Heb het super snel gekregen.

top

niets aan toe te voegen

snelle levering. Netjes ingepakt

?

Prima snelle service

Doen wat ze beloven: snel leveren!

Goed produkt

Produkt van zeer goede kwaliteit. Voldoet aan verwachtingen. Snelle levering. Blij mee!

Snelle levering met goede producten.

Prima.

Verkeerd artikel besteld, geretourneerd en binnen 2 dagen mijn geld terug. Ik kom graag terug.

Super geweldig, onderdeel op zondag besteld en de volgende dag al geleverd, kunnen hoop bedrijven nog een voorbeeld aan nemen, die zeggen voor een bepaalde tijd besteld de volgende dag in huis. Nou het Onderdelen huis heef dat echt waar gemaakt, geweldig

Super functioneel

Had heel specifieke onderelen nodig. Met de juiste productnummers kon ik ze eenvoudig bestellen en ze werden snel geleverd!

Makkelijk bestellen en snelle levering. Prima

Maatwerk

Snel en goede levering

Snel en goed verpakt geleverd. Toppie.

S’avonds om 20 uur besteld en de dag erna om 09.00 u bezorgd

Vandaag besteld - morgen in huis - NOT !! (en ook niet overmorgen en dag erna...)

Onderdeel op 9 Oktober besteld - zou voorradig zijn, Laten misleiden -vandaag besteld morgen in huis... Onderdeel had ik met spoed nodig (koffiezetapparaat) Uiteindelijk op 15 Oktober onderdeel ontvangen ;( Op 10 Okt. gebeld/ gereclameerd omdat ik geen verzendinformatie had ontvangen. Gevoelsmatig verhaal op de mouw gespeld gekregen (zeer waarschijnlijk wordt het onderdeel op Za. 12 Okt. geleverd - omdat dit "handmatig" moest gebeuren - vanuit ander magazijn verstuurd - daardoor zou ik geen verzendinformatie krijgen). Op 14 Oktober verzendinformatie gekregen ??? Ben er klaar mee (tussentijdse annulering reageren ze niet op.. wat je vrijwel niet de mogelijkheid geeft om ergens anders te bestellen)

Snelle verzending

Wat een pech… het draaiplateau van onze (verouderde) magnetron viel stuk. Maar gelukkig hadden jullie deze in het assortiment. En wat fijn dat deze de volgende dag al geleverd werd. Super!!

Buiten gewoon goed

Deskundig en snel

Goed en snel geleverd

Super snelle levering

keurig geleverd goed onderdeel

keurig geleverd goed onderdeel

prima bezorgd maar niet binnen de beloofde tijd

verder goed verpakt en mooi product voor dat geld ..Maar BELOOF niet dat n pakket gegarandeerd bezorg gaat worden als je voor n bepaalde tijd besteld ..ik heb er 6 dagen op zitten wachten omdat het enorm druk is en dat was niet VOORSPELD in jullie zin ..Verder alles ok en wens jullie het beste .vr gr jos

Snel in huis, juiste product, maar had toch niet nodig. Zonder problemen retour.

Snelle levering van juiste produkt

Snelle levering van juiste produkt. Perfect.

Perfect artikel

Perfect artikel en snel ontvangen

Schnell und korrekt

Teile für eine Kaffeemaschine bestellt. Het Onderdelenhuis verfügt über eine unglaubliche Menge an Artikeln, die man anderswo nicht finden kann. Teuer, aber besser teuer als nicht zu verkaufen... Leider hatte ICH eine Fehler gemacht un muss ich es zurückschicken... :-(

dwaling

Batterij gekocht verkeerd type door dwaling bij omschrijving. Ipv coulange geld terug moest ik deze retourneren .lak duurder dan de brief . Verzendkosten batterij € 6,95 niet in verhouding grootte doos milieu

Nieuwe Ebbingestraat 86

9712NP Groningen

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.