perfect

snelle levering en toen er iets miste belde ik en werd meteen gratis nageleverd

uitstekend

ik had een bakblik voor de broodbakmachine besteld en die werd de volgende dag al afgeleverd

niet geleverd wat was aangeboden

niet geleverd wat was aangeboden

Fijn geholpen.

Mijn artikel was niet op korte te mijn leverbaar. Werd netjes gebeld en ander artikel aanbevolen. Zeer te vrede.

niet blij met de staat van het artikel

Ik heb de bestelling op tijd ontvangen. Bij het uitpakken bleek dat het klemmetje aan de zijkant was afgebroken. Ik heb geprobeerd dit te lijmen maar dat lukte niet. Uiteindelijk heb ik het rooster met het afgebroken klemmetje zo in de afzuigkap geplaatst en het blijft dus wel zitten.

Coffee machine

It was quick And served perfectly in the machine

Snelle levering.

Veilig verpakt.

Duidelijke website en snelle levering

Zie boven

Bij telefonisch contact goed geholpen

Alles perfect

Snelle levering.

Nette service ook kwa retouren van artikelen

Snelle service!

Prima website en snelle levering

Goed en snel geleverd

Goed kunnen bestellenl en korrekt geleverd

Goede, snelle service voor een prima prijs.

Ik had een belangrijk onderdeel van mijn strijkijzer nodig. Bij onderdelenhuis was het onderdeel voorradig voor de goedkoopste prijs. Binnen 2 dagen was het onderdeel binnen.

Goede toegankelijke website met snelle kevering

Mijn te bestellen lampjes kon ik snel op de website vinden. Duidelijke omschrijving en gemakkelijke bestelprocedure. Tenslotte de bestelling snel in huis! Top!

goed..

Geweldige service

Onderdelen waren nog niet op voorraad. Ik werd gebeld dat het iets langer kon duren, maar na een week waren de bestelde onderdelen netjes thuis afgeleverd.

Snel en gemakkelijk!

Heel snel besteld en ook zeer spoedig bezorgd: blij mee!

perfect

goede service en snelle levering

Top geregeld

Snelle levering goed materiaal en zeer goede en snelle service

Alles ging goed materiaal. De tijd

Doen wat ze beloven

Goed assortiment en doen wat ze beloven.

Duidelijke website, makkelijk zoeken, snel geleverd!

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.