kon hier snel een stekker krijgen om mijn stofzuiger the op te kunnen laden en t was er ook heel snel en mijn auto is schoon.

Verkeerd onderdeel geleverd.

De letters achter het nummer van mijn koelkast waren niet op de site te vinden en daarom vermeldde ik de maat en het juist typenummer met de letters. Mijn opmerking werd niet gelezen en ik ontving het verkeerde rekje. De kosten van het retourneren van het verkeerde moest ik zelf betalen. Na mij klacht ontving ik het goede rekje dat ik ook weer moest betalen. Het geld van het verkeerde rekje heb ik nog niet terug ontvangen. Het telefoonnummer dat ik moest bellen gaf een bandje dat ze van dinsdag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 17.00uur te bereiken zijn. Dat was dus niet zo, dit gold alleen maar voor de winkel en niet voor de webshop. Toen ik om net na 10.00 uur belde kreeg ik steeds weer het band waarvan de informatie niet klopte. Helaas dus geen goede eerste ervaring met dit bedrijf.

Super snelle levering

Ongelooflijk, veel goedkoper dan het Onderdelenhuis in Amsterdam. Netjes en snel afgeleverd.

2x gemaild, maar geen reactie

Voor 22.00 besteld, morgen is huis. Dat is wat er staat op de site. 4 dagen later, nog niets gezien. Mail gestuurd dat het niet meer nodig was, geen reactie, maar wel binnen 2 uur na die mail een bevestiging van opsturen krijgen. Probeer je te bellen, krijg je te horen tussen 10 en 14.00 dat ze open zijn. Het was 13.30. Ik weet niet wat ze daar doen, maar ik zit nu met iets dat terug moet, maar krijg geen reactie.

Snelle levering van het bestelde product en vriendelijk personeel

Onderdeel netjes afgeleverd paste precies

Eerste keer dat ik bij onderdelenhuis besteld. Onderdeel paste precies en een perfecte levering zoals afgesproken

Snelle service besteld volgende dag al geleverd

Geen opmerkingen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

lamp stemt overeen met beschrijving

korrecte en vlugge levering

onderdeel dat nergens elders te vinden was te verkrijgen bij jullie

top

goede website, snelle levering

Precies de items die ik zocht

Grote keuze uit onderdelen en zo fijn om geen nieuwe apparatuur te kopen maar gewoon te vervangen wat nodig is. Snelle levering, netjes verpakt en prima prijs.

Voilà, een dag later kunnen we weer koffie drinken uit ons espressotoestel.

Vlot gevonden wat ik nodig had en even vlot geleverd.

snel geleverd netjes verpakt

gewoon zoals het hoort

Snelle levering !

Snelle levering en goed materiaal.

Super snel geleverd, en prima verpakt

Uit stekende service

Zeer goede snelle levering

Avond van te voren besteld en volgende dag al thuis. Perfecte onderdeel waardoor ik dezelfde dag van levering de vaatwasser al weer kon gebruiken. Top!!

Goed product en snel geleverd

zeer tevreden.

ik had eerst bij een andere side gekeken maar die was zeer onduidelijk. deze side is zeer toegankelijk een euro duurder maar geen ergernis dus de moeite waard. bestelling zeer snel binnen . Ga zo door.

Veel te lang levering

Veel te lang levering

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Keurig verzorgd

Besteld van een duidelijke site, netjes thuisbezorgd

Super efficacité

J'ai trouvé ce que je cherchais pour un prix raisonnable et un délais de livraison tout à fait acceptable. Rien à redire - merci !

top en snel zoals afgesproken

top geleverd gelijk volgende dag zoals afgesproken.

Vlotte communicatie, snelle afhandeling van de bestelling.

Netjes ontvangen

Product was volgens verwachting netjes op tijd binnen

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.