Bestelling incompleet

Een maand geleden een bestelling geplaatst, keurig betaald. Vorige week de levering ontvangen, maar enkel de rails bleken geleverd te zijn. De bevestiging + toebehoren blijken te ontbreken of zoek te zijn. Na meermaals contact op te nemen telefonisch, geen gevolg. Neemt niemand op. Per email contact gezocht, we zijn ermee bezig... ondertussen zijn we ook weer een week verder. Nog steeds niet gehoord. Dit kan je onmogelijk goede service noemen. Indien de zaakvoerder dit leest, gelieve me telefonisch te contacteren. Mvg, David

2x iets besteld. De eerste keer kwam het in elkaar gezet aan, de tweede keer moesten we zelf alles op de rails zetten. Niet moeilijk maar wel jammer. Verder prima product en redelijk snel.

Exactly what i order and quickly delivered! I will order again!

Ik werd tijdens de levering goed op de hoogte gehouden. De rails was precies op maat met de bochten er in. Super!

Mooie kwalitatieve gordijnrails.

Mooi afgewerkte en kwalitatieve gordijnrails, goed verpakt geleverd.

Prima roedes, snel reactie op vragen

2vroedes besteld met zowel plafond- als muursteunen. Van de plafondsteun bestond geen afbeelding met afmetingen, maar op aanvraag kregen we die wel. Helaas kwam het product dat geleverd werd niet overeen met deze afmetingen. Gelukkig was er snel reactie via de klantenservice.

Prima klantenservice

Na een foutje bij de vervoerder is zeer adequaat gereageerd en gezorgd dat binnen enkele dagen de bestelling alsnog geleverd werd. Top!

Geleverd volgens afspraak

Netjes geleverd binnen 10 dagen! Rails zit in kartonnen koker en chauffeur heeft mijn vrouw geholpen hem door het raam naar binnen te dragen. Advies van website was 5 beugels voor 534 railroede, dat vond ik wat krab en er zat speling in dus later nog 2 beugels bijbesteld. Prijs voor een beugeltje 28 euro en prijs voor een einddopje 13 euro! Belachelijke prijzen , maar prijs is marktconform, kon het niet goedkoper vinden! Bedrijf komt afspraken na!

Uitstekende service en goede producten

Bestelling geplaatst. Ontving een mailtje omdat ik vergeten was de steunen voor de rails te bestellen. Die mensen denken dus mee!! Prima op tijd afgeleverd en niets te klagen. Volgende week gaan we voor de bovenverdieping bestellen!

Stroeve start, maar uiteindelijk keurig geholpen

Ik had een rails met toebehoren via de site besteld, maar deze werd na een week in de verkeerde kleur geleverd. Na overleg via sms en mail met de klantenservice werd het probleem uiteindelijk keurig opgelost en werd er kosteloos een nieuwe rail binnen dezelfde week geleverd. Waar gewerkt wordt vallen spaanders, maar het gaat er uiteindelijk om hoe het wordt opgelost. Alsnog zeer tevreden en zal een volgende keer gewoon weer bij Rails en Roedes en bestelling plaatsen. Prijstechnisch ook dik in orde.

Eerst onvolledige levering gekregen maar nadien correct nageleverd

Eerst onvolledige levering gekregen maar nadien correct

Prima levering

Prima levering, mooie rails.

Bestellen in een paar klikken

Snel gevonden wat ik nodig had en thuisbezorgd naar wens. Het materiaal was naar verwachting

Prima.

Duidelijke website. Goede levering.

Ben heel erg tevreden

Snel en netjes geleverd, prima verpakt. Mooie strakke gordijnroede aan een stuk. Top!!

Prima website, levering als gepland!

Mooi website, snelle levering, aanrader!

Makkelijk besteld en snel compleet geleverd

Fijne website, makkelijk besteld en compleet en snel geleverd!

Goed !

Mooi op tijd en zoals verwacht !

Product was geheel naar wens, alleen was er geen gehoor gegeven aan mijn opmerking bij de bestelling.

slechte levering

Rails besteld, toen levering uitbleef navraag gedaan. Iets met een backorder en levering bleek daarmee niet 5 dagen maar circa 3 weken. Kan gebeuren, vind ik geen probleem. Zou woensdag geleverd worden en zou er bericht over krijgen. Krijg voortdurend geen bericht van de vervoerder en moet er steeds achteraan. Via de mail krijg is uiteindelijk wel reactie van Rails en Roedes maar via de telefoon niet bereikbaar. Zou nu vandaag komen, weer niets. Lees dat er vaker problemen zijn met vervoer. Je zou denken dat er dan wordt overgestapt naar een andere vervoerder. Als het andere bedrijven lukt betrouwbaar te leveren moet dat hier ook kunnen. Begin er behoorlijk van te balen!

Niet wat ik bestelde en nooit een bericht gehad dst er geleverd zou worden.

De gordijnrails was langer dan ik besteld had en daarbij kreeg ik nooit bericht dat de rails geleverd zou worden. Ook de 2de keer van bezorgen niet. reactie op bericht rails en roedes: de rails was te lang, ik heb deze zelf ingekort want ik kon jullie niet bereiken per telefoon. Ik heb nooit een mail ontvangen van jullie, ook niet op de ochtend zelf. Vandaar dat ik de eerste keer dus ook niet thuis was. Bij de 2de keer dat jullie gingen leveren was mijn man thuis (puur geluk) maar wij wisten van niks. Ook in de ongewenste mail niks ontvangen. Dit is dus de rede dat ik jullie een lage score geef, ik ga deze niet aanpassen omdat jullie het er niet mee eens zijn. Je vroeg een beoordeling en deze heb ik geven. Fijne dag nog!

Een paar keer verkeerde rails geleverd, maar wel zonder problemen andere gekregen.

Problemen zijn goed opgelost

perfect

Mooi product. snelle en goede levering.

Goede service, snel geleverd.

Wel jammer, aan het einde van de rails helaas wat krassen.

Perfect goede rails

Erg mooie rails aan een stuk. Werd ook op een mooie manier vervoerd. In een stevige Koker!

Over Rails en Roedes BV

Rails & Roedes, specialist in de gordijn- en raamdecoratiebranche. Al 15 jaar luisteren wij naar de wens van consumenten als het gaat om gordijn- en raamdecoratie. Wij geloven in het idee van bereikbaar maken van hoogwaardige systemen voor een ieder die oog heeft voor luxe afgewerkte producten. Rails en Roedes - 100% maatwerk - Europese productie - Snelle service - Scherpe prijzen