Snel geleverd, exact het juiste onderdeel.

Koffiekan met deksel voor de juiste prijs en ook nog snel op geleverd. Jammer dat DHL ook 50% vraagt voor de bezorging van zon klein pakket. Origineel onderdeel dus perfect. En gemakkelijk gevonden op de website.

Goed ook bij vertraging goed geïnformeerd

Gewoon goed ook de informatie

tevreden met het produkt

ik kreeg wat ik bestelde, helaas wel met vertraging. Maar handig om onderdelen te kunnen bestellen

Productomschrijving was goed. Onderdeel was snel geleverd!

Vlugge levering, correct zoals het moet. Dus blij verrast bij deze eerste bestelling!

prima geeholpen

goede service

Niks aan veranderen!

Gemakkelijk besteld, volgende dag in huis. Wat wil een mens nog meer?

Prima info en afhandeling

Ik vond een origineel Dyson onderdeel bij onderdelenhuis.nl dat 35% goedkoper was dan bij andere leveranciers. Ook de productinfo online was helder (dit was zeker niet bij alle aanbieders het geval), zodat ik zeker wist dat het zou passen. Werd ook de volgende dag al geleverd.

Zeer snel geleverd

Uitstekende het bestelde werd snel geleverd, prima bedrijf.

Juiste product, snelle levering

Blij dat ik mijn stofzuiger opzetstuk van Bosch hier heb kunnen vinden!

Dag erop thuis

Als er een onderdeel stuk gaat is het natuurlijk zonde om het product gelijk weg te gooien! Al snel wist ik welk onderdeel het probleem gaf door wat onderzoek gedaan te hebben. Op internet gezocht naar het onderdeel waardoor ik bij onderdelenhuis.nl terecht kwam, en voor een veel gunstigere prijs als hun concurrenten! Besteld en de dag erop thuis afgeleverd en gaan met die banaan....

Prima service en snel.

Alles zoals je zou willen: goede prijs, snelle verzending, geen poespas. Kortom: top!

Oke

Nvt

Uitstekend!

Is gewoon perfect

Goed.

Goede website en wat ik bestelde was de volgende dag in huis.

Snel geleverd echt top !

Super snelle bezorging!

bestelling correct ontvangen

website ziet er niet mooi uit. mijn vraag aan de support over een ontbrekende tracking werd niet beantwoord. maar mijn bestelling kwam wel correct aan. website vond ik er fake uitzien maar ze leveren ook via bol.com waardoor ik toch voldoende zekerheid had.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Ik had een onderdeel nodig en ik kreeg er direct goed advies bij en de mogelijkheid om extra informatie later toegestuurd te krijgen. Kortom, zeer klantvriendelijk en bekwaam.

voordelig, goed en snel geleverd

voordelig, goed en snel geleverd

met 1 telfeoontje meteen juist product

Ondanks dat mijn type niet op site stond, werd met een belletje meteen het goede product gevonden. Helemaal top en stuk minder verspilling.

Perfect!

Snelle en correcte levering.

Communicatie is top. Snelle levering. Altijd weer.

Snelle levering perfect bedrijf

Origineel produkt en snel geleverd. Toppie

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.