Mijn bestelling is snel en goed bezorgd

Ik ben erg tevreden over mijne nieuwe fietstassen.

Super meegedacht

In een telefonisch gesprek het juiste onderdeel kunnen bestellen en directe verzending

Maalsysteem besteld en 2 dagen later in huis. Mocht ik dan toch een verbeterpuntje doorgeven: de verzenddoos was dermate slap en het plakband scheef geplakt dat de inhoud er bijna uit was gevallen. Maar het is goed gegaan ;)

Koelkastthermostaat besteld, vlotte levering en produkt werkt prima.

Gewoon goed

Levering was op tijd

alles prima

Snelle levering. Produkt is helemaal naar wens

Voldeed geheel aan de verwachtingen

Volgende dag al in huis en goed verpakt

Ruime keuze

Het juiste onderdeel werd snel geleverd

Snel , goed geleverd

Volgende keer weer bestellen

zeer tevreden

Ik had al eerder een bestelling gedaan , en tot tevredenheid daarom weer gekozen voor onderdelenhuis

Online werken zoals het bedoeld is.

Afzuigkap werkte niet meer, dus ik een nieuwe motor bestellen. Snel geleverd, ik snel gemonteerd. Bleek niet het euvel te zijn. Ik weer even googlen, internet wonder die ik ben. Zou de condensator het probleem kunnen zijn. Ik weer bestellen, weer snel geleverd. Snel gemonteerd, probleem opgelost. Motor in originele verpakking weer terug gestuurd, en paar dagen later weer netjes de centjes terug gestort

Retour netjes afgehandeld

Navraag over terugstorten bedrag aankoop netjes afgehandeld. Betaald via Mollie

Gewoon goed en snel

prima winkel, vlot geleverd

duidelijke site, bestellen is makkelijk en ik had het onderdeel snel in huis.

Goede service !!

Snelle en correcte levering.

Perfect onderdeel

Ik heb het bestelde onderdeel in zeer goede staat ontvangen waarbij de aankoopprijs zeer goedkoop was. Dus een perfecte kwaliteit en prijsverhouding. Ook de levertijd was kort

super goed

top klantenservice

gebruiksvriendelijk, goede prijs en snelle levering.

Positief.

snel en correct

snelle levering, precies zoals beloofd.

Prima,

Prima overzicht van de verwachten bestelling en aflevering

Topbedrijf !!

Snelle levering goede kwaliteit super!

Prima geregeld. Snelle levering.

Zoals het hoort. Thumbs up!

Snelle levering correct afgehandeld

Artikel nergens te krijgen behalve bij onderdelenhuis...

Fijne en overzichtelijke website

Ruime keuze voor een redelijke prijs.

Prima service en snel

Speciale parketborstel besteld voor stofzuiger. Had ‘m een paar dagen later in huis. Met track en trace goed te volgen. Top!

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.