Goede service, snel geholpen

Snelle correcte bezorging

Mijn steel van mijn stofzuiger was stuk en heb deze op u website kunnen bestellen

Gewoon goed

Alles netjes verpakt zeer snel geleverd en alles past ook

Super snel

Gisteravond vlak voor sluiting onderdeel besteld voor mijnairfryer HD 2920en rond 13:00 volgende dag al binnen Klasse dankjewel v / m voor snelle werk Met vriendelijke groet Gerard

Snellere levering is niet mogelijk. Meeste producten in voorraad aan heel conpetitieve prijzen.

Wat het moet zijn!

snel

Bestelling correct en optijd.

Positieve ervaring

Alles verloopt naar wens.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima zaak, snelle, correcte afhandeling

Product besteld wat toch niet de juiste maat bleek. Terug gestuurd, binnen paar dagen ons geld retour, inclusief de verzendkosten, tóp geregeld.

Snel en correct

Goede communicatie, prima product

Product was niet direct te leveren. Kreeg een keurig telefoontje met de vraag of ik een backorder wilde. TOP! Daarna product geleverd.

artikel besteld....volgende dag in huis. perfect

Super goed en zeer snelle levering.

Ik ben zeer tevreden over de manier van bestelling en afhandeling.

snelle levering dus goeie service.

snelle levering goeie service

De prijs was wel zeer hoog

Ok

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed assortiment en zeer snelle verzending

Groot assortiment Snelle verzending Alles heel Goed ingepakt!

Snel en goed geleverd toren ventilator.

Met de prijs van Blokker en beperkte verzendkosten. Prima.

Snelle levering, keurig verpakt, zoals het hoort, ga zeker vaker gebruik maken van het inderdelenhuis wat ik eerder niet kende!.

goed geprijsd en snel geleverd

Ik heb het gewenste onderdeel snel gevonden, mede omdat de informatie duidelijk was. Daarnaast was het best gunstig geprijsd en snel geleverd.

Prima service, goede comminucatie.

De belofte "vandaag besteld, morgen in huis" klopte niet helemaal. Verder kreeg ik een product wat ik niet had besteld. Maar eerlijk is eerlijk, de oplossing voor deze vergissing is perfect door Onderdelenhuis opgelost!

Prettig en goede kwaliteit

Afhandeling ging prettig. Product, verpakking en verzending gewoon goed.

Goed en snelle bezorging

Snelle levering en de juiste artikelen. Ga zo door.

slecht verkopen niet wat word weergegeven artikel

slecht verkopen niet wat word weergegeven artikel philips zwart onderdeel , krijg blanko onderdeel en niet origineel.

Precies wat ik zocht en direct geleverd.

Perfecte service

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.