Prettig

Goede prestatie

Goed! Snelle en nette afhandeling

Medewerker van Het Onderdelenhuis dacht erg goed en actief mee met de vraag die ik had.

Mijn vraag betrof een paar lastig te vinden onderdelen van een wasmachine. Dankzij goed meedenken en een echt plezierige manier van contact houden (gedurende de twee weken dat de onderdelen in bestelling waren) ben ik uiteindelijk erg goed geholpen. Duidelijk meer dan gemiddeld dan wat ik verwacht van een 'gewone webshop'.

Aanrader.

Uitstekend geholpen

Deskundig en inhoudelijk goed geholpen.

service

De bestelling werd door mij niet geheel juist geplaatst, de juiste bestelling werd daarna meteen afgezonden. Retoursticker ontvangen voor de eerste bestelling. Alles werd meteen geregeld ivm spoedige vervanging van het onderdeel.

Traag

Ik heb artikelen besteld die volgens de website op voorraad waren. Pas na 10 dagen bericht gehad dat de bestelling zoek geraakt was. Daarna nog een week moeten wachten voor de artikelen bezorgd werden.

Beste G. Verkuijl, Erg vervelend dat uw bestelling zo lang onderweg is geweest. We zien dat uw bestelling is blijven staan op een depot van onze vervoerder. We hebben een case aangemaakt om dit te laten onderzoeken waarom het zo lang heeft geduurd. Fijne dag. Vr. groet, Edwin Onderdelenhuis.nl

Goede service, goede communicatie en dat geeft veel vertrouwen

Prima en correct op afspraak aan gekomen en het past

De bestelling en levering verliep prima !

Zeer behulpzaam, prima service!

Alles exact volgens afspraak.

Bestelde onderdeel paste perfect machine werkt weer uitstekend.

Makkelijke site, snel besteld, snel in huis. Niet duur.

Snel besteld ,snel in huis.

Het was heel makkelijk om het betreffende onderdeel te vinden en te bestellen. Alles verliep soepeltjes...Bestelling snel en gemakkelijk geplaatst. Wat we wel heel erg jammer vonden dat onze kleine bestelling in een grote doos geleverd werd...Had gewoon in een bubbeltjes-envelop door de brievenbus gepast...Verspilling en te hoge verzendkosten voor dit artikel.

Hulpvaardig, goed advies initiatief en bereikbaar

Zie bovenstaande

Eerste ervaring is top

Ga zo door.

Goed product, snelle levering

Mee denkend en stipt op tijd

Omschrijving onderdelen prima. Er wordt meegedacht. Helemaal top.

Ik zou er weer iets bestellen.

Bestelling gedaan en alle com was perfect

Ik heb besteld. En een duidelijke terugkoppeling gehad. Elke stap was genoemd. Top.

Prima huis. Juiste onderdeel snel geleverd.

Weinig bijzonderheden. Het was netjes verpakt in een bubbeltjesenvelop en het kwam op de afgesproken tijd.

Uitstekende prijs-prestatie en snelle levering.

Prima producten voor een schappelijke prijs, en een snelle levering.

Hele snelle levering

Keurig op tijd bezorgd.

Gewoon goed.

Super service houden zich aan de afspraak en als het niet lukt binnen de afgesproken termijn wordt je op de hoogte gebracht. Top

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.