Nog nooit heb ik mij zo gerust gevoeld

Ik heb de spotterhorloge aangekocht omdat mijn dochter nu alleen naar school mag, nu weet ik perfect wanneer ze aankomt en vertrekt! En ook wanneer ze in nood is kan ze ons altijd bereiken via de sos knop ! Alles uitvoerig getest , en het werkt super goed en nauwkeurig! Zelfs bellen kan wanneer nodig en dit is ook weer super handig en werkt perfect! Je abonnement verlengen duurt 1 min , is gemakkelijk en direct in orde! Beste uitvinding ever!!! Wij zijn zeer tevreden klanten en gaan dit voor onze andere kinderen zeker ook aanschaffen als ze wat groter zijn !

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt Yannick dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met Spotter!

Ben tevreden met de aanschaf van spotter Kids.

We zijn tevreden met de aanschaf. Makkelijk te bedienen. We kunnen onze kind nu met een goed gevoel volgen, Wanneer zij zelfstandig van school naar huis loopt. Zones in te stellen, heel handig. Oplaadpunt vd horloge vind ik zelf wat minder prettig. Lijkt me heel gevoelig. Hadden ook v die magneetpunten kunnen zijn ipv pinnetjes waar je de lader aan moet klemmen. Tot zover werkt het prima. Ook handig dat je ernaar kunt bellen. Ik zou het zeker aanbevelen. We hebben de spotter minder dan een jaar.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor het achterlaten van deze mooie hoge waardering. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Als alleenstaande voel ik mij veilig,vooral s'nachts en tijdens wandeling.

Ik kan mijn zoon en kleinkinderen verwittigen bij onraad en zij weten altijd waar ik ben,thuis of op reis

Antwort des Geschäftsinhabers

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review.

Hartstikke blij mee!

Ik ben hartstikke blij met de Spotter horloges voor mijn 2 kinderen. Ik kan ze makkelijk via de app volgen en het horloge is makkelijk in gebruik, zelfs voor mijn 6 jarige dochter.

Bad product

Es otro ejemplo de un producto caro cuyas características sólo brillan en su publicidad pero no en una comprobación real, tal y como pude verificar durante 2 semanas de uso. Sus especificaciones indican que la batería dura de 3 a 7 días. La realidad: No dura más de 4 días y unas cuantas horas más en cualquiera de los casos de uso. El porcentaje de la carga de la batería que se muestra en la aplicación es engañoso: no es la carga real. En la app podrías ver que aún queda un 40%, pero durante la siguiente hora de repente la carga se reduce drásticamente y el aparato se apaga sin remedio. Reza para que tu querido pariente/mascota no se haya perdido cuando eso ocurra. Lo de la batería no es lo peor. Cuando el aparato está debajo de cualquier tipo de techo, incluso el de una gasolinera al aire libre, el GPS no funciona, lo cual es comprensible. Lo que no se entiende es que en esos casos la geolocalización estimada (por red) coloque la posición a 1 km de distancia de la posición real y la deje ahí durante un tiempo largo. Si tal imprecisión ocurriese sólo cuando el aparato no está al aire libre lo entendería, ¡pero ocurre incluso en espacios abiertos! Ignoro si se debe a un GPS defectuoso pero he comprobado como la app genera localizaciones completamente absurdas. A veces muestra un itinerario dos calles más allá de la ruta real, y otras describe un rodeo enorme por calles muchísimo más alejadas y sobre la cuales jamás puse un pie. Como era de esperar, al pedir una devolución nos dijeron que dado que los 15 días de prueba pasaron no nos la harían. Conclusión: un caro y DEFECTUOSO producto, no recomendable para nadie que realmente quiera tener localizados a sus seres queridos.

• ¿Nos recomendarías? No

Antwort des Geschäftsinhabers

What a shame to read that Spotter did not meet your expectations. Your return period is specifically intended to allow you to return the product for a credit if it does not function as desired. Because I unfortunately cannot find a message from us based on the current data, I cannot see what was discussed. If you want this, you can send a message to [email protected] and you will hear from us soon.

Herwonnen vrijheid dankzij De Spotter

In naam van een bewoonster bij ons, schrijf ik als ergotherapeut haar ervaring. Zij wandelde enorm graag maar de familie vertrouwde dit niet meer alleen. Zelf had ze het gevoel 'opgesloten te zijn' tussen de muren van het WZC. Door het aanbieden van de spotter kan deze dame nu zelfstandig en wanneer ze zelf wil terug buiten wandelen. Voor haar is dit herwonnen vrijheid.

Antwort des Geschäftsinhabers

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen, dit zijn de verhalen waar we het zo graag voor doen. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review en veel veilige wandelkilometers gewenst!

Het wandelgebied voor mijn man is onbegrensd, ik kan zien waar hij loopt .

Mocht mijn man tijdens het lopen in het bos vallen, dan kan hij niet zelfstandig overeind komen, maar hopelijk wel de sos indrukken. Het handige is dat ik hem kan bellen en hij kan praten(antwoorden) zonder dat de telefoon aangenomen moet worden.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Laten we vooral hopen dat de SOS knop nooit voor deze reden gebruikt hoeft te worden :)

Begin even wennen,maar ben er erg blij mee.

