Vond de het niet heel duidelijk welk mondstuk ik moest kiezen. Had dus ook de verkeerde besteld

De levering verliep prima. Echter vond ik de verzendkosten van 4,95 euro voor n brievenbuspakje veee

Zie boven.

Alles top

Helaas had ik een foute bestelling gedaan en de order geannuleerd. Echter was mijn bestelling al verzonden. Kreeg netjes antwoord op mijn annulering en heb het pakketje aan de deur geweigerd. Binnen enkele dagen het bedrag weer teruggestort op mijn rekening. Geen gezeur uiterst netjes en professioneel afgehandeld.

Top ok!

Snelle levering en beste onderdelen.Prijs best ok!

Mijn bestelling kwam snel en in goede orde binnen

ben zeer tevreden over het geleverde product

ben tevreden over de leverantie

Netjes

Vandaag besteld de volgende dag netjes verpakt in huis.

Prima service, ook toen bleek dat ik niet het juiste had besteld.

Selecteren en bestellen ging heel gemakkelijk. Helaas verkeerde onderdeel besteld, omdat omschrijving van de fabrikant niet geheel duidelijk was. Retourneren was geen enkel probleem.

Bijna prima

Blij met mijn bestelling. Lag klaar in de winkel.

Snelle levering!

Product zoals omschreven.

Helaas is de maat van de bakplaat niet juist. Ik heb hem terug gestuurd.

qua service ben ik tevreden maar helaas kon ik geen gebruik maken van de bakplaat,deze is groter dan aangegeven. Zeer snel mijn geld retour ontvangen daarvoor dank.

Tannus insert gekocht top

Verzenden was duurder dan de inhoud

Ik had een rubber O-ring gekocht. Deze werd aangetekend verstuurd, terwijl een envelopje met een postzegel goed genoeg was geweest. De verzending werd daarmee duurder dan het artikel zelf en mijns inziens een beetje overdreven.

Fast, simple, correct, good price. I recommend them.

Fast, simple, correct, good price. I recommend them.

Snel en goed.

Ik raad deze site aan!

Iets langer moeten wachten op bestelling dan aangegeven op website. Bij navraag wel snelle response. Goede webshop!

Snelle levering. Product in goede staan ontvangen.

Het product wat ik kocht was 50% goedkoper dan bij andere online winkels. Op zaterdag gekocht en dinsdag ontvangen. Kwaliteit is super.

Juist en onbeschadigd geleverd.

Gelukkig een zaak gevonden die speciale producten in huis heeft.

Ik was op zoek naar een kapotte onderdeel van een Philips keuken stoommachine die ik vaak gebruik. En onderdelenhuis.nl had deze, snel geleverd en het juiste artikel. op!

Hartstikke goed

Alles netjes verzorgd!

De boot gemist

De boot gemist schreef ik, ik ontving 2 dozen, 1 doos met spullen die ik helemaal nooit besteld had, dus voor een ander waren, de andere doos zat een verkeerd artikel in. Beiden retour, na meerdere telefoontjes waarbij ik niet geloofd werd toen ik zei spullen ontvangen te hebben die ik niet besteld had. Het is netjes terug betaald en franco retour gegaan.

Retourneren onduidelijk

Verkeerd onderdeel besteld, hoe retourneren onduidelijk.

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.