Artikel prima, Website niet volledig.

Met het zoeken naar het artikel wat ik nodig had/heb, geen enkel probleem om te vinden. Echter bij de levering, wat snel en goed is, ontbraken voor mij de O-ringetjes. Nieuw onderdeel hoort ook nieuw O-ringetjes bij. Dat ze er niet bij zitten, ok. Maar vermeld dat dan bij het artikel. Dan kan ik z'n setje of wat dan ook, erbij bestellen. Nu moet ik alsnog achter 'n paar O-ringetjes aan. Vind ik jammer, beetje gemiste kans.

Goed advies.

Goeie communicatie

Goede ervaring.

Klein onderdeel besteld voor een koffiezetmachine. Ondanks bericht van DHL niets ontvangen. Onderdelenhuis gebeld, ondanks dat de fout niet bij hen.lag, opnieuw verstuurd en de volgende dag ontvangen. Goede service!

Bestelde was op voorraad en snelle gelecerd

Wel wat aan de prijs. Het door mij bestelde werd als een pakketje geleverd, maar had ook een brievenbuspakketje kunnen zijn. Dat is aanmerkelijk goedkoper.

Super snel

In de middag onderdeel voor de vriezer besteld in de ochtend al binnen en precies wat ik nodig had

6 lampjes besteld, 3 stuk. Geen punt. Een mailtje en een foto gestuurd. En de volgende dag 6 nieuwe lampjes. Geweldige service.

Zondagmiddag 7-7 besteld, onderdeel werd maandag 8-7 al geleverd! Dan k voor de snelle levering.

Alles ging vlot hopen dat Henry lang ze werk blijft doen.

Een hele goede service.

Als er door een toeleverancier een fout is gemaakt lossen ze het probleem correct op. Ga zo door.

Goede ervaring

Onderdeel besteld volgende dag bezorgd

Netjes verzonden

Ik heb wel iets jullie laten dhl bezorgen dat laat nog wel eens te wensen over mis aandacht punt voor jullie

Retour bedrag nooit teruggestort!!

Ik heb 11 juni een artikel retour gestuurd precies volgens de uitleg op de website. Via de track en trace kan ik zien dat dit artikel retour is aangekomen op 13 juni maar ik heb nog steeds geen geld retour gekregen! Ik heb al 3x de klantenservice gemaild maar krijg geen enkele reactie tot nu toe!!

Beste Kirsty, Hartelijk dank voor uw bericht. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We willen u verzekeren dat we uw klacht zo snel mogelijk zullen onderzoeken en verwerken. Uw retourzending, zal direct worden nagekeken. We zullen er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen en zorgen dat u het geld spoedig teruggestort krijgt. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Team | Onderdelenhuis.nl

Goede prijs/kwaliteit

In eerste instantie verkeerde poly v snaar besteld maar kon deze makkelijk retourneren, weliswaar op eigen kosten verzenden, maar toch. Daarna de juiste besteld en deze paste prima. Ps hoop wel zo snel mogelijk mn refund te hebben (is nu ongeveer 1 week geleden?).

De levering van de bestelling duurde langer dan verwacht

Pas na 4 dagen kreeg ik bericht dat de bestelling is verzonden. Uiteindelijk kwam alles netjes aan.

Goed product en levering

Ik had een nieuw opzetstuk nodig voor scheerapparaat wat bijna nergens meer te krijgen was. Onderdelenhuis had dit onderdeel op voorraad, en zoals omschreven paste het perfect op mijn apparaat (Philips). Levering ook binnen paar dagen, uitstekend.

Nette levering, goede prijs/kwaliteit

Netjes verpakt geleverd. Prijs/kwaliteit: goed Het duurde wel een aantal werkdagen eer de bestelling binnen was. Maar kreeg gelukkig een track & trace.

Goed.

Zo doorgaan.

Prima service!

Mijn retourzending snel en correct afgehandeld.

Geweldig product

Het uitschuifbare ovenrooster is een geweldig product en past in iedere oven. Blij met het assortiment van Onderdelenhuis.nl

Dag erna al geleverd

Onderdelen makkelijk te vinden die bij mijn stofzuiger horen

Eindelijk juiste onderdeel gevonden!

Ik ben lang op zoek geweest naar losse vervangende dopjes voor de roosters van onze inbouwmagnetron (Siemens). Het bleek dat die niet bestonden/leverbaar waren. Dan moest ik nieuwe roosters kopen en dat was een relatief dure oplossing. Uiteindelijk toch alternatieve dopjes gevonden bij het Onderdelenhuis.nl en ze passen perfect. Dus ik ben er helemaal blij mee!

Fietsbanden

Prima prijs, snelle levering

Fast delivery and great service

my order arrived after two days. All items were secured in the box. Will return to buy more stuff for sure.

Onderdeel na 1 week nog steeds niet ontvangen

Helaas onderdeel niet ontvangen. Bestelling 16 juni Betaling 16 juni Verwachte levering 19 juni Verlate levering naar 21 juni Nooit meer iets gehoord of ontvangen 24 juni

Bedrijfsgegevens

Nieuwe Ebbingestraat 86

9712NP Groningen

050-3187599

[email protected]

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.