Zeer tevreden.

Goede service, snelle levering

Top! Even bellen van te voren.. snelle levering! Aanrader!

Top bedrijf, top service.

Top bedrijf, top service.

Geeft bij problemen thuis ondanks verlopen garantie

Nadat het product wat mankementen begon te vertonen zag ik dat de garantie periode verstreken was. Ondanks dat feit heeft horeca24 klanttevredenheid toch boven de regels gesteld en gratis een vervanging aangeboden. Kwaliteit vooropstellen wordt tegenwoordig wel eens vaker vergeten. Maar niet bij horeca24. Ik zal zeker niet twijfelen om nog eens een product te bestellen! Groet Een erg tevreden klant

Snelle levering van goede producten.

Prima ervaring en snelle levering

Erg tevreden

Snelle verzending, goede kwaliteit.

Klantvriendelijk en meedenkend

Snelle levering en ook informeren nadat geleverd is.

Snel en betrokken en goede kwaliteit.

Zeer betrokken partij die ons zakelijk af en toe helpt met goede kwaliteit producten voor onze klanten. Scherpe en snelle offertes en zeer vriendelijk personeel. We houden deze leverancier graag achter de hand als we kwaliteitsoplossingen voor klanten willen.

Perfecte afhandeling van mijn verzoek (bestelling)

100 % service

Snel iemand aan de telefoon die fijn meedenkt en oplost. t

Fijn dat je contact hebt met een persoon en niet een robot. Snel en adequaat geholpen. Superservice!

Prima snelle service

Prima snelle service

goede ervaring

Goede ervaring

Ontevreden

De ontvangen track & trace code van DPD werkt na 3 dagen nog steeds niet. Wanneer ik informeer naar de levering en dit probleem aangeef krijg ik enkel de melding dat de bestelling overgedragen werd en er vertraging kan oplopen omwille van een feestdag. Er wordt geen moeite gedaan om navraag te doen bij DPD en ik blijf zonder antwoord achter. Het trouwcadeau voor morgen zal dus niet tijdig geleverd worden. Zeer jammer dat de belofte niet wordt nagekomen.

Nadat ik iets besteld had wilde ik er nog wat bij bestellen wat niet meer op voorraad was. Gebeld, geen wachtrij, meteen geholpen. De aanvullende bestelling werd zonder extra verzendkosten een paar dagen later bezorgd. Goede service!

Besteld onderdeel van Bonzer horeca blikopener.

Onderdeel was makkelijk te vinden. Bedrijf snel gevonden via Google, onderdeel snel gevonden via precieze afmeting niet via merk en/of type opener. Versturen duurde een aantal dagen, iets langer dan verwacht.

Prima product voldoet aan verwachting

Voldoet aan verwachting

Very good

I am very happy with service.. Good..

Snelle levering, prima produkt

Snelle levering volgens afspraak. Goed produkt.

top service

snel en eerlijk bedrijf top!

Top super snelle service en denken goed mee

Duidelijk en van info voorzien

Product dat ik bestelde werd na toestemming vervangen. Om hetzelfde resultaat te bekomen werd mij via mail een voorstel aangeboden. Verdere info op mijn vraag werd bijna onmiddellijk beantwoord. Voorstel werd door mij aangenomen.

Snel geleverd en mooie prijs. Goede kwaliteit

Snelle levering, goede prijzen

in de middag besteld, de volgende ochtend in huis. Het kan dus wel! Prima prijs/kwaliteit verhouding, wij zijn blij met 24 Horeca!

snel de gewenste producten in huis

degelijk materiaal, snel, correct, eerlijke prijzen

Transformatorstraat 6 B

3903LT Veenendaal