Korte lijnen, transparantie goede service

Korte lijnen, transparantie goede service

Super service!

Top geholpen, perfect advies en een super service!

Top, vriendelijk, meedenkend

Goede medewerkers, denken met je mee, top service.

Prima bedrijf

Prima bedrijf

prettig, meedenken, afspraak nakomen

Prettig, meedenken en afspraken nakomen

Vond t netjes dat ze bellen dat de spullen er waren, en dat ze aangaven dat de tegels zwaar zijn ivm laden

je wordt goed geholpen en duidelijke uitleg

mensen van bevers denken mee over de beste steen voor ons.

Goede en snelle service

Zowel telefonisch als per mail snel en vriendelijk te woord gestaan. Levering vlot verlopen, niet thuis? Geen probleem. Voor alles een oplossing. Dat noem ik goede service!

Uitstekende service, medewerkers hebben veel kennis, one stop shopping voor de tuin!

Bij aankomst al prima geholpen. Duidelijk aangegeven welke mogelijkheden er waren... heel veel, en me wegwijsgemaakt wat welke tegel het best bij ons zou passen. ook bij de keuze van het grind. Uiteraard gaan we nog terugkomen voor de verlichting.

Gewoon top ! Ga zo door

Alles prima verlopen; uitleg, bij bestelling en levering.

keurig

Net en eerlijk bedrijf, komt afspraken na. Goede partner

Vriendelijk en goede snelle service

Bij het uitzoeken en het maken van de juiste keuze zijn wij goed geholpen. Er wordt goed mee gedacht in oplossingen en daar zijn wij blij mee.

Goede kennis en service

Je kunt op je gemak de stalen buiten bekijken , en als je een keus gemaakt hebt , hellen ze je uitstekend verder In een woord TOP

Gewoon goed

Goede service, klant vriendelijk , dus gewoon goed .

Zeer behulpzaam

Van offerte tot en met levering én nazorg, denken alle mensen van Bevers Steencentrum mee in oplossingen. Snelle reactie op mail en telefoon, dat is erg prettig! En natuurlijk mooie producten ;)

Snelle en adequate service

Op mijn per mail gestelde vraag of bepaalde producten nog leverbaar waren en (indien dat het geval was) snel te bezorgen waren is zeer snel en goed gereageerd. Binnen 2 uur was het allemaal in kannen en kruiken. Zeer tevreden want dat zie je (vaak) anders bij bedrijven. Complimenten voor de service.

Top ..

Vriendelijk geholpen en een zeer goede offerte mogen ontvangen en besteld. Super blij mee..

Klasse werk geleverd

We zijn zeer tevreden over de dakdekkers rombout. Mooi werk geleverd, en de levering van de firma bevers

Fijne behandeling en koffie staat klaar .

Je word zeer goed behandeld en ze nemen de tijd voor je . En ze zijn niet opdringerig .

Goede service en prijs!

MBI betonnen traptreden besteld. Helaas niet direct leverbaar zoals alle bouw- en tuinmaterialen tegenwoordig. Eerlijk over de levertijd en de afspraken dan ook perfect nagekomen. Goede prijs en voordelige bezorging. Ook direct een vacuumklem kunnen huren om de traptreden van 145kg op zijn plaats te krijgen voor een mooie prijs. Topservice! Ik kom hier zeker terug als ik iets nodig heb.

Perfecte service en levering!

Mijn bestrating werd door de chauffeur netjes over de schutting geplaatst. En de kwaliteit is uitstekend en je word met goeie expertise geholpen in de showtuin.

Verbetering nodig

Materialen zijn prima, maar communicatie is slecht, wel vriendelijk..

Canadabaan 10 5388RT Nistelrode