Top-service!

Ik had een tijdje geleden een product besteld via de website (een garde voor mijn kenwood mixer). Toen deze thuis aangekomen was, merkte ik dat deze te klein was voor mijn mixer. Hierbij nam ik contact op met Jan (van de klantenservice?). Hij stond me bij met raad en daad en nam contact op met hun leverancier. Bleek dat ik effectief een model besteld had dat te klein was. Hierna heb ik een grotere besteld die wel paste en de vorige teruggestuurd. Dit werd ook enorm goed opgevolgd door Jan. Het enige nadeel dat er was voor mij vond ik de transportkosten van zowel het product naar mij in België en van mij naar hen bij het terugsturen. Voor de rest een super service! Dankjewel 24 Horeca (en al zeker bedankt, Jan) :-)

Keurig op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling.

Snelle levering!

Snelle service!

Goede service, snelle reactie en levering.

Hi Sabrina, Bedankt voor de mooie order van 5000 pizzadozen en de mooie review. Graag weer tot de volgende keer. M.vr.gr. Jan van den Heuvel

Niet echt voor mij

Te lange levertijden

Beste Jos Zonhoven, Toen u de bestelling doorgaf stond erbij dat het product niet op voorraad was en een levertijd van 3 - 4 weken. We hebben echter binnen deze periode geleverd. Dus eigenlijk had u het kunnen weten dat het langer zou duren dan gebruikelijk bij ons. M.vr.gr. Jan van den Heuvel

Gewoon ok

Ruime keuze uit prima spullen.

Super !Thank very much

Super !Thank very much

slechte afhandeling

zie eerder verzonden mail

Beste F. Ottespoor. De oorzaak van deze verwarring is dat wij de verkeerde afbeelding van onze leverancier hebben gekregen i.c.m. het artikelnummer en de prijs. In principe had u kunnen begrijpen dat we voor het geld, wat u betaald heeft, niet het artikel konden leveren van de afbeelding. Neemt niet weg dat wij het ook hadden moeten zien. Helaas zijn we er samen niet uitgekomen omdat u aangaf geen contact meer met ons wilde hebben. Spijt ons dat het zo gelopen is. Ik heb u nog gebeld en uw voicemail ingesproken, maar daar heeft u niet op gereageerd. M.vr.gr. Jan van den Heuvel

Twee gietijzeren schaaltjes besteld, had op site al gezien dat het niet op voorraad was. Toch werd ik netjes gebeld datze pas begin maart binnen kwamen. Maar zijn dinsdag 23-2-2021 al bezorgd. Zien er goed uit. Een perfecte service.

Goede spullen, goed contact

Vlak na de Brexit wat besteld dus de bestelling was iets vertraagd. Dat werd wel tijdig gecommuniceerd en ook werd een alternatief geboden. Bij levering bleek iets teveel geleverd te zijn maar dat konden we ook snel en naar beider tevredenheid oplossen. Goeie toko!

Snelle en goede service

Zeer vriendelijk en klantgericht bedrijf. Leveren en monteren alles netjes af.

Een nette en snelle levering, product was als beschreven.

Top geregeld en snel

Besteld en goed en snel geleverd

Op mijn vraag kreeg ik meteen antwoord. En de spullen werden vlot geleverd

zeer tevreden!

Een hele snelle levering en een hele goede kwaliteit friteuse. Waar je geen omkijken naar hebt omdat bijna alles in de vaatwasser kan, super! En eindelijk groot genoeg top!

Snelle levering en goed verpakt. Overzichtelijke website.

Excellent product

I received the “lasagnemaker” with some delay but the product is excellent and the seller helped me to a problem of compatibility with my Kenwood machine, very quickly. You can trust 24horeca.

Prima ervaring, snel geleverd en telefonisch goed bereikbaar.

Goed product voor een goede prijs

Besteld en steeds op de mail geïnformeerd hoe het verder ging met de bestelling. En wanneer er geleverd werd. Keurig op tijd bezorgd.

Snel geregeld, goed product

Probleemloos

Snelle soepele levering

Snelle levering, prima product

Prima service. Binnen 24u geleverd

Goede kwaliteit en geweldig klantenservice !

Heel goed gelopen. Vriendelijke en zeer professioneel bedrijf

Prima.

volgens afspraak geleverd!