Product is goed

Goede web site overzichtelijk van producten verzenden snel maar de levering van het product liet wel op zich wachten heb moeten wachten van ’s’morgens 10:00uur tot s’avonds 19:30uur

Zoals aangegeven

Zoals aangegeven ook bezorgd

In de avond besteld ... volgende dag al in huis!

goede service

Pakket nooit ontvangen

Zeer slecht wacht al een maand op mijn pakket en heb nog steeds niks gehoord of bericht gekregen hoe het opgelost gaat worden. Zou hier niet bestellen

Correcte snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zoals besteld op tijd gekregen en juiste product

Prima goed geregeld

Super snel geleverd en juiste produkt

Artikel prima, Website niet volledig.

Met het zoeken naar het artikel wat ik nodig had/heb, geen enkel probleem om te vinden. Echter bij de levering, wat snel en goed is, ontbraken voor mij de O-ringetjes. Nieuw onderdeel hoort ook nieuw O-ringetjes bij. Dat ze er niet bij zitten, ok. Maar vermeld dat dan bij het artikel. Dan kan ik z'n setje of wat dan ook, erbij bestellen. Nu moet ik alsnog achter 'n paar O-ringetjes aan. Vind ik jammer, beetje gemiste kans.

Goed advies.

Goeie communicatie

Goede ervaring.

Klein onderdeel besteld voor een koffiezetmachine. Ondanks bericht van DHL niets ontvangen. Onderdelenhuis gebeld, ondanks dat de fout niet bij hen.lag, opnieuw verstuurd en de volgende dag ontvangen. Goede service!

Bestelde was op voorraad en snelle gelecerd

Wel wat aan de prijs. Het door mij bestelde werd als een pakketje geleverd, maar had ook een brievenbuspakketje kunnen zijn. Dat is aanmerkelijk goedkoper.

Super snel

In de middag onderdeel voor de vriezer besteld in de ochtend al binnen en precies wat ik nodig had

6 lampjes besteld, 3 stuk. Geen punt. Een mailtje en een foto gestuurd. En de volgende dag 6 nieuwe lampjes. Geweldige service.

Zondagmiddag 7-7 besteld, onderdeel werd maandag 8-7 al geleverd! Dan k voor de snelle levering.

Alles ging vlot hopen dat Henry lang ze werk blijft doen.

Een hele goede service.

Als er door een toeleverancier een fout is gemaakt lossen ze het probleem correct op. Ga zo door.

Goede ervaring

Onderdeel besteld volgende dag bezorgd

Netjes verzonden

Ik heb wel iets jullie laten dhl bezorgen dat laat nog wel eens te wensen over mis aandacht punt voor jullie

Retour bedrag nooit teruggestort!!

Ik heb 11 juni een artikel retour gestuurd precies volgens de uitleg op de website. Via de track en trace kan ik zien dat dit artikel retour is aangekomen op 13 juni maar ik heb nog steeds geen geld retour gekregen! Ik heb al 3x de klantenservice gemaild maar krijg geen enkele reactie tot nu toe!!

Beste Kirsty, Hartelijk dank voor uw bericht. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We willen u verzekeren dat we uw klacht zo snel mogelijk zullen onderzoeken en verwerken. Uw retourzending, zal direct worden nagekeken. We zullen er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen en zorgen dat u het geld spoedig teruggestort krijgt. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Team | Onderdelenhuis.nl

Goede prijs/kwaliteit

In eerste instantie verkeerde poly v snaar besteld maar kon deze makkelijk retourneren, weliswaar op eigen kosten verzenden, maar toch. Daarna de juiste besteld en deze paste prima. Ps hoop wel zo snel mogelijk mn refund te hebben (is nu ongeveer 1 week geleden?).

De levering van de bestelling duurde langer dan verwacht

Pas na 4 dagen kreeg ik bericht dat de bestelling is verzonden. Uiteindelijk kwam alles netjes aan.

Goed product en levering

Ik had een nieuw opzetstuk nodig voor scheerapparaat wat bijna nergens meer te krijgen was. Onderdelenhuis had dit onderdeel op voorraad, en zoals omschreven paste het perfect op mijn apparaat (Philips). Levering ook binnen paar dagen, uitstekend.

Nette levering, goede prijs/kwaliteit

Netjes verpakt geleverd. Prijs/kwaliteit: goed Het duurde wel een aantal werkdagen eer de bestelling binnen was. Maar kreeg gelukkig een track & trace.

Goed.

Zo doorgaan.

Nieuwe Ebbingestraat 86

9712NP Groningen

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.