snelle levering, snel contact en mooie producten

snelle levering, snel contact en mooie producten

Fijne communicatie, snelle levering, top service!

Heel fijn geholpen en geadviseerd, alles was snel en goed geregeld. Zo kon ik snel door met de start van mijn bedrijf!

Snel antwoorden en snel verzenden, na 17:00 besteld, de volgende dag bezorgd

Ik had voor het weekend een pan nodig, woensdag na 17:00 besteld en de volgende dag voor 12:00 afgeleverd.

Gewoon goed, snelle reactie op vragen

Gewoon goed, snelle reactie op vragen

Top bedrijf!

Goede prijs. Snelle levering!

Goede service en contact. Erg persoonlijk!

Professioneel en extra stap

Erg blij met de extra service en uitleg

Op zaterdagavond een offerte aanvraag doen en binnen een uur antwoord ontvangen! De koop was snel gedaan en aflevering van de machine was binnen enkele dagen. Super!

Correct

Vlugge levering en correcte afspraak

Correct l

Snelle behandelt

Alles volgens afspraak goede prijs en betrouwbare levering

Jan steekt tijd en energie in het behandelen van mijn vraag, top service.

Zeer behulpzaam.

Toen ik met spoed twee patio heaters nodig had kon ik gelijk langs komen. Jan regelde ook gelijk de gasflessen (serviceproduct hij verdient daar niets aan). Terwijl Jan de flessen ophaalde kreeg ik van Twan koffie.

gewoon goed.

Goed product en snelle levering.

Meteen gevonden wat ik zocht!

Meteen gevonden wat ik zocht en heel snel geleverd. Complimenten!

Er valt niets te verbeteren.

Mooie champagne fles afsluiter voor een betaalbare prijs, goed verpakt en snel en goed afgeleverd.

Super snel

Erg vriendelijk en goed geholpen

Goed gedaan

Nadat ik niks meer gehoord had toch nog een reactie dat de mesjes er waren en dat ze opgestuurd konden worden. Met daarbij nog de vraag of ze het werkelijk waren, foto erbij en maten Ze passen en zijn perfect

super service!

Ik bestel al jaren al mijn benodigdheden bij Heuvelhoreca. Super snelle service, ook in lastige tijden! Dikke aanrader.

Snel, mooie prijs en betrouwbaar

2 warmhoud bezorgtassen besteld. Werd vlot geleverd, de prijs was scherp en het product is erg goed! Ik zou hier zeker nog eens wat bestellen!

Nog steeds geen pakket

Duurt allemaal veel te lang

Beste Alex, Ik snap uiteraard je reactie dat we je op de hoogte hadden moeten brengen dat de levertijd, vanuit Duitsland, wat langer zou duren dan we in eerste instantie hebben aangegeven. Volgens mij is het nog wel op tijd geleverd op de dag dat de warmtebrug nodig was. Ik heb je daar nog wel een mail over gestuurd en hoop dat je achteraf toch nog enigszins tevreden bent. M.vr.gr. Jan van den heuvel 24Horeca

Bezorging liet te wensen over.

Slechte bezorgdienst. Pas gisteren in huis. Een aantal keren een melding gekregen terwijl ik gewoon thuis was en ook nog pakketjes heb ontvangen van PostNL.

Goede duidelijke website & snelle verzending

Ik vond het prettig winkelen bij 24 Horecea.

Goed en snelle service

dat kan ik nog niet zeggen, ik heb de TTR code nog niet ontvangen. Dit is een bezorgingsvraag.

goedemiddag, ik heb op 24-11 12 wijnglazen van Arcoroc besteld. Maar omdat de TTR code heb ik nog niet ontvangen. Kunt u misschien voor mij nagaan wat de code is? Ik begin me een beetje zorgen te maken over de levering. Ik heb volgens mij geen account gemaakt, ik ben een particulier en dit is een eenmalige bestelling vanwege deze mooie glazen. Ik hoor het graag van u, vriendelijke groet

Beste Els, Je heb gelijk dat de bezorging later gedaan is dan je verwacht had, want op de webshop staat 1-2 dagen. We kunnen van alles beloven en meestal gaat het ook wel goed, maar je bent dan weer afhankelijk van DPD in dit geval. Uiteindelijk is het wel geleverd op de dag dat je ons een onvoldoende gaf, zie bericht hieronder van DPD Goed nieuws! Uw zending van 24Horeca wordt vandaag 30.11 bezorgd. Uw chauffeur is vandaag tussen 19:01 en 20:01*

top

snelle levering, prettig telefonisch contact

Turbinestraat 8 D

3903LW Veenendaal