Mooi horloge!

Mooi horloge met een paar functies op het horloge zelf, aangevuld met dingen die je vanuit de app kunt regelen. Dit is voor het kind overzichtelijk, dus fijn. De stappenteller is leuk (en nodigt uit tot bewegen)! Het horloge zelf vind ik vrij groot voor een kind van 7. En ik ging ervan uit dat je met het horloge zelf ook kon bellen, maar dit kan niet. Wel krijg je meteen een SOS melding wanneer de knop op het horloge wordt ingedrukt, zodat je zelf kunt bellen. De locatie klopt niet altijd helemaal. Hij geeft regelmatig aan bij de buren of een meter of 20 verderop te zitten.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter. Onze Spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet de exacte locatie van die meting kan doorgeven, dit wordt weer opgepakt zodra de spotter weer een goed bereik heeft.

Not worth its price

I expected better. The first scam is that this 100eur watch is a money pit as you have to pay an extra 20 eur /3 months for service and then have to pay international fee each time you need to call. The gps is not precise, my daughter was at home but in the app she appeared as being in a neighbouring town 8km away! I had to remove the home area as we were getting constant notification that she had left the area even though she was safely upstairs in her room. I hesitated between getting this watch or getting an air tag + a dumb phone for emergencies. I wish I had gone for that (cheaper) option instead.

• Would you recommend us? No

Antwort des Geschäftsinhabers

What a pitty that we do not meet your wishes. Information about the prepaid credit is writte everywhere you can purchase the product, this is not something that is hidden. It seems that the Spotter is not functioning properly, a location determination from 8 km away is indeed not how it should work. We would be happy to check this for you :-) If you would like to send an email together with your Spotter code to [email protected], we will solve it for you. We look forward to your message.

geweldig

Mijn partner ervaart meer vrijheid, omdat hij weet dat hij altijd terug gevonden wordt als hij verdwaalt. Ik ervaar veel meer rust, omdat ik weet waar hij is

Antwort des Geschäftsinhabers

Wat mooi op te lezen dat Spotter hieraan mag bijdragen Annet. Bedankt voor de genomen tijd voor het schrijven van deze review.

Tot nu handig en ben ik tevreden

Tot nu toe heel handig voor mij als gebruiker app Voor mijn dementerende vader zou het nog handiger zijn als hij als ik hem op horloge bel (na sos) dat hij niet hoeft “ op te nemen”

Antwort des Geschäftsinhabers

Perfecte service; in één woord SUPER zowel inhoudelijk als qua snelheid van handelen!

Behuizing van de spotter van mijn zoon (verstandelijke beperking, autisme spectrum stoornis en epilepsie) is kapot. Hij mag/kan niet zonder tracker. Ondanks dat de behuizing van zeer sterk kunststof is met metaaldraad bij het sleuteloog, heeft mijn zoon in zijn enthousiasme (of spanning) het sleuteloog gebroken. De medewerkers van Spotter BV denken heel goed mee en hebben al een nieuwe behuizing opgestuurd binnen 1 uur (!!!!!) het eerste digitale contactmoment op hun website. Onvoorstelbaar goed, zeer grote klasse. Ik word hier heel blij van. Dankjewel z

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter en onze service. Ik zal uw bericht intern doorgeven want hier worden wij ook blij van :)

Geruster nu mama me kan verwittigen al er iets mis is!

Sinds mama de horloge heeft ben ik een stuk geruster. Ze kan indien nodig steeds hulp vragen. Wat oefenen is zeker nodig maar dat kost maar enkele momenten. Ideaal voor haar is de magnetische kabel Omdat ze last heeft van bibberende handen is het insteken van kabeltjes nogal een opdracht, de magnetische kabel klikt vanzelf op zijn plaats en geeft dus geen frustratie daardoor. Een tip voor de app is misschien de mogelijkheid om de meldingen harder te doen klinken of een specifiek geluid instellen, ook indien het toestel op stil staat, makkelijker te kunnen instellen. Nu kan ik deze instelling niet in de app zelf vinden.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Indien u geen pushmeldingen ontvangt op uw telefoon, kan dit komen door de instellingen van uw telefoon zelf, tevens geld dit ook voor de geluidsmeldingen. Dit zijn instellingen van de telefoon zelf en gaan niet via onze app. Via deze link : https://www.spottergps.com/faq/app/ik-krijg-geen-meldingen-binnen-op-de-app/ vindt u welke stappen u kunt nemen om deze instellingen na te kijken.

I love the fact I can see where my kid is.

No negative experience so far.

Antwort des Geschäftsinhabers

Thank you for leaving this high rating. We are glad that you are so satisfied with Spotter!

