Geweldige service en echt goede pellets die weinig roken

Zeer goede pellets(teswood) weinig tot geen rook en weinig as.

Alleen maar lof

Komt idd afspraken na en goed bereikbaar en correct

Altijd goed geholpen

Altijd goed geholpen afspraken correct afgehandeld keurig op tijd

goed product

Goede pellets .

Perfect.

Levert zoals afgesproken . Altijd goede kwaliteit.

personeel is zeer professioneel en altijd berijd om de klant goed van dienst te zijn .

Topie

Goed mooi en leker warm

goede service

behulpzaam, brengt de pallets tot aan de deur onafhankelijk waar je woont. gewoon dik in orde!

Vlam

De vlam is minder en de raamen zijn heel snel smerig

Goed contact , komen afspraken na , prettige ervaring met aflevering. .

Goede pellets geleverd , zeer correcte afhandeling door de chauffeur. Volgend stookseizoen mag Teswood weer pellets leveren . Goede kwaliteit / prijs verhouding.

Zoals service en kwaliteit moet zijn, perfect.

Mijn ervaring is uitstekend. Dit is de eerste keer dat bij Teswood heb besteld maar ga dat zeker nog een keer doen. Service en kwaliteit echt niets op aan te merken.

Goede en vlotte afhandeling.

Uitstekende levering

Netjes op de aangegeven tijd aangeleverd

Goede vlotte service

Op de plaats van bestemming goed geholpen en pallets werden netjes opgeladen op aanhanger. Alleen de betaling was even een probleem omdat ik dacht dat je kon pinnen. Ik kreeg na enige dagen vervolgens netjes een factuur en kon toen het bedrag overmaken. Het was een kwestie van vertrouwen omdat ze mij alleen maar vroegen naar e-mail adres voor versturen factuur. Keurig nette behandeling. Ben zeer tevreden ook over de kwaliteit van het geleverde product.

Goede kwaliteit prijsverhouding

Snelle reactie op mail en snel geleverd conform afspraak.

Prima product, keurig contact en volgens afspraak geleverd.

Superbedrijf

Snelle communicatie, komt afspraken na, en in ons geval goede pellets.

Prima prijs, maar meer aanslag bij verbranding

Prijs is goed, pellets zelf en verpakking prima. Wss door wissel pellets moet ik mijn instellingen finetunen, want het ruitje was nu wel erg snel zwart.

Alles volgens afspraak en zeer tevreden over het bezorgen.

Betrof 4 pallets met pelletkorrels.

Super artikel

Nette, snelle levering, goede verbranding, weinig afval

Nette en snelle levering van briketten

Bij bedrijf langs geweest voor indruk opdoen en het afhalen van het gratis pakket. Na proefstoken direct een pallet aangeschaft en in overleg laten bezorgen. Alles is goed en snel geregeld.

Snelle levering prima kwaliteit goede prijs

Goede pellets voor een goede prijs

Correcte en snelle afhandeling bij bestelling. Pellets branden goed.

Hele fijne pellet korrels. Ik gebruik zelf als kattenbakvulling.

Zijn super goed te zeven zodat het erg duurzaam is. !!!

Hele fijne houtpellet

Voorheen veel van een ander merk gebruikt (zeer prijzig) en veel zwarte rook bij opstarten en veel afval(roet) van de Biokachel tot dat ik Teswoodpellets via internet heb gevonden, ik heb van de leverancier een 15 tal zakken gekocht en geprobeerd deze pellets branden zeer schoon en goede verbranding, tot nu toe zeer tevreden.

Over Teswood

Specialist in ecologische brandstoffen Bij ons heeft u de mogelijkheid om via onze website de meest duurzame en milieuvriendelijke ecologische brandstoffen voor uw CV of haard te kiezen. Wij leveren ecologische brandstoffen aan zowel de professionele afnemers als consument, in elke gewenst hoeveelheid. Waarom ecologische brandstoffen van Teswood BV? Onze producten zijn gecertificeerd en voldoen aan de hoogste eisen; Door grootschalige inkoop kunnen wij u scherpe tarieven doen toekomen; Levering in de gehele Benelux binnen 24 tot 48 uur. Wenst u meer informatie over ecologische brandstoffen? Neem gerust contact met ons op via [email protected] of bel 0541 745 800.