Uitstekend !

Besteld, betaald en afgeleverd. Prima !

Na één week heb ik mijn onderdeel nog steeds niet ontvangen

het onderdeel is nog steeds niet vertrokken volgens het trackingsysteem Ik heb ongeveer 8euro verzendkosten gehad op een onderdeel dat nog geen 200gram weegt wat voor mij geen probleem is omdat het van Nederland naar België verzonden wordt maar dan verwacht ik wel dat het snel geleverd wordt.

Beste Shane, We hebben uw bestelling gevonden en zien inderdaad dat uw bestelling op een depot van DHL is blijven liggen. We sturen uw bestelling direct opnieuw op. U ontvangt een nieuwe track and trace van ons per mail. Als u verder nog vragen heeft dan kunt u onze klantenservice telefonisch, per mail of via whatsapp bereiken, we helpen u graag. https://onderdelenhuis.nl/contact Fijne avond. Vr. groet, Edwin Onderdelenhuis.nl

Bezorging ging niet helemaal goed. Maar super opgelost

Bezorging was niet helemaal goed gegaan bij de bezorgdienst. Hierover een mail gestuurd. Dit werd gelijk opgepakt en de volgende dag had ik mijn bestelling binnen. Top!!

Reageren supersnel en correct

Zij helpen je echt verder!

helemaal top

het juiste onderdeel voor een goede prijs en snelle levering

Snel accuraat

Snel accuraat en netjes

Zeer snelle service

Zeer snelle en correcte levering

Goed product en uitstekend service

Een lader besteld voor mn stofzuiger. Eerst de verkeerd besteld maar dan goed begeleid geweest door verkoper en samen gekeken voor de juiste. Volgende dag had ik die in huis en de verkeerd kon ik kosteloos terug sturen. Bedankt en tot de volgende!

lekker snel

netjes en correct...

Zoals verwacht

Product was netjes ingepakt en op tijd geleverd

prima verzorgd

keurig op tijd bezorgd netjes verpakt

Goed geholpen, snelle service en levering

Goed geholpen en snelle verzending, juiste product

Goede service en snelle levering

slecht

werkt niet na behoren

Beste Anne, Vervelend dat uw product niet na behoren werkt. We willen u graag helpen, neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice is te bereiken via e-mail, telefoon of whatsapp. Fijne avond. Vr. groet, Edwin Onderdelenhuis.nl

Prima service, snel bezorgd

Werd meteen gebeld om te controleren dat ik het juiste artikel had besteld. Binnen 2 dagen was het binnen. Prima service!

Perfect afgehandeld!

Overzichtelijke website met grote inhoud! Gemakkelijk te bestellen. Snel geleverd in een degelijke verpakking.

Zeer snelle en juiste levering.

Snelle levering en uitstekende service

Goede service van de medewerkers. Had wat vragen over de producten die ik wilde bestellen en werd netjes en snel geholpen!

doede en vlotte levering

bijzonder dat het gezochte nog leverbaar is, is voor een betrekkelijk ouder apparaat, bedankt

Levering had vertraging en meteen kwam er reactie en werd er een oplossing aangeboden.

Goede service, prima advies.

Bij navraag over welk artikel ik moest hebben werd ik vakkundig geholpen.

Ruim assortiment, snelle nette levering .

groote assortiment

snelle levering en past perfect

snelle levering van goed materiaal

Prima!!

vlot verlopen

Vlot verlopen, er had wel wat meer info op de site mogen staan over met welke toestellen het compatibel is. Nu heb ik dat wat moeten gokken.

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.