Fijne, snelle website, snel besteld, goed product

Prettige website, eenvoudig in gebruik en snel. Snel een gordijnrail kunnen samenstellen en bestellen, en die werd een dag of 4 later al geleverd. Heel tevreden mee.

Handige website, goed spul, klantonvriendelijke verzending.

Eigenlijk was ik dik tevreden over de website en de spullen. Alleen komen de bestelde goederen rechtstreeks van de groothandel, die duidelijk niet is ingespeeld op particulieren: op een ochtend kregen we bericht van een transporteur dat het diezelfde dag zou worden bezorgd. Of er nu iemand thuis is of niet.

Mooi product, netjes geleverd

Mooie roede, deugdelijke kwaliteit. Zorgvuldig verpakt

prima kwaliteit

Mooie gordijnrails voor een goede prijs

Correcte levering

Correct en optijd!

geweldig

Ben met alle spullen die toegestuurd zijn zeer tevreden

Top kwaliteit

Mooi afgewerkt . Alles netjes uitgelegd op de site . Een lengte van 4m aan een stuk thuis geleverd. Top kwaliteit hoeft niet duur te zijn . Aanrader

Gewoon goed geleverd, op tijd, goede kwaliteit, netjes verpakt

Gewoon goed geleverd, op tijd, goede kwaliteit, netjes verpakt

Mooie gordijnrail, werkt goed, voldoet aan verwachtingen

makkelijk te bestellen. Werd snel geleverd in stevige koker.

Snelle levering, heel klantvriendelijk!

Erg tevreden over onze aankoop (gordijnroede). We hadden een beugeltje te weinig besteld te weinig besteld, zat de volgende dag al in bus.

Prima kwaliteit

Mooi product, behulpzaam en klantgericht.

onduidelijkheid bij levering

Ik kreeg de verkeerde rail. na tel contact werd dit hersteld en afgestemd dat de chauffeur de oude zou meenemen. Chauffeur doet dit niet, brengt wel de juiste rail. De eerste levering heb ik nog steeds hier.

Voor mijn woonkamer een bijna zes meter lange gordijnrails besteld. Deze is snel geleverd in een enorme buis. Zonder hoge verzendkosten, die je bij zoiets zou kunnen verwachten. De kwaliteit is top, de rails en runners werken zeer soepel. Montage ging ook eenvoudig. Enige verbeterpunt zou wel wat documentatie van het product zelf zijn, dat moet je namelijk zelf uitvinden. Al was dat niet al te ingewikkeld.

Naar verwachting

Maatwerk besteld, precies zoals besteld.

Gordijnrail van Rails en Roedes BV.

De gordijnrails voor de slaap- en woonkamer, resp. 450 cm en 515 cm, zijn van prima kwaliteit, gordijnen glijden soepel in de rail en alles is uitstekend verpakt in stevige kokers. Een tevreden klant dus!

Goed materiaal en stevig verpakt

bijna perfect

De rails die we bestelden werd helaas in eerste instantie niet geleverd omdat mijn vrouw de bel niet gehoord had. Ze stond onder de douche en ik was afwezig. Het bericht dat de bezorger zou komen werd pas in de loop van de ochtend gelezen en toen was er al een bericht dat ie ons niet thuis trof. Korte tijd later werd de rail alsnog geleverd. Het was even puzzelen maar het is me gelukt de rail te plaatsen en hij voldoet goed. Een klein probleempje moet ik wel melden. Omdat er geen 'stop' was meegeleverd kon ik het gordijn te ver dicht trekken zodat het aan de zijde waar een stop dat had kunnen voorkomen, ik het gordijn weer open trok. Misschien was het mijn fout dat ik geen stops had besteld ?

Bestelling was niet volledig.

Mijn bestelling was niet volledig. Bepaalde onderdelen waren niet geleverd waar wel voor betaald was, na contact opname heb ik het geld de dag nadien terug gekregen. Dus wat dat betreft top. Omdat ik die bepaalde onderdelen toch niet nodig had bij nader inzien. Borgschroefjes voor de eindkappen gingen nog nagestuurd worden maar tot op heden nog niet ontvangen. Geleverde materiaal is wel ok, prijs/kwaliteit.

Super snel geleverd en duidelijke instructies - Ziet er super uit

Was erg eenvoudig om te bestellen. Levering ging conform planning. Instructies zo duidelijk dat ik er zelfs mee uit de voeten kon. :-)

Nog steeds niets ontvangen

Dus ik verwacht het product nog.

Supper snelle service

Vlotte samenwerking

goede spullen

We hadden al roedes van R&R in een aantal kamers, en dat beviel goed. In december hebben we bijbesteld. Levering was eerst incompleet, maar na contact werd de rest vlot geleverd.

Fantastisch!

Super snelle levering! Product naar verwachting. Makkelijk te monteren. Voordat ik ging bestellen, contact gehad met de klanten service. Erg vriendelijke dame en had kennis van de producten. Echt een aanrader.

Prima product en geweldige service

Prima rails en er is veel moeite gedaan om te zorgen dat ik de rails op tijd kreeg voor de monteur. Geweldig!

Rails en Roeden doet het gewoon goed

Nadat ik bericht kreeg dat de rails klaar was, werd het dagenlang stil. Wel kreeg ik het verzoek hoe het product mij beviel. Uiteraard melding gemaakt van het feit dat ik niets ontvangen had. Rails en Roeden heeft snel onderzocht wat er loos was en bleek dat de rails bij de transporteur beschadigd was geraakt, apart gelegd en door de Kerstdrukte vergeten. Rails en Roeden heeft meteen een nieuwe gemaakt en binnen 24 uur had ik hem in huis. Zoiets kan gebeuren, Prima opgelost. Hartelijk dank.

Zwenkgras 9 7623EA Borne

+316 28578061

Over Rails en Roedes BV

Rails & Roedes, specialist in de gordijn- en raamdecoratiebranche. Al 15 jaar luisteren wij naar de wens van consumenten als het gaat om gordijn- en raamdecoratie. Wij geloven in het idee van bereikbaar maken van hoogwaardige systemen voor een ieder die oog heeft voor luxe afgewerkte producten. Rails en Roedes - 100% maatwerk - Europese productie - Snelle service - Scherpe prijzen