top en snel zoals afgesproken

top geleverd gelijk volgende dag zoals afgesproken.

Vlotte communicatie, snelle afhandeling van de bestelling.

Netjes ontvangen

Product was volgens verwachting netjes op tijd binnen

goede service

Nadat Dhl had verzaakt heeft het onderdelenhuis het keurig opgelost. Ik kreeg het onderdeel zelfs tot 2 keer opgestuurd. Bedankt voor de goede service.

Makkelijk te bestellen en snel in huis!

Snel en netjes geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede bereikbaarheid van de klanten service!

Correct en snel

• Zou u ons aanbevelen? Yes

De dag na onze bestelling is de knop van het fornuis al geleverd.

Na lang wachten op bestelling mailtje gestuurt direct antwoord en week later alles in orde

zeer tevreden

snel & correct antwoord op mijn vraag, duidelijk bestelproces en snelle levering

nog niet ontvangen

Ik heb mijn artikel nog niet ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Diliana, Bedankt voor uw bericht. We hebben uw order direct bekeken en zien dat het pakketje op 29/3 is bezorgd. Per mail zullen we u nogmaals de track and trace versturen. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice | Onderdelenhuis.nl

Snelle levering goed product

Top om een los onderdeeltje te kunnen bestellen. Snel geleverd en een goed product. Ook makkelijk het goede onderdeel te vinden.

Snel netjes verpakt! Top

Snel en accuraat

Had de verkeerde artikel besteld ... Het artikel dezelfde dag weer terug gestuurd en netjes geld terug gestort gekregen ..dank je wel

Verstand van onderdelen

Vandaag besteld, morgen in huis!

Uitstekend en betrouwbaar

Snelle levering en correcte uitleg. Betrouwbaar bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vlot geleverd, precies goede product

Gewoon super

Onderdeel voor mijn koelkast nodig, snel besteld, snel en netjes geleverd. Door mijn eigen fout verkeerde onderdeel besteld. Teruggestuurd (op eigen kosten, maar dat was bekend) en ze hebben het bedrag inclusief oorspronkelijke leveringskosten netjes terugbetaald. Ondertussen het juiste onderdeel besteld en ook die werd snel en netjes geleverd. Gewoon alles netjes en correct afgehandeld. Complimenten!

Ik was al wekenlang op zoek naar een groentelade. Helaas was die van mij kapot. Prijzen waren op andere websites behoorlijk duurder, dus uiteindelijk kwam ik op deze site terecht. Met één woord: geweldig! De levering ging snel en de kwaliteit is top. Ik ben er in ieder geval super blij mee

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.