Snel geleverd ook.

Goede levering en kwaliteit

Goed product, slechte communicatie

De gordijnrail is fantastisch maar ik had nadrukkelijk gevraagd om contact op te nemen over het moment van bezorgen omdat ik niet woon op de locatie van levering. Dit is niet gebeurd, ik heb niet eens bericht gehad dat mijn bestelling onderweg was. Toch lastig met een pakket van 3.80 meter lang. Ik was toevallig op de locatie van levering maar dit had heel vervelend mis kunnen gaan.

Nooit meer

Bestelling was de eerste keer niet geleverd/ ontvreemd chauffeur had blijkbaar de bestelling voor de deur gedropt. Ik woon in de drukste straat van de stad. Daarna een heleboel gedoe erom heen, foto's maken ect om te bewijzen dat ik echt niet de bestelling gekregen had. Uiteindelijk hebben ze de bestelling nog een keer opgestuurd alleen was deze niet compleet. Ik heb het maar gelaten voor wat het is.

Levering was veel sneller dan op de website stond. Dat is fijn alleen had ik wel graag een bericht gehad nu stond de vervoerder opeens voor de deur. Gelukkig was ik thuis. Bericht van de vervoerder kwam om 7.30 met een tijdslot van 7.30-9.30! Verder een uitstekend product!

heel vlot geholpen

Snel opgestuurd en vlotte service

Prima product en dito levering. Een klein misverstand adequaat opgelost. Een tevreden klant!

Roede was te lang en ik word gespamd voor review

Heb besteld op 302 cm, kreeg 304 cm geleverd. Gelukkig te lang , dus kon ik zelf inkorten. Vervolgens word ik gespamd voor een review (tot 3 e-mails toe)

Mooie roedes goede kwaliteit

We hebben online RvS roedes besteld. Werden keurig geleverd. Jammer dat jullie geen voorraad hebben liggen van kleine dingetjes. Ik had me namelijk vergist in het aantal plafond steuntjes en moest dat online opnieuw bestellen met portokosten van 14.95. Brievenbus pakketje versturen kost stuk minder De roedes hangen en we zijn er heel blij mee. Ook goede communicatie

Très satisfaite du service

C.est génial de recevoir les barres coupées à la longueur désirée. Les barres en inox ainsi que les anneaux correspondent au photo et sont conformes à mes attentes. Service rapide. Qualité des produits.

Snelle reacties en levering

Nvt

Prima service en goed contact mbt informatie klantenservice.

Mooi product! Roedes en wandsteunen zijn een verrijking voor je huis. Dank

Een echte aanrader.

Dag van gewenste levering werd rekening mee gehouden. Iets vergeten mee te bestellen en ook snel geleverd. En dit met de kerstperiode. Rail was gemakkelijk te bevestigen.

makkelijk, goede prijs, snelle levering en prima kwaliteit

Vandaag besteld en morgen geleverd. Top bedrijf.

zeer goed

goede kwaliteit en juiste levering

Snelle en correcte levering .

Producten zijn OK , levering perfect verlopen , vriendelijke chauffeur . Prijs is misscien niet goedkoop , maar de gratis levering compenseert wat...

Snel en netjes afgehandeld.

Op de site makkelijk besteld, afrekenen en de afhandeling was netjes te volgen en snel geleverd door een vriendelijke chauffeur. Top!

Goede service, klantvriendelijk, kwalitatief en goedl

Positief ervaren en een aanrader voor degenen die een gordijnen rails en of roedes willen kopen.

Vooraf advies ingewonnen en toen besteld. De speciale pluggen voor gips leken ons een uitkomst, alleen daar hadden we beter ook advies over kunnen vragen, want het werkte niet op een osb-plaat met dubbele gipsplaten. Dus dat was zonde van de aankoop.

Verzorgde snelle levering - kwaliteitsmateriaal

Makkelijk te installeren Pakket volledig!

Perfecte aflevering en perfect product

Hoe fijn dat dit allemaal gewoon in vrachtwagen past. Zelf halen was zeker geen optie geweest gezien de lengtes. Product zelf helemaal zoals verwacht.

Mooie rails

Erg mooie rails, hangen netjes! Alleen geen verzendbevestiging gekregen. De eindstoppen pasten niet op de rails, dus de oude gebruikt. Verder hangen ze super netjes, wel hebben wij gekozen voor extra bevestigingspunten. N aanrader!!!

Snelle en complete service

De rails waren makkelijk te bestellen, bij prijs en snel geleverd.

Afrader

Bij bestelling van 3 rails, was 1 ervan beschadigd, vol krassen en vuil binnenin. Wandsteunen die zijn bijgeleverd passen. niet voor wavegordijn. Al sinds aflevering aan het mailen/ bellen met klantenservice, maar er worden steeds beloftes gemaakt die niet worden nagekomen. Gevolg: rails hangen nog steeds niet op na 5 weken en heb vooral veel geld betaald voor iets dat hier nu in de weg ligt. Heel jammer, want zijn echt wel de mooiste rails die ik was tegengekomen.

Prachtige rails

Goed en overzichtelijk site . En de bestelde rails netjes en optijd geregeld.

Over Rails en Roedes BV

Rails & Roedes, specialist in de gordijn- en raamdecoratiebranche. Al 15 jaar luisteren wij naar de wens van consumenten als het gaat om gordijn- en raamdecoratie. Wij geloven in het idee van bereikbaar maken van hoogwaardige systemen voor een ieder die oog heeft voor luxe afgewerkte producten. Rails en Roedes - 100% maatwerk - Europese productie - Snelle service - Scherpe prijzen