Snel en accuraat

Had de verkeerde artikel besteld ... Het artikel dezelfde dag weer terug gestuurd en netjes geld terug gestort gekregen ..dank je wel

Verstand van onderdelen

Vandaag besteld, morgen in huis!

Uitstekend en betrouwbaar

Snelle levering en correcte uitleg. Betrouwbaar bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vlot geleverd, precies goede product

Gewoon super

Onderdeel voor mijn koelkast nodig, snel besteld, snel en netjes geleverd. Door mijn eigen fout verkeerde onderdeel besteld. Teruggestuurd (op eigen kosten, maar dat was bekend) en ze hebben het bedrag inclusief oorspronkelijke leveringskosten netjes terugbetaald. Ondertussen het juiste onderdeel besteld en ook die werd snel en netjes geleverd. Gewoon alles netjes en correct afgehandeld. Complimenten!

Ik was al wekenlang op zoek naar een groentelade. Helaas was die van mij kapot. Prijzen waren op andere websites behoorlijk duurder, dus uiteindelijk kwam ik op deze site terecht. Met één woord: geweldig! De levering ging snel en de kwaliteit is top. Ik ben er in ieder geval super blij mee

het bestelde artikel past 100% niet op het apparaat waarvoor het wordt aangegeven

voor niets besteld, want het past helemaal niet

perfect

bestelling gedaan en reeds de volgende dag in huis.

Snel en juiste product zonder gedoe

Ik had een onderdeel nodig van een meer aan 20 jaar oude schaaf machine. 4 dagen later had ik het in huis. ( dat is inclusief weekend)!

Zeer goede en snelle reactie en service

Perfect.

Ik maakte een fout bij het bestellen en was heel blij dat Onderdelenhuis.nl de gedane belofte nakwam.

Snel

Niet verwachte zeer snelle levering.

Belde voor info en een verkeerd bestelde koelkastonderdeel. De medewerker reageerde zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Ik beveel dit bedrijf dan ook zeker aan!

Gemakkelijk

perfect onderdeel

mijn microgolfoven was stuk, de magnetron was defect. Hier een nieuwe gevonden en hopla mijn microgolfoven werkt weer als nieuw.

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Komen de afspraken netjes na .en wat ze beloven doen ze

Jammer dat het fout is gegaan met een vuilfrees en een spuitlans van een Nilfisk hoge druk reiniger. Maar waar gewerkt word kunnen foutjes gemaakt worden .heb ik even voor gebeld. Ik werdt vriendelijke toegesproken om hem kosteloos retour te sturen .en de verzendkosten kosten hebben ze zelfs ook nog terug betaald Dus daar kun je gerust bestellen goed bedrijf vertrouwd en eerlijke

Snel en correct geleverd.

Onderdeel was goed verpakt. Betaling ging prima!

snel en goed

Snelle levering en goede artikel. Helaas deed de afwasmachine het daarna nog niet. Dus we gaan verder kijken, misschien het verwarmingselement dan bestellen we dat weer bij het onderdelenhuis.

Goed.

Goed.

Slecht

Stofzuiger besteld voor 22:00 besteld volgende dag in huis. 3 dagen later nog niets. Niet te pakken te krijgen. Ook niet via de mail.

Geachte N, Bedankt voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling. We willen graag helpen om dit op te lossen. Echter, na zorgvuldig zoeken op de naam en het e-mailadres dat u hier via Kiyoh heeft opgegeven, kunnen we geen bijbehorende gegevens vinden in ons systeem. Om deze kwestie verder te onderzoeken en op te lossen, vragen we u vriendelijk om de volgende informatie te verstrekken via [email protected] Het exacte e-mailadres of postcode dat u heeft gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Uw verkregen ordernummer is ook prima. Met deze informatie kunnen we uw bestelling traceren en de status ervan onderzoeken. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld en medewerking. We kijken ernaar uit om dit probleem snel voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice | Onderdelenhuis.nl

Slecht bereikbaar

Geen reactie op meerdere emailtjes mbt retour en telefonisch niet goed bereikbaar vanwege rare contact tijden. Retour proces gaat via een ontheffings brief. Na versturen van de brief, nul reactie. Zodoende het product maar terug gestuurd en nogmaals geen reactie en geen geld terug ontvangen..

Geachte S, Bedankt voor uw e-mailbericht betreffende het retourproces. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om geen reactie te ontvangen en we bieden onze oprechte verontschuldigingen aan. We willen u laten weten dat we uw e-mail in goede orde hebben ontvangen en dat we ons best doen om uw retour te verwerken. Normaal gesproken duurt het retourproces 2-4 werkdagen voor verwerking. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we willen ervoor zorgen dat uw retour correct wordt afgehandeld. Bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice | Onderdelenhuis.nl

Over Onderdelenhuis.nl

Onderdelenhuis.nl is een goed gevulde (web)winkel met juist díe producten die u in andere winkels niet kon vinden. Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste onderdelen en adviezen, voor in en om het huis en onderweg. Onze webwinkel bevat een groot assortiment van meer dan 100.000 onderdelen en accessoires. U kunt deze gemakkelijk online bestellen en laten thuisbezorgen. U kunt uw bestelling ook afhalen in onze fysieke winkel in Groningen.