Voor gebruik bij dementie

Is erg overzichtelijk en heel goed en nauwkeurig in de positie bepaling. Ik kan geen Engels schrijven

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt Ali dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

super handig werkt perfect, even goed instellen en je hebt er een hoop zekerheid van, en minder stress

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review Ludo. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter!

Happy with the spotter and the customer care

I am happy with the minimal function of spotter. You have a good customer care due to the quick replies. I would be happy if the battery life was a bit longer.

Antwort des Geschäftsinhabers

Ik ben erg tevreden over de spotter.

Ik kan mijn moeder volgen met fietsen en zij kan genieten van het fietsen Het zou nog mooier zijn dat het langer duurde voordat het opgeladen moet worden. Dat is nu al met 3 a 4 dagen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent met Spotter. Onze Spotters zijn kleine mobiele ‘GPS systemen’ die verbindingen leggen en informatie doorgeven. Dit kost energie van de interne batterij. Zie het bijvoorbeeld als uw mobiele telefoon die bij intensief gebruik één dag meegaat en dagelijks opgeladen moet worden. Helaas kunnen wij dit niet verlengen.

Voldoet aan de verwachting

Na 1 week testen zijn we positief over het aangekochte product en zouden we het ook adviseren aan anderen. De batterij gaat een dag of 3 mee. De app doet zijn werk uitstekend. De locatiebepaling zou nog iets preciezer kunnen maar geeft wel een zéér goede indicatie waar de persoon zich bevindt.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn dat u zo tevreden bent met Spotter! Veel plezier gewenst van uw Spotter!

Werkt zoals verwacht

Weten wanneer je verstandelijk beperkte kind/cliënt de (veilige) zone verlaat en je kan zien waar hij zich bevindt geeft ons een veilig gevoel.

Antwort des Geschäftsinhabers

GPS goed te volgen, paar zwakke punten in ontwerp

Spotter horloge is sinds enkele weken in gebruik door mijn dementerende moeder. De contactpunten voor de oplader zijn ronduit zwak te noemen. Dat kan ook met usb-c verbinding, dat is gemakkelijk en universeel. Voor dementerende is het beter als tijd altijd zichtbaar is. Nu moet ze op knop drukken om tijd te zien, maar dezelfde knop is ook DOS knop, dat gaat nogal eens mis. Ik denk dat er betere producten op de markt zijn

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u tevreden bent met Spotter. Ook dank voor de feedback. Helaas geldt wel voor de watches dat hier nog geen andere oplaadmethode voor zijn anders hadden wij dit zeker graag aan willen bieden. Er is bewust gekozen voor 1 knop juist om te voorkomen dat het te verwarrend word voor de gebruiker. Na 3 seconden indrukken word er een SOS afgegeven waardoor er niet direct bij elke aanraking een melding word afgegeven. Mocht u hier meer hulp bij willen dan wil ik u vragen om contact op te nemen met onze support afdeling. Zij kunnen u hier verder mee helpen.

Ontevreden doordat klantenservice niet bereikbaar is.

Het is nu al de vijfde keer in twee weken dat mijn man onderweg is en ik hem niet kan traceren doordat de spotter niet werkt. De spotter is nog voor 92% opgeladen en de simkaart is nog 3/4 jaar geldig. Eerder lukte het mij nog om contact te maken door te bellen met de spotter zodat ik weer kon zien waar deze zich bevond maar nu lukt dat zelfs niet. Ik vind het heel vervelend dat ik geen contact kan opnemen met de klantenservice; die zou naar mijn mening toch telefonisch bereikbaar moeten zijn in geval van een storing.

Antwort des Geschäftsinhabers

Wat jammer om te lezen dat Spotter niet aan uw verwachtingen voldoet. Onze spotters zijn afhankelijk van een goede GPS en GPRS verbinding. Het kan weleens voorkomen dat de verbinding toch niet sterk genoeg is waardoor onze spotters niet naar wens kunnen functioneren. Mocht u hier wat hulp bij willen dan kunt u altijd een bericht sturen naar [email protected] u hoort dan spoedig van ons.

Sehr schnelle Abwicklung bei Problemen

Kundenservice ist sehr gut, alles super

Antwort des Geschäftsinhabers

Thank you for taking the time to write this lovely review. It's great that you are so satisfied with Spotter!

Zuverlässige Übertragung und hohe Genauigkeit.

Wir haben die Smartwatch für unser Kind. Sehr zuverlässig. Sehr genau. Das Akku hält lange. Sind sehr zufrieden.

Über Spotter BV

Spotter, voor alles wat je lief is... Wij zijn een Nederlandse merk gespecialiseerd in GPS track & trace oplossingen voor consumenten. Denk hierbij aan GPS horloges voor kinderen en senioren of GPS trackers voor het traceren van waardevolle spullen. Onze producten worden met grote zorg samengesteld en in house ontwikkeld door een professioneel developers team. De oprichters van Spotter hebben jarenlange ervaring in de GPS- en telecomsector waarbij track & trace oplossingen werden toegepast binnen de zakelijke markt. Met deze ervaring en kennis is Spotter ontstaan.

Kiyoh Bewertungen