Het product wat ik nodig had snel geleverd

Fijne site om te zoeken en te bestellen. Heel fijn dat het zo snel verzonden was, zodat ik de klus kon doen.

Band volgende dag helemaal leeg

Langzame levering en product voldoet niet

Het duurde een week voordat mijn snoer geleverd werd. Ik bestelde een snoer die geschikt zou zijn voor een Silképil 5. Past niet. Retour moet aangemeld worden, verzendkosten voor eigen rekening. :(

Tegenvaller

Oa zuigmond voor karcher besteld. Blijkt geen complete te zijn. Blijkbaar moet je de onderste helft, de borstel, extra bestellen?

Heel erg goed

Zoals beloofd

Positief

Het juiste onderdeel snel geleverd.

Snelle levering, foutje probleemloos opgelost

In eerste instantie verkeerde artikel opgestuurd gekregen (1 cijfer verschil in code) maar met 1 telefoontje kreeg ik meteen de goede opgestuurd. Super service.

snel en duidelijk

geleverd krijgen wat besteld is is altijd fijn

Goed geregeld, snel in huis

Besteld en snel ontvangen.

Levering snel ontvangen

De afhandeling van mijn bestelling is correct en zeer snel verlopen. Top!

Heel fijn geholpen.

Hadden echt verstand van m’n vraagstuk en hoe ik het moest aanpakken m’n droger te repareren.

verzending kan beter

Mijn ervaring is tot nu toe positief, als ik via mail iets heb gevraagd, kreeg ik meteen antwoord. maar de verzending ben ik niet over te spreken. de bestelling zou de 2 mei zijn verzonden maar heb tot nu toe niets ontvangen.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Snelle levering, goede kwaliteit

Gewoon in orde

Onderdeel in een paar dagen ontvangen. Niet goedkoop maar 'gewoon in orde '

Teleurgesteld

De clip lijkt op degene die ik moest hebben maar is helaas te klein en grotere zijn er niet te koop bij u dus ik dacht dat het de goede zouden zijn. Aangezien ik er geen verstand van heb en u pretendeert juist die onderdelen te hebben die anderen niet hebben ben ik van het positieve uitgegaan. Maar helaas ik heb dus niets aan mijn bestelling. Over de levering an sich heb ik niets te klagen. Het is helaasmijn fout en ruilen heeft geen zin dus ik neem mijn verlies maar.

Klantvriendelijk

Gewoon zoals het hoort. Echt klantgericht en menselijk.

Onderdelen tbv hogedrukreiniger besteld, snelle levering!

Prima, geen wanklank!

Snel besteld, snel geleverd, goede prijs, kortom: ik ben dik tevreden.

Goed en product was perfect

Alleen wacht was weer als gewoonlijk op DHL bezorging

Onderdeel goed

Onderdeel goed ,wat jammer is dat je meer moet betalen om het op te sturen terwijl het met de briefpost past, nu lag het ook gewoon op de deurmat!

Het eas een goede levering en ook snel

helemaal top..

super snelle levering van mijn artikelen.. een dikke 10

goed verpakt en netjes op tijd

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.