Ruime keuze, snel en goed geleverd!

Keuze voor de grind die we wilden hebben was snel gemaakt. Precies waar we naar op zoek waren en vooralsnog nergens anders gevonden. Bezorgkosten aan de hoge kant maar wel netjes over de muur, precies op de plek waar ik hem wilde hebben neergezet. Een ton grind op een aanhangertje was sowieso geen optie ;-). Supervriendelijk personeel ook!

Een heel fijn bedrijf. Geven goed advies en een eerlijke prijs. Weten je als klant altijd direct te vinden in de systemem. Snelle en correcte levering en bij vragen zijn ze altijd vriendelijk. Aan te raden!

Tevreden klant

Keurig, correct en netjes geholpen. Levering netjes op afgesproken tijd..

Alles conform afspraak en keurig geleverd. Een aanrader tegen prima prijzen Chauffeur zeer behulpzaam bij afleveren.

Bestelling plaatsen de volgende dag al leveren. Gewoon goede service

Deskundig persoonlijk contact

Deskundig advies, vriendelijk, gecombineerd met eerlijke prijzen en een ruime showroom/showtuin.

Netjes geleverd en goed advies gekregen in onze vraag voor wat we het beste voor onze oprit konden doen Genoeg keuze en aanbod in stenen en tegels

Fijne service snelle levert

De materialen werden erg snel geleverd en dat was fijn

Goed en eerlijk

Goed en eerlijk

Fijne zaak. Goed geholpen. En goede service

Fijne zaak goede service

Snelle levering!

Borders voor onze tuin besteld. Na een week werden deze al geleverd. Dat was snel!

Denken mee, super klantvriendelijk, uitstekende service en goede prijs kwaliteit verhouding. Alles zeer snel leverbaar. Kortom een dikke 10

Goede communicatie, prettige levering

Goede service en fijn advies. Steentje worden al verwerkt☺

in 1 woord geweldig

geweldig geholpen

Geweldig goed

fijn

probleempjes zijn prima opgelost

Goed en vakkundig geholpen

Prettig en vakkundig

fijn contact

wij zijn netjes en goed te woord gestaan en geholpen in het maken van onze keuze. We hebben onze stenen laten bezorgen wat netjes en volgens afspraak is verlopen. Bij een volgende bestelling gaan we zeker hier nog eens langs.

Deskundig en Flexibel

Deskundig advies en flexibele meedenkende medewerkers!

Vriendelijk en alles goed en snel geregeld

Prettige behandeling en correcte afwerking

De bestelling van de tuin blokken en de steentjes was vlot verlopen, echter door ons i.v.m. ziekte en werkzaamheden en een dochter die ging verhuizen is de looptijd van leveren ver uit gelopen. Maar we hebben een goede tot zeer goede ervaring met hoe de order afgewerkt is over een zeer lange tijd. Een compliment is op zijn plaats. Charles van der Steen

Hele fijne zaak!

Supervriendelijk, ze reageren snel en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Goede netjes service

Je wordt netjes ontvangen. Goede uitleg Ruime keus. En alles netjes thuis bezorgd op de dag die jezelf wilt.

Bevers is een goed bedrijf, goed geholpen, komen afspraken na.

We hebben in 2022 terrastegels en grind gekocht bij Bevers steencentrum. We hebben prima advies gehad, zijn goed geholpen, en alles is conform afspraak geleverd.