Prim a geholpen ondanks door ons verkeerd besteld onderdeel

Omdat er zoveel verschillende onderdelen zijn die veel op elkaar lijken is het een belletje plegen en het wordt verholpen zodat je nog het juist onderdeel krijgt.

Snelle reactie op mijn vraag en levering

Goede en snelle service

Snel en keurig geleverd volgenoeg afspraak

Snel een nieuwe pomp voor de wasmachine

Pomp voor Bosch Logixx 10, een niet geheel standaard wasmachine.... toch 3 werkdagen later in huis en hij draait weer. Top!

snel geleverd, goed ingepakt

Goed en snel geleverd

Het onderdeel afgehaald in de winkel waar het klaar lag.

Top geholpen, snel in huis!

Precies wat ik zocht na wat doorvragen konden ze het artikel toch leveren.

Snel en juist geleverd.

Duidelijke site. Goede afwerking betreffende betaling. Snel en juist geleverd. Goed verpakt.

Prima service!

PRIMA!

Snel geleverd en redelijke prijs

Ik heb een Zetgroep voor onze DeLonghi espresso koffie machine aangeschaft. Eerst even met de klantenservice gebeld en gevraagd of de Zetgroep de juister oplossing was voor mijn probleem. En dat werd zo goed als zeker beschouwd. Dus de zetgroep besteld en betaald, de tweede dag na de bestelling ondanks de corona virus thuis aangeboden door de bezorger. Toppie!!

een woord prima

Goede service en erg behulpzaam

Goed geholpen bij een bestelling en erg klantvriendelijk!

goede service.Artikel was niet de juiste,maar het betaalde bedrag prima terug gestort.

Snelle correcte levering

Keurig geleverd

Slecht

Ik heb gebeld naar klantenservice voor de instelling kreeg antwoord Stuur de afstandsbediening terug. Later heb ik probleem zelf opgelost Mijn advies geschikt mensen zetten voor de klanten.

Keurig netjes op tijd

Zoals afgesproken netjes afgeleverd sjapoo 💪

keurig

snelle en keurige levering.

Vriendelijk, goede info en topservice

prima voorgelicht via telefoon en direct besteld, volgende dag inderdaad in huis, nieuwe stofzuigermotor. hulde binnen 24 uur is mijn stofzuiger weer als nieuw. top service!!

Snel gemakkelijk top

Top punt

super service

thermostaat besteld voor koelkast deze bleek niet te passen wegens technische verandering wel het zelfde bestel nummer retour gestuurd volgende dag geld alweer retour betaald. beter service niet denkbaar

Prima snel en op tijd geleverd

Slechtste kwaliteit ooit!

Slechtste kwaliteit ooit

Heerlijk om de juiste materialen te kunnen bestellen

Het onderdeel die ik bestel had snel en correct geleverd. Het werk bij derden waar ik het onderdeel voor besteld heb functioneerd perfect.

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.