Goede service perfecte kwaliteit

Mooie roede en snel geleverd

Erg blij met de mooie zwarte gordijn roede. Mooi kwaliteit!

alles goed verpakt

makkelijk te monteren

Goed product, snelle levering

Prima verpakking, sneller geleverd dan aangegeven

meten is weten, jammer dat dit niet goed ging...

We hebben een roede gekocht met een 90graden hoeken aan weerszijden; 226 cm lang, de beide stukken na de hoek moesten 18 cm worden. In eerste instantie kregen we een roede die aan de ene kant wel 18 cm was, aan de andere echter 21cm. Na een zeer prettig contact met de klantenservice kregen we in no time een nieuwe roede opgestuurd. Nu was de ene kant 18 en de andere 19.5 cm lang maar het lange rechte stuk 221cm. Hoe bedenk je het!? We hebben de eerste roede maar opgehangen... Het systeem zelf werkt prima, al zou het fijn zijn als de stopper aan het einde van de roede wat steviger vastgemaakt zou kunnen worden.

Prima spul

Degelijke roede en stevige verpakking

Snelle levering, mooi materiaal en makkelijk te installeren ondanks dat er geen gebruiksaanwijzing bij de levering zat.

Heel erg goed

Makkelijk keuze stappen menu, snel geleverd, goed en netjes verpakt, en een hele goede after-sale, service is heel goed.

Goed en op tijd geleverd. De rails hangt en het werkt grandioos. Het mooie is dat ik de rails van 480cm aan één stuk kon krijgen dus niets uitschuiven.

Goed produkt, maar let op met de afmetingen!

Een aan twee kanten gelijk gebogen standaard rail (maatwerk) heeft een overspanning die kleiner is dan de uiteindelijke lengte van de rail! In het bestelschema op de website gaat dat fout. In eerste instantie volgt dan ook een foute levering. Maar Rails&Roedes heeft de fout onmiddellijk erkent en gecorrigeerd. Toch jammer en hopelijk wordt de website aangepast.

snelle service, en snelle oplossingen

het wordt snel geleverd in een goede rol zodat er niets beschadigd. De afmeting was niet juist die we kregen , maar 2 dagen erna hadden we de goede afmetingen al in huis , helemaal top.

Snelle levering goede service

Was een probleem met de levering maar dit werd vlot en snel opgelost

Mooi product en super snelle levering

Enkele dagen nadat we een gordijnrails hadden besteld kwam hij al binnen. Veel eerder dan dat we verwachtten. Met het ophangen van de gordijnen kwamen we erachter dat we te weinig runners hadden besteld. Na een telefoontje kregen we gratis de ontbrekende runners toe gestuurd. Het product is prachtig en de klantenservice super. Bedankt!

Rails zijn van prima kwaliteit daardoor eenvoudig te monteren. De bestelling werd snel geleverd. Ideaal.

Zonder melding geleverd aan het verkeerde adres

Na de betalingsbevestiging niks meer gehoord. Ineens belde de buurvrouw aan. Het pakket was bezorgd op het verkeerde adres zonder dat er een naam op het pakket stond. Mijn buurvrouw moest bellen om te achterhalen van wie dit pakket was. Dagen daarna ontving ik pas een bericht dat mijn pakket was bezorgd. Heb contact met ze opgenomen en hun reactie was: “sorry normaal gaat het wel goed. Er ging iets fout in het systeem”. Nou lekker dan. Pakket van bijna 150 euro en daar wordt dan zo mee omgegaan.

makkelijk bestellen en snel geleverd

de website is goed en duidelijk, bestellen is makkelijk en het bestelde werd snel geleverd.

Geen track&trace, verbogen geleverd

Pluspunten: het kartonnen omhulsel om onze rails heen was gebroken, waardoor de rails verbogen is. We hebben hem terug kunnen buigen voor nu, maar als het niet lukt met ophangen krijgen we een nieuwe geleverd. Erg netjes! Daarnaast een snelle levering. Minpunt: Ik had geen idee dat de gordijnrails al verzonden was. Ik had plotseling een briefje in de brievenbus van de vervoerder dat ik niet thuis was. Ik kreeg daarna wel ineens een mail dat de bestelling afgehandeld was. Ook in de spam geen bericht van rails&roedes noch de vervoerder over de levertijd.

Mooie roede rail en snelle levering

Precies de roede rails die ik zocht. Op exact de maat gezaagd die ik besteld had. Goed verpakt. Geen enkele beschadiging. En levering 2 dagen na de bestelling. Een aanrader.

Kwaliteit en snelle levering.

Makkelijk te bestellen, uitstekende spullen en snelle levering.

Zeer goede ervaring

Super snelle levering, na vaststelling van schade onmiddellijk nieuwe bestelling geleverd, zeer vriendelijk onthaal! Bedankt.

Goede klantendienst, snelle levering

Alles top! De klantendienst reageert heel snel en de railroedes zijn ook van heel goede kwaliteit. Aangeraden!

Levering via transporteur verliep moeizaam

De transporteur heeft 2 maal aangekondigd te komen maar kwam uiteindelijk niet. Na paar keer bellen is het uiteindelijk geregeld maar daar hebben we dan 2 dagen voor thuis zitten wachten. Rails en Roedes kan daar waarschijnlijk ook niets aan doen maar het gaat om het totaal plaatje. Rails zijn wel Goed.

Communicatie kan beter

Na mijn bestelling bleek dat de levertijd een aantal dagen zou duren. Het was toen onduidelijk of ik de gordijnen kon ophangen voor mijn client op de gemaakte afspraak of dat we die zouden moeten verzetten. Rails en Roedes beloofde te mailen zodra de bestelling verstuurd zou worden. Grote verbazing toen de bestelling de volgende dag al binnen kwam. Op zich fijn maar ik miste toch die email.

Duidelijke website, goede kwaliteit en snelle levering

Erg tevreden met afhandeling. Zeer goede kwaliteit van artikelen en binnen 2 dagen geleverd. Erg tevreden, volgende keer weer naar dit bedrijf.

Over Rails en Roedes BV

Rails & Roedes, specialist in de gordijn- en raamdecoratiebranche. Al 15 jaar luisteren wij naar de wens van consumenten als het gaat om gordijn- en raamdecoratie. Wij geloven in het idee van bereikbaar maken van hoogwaardige systemen voor een ieder die oog heeft voor luxe afgewerkte producten. Rails en Roedes - 100% maatwerk - Europese productie - Snelle service - Scherpe prijzen