prima service, goede en snelle levering.

Netjes geregeld!

Bestellen ging erg makkelijk. Ik miste alleen een leverdatum op de order, maar na een mailtje te sturen binnen 5 minuten antwoord.

Mooi product maar!!

Product is mooi maar het zagen is scheef, de einddoppen zitten er scheef op. Dus moet je alles vijlen of opnieuw zagen. Extra werk met kans op beschadigingen.

Mooi artikel, bestelling niet kompleet.

Rails zien er kwalitatief goed uit. Er is geen beschrijving over hoe en wat en welk schroefje en beugeltje waar komt. Van de 5 plafond beugels zijn er 2 niet kompleet.

Doen goed hun best

Alleen de bezorging ging niet helemaal goed De vervoerder kon ons adres niet vinden

Zeer correct en zeer klantvriendelijk

Zeer snel antwoord bij vragen en goede regeling. Zeer goede kwaliteit en service. TOP BEDRIJF.!!

Goede service en producten.

Good quality products

Great selection and good quality products

Stevige roede buigt door en plafond steunen zijn waardeloos

Kocht deze roede omdat ze ijzersterk zou zijn. De roede is stevig, maar stevigheid wordt vooral bepaald door de bevestigingssteûen. Ik heb zelf steunen laten maken omdat de bijgeleverde plafondbevestiging echt te zwak waren voor mijn zware gordijnen

Keurige levering in superdegelijke verpakking

Top, een keurige rail in superkoker met een aparte doosjes voor de bevestigingsmaterialen.

Snelle levering.

Diverse gordijnrails voor hele woning

In één woord TOP! Eenvoudig samen te stellen, snel geleverd en makkelijk te monteren.

Perfecte gordijnrails

De gordijnrails was makkelijk te assembleren + monteren, ben er blij mee.

Klantvriendelijke dienstverlening

De levering was incompleet. Na een belletje en een e-mail werd ik gebeld en is het ontbrekende materiaal geleverd

veel keuze en erg goede aftersales

Na een foutje van mijn kant toch gratis waverunners toegestuurd gekregen . Top!

Goede klantenservice met goede producten

Ondanks dat ze me 2x plafondsteunen ipv wandsteunen hebben gestuurd was er steeds snelle respons en goede communicatie! Ik ben toch tevreden van hun service en producten

Tevreden over product en service!

Bij vragen werd ik ontzettend goed geholpen. Daarna verliep de bestelling en levering soepel. Ben ook erg tevreden met het resultaat!

Duidelijke website, snelle levering!

Onlangs besteld bij rails-en-roedes. Binnen elke dagen thuis bij mij geleverd. Product voldoet aan de verwachtingen!

Exact op maat, zeer tevreden!

Zeer tevreden met een roede op maat gemaakt. Snelle service en compleet afgeleverd!

Duidelijke website, goede prijs/kwaliteit verhouding. Ben blij met mijn aankoop

Over Rails en Roedes BV

Rails & Roedes, specialist in de gordijn- en raamdecoratiebranche. Al 15 jaar luisteren wij naar de wens van consumenten als het gaat om gordijn- en raamdecoratie. Wij geloven in het idee van bereikbaar maken van hoogwaardige systemen voor een ieder die oog heeft voor luxe afgewerkte producten. Rails en Roedes - 100% maatwerk - Europese productie - Snelle service - Scherpe prijzen