Snelle levering, correct pakket

Snelle verzending

Zeer snelle verzending, top!

alleen maar respect en liefde

vielg thuis gevoel en respect voor eelker

Uitstekend.....maaar.....

Goede Morgen, De service et de kontakten met 24HORECA zijn uiteraard uitstekend maar het gekozen transportbredrijf is een absolute ramp. Als ik het onderscheid kan maken, andere klanten zouden het niet noodzakelijk kunnen doen. Normaal zou ik jullie een rating van 10 willen geven. De twee punten minder zijn aan het transport te verwijten. Ik hoop dat deze opmerking jullier kan helpen. Met vriendelijke groeten, Matc

geweldig

zeer snelle levering ,item voldoet zoals beschreven ,topfirma 10/10

Goedcaanbod en service

Snelle service en een groot en goed assortiment. Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Super snelle levering

Snelle levering....top kwaliteit en niet onbelangrijk top prijs ....voor ons een prettige levancier....

Ik had en foutje gemaakt in mijn bestelling

Ik had en verkeerde bestelling geplaatst En ik had gevraagd of ik mijn bestelling kon annuleren. Dat was mogelijk en ze hadden mijn officiële bestelling die ik wouw bestellen gelijk geplaatst Zo toch mijn bestelling ontvangen. Nog maal dank je wel. (24horeca)

Prettig en behulpzaam

Toponderneming

snel, betrouwbaar, komt afspraken na en een scherpe prijs/kwaliteit

Goed en snel

Topbedrijf

Goede service & communicatie

Snelle levering, attent, prima communicatie, goede prijs

Snelle levering, attent, prima communicatie, goede prijs.

Goede Klantenservice

Snel antwoord op vraag, snelle verzending

De bestelling verliep vlot

Snel verzonden, scherpe prijs

snel service en betrokken

echt top service en betrokkeneid bij probleem oplossing van uw horeca benodiging!

Goed contact en service

Prettig

Correcte en snelle service

Met een vraag over een wijziging van leveringadres werd gelijk positief gereageerd. De levering zou een dag later dan wij hadden gehoopt aankomen aangezien deze vanuit België moest komen. Maar geheel verrast kwam de levering toch op de gewenste dag binnen. Prima, beleefde en correcte service bij 24Horeca!

Uitstekend advies en goede producten!

Sjoerd wist precies wat ik nodig had om onze keuken naar een hoger niveau te tillen. Ik kom zeker terug. Top!

Meedenken en snelle service

Groot assortiment. Kundige mensen.

Snelle levering en netjes verpakt

Dag Leo, Bedankt dat u uw goede ervaring met de rest heeft gedeeld! Goed om te horen. We zien u graag terug bij 24Horeca!

duidelijk communicatie, goed product, correct geleverd.

zie boven.

Dag Rob, Bedankt voor de mooie review! Goed om te horen dat u erg tevreden bent over onze service. Graag zien we u weer terug bij 24Horeca!

Normaal ben ik erg tevreden over jullie, maar deze keer heeft het erg lang geduurd voordat ik mijn b

Normaal erg tevreden over jullie maar deze keer heb ik er lang op mijn bestelling moeten wachten.

Beste Jos, Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u voorheen altijd tevreden bent geweest. Bij deze bestelling klopte het inderdaad dat het iets langer duurde. De bestelling betrof een aantal verschillende leveranciers waardoor het uit verschillende magazijnen moest komen. Hopelijk uw begrip hiervoor. We zien u graag terug op onze webshop 24Horeca.nl