Goed advies, het juiste onderdeel ontvangen

Er was twijfel over het type van het benodigde onderdeel. Telefonisch advies bracht mij bij het juiste onderdeel. toen bestel en snel geleverd.

Personeel aan de telefoon gaf mij de juiste informatie met het artikelnummer waarmee ik het onderdeel op hun site kon bestellen

tevreden

tevreden met de geleverde bestelling

Past goede product

Juiste product geleverd

Snel geleverd, en precies de goede maat

Goed produkt en snelle levering

goed netjes!

goed netjes zeker weer bestellen als ik wat nodig heb

Juiste onderdeel snel geleverd.

Juiste onderdeel snel geleverd.

Gewoon correct.

Kan niet veel zeggen. De bestelling werd geoon netjes op tijd geleverd.

Goed en snel

Geen snelle levering

De belofte van levering de volgende dag wordt niet waargemaakt. Dat komt door DHL, dat is bijna nog nooit goed gegaan bij ons. Ik wilde het weekend gebruiken om iets te reparen voor de week erop, dat gaat dus helaas niet lukken.

Geen contact, geen mail, geen telefoon, geen product

Product besteld met korte levertijd. Na een paar dagen gemaild waar het blijft: geen antwoord. Gebeld: "geen gehoor". En dat voor een bedrijf dat duurder is dan hun concurrenten in zowel productprijs als verzendkosten. Hier moet je geen zaken mee doen.

Beste Bas, Wij kunnen aan de hand van uw gegevens (naam en mailadres) geen gegevens terug vinden. We kunnen alleen zien dat uw beoordeling via onze website is gegaan i.p.v. een geautomatiseerde uitnodiging welke op basis van een order wordt verstuurd. Graag ontvangen wij van u een ordernummer om te kunnen kijken wat er eventueel aan de hand is. U kunt dit mailen naar klantenservice@onderdelenhuis.nl Met vriendelijke groet, Onderdelenhuis.nl

Veel producten Snelle leverring Verzendkosten kunnen voor kleine onderdelen best omlaag

Vlot en vaardig

Gewenste product in no time in huis. Belachelijke hoge portokosten voor brievenbuspakketje, en bizar veel mails over verzending/transport/versturen/ontvangst punten…

Gewoon goed

Gewoon goed, prima levering

prima geleverd tevrede

glaasjes passen goed

In eerste instantie product niet optimaal verpakt waardoor deze kapot aankwam. Goed opgelost door nieuwe te sturen.

Het goede product snel en in goede staat geleverd.

Onderdelenhuis doet wat hij belooft .

Goed.

Ik dacht dat het klepje bovenop ook aanwezig was.

Geleverd wat gevraagd werd

Correcte snelle levering van essentieel onderdeel in magnetron.

Correct afhandeling

Had het verkeerde onderdeel besteld , kwam helaas bij snelle levering achter. Zodra het retour gestuurd was gelijk mijn geld terug ontvangen

Grote voorraad, veel keuze, snelle levering.

Snelle en accurate service!

Verzendkosten veel te hoog

Ik heb een plastic handvat besteld voor onze koffiemachine. Dit handvat kost €9,95 (overal even duur). Het weegt slechts een paar gram en past met gemak in een gewone enveloppe. Er werd €5,95! verzendkosten voor gevraagd, bijna net zo duur als het onderdeel…Uiteindelijk nog iets bij de bestelling gevoegd om de verzendkosten voor mijn gevoel iets meer te verdelen maar hier zit zeker een verbeterpunt.

op tijd geleverd zoals aan gegeven

Oprijd geleverd zoals aan gegeven

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.