Bestelling prima geleverd en goede kwaliteit

Bestelling volgens afspraak geleverd. Top

Goede kwaliteit, mooie producten voor goede prijs. Snelle levering en uitstekende service. Waarvoor dank.

Prima service afhandeling.

kleine foutjes worden prima hersteld.

Prima bedrijf!

Past goed, opgegeven maatvoering klopte precies!

Goede levering, goede maten

Het meten van de maten staat heel duidelijk op de website. De hele bestelmodule is makkelijk en alles paste als een huis. Gordijnen hangen prachtig.

Gewoon goed geregeld

Goed verpakt, en snel bezorgd.

Snel geleverd en vlotte communicatie

Gordijnrails besteld en die werden sneller geleverd dan verwacht. Helaas werd de rails beschadigd geleverd door de transporteur. Contact opgenomen en er werd heel snel gereageerd en volgende dag een nieuwe rails in huis. Erg tevreden mee.

Perfect product, snel geleverd

De gordijnen rail die ik besteld heb is perfect, mooi afgewerkt en juiste afmeting. Levering was snel en feilloos. Bedanktè

Goed geregeld

Na bestellen snel in huis past perfect

Zeer klantvriendelijk

Snelle service en verder geen opmerkingen Kwaliteit

Betrouwbaar

De rail was krom. Er werd een nieuwe opgestuurd.

Goede prijs-product verhouding!

Ik bestelde de KS gordijnrail (zwart); ik ben heel tevreden over de stevigheid van deze rail. De montage ervan is ook gemakkelijk. Iets duurder dan bv een uitschuifbare gordijnrail die je op veel plaatsen kunt kopen, maar de betere kwaliteit/stevigheid is het meer dan waard.

Uitstekend zowel de rails als de klantenservice

De rails zien er heel mooi uit. Ik heb de klantenservice gebeld omdat ik er niet uitkwam hoe de eindstop in combinatie met de eindkap in de rail de gedaan moest worden. De wachttijd was echt zeer kort, heel vriendelijk en met de uitleg zat het zo in elkaar.

Alles perfect geleverd

Makkelijk te bestellen, duidelijke informatie over verloop order en uiteindelijk punctueel geleverd

Vlotte communicatie & tevreden met mijn aankoop

Prima roedes voor goede prijs, vlotte verzending, etc. Dank!

Goed verpakte levering en snel!

De roedes waren goed verpakt en had het binnen 4 dagen in huis! Alles was makkelijk te monteren. De dame van de klantenservice was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom, ik zou hier weer bestellen!

Zeer vlotte levering, netjes optijd! Heel stevig verpakt!

Snelle levering. eind stop miste. zelf opgelost

Snelle levering. Wel ontbrak er iets. Roedes zijn prima.

Prima en snelle levering

Goede rails , makkelijk te bevestigen.

Prima roede

Prima roede. Het gordijn zit er goed aan.

Zoals gehoopt

Ik zocht een ietsje modernere rails dan de standaard rails. Hier gevonden. Levertijd was sneller dan aangekondigd, binnen 4 werkdagen had ik ze binnen. Het was het geld waard

De klantvriendelijkheid is top, de kwaliteit ook maar de communicatie met het transport slecht.

Door het slechte transport moest de rails opnieuw gemaakt worden en kwam eigenlijk te l aat aan. Als dit verbeterd wordt is het een top bedrijf.

Enigste wat beter zou kunnen is mogelijkheid om af te stemmen voor wat betreft leveringsmoment met vervoerder. Dat had wel fijn geweest aangezien een gordijnrails van 6m niet door de brievenbus gaat. Maar prima spul en uitstekende klantenservice: artikel verkeerd geleverd werd meteen juiste nagezonden.

Snelle levering met kleine beschadiging maar is prettig opgelost.

Erg snel en precies als verwacht

We zijn erg tevreden met de roede het is precies zoals verwacht. De levering was ongelooflijk snel. Verbeterpunt voor mij zou zijn een mini handleiding toevoegen voor de einddop (die vonden we ingewikkeld). Ander verbeterpunt is de bezorger. Het is fijn als er een dag afgestemd kan worden. Nu stond de arme man 2 keer voor en dichte deur.

Over Rails en Roedes BV

Rails & Roedes, specialist in de gordijn- en raamdecoratiebranche. Al 15 jaar luisteren wij naar de wens van consumenten als het gaat om gordijn- en raamdecoratie. Wij geloven in het idee van bereikbaar maken van hoogwaardige systemen voor een ieder die oog heeft voor luxe afgewerkte producten. Rails en Roedes - 100% maatwerk - Europese productie - Snelle service - Scherpe prijzen