Laden reviews...
Laden reviews...
51 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen over het algemeen de snelle levering en duidelijke communicatie. Ze noemen vaak vriendelijk personeel, redelijke prijzen en betrouwbare service. Enkele keren deden zich incidenten voor met tracking of retouren, maar deze werden meestal snel opgelost. De algemene ervaring is positief, met aandacht voor klantgericht denken.
keurig te woord gestaan ivm verkeerde postcode door mijn fout.
Beveelt aan
19 June 2026
Henny
spaarndam
Heel fijn en correct geholpen.
Beveelt aan
18 June 2026
Andre
Lienden
De levering van mijn bestelling duurt veel te lang. Ik heb na meer dan 2 weken nog steeds het pakket niet ontvangen.
Beveelt niet aan
8 June 2026
H.P.
Appelscha
Snel geleverd enkel met de tracking code ging het mis. Die heb ik nooit ontvangen dus stond de bezorger alsnog onverwachts voor de deur. Mooie degelijke BBQ
Beveelt aan
26 May 2026
Luuk
Almere
Correct zoals beschreven en tijdig afgeleverd
Beveelt aan
20 May 2026
Muziekkoepel
Oldenzaal
Een aantal pannen gekocht, waarvan er eentje een kleine beschadiging had en dat is keurig naar volle tevredenheid opgelost. Heel snelle verzending trouwens en top-kwaliteit rvs pannen. Kortom aanrader!
Beveelt aan
19 May 2026
Ingrid
Gouda
Bestelling en het ophalen hiervan snel geregeld.
Beveelt aan
18 May 2026
Corine
Veenendaal
Ik werd na het plaatsen van een online bestelling direct gebeld en gemaild over bepaalde opties. Bij terugbellen kreeg ik direct een medewerker aan de lijn die wist waar het over ging. Ik kreeg alles netjes verpakt geleverd. Snel en fijn zaken doen dus!
Beveelt aan
14 May 2026
Nico
Maasland
Barbecue was beschadigd. Mailtje gestuurd , en het is zonder problemen netjes geregeld.
Beveelt aan
11 May 2026
Cor
Melderslo
Jullie hebben ook een super prijs ervoor! Geef trays aan onze kinderen vandaar dat ik er migalcwat besteld had!
Beveelt aan
7 May 2026
Frank
Den Dolder
Na contact voor nieuwe vaatwasser snel en professioneel geholpen door 24 Horeca. Levering was snel en vlot. Nette en vriendelijke monteur bij installatie.
Beveelt aan
24 April 2026
Eric
Scherpenzeel
goede service, snel en veiendelijk
Beveelt aan
17 April 2026
ozcan
den haag
Het zijn precies de producten die je nergens anders tegenkomt, van hoge kwaliteit en tegen een zeer eerlijke prijs. Altijd snel geleverd en erg zorgvuldig verpakt. Heel tevreden over deze service!
Beveelt aan
17 April 2026
Lars
Nuenen
Item precies zoals aangegeven op website. Goede prijs en snelle levering.
Beveelt aan
11 April 2026
Jacq
Zaandam
niks op aan te merken
Beveelt aan
7 April 2026
Bart
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem
Snelle & fijne service. Website werkt makkelijk, per mail ook adequaat en persoonlijk geholpen, top!
Beveelt aan
25 March 2026
Anthony
Almere
Telefonisch goed bereikbaar met uitstekend advies. Zelfs na de aankoop/levering kundig advies.
Beveelt aan
12 March 2026
Peter
Stompetoren
Ik kocht van hun online een vuilbak van 80 L. Er werd een model van 60 L geleverd. Toen ik dit meldde vertelden ze dat er een prijsfout op hun site stond en dat ik €6 moest bijbetalen om de correcte bak geleverd te krijgen. Ik wees hen erop dat het factuur een bak van 80 L vermeldde en dat ik ook verwachtte dat deze geleverd werd. Daarop werd geantwoord dat ze een retourticket zouden opsturen en dat ik de bak maar op een ander moest kopen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik kocht een bak bij de concurrentie (€0,42 duurder dan hun oorspronkelijke prijs) Ik verstuurde de bak naar hun en die kwam volgens de tracking dezelfde week nog aan. Het heeft dan nog 3 weken en evenveel mails geduurd alvorens ik een terugbetaling ontving. Kortom. Fouten kunnen gemaakt worden, maar het op deze manier afhandelen lijkt me zeer onprofessioneel
Beveelt niet aan
11 March 2026
Stefan
balen
Snelle levering, goed meedenken.
Beveelt aan
17 February 2026
Ed
Veenendaal
Snelle levering, goed product!
Beveelt aan
12 February 2026
Jan
Ederveen
Het is uiteindelijk prima opgelost.
Beveelt aan
11 February 2026
Sylvia
DUIVEN
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
De nieuw aangeschafte zeepdispenser bleek niet in orde en na mijn tekefoontje jreeg ik binnen een paar uur bericht dat er ern nieuwe voor mij klaar kag. Perfect opgelost
Beveelt aan
10 February 2026
Ben
Ede
Schaften deze aan als vervanging van onze oude Philips, al 3 keer gerepareerd en zwaar in blessuretijd. De Milan toast schroeit je boterham of tosti mooi gelijkmatig aan. Ook fijn is dat je de sleuven afzonderlijk kunt verhitten, dat scheelt stroom wanneer je maar 1 boterham of tosti hoeft. Dus meer duurzaam dan de Philips voorganger. Samengevat: Milan toaster twee klems kost een paar centen, maar dan héb je ook wat. En door de kleur past ie ook zeer fraai bij de rest van de keuken
Beveelt aan
1 February 2026
DeltaZombie
Katwijk
Beste Dirk,
Bedankt voor de mooie review! Heel veel plezier gewenst met de Milan Toaster!!
Vriendelijke groet,
Team 24Horeca
Positief.
Beveelt aan
16 January 2026
Joop
Vierhouten
Beste Joop,
Bedankt voor de vriendelijke review. Wordt gewaardeerd!
Graag tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Team 24Horeca
Werd meteen gehandeld en tot een oplossing gekomen
Beveelt aan
16 January 2026
Jef
Eindhoven
Dag Jef,
Fijn dat u positief bent over de afhandeling van het defecte product. Dat horen we graag!
Graag weer tot de volgende keer.
Met vriendelijke groet,
Team 24Horeca
Transformatorstraat 6 B
3903LT Veenendaal
Branch
Horeca, Food
Specializations
Catering, Evenementen
Webshops_aangepast