geweldig

heel goed product gekocht bij jullie !!1

Retour gestuurd

Heb retour gestuurd verkeerd type

Wat ik nodig had was bij de fabrikant niet leverbaar en hier wel snel verzonden ook dus alleen maar smiles on my face

Correcte,snelle afhandeling

Informatie vooraf duidelijk

Snelle levering, goede producten

Zie boven

Snel en in goede orde ontvangen

Helaas heb ik heg onderdeel nog niet geprobeerd. Hier kan ik niets over zeggen

Top Deal!

Snelle verzending, degelijk verpakt en super blij met het produkt. Voldoet aan alle wensen.

top ervaring

onderdelen makkelijk kunnen bestellen en snel in huis super

Gewoon goed!

Duidelijke product omschrijving, plaatjes etc en een goede prijs. Ook snel geleverd voor het standaard verzendbedrag.

Bestellen liep vlot. Goeie info omtrent status van order. Correct geleverd. Een aanrader!!!!

Niet passende scharnieren besteld maar binnen no time geld terug. Klasse!

Niet passende scharnieren besteld maar binnen no time geld terug. Klasse!

Snel, deskundig en billijke prijs

Snel een persoon aan de lijn die mijn vraag direct begreep en code voor onderdeel opzocht. Via website besteld en snel het onderdeel vervangen. Ik ben erg tevreden!

Aparte ervaring

2 maal geprobeerd telefonisch contact te leggen tijdens openingsuren en niet bereikbaar. Ik kreeg een vervangend product toegestuurd zonder dit mee te laten weten. Uiteindelijk via de originele fabrikant begrepen dat mijn bestelde product niet meer wordt gemaakt.

Komen de afspraken na

Wat ik besteld heb, bleek uiteindelijk niet te passen. Retour gestuurd voor eigen kosten en per omgaande mijn geld retour.

Top Bedrijf , Aanrader !!!!!

Goede klantenservice, denkt mee en neemt de tijd voor je .

zal zeker weer wat bestellen als dit nodig blijkt.

Goede levering

Goed product

Goede en snelle levering.

Product voldeed niet helemaal aan mijn wensen maar daar kunnen jullie niets aan doen.

Verkeerdelijke beschrijving bij onderdeel

Levering was op tijd maar door verkeerde beschrijving was het dus het verkeerde o derdeel. Terug sturen is op eigen kosten (19euro) en het onderdeel koste maar 25 euro... weg gesmeten geld dus

Snel en precies

Ik bestelde op woensdag via Amazon, op vrijdag kon ik verder met mijn reparatie. Goed verpakt is alles aangekomen.

Goede kwaliteit voor een leuke prijs snel geleverd!

De gewenste onderdelen snel en juist geleverd

Prima en snelle service

Prima en snelle service

Prima en snel

Prima product snelle levering

Mooi op tijd

Duidelijk aangegeven dat het onderweg was

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.