Mooie kwaliteit goede service voor hulp

Goed geholpen. Er was wat hulp nodig bij opmeten en dit telefonisch met video bellen ook gedaan. Ben blij met het resultaat.

Goed geregeld

Alles super opgelost

Dubbel zeer goed en slecht

Rail perfect, contact met rails en roede ook top. Alleen de rail lag bij de vervoerder, en die vertikte om het af te leveren. 4 x een dag voor thuis gebleven. Bij de vierde keer kwamen ze pas echt. Dat was enorm balen. Maar bij rails en roede stonden ze daar ook machteloos. Alleen ik zou zelf een ander vervoerbedrijf kiezen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Na een lange zoektocht naar een ‘mooie’ ronde gordijnrails kwam ik op jullie website terecht. De bestelling alsmede de levering gingen lekker vlot!

Toch nog snelle levering

Ging wat mis heb toen gebeld werd zeer vriendelijk geholpen en er werd meteen actie ondernomen super hoor zeer tevreden

We werden heel goed geholpen. Na een telefoontje om te overleggen kregen we een kleins stukje rails als voorbeeld toegestuurd waardoor we de beslissing snel konden nemen. De lever tijd was oké en een nabestelling verliep ook goed. De rails hangt er prima bij. Omdat wij niet zulke handige klussers zijn hebben we wel om een beschrijving gevraagd waar we op moeten letten bij het ophangen. Die kregen we via de mails toegestuurd. Beter zou zijn om deze ook op de site te zetten en/of een A4-tje met de gebruiksaanwijzing toe te voegen in de doos.

Kwalliteitsproduct met een concurrerende prijs.

Hier kom ik terug ! Aanbevolen !

Snelle levering en goede kwaliteit rails en bijbehorende accessoires.

Snelle levering en goede kwaliteit rails en bijbehorende accessoires.

Exact op maat

Met de juiste aantal glijders en steunen. Door de lengte is door transport lichte verbuiging ontstaan.

Goede kwaliteit, vlotte levering, blij mee.

Goede service.

Goede service. Levering was vertraagd. Maar is goed geregeld. Per mail goed bereikbaar en snel antwoord.

Mijn bestelling werd op tijd en netjes geleverd

perfect

exact op maat, prima verpakt en snel geleverd.

Duidelijke website en snelle service

Duidelijke website en makkelijk de juiste roede te bestellen. Ook de bezorging ging heel snel. Ik kan deze zeker aanraden.

Good quality and fast delivery

Happy with the produckt. Good quality. Fast with delivery, however my order came incomplete but communication was quick and I got my missing parts the next day.

De bestelling was makkelijk geplaatst en levering was op tijd en heel goed verpakt. Zeer tevreden.

Product perfect, levering was een totale soep

Gordijnrails en toebehoren waren perfect. Maar de levering liep verschillende keren mis. De redenen van niet-levering waren totaal niet verstaanbaar en uiteindelijk is een stuk van de levering verloren gegaan. Gelukkig werd een dubbel opgestuurd. Alleszins zou ik er niet meer kopen: je moet zelf constant achter bestelling aanzitten

Super makkelijk bestellen en was snel bezorgd

De site was heel toegankelijk en bestellen ging heel makkelijk. De levering was er binnen 5 dagen. Het was precies was ik besteld had en netjes verpakt .

Snel, correct, volgens afspraak.

Mooie rail.

Zoals de titel al zegt is het een mooie rail en makkelijk om te bestellen. Levering was ook best snel ondanks de feestdagen. Enigste wat mij verraste is dat de rail niet op maat was gemaakt. Je moet precies de cm invullen maar kreeg gewoon 4 meter. Afgezaagd en opgehangen maar dat had ik niet verwacht. Hangt trouwens top!

Uitstekende service en prima kwaliteit

Ik heb 2 gordijnrails besteld met ophangbeugels en andere toebehoren. Alles werd na 3 dagen keurig verpakt geleverd. Kwaliteit van de rails zijn uitstekend en de door mij opgegeven maten op de mm correct.

Snel, kundig advies. Ga nu even kijken of er een handleiding is voor de steuntjes te monteren (klik systeem) Zeker aan te raden

Makkelijk besteld Redelijk snel geleverd in een goede veilige verpakking zonder beschadiging. Top.

goede zaak

mijn ervaring is goed ondanks dat de bestelling niet helemaal in 1 keer kwam toch netjes en goed opgelost ze doen wat ze beloven

Over Rails en Roedes BV

Rails & Roedes, specialist in de gordijn- en raamdecoratiebranche. Al 15 jaar luisteren wij naar de wens van consumenten als het gaat om gordijn- en raamdecoratie. Wij geloven in het idee van bereikbaar maken van hoogwaardige systemen voor een ieder die oog heeft voor luxe afgewerkte producten. Rails en Roedes - 100% maatwerk - Europese productie - Snelle service - Scherpe prijzen