Goeie producten, snelle levering, proffedioneel.

Prima snelle levering

Makkelijk te bestellen en prima snelle levering

is mij goed bevallen

NVT

snel en keurig

Bestelling was snel geleverd en alles was keurig verpakt. De regenjas past goed. Ik heb hem net dus ik kan nog niet zeggen of die ook goed waterdicht is. Maar over het bedrijf alleen maar goed.

keurig, snel en voordelig

Keurig, snel en voordelig

Het geschikte onderdeel

Heb ik hier gevonden! Vlot genavigeerd tot het juiste onderdeel. Vlot geleverd. Aanrader dus.

Korrect afgeleverd

Website was overzichtelijk en levering op tijd

was goed geregeld

Had iets besteld was gauw binnen en was toppie

Volgens afspraak en op tijd

Paar dagen na bestelling product al in huis. Werd goed op hoogte gehouden va status levering

Netjes en op tijd geleverd

buitengewoon

in plaats van een nieuwe machine te moeten kopen, hadden wij binnen 5 minuten het onderdeel gevonden en besteld. De volgende dag ontvangen en geïnstalleerd en...de machine kon weer gebruikt worden!

Gemakkelijk bestellen en prima levering.

Het onderdeel van onze Dyson stofzuiger was snel gevonden op de website. Redelijke prijs en dus besteld. Het pakketje werd keurig op de vermelde tijd geleverd. Weinig overbodige verpakking en doosje hebben we inmiddels hergebruikt.

snelle bezorging

Na enkele slechte ervaringen online elders wAS dit een opsteker!!!

Beter en makkelijker kon niet.

Meer dan goed, snel ook en precies wat ik had besteld. Lekker makkelijk en duidelijk, zonder te moeten na te denken of ik het juiste artikel had. Helemaal top en houden zo. Aan de top komen is moeilijk, er blijven voor langere tijd is nog veel moeilijker!

Beetje geduld loont....

Reparatie set aangevraagd voor Bosch vaatwasser uit 1998 in België. Even moeten wachten op reactie, maar uiteindelijk juiste set toegestuurd gekregen aan scherpe prijs.

Gewoon goed

Juiste spullen netjes ingepakt geleverd.

Behulpzaam advies gekregen

Vriendelijke klantenservice en snel geholpen.

OK

Het juiste onderdeel zoeken duurde wat lang, maar daarna werd alles goed en snel afgehandeld. Goed, dus.

nvt zie hierboven

Levering was zoals geplant

Een bedrijf van der woord

Goede prijs, snelle levering

Prima webshop.

Vlotte en correcte levering.

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.