Badkamer geverfd met tegelverf 2k - ontevreden

Badkamer geverfd met tegelverf 2k. Goed te realiseren dat je zelf verf moet mengen en precies moet afweten met weegschaal ed (maar staat goed omschreven). Ik heb een wand bij de wastafel geverfd en dat resultaat is goed, maar helaas bij de douchewanden niet. Op een aantal tegels pakte de verf niet goed (inmiddels 3 lagen gedaan) en bij contact hierover werd door Epodex gezegd dat "Wij kunnen niet garanderen dat de 4e laag wel dekkend is op de plekken waar het tot op heden niet blijft zitten.. ". Ik ben daar dus ontevreden over, want ik heb nu een badkamer waar op een aantal plekken de verf niet pakt. Dus dit ziet er niet uit. Jammer dat er geen oplossing voor is. Ik kan dit product dus niet aanraden.

Parfait

J'ai essayer d'autre résine mais elle m'ont toute déçu. Epodex m'a permis de réaliser mon projet simplement et très efficacement avec des explication simple et un rendu juste magnifique !

Parfait.

J'ai reçu des réponses claires et rapides à mes questions. La livraison s'est passée sans soucis. Le produit s'applique facilement, rendu parfait après deux couches. Je suis ravie mes pots de jardin sont plus beaux que neufs.

Livraison rapide, produit simple d'utilisation et conforme à la description.

Rapidement reçu ma commande, produit conforme avec mode d'emploi. La simplicité d'utilisation du produit permet de réaliser un tas de choses différentes, c'est vraiment un encouragement à la création, je l'utilise pour le sol, les murs, les meubles, je ne puis que le recommander.

Goede service, tegel verf kleur en hechting niet perfect

Opzich goed geholpen door het bedrijf. Echter valt onze kleur (antraciet) erg blauw uit. Ook hecht deze 2k tegel verf niet overal perfect (veel punten wel, maar sommige plekken gingen er na een week af bij het gebruiken van sensitive plakband voor 30 minuten)

zeer slecht produkt

produkt is fake. Hecht gewoon niet, klantenservice scheept je af. ik kan het weten, ik werk er al een aantal jaren--->>> ze willen alleen positieve feedback. is het negatief, dan heb je als klant verkeerd gedaan. We komen ook nooit langs om het probleem te aanschouwen en te bespreken met de klant. Klanten zijn voor ons ook niet zo belangrijk, ze komen maar 1 keer bij ons.. trouwe klanten past niet in ons bedrijfsmodel. Verder kopen we ook veel recensies in, door klanten foto's te laten opsturen van hun project, waarmee ze kans maken op 500 euro... dit doen chinese sellers van Amazon ook.. allemaal rommel om maar omzet te genereren en geen duurzame klantrelatie te onderhouden.. Het werkt als tierelier.. waarom ik nog niet weg ben Epodex.... eerlijk is eerlijk,, de commissies en 15e maand blijven gewoon gruwelijk!!! groet Fleur

Żywica PRO+

Zalałam ubytki w moim stoliku kawowym żywica PRO+ w kolorze transparentnym niebieskim. Efekt końcowy wyszedł idealny, żywica super się odpowietrzali oraz nie wydzielała mocnych zapachów. Obsługa klientka na najwyższym poziomie , cena przystępna a czas oczekiwania jak na wysyłkę z Niemiec nie trwał długo, było to lacznie 5 dni roboczych. Zdecydowanie Polecam

Top producten :-) Ik had nog nooit zo veel plezier met epoxy gehad

Altijd een aanrader ook wat klantenservice en verzending betreft!

Superbes peintures

J'ai refait toutes mes pièces à vivre avec la peinture murale et j'en suis ravie. Peinture facile à appliquer et plusieurs choix de couleur. Le blanc polaire recouvre tout en une seule couche. La peinture à la craie m'a permise de faire également les encadrures de portes et la wax protège tout l'ensemble. Depuis un mois aucun changement à signaler. Je n'hésiterais pas à recommander EPODEX!

Producten geweldig en klantenservice perfect

Ik ben erg tevreden met het resultaat dat ik heb bereikt met de producten en met de hulp van het vriendelijke supportteam.

