prima levertijd!

op vrijdag besteld en de week daarop geleverd op tijd

xxxx

xxxxx

Bijzonder slecht/

Te late levering, afspraken niet nakomen,aflevering te laat en niets laten horen. Afspraak gemaakt voor levering tussen 9 en 10 uur, terwijl zonder mededeling, pas in de namiddag om ongeveer 16.000 uur geleverd wordt. Geen enkel bewijsje in de brievenbus, rondom slecht.!!!!! Voorstel gedaan voor correctie, wederom geen enkel antwoord.

Beste van Lierop, Ik snap uw reactie en ik kan het enigszins uitleggen hoe het gegaan is. Wij zouden een grote order binnenkrijgen op donderdag 29 sept. waar uw tafel ook bij zit Ik heb u gezegd dat u vrijdag 30 sept. de tafel zou binnen krijgen, alleen kreeg ik van DPD niet donderdag de handel binnen, maar vrijdag waar door ik mijn belofte niet na kon komen waarvoor excuus. DPD heeft de tafel vervolgens bij u 2 okt. aangeboden, maar op de één of andere manier is dat niet gelukt en heeft u de tafel pas 3 oktober ontvangen. Wij zijn zo erg afhankelijk van bezorgtijden door externe vervoerders waar je echt geen invloed op hebt. Wij zijn erg afhankelijk dat de vrachten bij ons op tijd binnen komen en vervolgens is het verzenden altijd maar afwachten of dat op tijd gaat. Hieronder kan u zien dat DPD 2 bezorgpogingen heeft gedaan en als het eerste keer gelukt was, was u misschien wel enigszins tevreden geweest. Geschiedenis status: Datum aangekomen bij het verzenddepot 29-09-2023 Verwachte bezorgdatum 02-10-2023 Eerste bezorgpoging 02-10-2023 Bezorgd op: 03-10-2023 15:12

Goede klantenservice

Het bestelde tostiapparaat werd geleverd met een defect. Direct goed geholpen door de klantenservice en een nieuw tostiapparaat werd dag erna al geleverd! Erg tevreden over klantenservice!

Perfect in orde

Correcte levering

snel en correct op tijd

Het was de eerts maal dat ik bij 24 Horeca iets heb besteld en tot mijn verrassing de andere dag al geleverd

Fijn en flexibel bedrijf!

Goede communicatie en eerlijk advies! Helemaal tevreden!

Communicatie goed, service goed

Ik kreeg mijn pakket binnen 3 dagen. Het bord was beschadigd, ik heb meteen contact opgenomen en volgende dag hebben ze nieuwe gestuurd. Snel en goed service

J'ai trouvé sur 24Horeca.nl mon BBQ construction

J'ai trouvé mon BBQ construction durable, il est stylé et il est modulaire, peut-être que je prendrai le kit cheminée après expérience...j'étais heureusement surpris de la livraison rapide organisée...merci

Slecht

Besteld daarna geen communicatie omtrent levering. Tot heden nog steeds geen bericht levering

Geen klachten, alles in orde

Geen klachten, alles in orde

Mijn bestelling was goed verpakt en snel geleverd

Adequaat handelen na niet afgeleverd product.

Nadat DHL had gemeld dat er niemand thuis was bij aflevering van een product, wat niet het geval was is er door 24 Horeca adequaat en klantvriendelijk opgetreden.

Geweldig bedrijf met goede service!

Er was een verkeerd product geleverd en dat werd weer netjes omgewisseld

Niet-correcte kevering

Ik kreeg een ander item dan hetgeen ik bestelde. De foto komt niet overeen met de realiteit.

Beste Jan, Uiteraard is het onze taak om bij te houden wat betreft de afbeeldingen en deze is helaas niet opgemerkt waardoor u inderdaad aan andere fritesschep heeft ontvangen dan de afbeelding aangeeft. De lengte van de schep staat niet bij de oude afbeelding, maar je zou er inderdaad van uit kunnen gaan dat het een korte steel zou moeten zijn. Excuus dat het zo gelopen is. U geeft ook aan dat u bij ons niet meer gaat bestellen en dat spijt ons uiteraard. We hadden het kunnen oplossen, maar daar hebben we de gelegenheid niet voor gekregen. Succes met de business. Vr.gr. Jan van den Heuvel Eigenaar 24Horeca Veenendaal

Top product en zeer snel geleverd!

Prettige website en goed geprijsd

Goed geregeld, snelle levering

Uitstekend contact en snelle levering

Luisteren naar je wensen en helpen je er goed mee! Heel blij met onze wijnkoeler!

uitstekend materiaal

alles is top , kwaliteit levering prijs

super service

pakket besteld maar werd niet geleverd via dpd. Na 1 telefoontje werd een 2de toestel geleverd, de volgende dag al!

Erg positief

Prima en deskundige service

Een geweldige service!

In juli 2 Grote bbq's besteld bij 24Horeca. Door omstandigheden moeten retourneren binnen de gestelde termijn. 24Horeca heeft echt maximale inspanning geleverd om dit samen te realiseren. Geen enkel moment moeilijk gedaan, maar netjes hun vermelding op de website nagekomen. Een dikke 10! Dat maakt dat bij een volgende bestelling de keuze snel gemaakt is, weer bij dit bedrijf.

Superservice

Helemaal TOP We hadden een bbq besteld en wisten niet of die wel op tijd zou worden geleverd. Wat schertste onze verbazing ,de volgende dag werd er aangebeld en er stond een medewerker voor de deur ..met de bbq Wij woonden toch redelijk dichtbij dus kwam ie de bbq even zelf brengen na het werk Heel erg bedankt,mede dankzij de service en de mooie bbq een top feestje gehad voor ons 30 jarig jubileum

Transporteur is een groot probleem

Pakje is snel verzonden maar blijft dagen liggen bij DPD zonder uitlevering

Beste Tom, Ik heb alle begrip dat je niet begrijpt waar het pakket blijft als het 3 juli al door ons is verstuurd op de dag dat je bij ons de bestelling gedaan hebt, daar ligt het dus niet aan. Wij staan echt met de rug tegen de bekende muur als het pakket bij ons vertrekt. ___ DPD geeft aan als je zoekt naar het pakket: Het is op dit moment erg druk. We doen onze uiterste best om jouw pakket zo spoedig mogelijk te bezorgen.

Snel en concurrerend

Horeca 24 levert snel en tegen een concurrerende prijs!

Bedankt voor je mooie review Joost! Veel plezier met de barbecue. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team 24Horeca