikel gekocht, een opvangbakje van Magimix, voor 19,95 wat uiteindelijk niet blijkt te passen. Er stonden ook geen afmetingen bij. Nu heb ik verzendkosten betaald, prima maar om het terug te sturen moet ik weer verzendkosten betalen. Totaal kost me dit 10 euro. Helaas 10 euro de prullenbak in, jammer dat de verzendkosten niet gedeeld worden dmv een antwoordnummer.

Teleurgesteld, plaatje op de site suggereert 10stuks in een verpakking in plaats van een

Door het plaatje op de site had ik 10 stuks spacers verwacht en niet een. Bovendien is een spacer zo licht dat deze veel goedkoper kan worden verzonden. Kortom ik heb niet de spacers die ik nodig heb en ben wel het geld kwijt. Ondertussen maar ergens ander besteld…….

Goede bestelling

Moest een nieuw afhaal punt zoeken,dichterbij

Ik had snel het juiste onderdeel in huis, top!

Op mijn mail heb ik geen antwoord gehad maar wellicht hadden ze gezien dat dit niet meer nodig was. Ik had het juiste onderdeel snel in huis.

helaas past het niet, zending retour

Goede levering, maar het is niet wat ik nodig heb, dus ik stuur de zending retour. Wilt u de gemaakte kosten retourneren NL43 RABO 0121922170 Met vriendelijke groet, Maarten Simoons

Al eerder was ik tevreden over de service. Ook nu weer.

Eindelijk dat gewenste onderdeel gevonden!

Heerlijk dat jullie dit onderdeel van m’n grastrimmer konden leveren. Top!

Het onderdeel was er op tijd en paste precies

Simpel

Alles prima in orde

Goed geregeld snelle levering perfect ze hebben een nieuwe klant

Een goede keuze.En past goed

Zeer tevreden.

Correct zonder meer

Alles zeer correct

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.