Goed en snelle levering en afhandeling

Goede ervaring

Goeie service

Ben heel tevreden. Ik kan mijn waterkoker weer veilig gebruiken.

Snelle en goede service

In deze drukke tijden, toch een goede en snelle service kunnen uitvoeren, puik werk, thx

GEWOON TOP!

Na enkele dagen was mijn vervangstuk reeds aangekomen, en tot mijn verbazing was het de juiste en goedwerkend vervangstuk! gewoon een topfirma met een enorme keuze in allerlei soorten van vervangstukken, ik was verwonderd over de prijs van een origineel onderdeel!(aan zulke lage prijs vind je dit nergens !ik beveel u ten zeerste aan en mij en mijn kennissen kring hebt u als klant !TOP!DOE ZO VERDER 8BEDANKT!

Mijn ervaring is zeer slecht

Product een week te laat geleverd en op mail wordt niet gereageerd

Beste Jan, Vervelend om te lezen dat uw ervaring niet goed is. Het is erg druk op onze klantenservice maar we proberen alle aanvragen zo snel mogelijk te beantwoorden, echter kunnen we op basis van uw e-mail adres geen mail van u terugvinden. Het product hebben we direct uit voorraad verstuurd maar ik zie dat er zeer vervelend genoeg vertraging is ontstaan bij de vervoerder, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Martijn Onderdelenhuis.nl

Slechte kwaliteit

4 van de 10 onderdelen waren stuk. Meer als een week op mijn spullen moeten wachten

Alles volledig volgens afspraak

Uitstekend!

Goede service, snel geleverd.

Na een verkeerde bestelling werd het juiste product snel geleverd. Afhandeling zeer correct.

Eenvoudig en snel te bestellen.

Na het mislopen van de bestelling tijdens transport, contact op genomen en snel, vriendelijk en correct geholpen.

komt afspraken na

vandaag besteld, morgen in huis. Prima partij voor losse onderdelen. Hebben ook nog eens heel veel verschillende onderdelen voorradig.

Hulpvaardig en zeer klantvriendelijk

Bij het bestellen van een onderdeel van onze koelkast, viel het niet mee om de juiste te vinden. Door telefonisch contact en hulp van een van de medewerkers konden wij het juiste onderdeel na twee keer bestellen eindelijk thuis krijgen. Het retour sturen kregen we netjes een label voor in de mail echter doordat we geen printer hebben. Toch de kosten voor het opsturen zelf betalen. We zijn wel tevreden over het bedrijf, zeer klantvriendelijk en hulpvaardig

Duidelijk omschreven op de site. Snelle levering.

Snel geregeld

Alles is goed en snel gegaan met bestellen en levering

Heel tevredwn

Geweldig, netjes verpakt en heel snel geleverd

Het gaat prima

Online bestellen gaat prima en het bezorgen was ook oké

Prima levering

Snel en netjes geleverd

snel en goede prijs

Prima ervaring

Snel geleverd ,geen problemen

zeer snel geleverd

Kreeg eerst het verkeerde geleverd, maar zonder morren kreeg ik alsnog de goede (zeldzame) onderdelen die ik besteld had. De verkeerde mocht ik houden. Prima opgelost.

snel en correct geleverd

Prima. Geen problemen.

Gemakkelijke site, overzichtelijk en duidelijk.

Razendsnelle reactie en vlotte levering.

Snel en correct

Snel en correct

goede en snelle service

al meerdere keren iets besteld en altijd netjes en snel geleverd

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.