Leuke prijs maar slechte kwaliteit

2 soorten epoxy geprobeerd van dit merk. In eerste instantie was ik blij verrast. De epoxy ontlucht zichzelf en nauwelijks luchtbellen. Maar dan het uitharden…duurt minimaal anderhalve week. Het wordt verkocht als UV bestendig maar wit is na 3 maanden geel/groen. Ik heb vele grote projecten gemaakt met andere merken epoxy en nooit last gehad. Voor mij geen epodex meer.

Kleur niet groen maar turquoise verf hecht niet

Kleur is niet groen maar turquoise niet wat ik op mijn tegels wilde hebben. verf hecht niet rondom wc

Nie polecam, brak towaru i pieniędzy. Nie przelewać pieniądzy.

Niestety nie polecam, brak realizacji zapłaconego zamówienia, po telefonicznym kontaktcie z pracownicą firmy przekazałem emeilaem potwierdzenie wpłaty. Następnie przez 3 dni brak kontaktu, ani telefonicznego ani emeil-owego. Dziś udało się skontaktować telefonicznie, jednak jak się dowiedziałem to zamówienie nie może być zrealizowane bo zakład ma problem z bankiem, księgowa chora i nie da się zrealizować ani zamówienia ani dokonać zwrotu wpłaty. Niestety mimo że Pani bardzo starała się mnie przekonać do wersji firmy, nie da się w to uwierzyć. Podsumowując nie ma zamówienia i nie ma zwrotu wpłaty. Podejrzewam, że są inne przyczyny braku dostępu firmy do konta. A mimo to przyjmują nadal zamówienia. Jako klient czuję się oszukany. Absolutnie nie polecam, omijać tą firmę, nie przelewać kasy.

Slecht zeer slecht!!!

In het begin redelijk veel contact gehad met een persoon die zich Oliver noemde, daar het mijn eerste project was. De "correcte" door hem aangeraden Epoxy-pro gekocht. Helaas droogde de epoxy maar bleef dagen kleverig. Uiteraard Exact zoals het hoort de vermenging gedaan zoals het hoorde 2:1, hiervoor speciale digitale weegschaal gekocht. Maar product droogde niet. Wederom besproken met Oliver/Epodex, echter het kwam er in het kort opneer, zoek het je maar uit geen compentatie niets. Ik wilde nu de correcte epoxy bij hun bestellen en vroeg ter compensatie 50% korting. Alles staat op mijn watsapp en kan dus alle over leggen! Zeer slechte zaak/service!!!

CONCRETE PAINT System (Harz+Härter)

Habe meine Eingangstreppe mit CONCRETE PAINT System (Harz+Härter) saniert! Bestellung war übersichtlich und sehr einfach, die Lieferung war nach 2 Tagen bei mir. Alles vollständig und ordentlich verpackt und gleich im richtigen Mischungsverhältnis in verschiedenen Behältern geliefert. Prima ! Der Service mit Frau Janina Fröhlich war sehr höflich und fachlich kompetent, einfach super ! Das Epoxidharz war bei richtiger Außentemperatur zügig aber einfach zu verarbeiten ! Super Produkt ! Produkte von EPODEX kann ich nur weiterempfehlen !

Très mauvaise

J'en reviens pas ne sèche pas du tout au bout de 4 jours une résine qui est assez cher , contrairement a celle acheter sur shein je suis dégoûter j'ai racheter une autre est devoir tout recommencé

Farben nicht wie abgebildet, Kundendienst schlecht

Farbtöne nicht wie auf Website abgebildet. Kundendienst teils unfreundlich und schlecht. Hier bestelle ich sicher nie wieder und werde es auch niemandem empfehlen. Auf der eigenen Website werden schlechte Bewertungen anscheinend gar nicht erst hochgeladen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns zu bewerten. Wir können leider keine Kontaktaufnahme von Ihnen ausfindig machen. Daher würden wir uns freuen, wenn Sie sich unter Bezugnahme auf diese Email an [email protected] wenden, damit wir schauen können, was wir für Sie tun können. Viele Grüße, Ihr EPODEX-Team

