Rails en Roeden doet het gewoon goed

Nadat ik bericht kreeg dat de rails klaar was, werd het dagenlang stil. Wel kreeg ik het verzoek hoe het product mij beviel. Uiteraard melding gemaakt van het feit dat ik niets ontvangen had. Rails en Roeden heeft snel onderzocht wat er loos was en bleek dat de rails bij de transporteur beschadigd was geraakt, apart gelegd en door de Kerstdrukte vergeten. Rails en Roeden heeft meteen een nieuwe gemaakt en binnen 24 uur had ik hem in huis. Zoiets kan gebeuren, Prima opgelost. Hartelijk dank.

Mooi materiaal met duidelijke bevestiging omschrijving

De gordijnrails zien er prima uit en zijn eenvoudig te bevestigen. Enige vervelende ervaring is de levering. Terwijl ik thuis, of misschien even in de achtertuin / berging doende was is de transporteur een de deur geweest en heeft de goederen naast de voordeur gezet, zonder berichtgeving. Toevallig zag ik de spullen staan. Niet correct afgeleverd dus, voor U ter info

Snel en klantvriendelijk

De lengte van de bestelde rails was niet correct, maar na even contact met de klantenservice kregen wij zonder gedoe alsnog de juiste lengte thuisgestuurd. Vriendelijke en snelle service en de rails zelf voldoet helemaal aan onze wensen.

Snel en klantvriendelijk

uitstekend .

alles liep soepel ,rails besteld compleet met beugels en glijders . super netje s verpakt en zelfs wat reserve glijders en afwerk stop voor de rails toe gevoegd top gedaan . netje s thuis afgeleverd niks te klagen gewoon prima dank je wel .

Fijn en snel

Mijn eerste bestelling was snel geleverd. Jammer genoeg was er een klein foutje in de bestelling. Ik heb gebeld met zeer aardige dame, dezelfde dag een foto van de fout gemaakt en gemaild en de volgende morgen is de juiste versie al geleverd. Top!! Fijn bedrijf.

Perfect!

Bestellen op de website is zeer prettig en je krijgt ook nog advies. De levering was snel en perfect. Dus ik ben zeer tevreden!

Perfect!

Eenvoudig uitzoeken op de website waarbij je tips krijgt. Goede kwaliteit en snelle levering. Top!

Super snel

Helaas zonder stoppers. We moesten er plakbandjes op doen.

Super snel geleverd

Conform bestelling snel en goed geleverd!

SUPER

Super snelle en correcte levering van de bestelling. Kwaliteit is ook super

Rail met toebehoren voldoen volledig aan de verwachtingen.

Zeer goede service

Snelle behandeling, correcte levering, goede communicatie

Snelle levering, goede kwaliteit rail maar mindere kwaliteit runners

De rail was snel bezorgd, goed ophang system en nette rail. Wel teleurgesteld in de runners voor zo een dure rail, gordijnen lopen niet mooi door de rail heen.

Prima rail

Ik kan een paar glijdertjes tekort en die werden kosteloos nageleverd. Vriendelijke en snelle service

snel en goed

De bestelde rails werd snel bezorgd en voldoet aan de verwachtingen.

Beschadigde rail vervangen

Bestelde gordijnrail was beschadigd toegekomen. Aangezien deze op maat was dacht ik dat ik deze niet ging kunnen inruilen. Na een slechte review werd ik gecontacteerd en werd er gemeld dat ik wel degelijk recht had op een onbeschadigd product. Er werd me dan ook direct een nieuwe opgestuurd. Zo werd er alles aan gedaan om een goed product te leveren. Waarvoor dank!

Kwalitatief materiaal

De railroede was van hoge kwalitatieve afwerking. Iets meer uitleg of een handleiding had het plaatsen nog makkelijker gemaakt.

Goed advies bij bestellen, Keurige levering, eerder dan verwacht, gewoon heel tevreden

Gewoon heel tevreden.

snelle levering goede service

De bestelde railsen werden snel geleverd. Een ontbrekend onderdeel werd na contact met de klantenservice direct opgestuurd. Goede kwaliteit rails en snelle service. Ik ben zeer tevreden

Buigservice twijfelachtig

Service is ok. Redelijk goed bereikbaar. Snelle levering. Velig verpakt. Buigservice alleen te gebruiken met haakse hoeken!

Zwenkgras 9

7623EA Borne

+316 28578061

Over Rails en Roedes BV

Rails & Roedes, specialist in de gordijn- en raamdecoratiebranche. Al 15 jaar luisteren wij naar de wens van consumenten als het gaat om gordijn- en raamdecoratie. Wij geloven in het idee van bereikbaar maken van hoogwaardige systemen voor een ieder die oog heeft voor luxe afgewerkte producten. Rails en Roedes - 100% maatwerk - Europese productie - Snelle service - Scherpe prijzen