Snel en concurrerend

Horeca 24 levert snel en tegen een concurrerende prijs!

Bedankt voor je mooie review Joost! Veel plezier met de barbecue. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team 24Horeca

meer dan tevreden

we worden goed op de hoogte gehouden van de uitlevering - heel fijn om te weten wanneer de bestelling bezorgd wordt. Geen loze woorden, maar precies zoals toegezegd.

Voor mij kan het niet beter

Geen probleem geweest.

Hoi Theo, Bedankt voor je super mooie review! Fijn dat je tevreden bent. We zien je graag terug op in webshop! Met vriendelijke groet, Team 24Horeca

Ik had 2pakken anti kalk poeder besteld werd er per ongeluk 1 van de 2 verzonden werd dit na een telefoontje netjes opgelost!

Dag Arijan, Bedankt voor je mooie review. Gelukkig hebben we het inderdaad snel kunnen oplossen! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team 24Horeca

Vlotte reactie op mail. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Heb al eerder met 24 Horeca zaken gedaan en altijd word je vriendelijk te woord gestaan. En ook het meedenken valt bij mij goed.

Spullen waar wel een beetje slecht verpakt Rooster heeft een deuk opgelopen. Geen reden om terug te sturen. Maar toch wel storend.

Niet om een beoordeling vragen voordat het product de klant heeft bereikt

Goed contact en snelle levering, geweldig dus!

Goede prijs en snel geleverd

Alles super geregeld .En bij afhalen ook goed geholpen en te woord gestaan . We kregen zelfs koffie toen we barbecue gingen op halen . Ook nog effe in de showroom gekeken.

Uitstekende service.

Ben geholpen door Jan. Eerlijke communicatie en prijzen. Jan heeft mij goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling. Een erg vriendelijke man.

Lange bezorgtijden

Deze klant heeft een bestelling gedaan van € 36.72 incl. btw en bezorgkosten van € 6.95 exc. btw. Bij het afrekenen zie je duidelijk dat er bezorgkosten worden berekend en daar ga je meer akkoord of je zet de bestelling niet door omdat je dit teveel zou vinden en Nouaman heeft de bestelling doorgezet en netjes afgerekend. Nu geeft deze klant een beoordeling van een 1 en dat vind ik niet terecht. Ook geeft deze klant aan dat er te laat bezorgt is en dat is inderdaad het geval een paar dagen te laat geweest doordat er een weekend tussen zat en 2e Pinksterdag. Bestelling is gedaan op 24 mei en bezorgt op 30 mei Klant geeft mij letterlijk door: Je hebt bijna €10,- aan bezorgkosten maar je moet wel een week wachten op je producten. Met de meeste leveranciers en websites betaal je geen bezorgkosten en krijg je het binnen 1 a 2 werkdagen binnen. En nadat ik vraag om de review aan te passen kom hij met: Wat mij betreft mag u ermee doen wat u wilt (wel/niet posten). Ik wou graag alleen duidelijk maken dat de bezorgkosten en de bezorgtijd mij in het verkeerde keelgat zijn geschoten. Ik weet niet of dit aan jullie ligt of aan de bezorgdienst zelf maar ik zou dit even controleren als ik jullie was.

geweldige service

melding gemaakt wat er mis was aan de BBQ. En binnen drie dagen nieuwe bezorgd. Top geregeld.

Eerst voor aflevering zorgen.

U vraagd al om een beoordeling voor ik mijn product ontvangen heb. Vandaar een 3 .

Dhr. Draisma heeft een schakelkast besteld voor een afzuigkap en deze moest uit Duitsland komen en dat geeft een iets langere levertijd helaas. Wij hadden de order op voltooid gezet en dan krijgt de klant een automatisch bericht of hij tevreden is of was over het verloop van de bestelling en die kwam net een paar dagen te vroeg helaas en dat was de reden voor deze beoordeling. Achteraf wilde Draisma de beoordeling aanpassen, maar kan niet meer inloggen om het aan te passen. Tekst van de klant nadat ik heb gevraagd op 02.06 om het cijfer aan te passen: Doe ik graag , maar oude koppeling werkt niet om daar te komen. Helpt u me op weg ?

Makkelijk zoeken en snelle levering

Mijn onderdeel was snel te vinden en makkelijk te bestellen. Daarnaast snelle levering!

Persoonlijke communicatie toevoegen aan klantcontact

Bestelling ontvangen, 2 items gebroken. 2 maal gemeld. Na 2de keer alleen een verzendbevestiging van 2 vervangende items. Verder niks. Een meer persoonlijk contact was beter geweest. Horeca wat samenhangt van persoonlijk contact is helaas hier niet van toepassing. Vervangen artikelen correct aangekomen.

Er was iets misgelopen met de bestelling en dit is onmiddellijk rechtgezet.

What you see is what you get

De bestelling is zeer vlot en correct afgehandeld, waardoor ik het bestelde een dag later al ontving.

Goede voorlichting en duidelijk communicatie

Grote aankopen lijst, duidelijk wat direct, of snel of latere levertijden betrof- konden daardoor goed besluiten wat we bestellen en met welke levertijd! Geen verkoper met loze beloften, een vakkundig bedrijf voor horeca keuken.. Henk van den Berg Dir Koningterijk BV

Zeer tevreden.

Snelle levering. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van het transport en bezorging. Na ontvangst was er iets verkeerd geleverd en dit gemeld per e-mail. Binnen 10 minuten werd ik al gebeld. Binnen 3 dagen had ik juiste product weer in huis. Dus niets op aan te merken. Netjes opgelost.

Ook bij een kleine bestelling de volle aandacht en service!!

Persoonlijke benadering en levering, geweldig!

Naar aanleiding van mijn bestelling nam 24 Horeca persoonlijk contact op om het moment van aflevering af te stemmen. En ook de aflevering zelf gebeurde persoonlijk, en op het afgesproken moment, dus niet via een bezorgdienst. Top service!

snelle levering, snel contact en mooie producten

snelle levering, snel contact en mooie producten

Fijne communicatie, snelle levering, top service!

Heel fijn geholpen en geadviseerd, alles was snel en goed geregeld. Zo kon ik snel door met de start van mijn bedrijf!

Snel antwoorden en snel verzenden, na 17:00 besteld, de volgende dag bezorgd

Ik had voor het weekend een pan nodig, woensdag na 17:00 besteld en de volgende dag voor 12:00 afgeleverd.