Spotter heeft het leven van mijn moeder gered

Ik werd om 3.30 in de ochtend gealarmeerd door Spotter. Mijn moeder was weer in de nacht erop uit gegaan, onderweg naar de lokatie voor dagopvang, waar zij twee maal per week verblijft. Het was koud en het regende. Zij was gevallen en kon niet meer opstaan. Twee dagen eerder heb ik de Spotter gekocht en geïnstalleerd. Ik kon de politie alarmeren die mijn moeder hebben kunnen helpen. Als zij geen Spotter had gehad dan had dit fataal kunnen aflopen.

Werkt prima

Nadeel; 2 spotters in aparte kringen kan niet op 1 telefoon.

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter Alie. Ook dank voor de feedback wij zijn hier over aan het nadenken of we dit in de toekomst misschien wel aan kunnen bieden. Voor nu is dit inderdaad alleen nog niet mogelijk. Veel plezier van de Spotter en een fijn weekend gewenst!

Werkt goed voor absente dementen

I

Bedankt voor deze mooie beoordeling Kees. Wat fijn dat u zo tevreden bent, bedankt voor dit mooie cijfer!!

De batterij is wispelturig

Spotter is een heel handig ding. Ik gebruik het dagelijks voor mijn pup. Je kan heel goed zien waar de hond gelopen heeft en dus handig om hem / haar eventueel terug te vinden. Echter, jammer dat de batterij zo wispelturig is. Soms gaat ze 2 dagen mee en soms is ze na 2 uur reeds plat. Ik laad ze steeds volledig op dus daar ligt het niet aan.

Bedankt voor deze mooie review! Mocht u dit wensen dan kunt u contact opnemen met onze support afdeling, zij kunnen dan met u meekijken wat hier een mogelijke reden van zou kunnen zijn. Als u een e-mail zou willen toesturen naar support@spottergps.com hoort u spoedig van ons.

Werkt prima ik kan ten alle tijden zien waar mijn man is ,top

Werkt prima is kan altijd zien waar mijn man is en dat is en hele geruststelling

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Altijd fijn om te horen van onze klanten!

Superhandig

Gelukkig nog niet nodig gehad, maar natuurlijk wel gekeken of de locatie klopt. Geeft een veilig gevoel dat Al’s ze gaat dwalen ik haar zo terug kan vinden.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Nico. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze review!

goede ervaring.

Kan nu mijn dementerende echtgenote volgen als zij de hond alleen uitlaat

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Veel veilige wandel kilometers gewenst!

Geeft vertrouwen aan beide partners

Mijn vrouw gaat weer gerust alleen winkelen dankzij haar watch

Bedankt Henk dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat jullie zo tevreden zijn met Spotter! Veel 'shop' plezier en een fijn weekend gewenst!

Easy for my kid to use.

Had very good experience when contact with the support

Thank you for taking the time to write this lovely review Malin. It's great that you are so satisfied with Spotter! And thank you for the compliment I will pass this on to my colleagues from Support, they will appreciate it very much!

Mijn dochter gaat weer lekker op pad. Durft meer.omdat ze weet dat we haar overal kunnen volgen en zien. Daarnaast is ze nu grotendeels veel zelfstandiger dankzij haar spotter!

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review.

locatie bepalen is niet accuraat genoeg

Het is vervelend om steeds de spotter uit en aan te moeten zetten om terug de juiste locatie van de spotter te zien.

Bedankt voor uw beoordeling Bert, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter .Onze spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet goed kunnen functioneren, dit word weer opgepakt zodra de spotter weer een goed bereik heeft of door een reset uit te voeren. Ik wens u veel plezier van de Spotter en een fijn weekend!

Werkt prima

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het achterlaten van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Informatie

Het is een luid en duidelijk systeem en ik kan de gps gemakkelijk volgen en bijhouden.

Bedankt voor deze mooie beoordeling Margo! Wat fijn dat u zo tevreden bent, bedankt voor de mooie beoordeling!

Top ding

Gps is heel precies, fijn dat je naar het horloge kan bellen. Ook goede verbinding en goed geluid! Je zit niet aan een abonnement vast wat uiteraard ook erg fijn is!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review Kim. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Leuk om te lezen! Fijn weekend gewenst :)

Easy to use

The device is easy to use and it's working properly. GPS is not that accurate at some spots.

Thank you for your review Thomas, it's great that you are so satisfied with Spotter. Our spotters depend on a good GPS and GPRS connection. It can sometimes happen that the connection is not strong enough, so that our spotters cannot function properly, this will be picked up again as soon as the spotter has a good range again.

