Goede sevice snel en goed geleverd

Snel geleverd en goede kwaliteit is aan te bevelen

prima, totaal niks op aan te merken

telefonisch prima te woord gestaan, geholpen met vragen en de volgende dag de spullen in huis.

Goede prijs en snelle levering

Gebeld en vriendelijke mensen

Netjes en vriendelijk!

Super snelle levering

In de avond besteld volgende ochtend in huis. Top

Gevonden wat ik zocht en snel bezorgd

Ik zocht een bakplaat en rooster voor een wat oudere IKEA combimagnetron (2014). Het assortiment bevatte gelukkig wat ik zocht, en mijn bestelling werd 3 dagen later netjes en beschermd verpakt bezorgd.

Prima - goede prijs, snel geleverd

Onderdeel makkelijk gevonden op de site

Geweldige service en zeer snelle levering

zie boven

Snel en correct

Snel en correct

Kut

Na tien dagen nog geen pakje. !!

Beste Piet, Dat is vervelend dat uw pakket nog niet geleverd is. We zien dat uw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. We zullen dit verder onderzoeken, we hebben voor u zojuist een nieuwe order aangemaakt. U ontvangt een nieuwe track and trace per mail. Excuses voor de vertraging van DHL. Vr. groet, Edwin Onderdelenhuis.nl

Verkeerde levering

Het geleverde stuk paste niet op deze machine men zou nakijken voor het juiste maar niets meer venomen

Beste Camiel, Er waren inderdaad de verkeerde kneedhaken besteld. We konden helaas de juiste niet meer leveren, dit is later telefonisch besproken. Vr. groet, Edwin Onderdelenhuis.nl

Goed zolang alles normaal verloopt

Snelle levering. Echter na ontvangst van defect rooster direct mail gestuurt. Tot oop heden geen respons. Hier ook retourkosten voor gemaakt. Vind ik in geval van beschadigde levering niet correct. Hoor graag nog iets

Beste, Excuses voor ons late antwoord. Het is erg druk op onze klantenservice. We hebben uw defecte rooster terug gekregen en uiteraard direct een nieuwe verstuurd. Vr. groet, Gijs Onderdelenhuis.nl

Mijn product was na 1 week kapot

Mijn prullenbak sluiting die ik gekocht had, heeft 1 week gewerkt, en was daarna stuk

Beste Milou, Dat is vervelend zeg! en veel te snel uiteraard. Op onze producten zit natuurlijk garantie, we sturen u een nieuwe op. U ontvangt uw track and trace op de mail. Fijne dag. Vr. groet, Edwin Onderdelenhuis.nl

mijn bestelen nog niet gekrijgen

ik heb nog mijn bestelen nog niet gekrijgen !!!!

Beste DAOUDI, Dat is vervelend. We zien dat uw pakket niet juist is verwerkt bij onze vervoeder. We zullen dit verder onderzoeken en maken voor u een nieuwe order klaar. U ontvangt per mail een nieuwe track and trace. Excuses voor de vertraging van de vervoerder. Fijne dag. Vr. groet, Gijs Onderdelenhuis.nl

Levering

Dat was wel een heel snelle levering!

M'n vriezer werkt weer!

Onderdeel nodig om afgebroken vriezer klep te repareren. Dankzij deze winkel kan mijn 14 jaar oude vriezer toch nog even mee!

Prijs/kwaliteit is zeer goed. En de service is uitstekend.

aflevering geheel naar wens verlopen

snel en accuraat

Verliep vlot

Omschrijving op de site was goed, bestellen ging gemakkelijk en levering correct

Alles naar wens verlopen

Correcte info, goede prijs, en op tijd geleverd. Wat kan je nog meer wensen.

uitstekend

goed geregeld zeer tevreden

Keurig geleverd helaas waren de gardes te kort dus terug gestuurd nog geen reactie gehad hopelijk hebben jullie de goede maat en krijg ik die nog.vriendelijke groeten

Professionele behandeling met kennis Bovendien

Ondanks het feit dat het onderdeel niet paste had de medewerker snel in de gaten wat er mis was. Hij heeft de gegevens van de fabrikant ge-update zodat deze omissie niet nogmaals gemaakt wordt. Verder correct afgewikkeld.

Snelle Levering

uitstekend

Ondanks alle corona perikelen snelle levering. Product voldoet volledig aan de verwachting. Aanrader!

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.