Bin mega zufrieden!

Sehr zuverlässige Ortung. Akku hält ca 24 Stunden, das ist das einzige was verbessert werden könnte!

Thank you for this nice review Katja! If you wish, you can contact our support department, they can then look at what a possible reason could be. If you would like to send an email to support@spottergps.com you will hear from us soon.

GOED

HEB ZE PAS EEN PAAR DAGEN OM ALARM WERKT .ALEEN DE ANDERE FUNCKSIES WEETIK NIET GOED HOE DIE TE BEDIENEN .

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze review! Mocht u extra uitleg nodig hebben via onderstaande link vind u onze handleidingen 😊 En anders mag u ons altijd een berichtje sturen via support@spottergps.com. https://www.spottergps.com/faq/producten-2/handleiding/

Eindelijk rust

Geweldig om nu als het nodig is te achterhalen waar mijn demente moeder is. Voorheen verliet zij nogal eens het verzorgingstehuis om "boodschappen" te doen. Niet zelden wist ze de weg terug niet meer te vinden en gelukkig hebben dorpsgenoten haar terug gebracht. Toch bleef de onzekerheid van stel dat ze geen bekende tegenkomt of erger. Nu met de spotter aan de rollator gemonteerd kunnen we altijd achterhalen waar ze zich bevind en krijgen we als we dat ingesteld hebben een seintje dat ze verder dan gebruikelijk van de ingestelde zone verwijderd is.

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen Arie. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review. Deze verhalen horen wij maar al te graag!

Niet foutloos of gratis - maar wel heel goed!

Na eerst een poging met een Samsung tracker (via het Galaxy netwerk), heb ik nu een Spotter aangeschaft. Ik gebruik hem aan de sleutelbos van mijn vader. Het nadeel van de Spotter is dat je natuurlijk een prepaid abonnement nodig hebt. Maar wát een verademing qua App en mogelijkheden. Het bereik is bij ons (omgeving Breda) goed, en ook de batterijduur is prima. Bij veel reizen ongeveer 3 dagen. Bij veel op dezelfde locatie blijven makkelijk een week. Het enige probleem wat ik nu 2 keer heb ondervonden, is dat de Spotter niet op wilt laden, niet in het dock en niet rechtstreeks. Na laatst opgegeven te hebben, was hij tóch ineens opgeladen de volgende ochtend. Mocht dit niet meer gebeuren dan zou ik 5 sterren overwegen!

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, bedankt voor deze review! U mag ons altijd een bericht sturen m.b.t het opladen van uw Spotter. U kunt dan mailen naar support@spottergps.com dan komen mijn collega's van support zo spoedig mogelijk bij u hierop terug.

Everything works, really good

I am always able to find my sick husband

How nice to read that Spotter can contribute to this. Thank you for taking the time to write this review.

Heel fijn horloge. Het enige waar ik niet uit kom is de stappenteller. Maar de GPS is echt bijna perfect. Top aankoop!

Bedankt voor uw beoordeling Sandra, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter. Hoe u de stappenteller kunt activeren kunt u vinden via deze link :) https://www.spottergps.com/faq/producten-2/functies-spotter-gps-watch/ Mocht het niet lukken kunt u altijd een mail sturen naar support@spottergps.com dan helpen mijn collega's u graag verder!

Onze Coco (labrador) altijd in beeld, dat voelt fijn.

De spotter werkt heel goed en gemakkelijk. We zijn er heel blij mee. Het voelt veilig om, als ze een keer niet luister, je in ieder geval kunt zien waar ze is.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review Karin. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Op naar nog meer veilige wandelingen!

Een heel goed en compact toestel voor gebruik.

Beste kleine en betaalbare tracker die ik ben tegengekomen. Kan onmiddellijk gebruikt worden en werkt perfect en accuraat.

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter.

Good but still places to be improved

Hi Spotter team. Here is my feedback: Pros: + Support team is great and very responsive + Hardware is solid + App is mainly solid. Few bug (map zooming, 24h history follow up), but nothing major Cons: - Documentations is missing lots of points (like description of all App functionalities, improvements) - Very difficult to debug when something is not working properly

Thank you for your review Alexandre, it's great that you are so satisfied with Spotter. Thank you also for the feedback, we will take this internally.

Uiteindelijk een gerust gevoel met de spotter

Gebruiksaanwijzing gaf wat problemen maar uiteindelijk zeer tevreden met de Spotter. Geeft rust als ik kan zien waar mijn echtgenoot, die Alzheimer heeft, zich bevindt wanneer hij alleen gaat wandelen

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen Gerie. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review.

Over Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.