Service client inexistant si problème

Service client inexistant en cas de problème. On nous répond très rapidement avant la commande. Mais une fois qu'il y a un problème plus de réponse. La quantité nécessaire est 3 fois supérieur à ce qu'il conseil. 1,8kg suffit soit disant à réaliser 9m² totalement. Or le pot n'a permis de fait qu'une seule couche très tirée de 6,4m². On m'amuse 1 semaine en me demandant photos, procédure et quand cela devient évident que les quantités sont erronées on ne nous répond plus ni par mail ni par messenger. Mon escalier m'aura coûté 3 fois plus cher que prévu et le dédain du service client est l'apothéose Voici en photo les 6,4m² difficilement réalisé avec la quantité fournie

Bonjour, merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis. Comme mentionné plusieurs fois, la peinture à béton 2K doit être appliquée au rouleau et non au pinceau. L'application au pinceau est inégale et ne permet pas de couvrir autant de superficie que l'application au rouleau qui est recommandée. Cordialement, L'équipe EPODEX

Goede prijskwaliteits producten makkelijk toepasbaar in een woord geweldig

EPODEX ACRYLIC PROTECT gitzwart op zymbioz meubels tot een nieuw leven te brengen.

Super snelle levering, uitstekend.

Top..erg snel geleverd.

Hallo Dennis, Dankjewel voor je feedback. Team EPODEX

Très bonne peinture de sol

C'est une peinture résistante et facile d'entretien dont le rendu final est excellent. Je l'ai utilisée pour peindre un hall d'entrée et un escalier. Attention, elle doit être mise en œuvre rapidement car elle "tire" beaucoup plus vite qu'une peinture ordinaire. Pour les grandes surfaces il vaut mieux le faire en plusieurs fois en respectant les dosages de mélange, après les avoir soigneusement pesés. Si votre support est plutôt granuleux il vous faudra une quantité de peinture plus importante que celle présentée par le fournisseur, qui est plutôt donnée pour une chappe lisse. Autre avantage de cette peinture, elle se nettoie très facilement à l'eau. Prévoyez aussi quelques jours de plus pour la livraison. Le service commercial après vente a été remarquable en ce qui me concerne. Je conseille donc fortement cet article en peinture de sol si vous l'utilisez correctement en fonction de ses spécificités techniques bien entendu.

Merci beaucoup pour votre avis!

mooi product, kleur lastig in te schatten

Het inmiddels een jaar geleden dat ik de vloertegels van de wc in mijn praktijk heb geverfd met de TK2. Het is een veel belopen vloer en het zit er nog steeds op als nieuw, ook de mooie zachte glans is niet minder geworden! Waar Ik helaas pas tijdens het verwerken achter kwam is dat het niet pakt op siliconen kit, deze moet je echt zeer goed verwijderen. Ook het kiezen van de kleur is lastig gebleken, daar het in werkelijkheid toch nét even anders uitpakt. Je moet de producten, dus ook de kleur goed mengen, hier moet je echt de tijd voor nemen. Dus bij de juiste stappen én een goede voorbereiding, krijg je een prachtig resultaat! De vloer is trouwens ook nog stukken makkelijker te reinigen na het verven. Ik ga nu nog meer projecten doen en heb net besteld!

Hallo Helga, Dankjewel voor deze uitgebreide feedback! Zeer behulpzaam voor andere mensen en bewijs van de kwaliteit van ons product dat het na 1 jaar nog altijd als nieuw is! Met vriendelijke groet, Team EPODEX

Bin super zufrieden

Hab schon mehrere Harze ausprobiert, die ist die beste für mich. Besonders wird es super klar und keine Blasen

Très bon produit mais le sceau de 10 kilos ne pèse que 6,8 kg … vérifiez les quantités

Produit de très bonne qualité, cependant sur 12 kilos de peinture epoxy et durcisseur commandé le poids total avec les contenants n’est que de 8kg, epodex a été très réactif et m’a renvoyé 2 x 1,5 kgde peinture + durcisseurs, arrivés sur la balance 986 grammes le pot de 1,5 kg … j’ai cru à une erreur la première fois mais 2 fois de suite … je ne laisse jamais d’avis dégradant mais j’invite les futurs acheteurs à vérifier les poids de vos commandes avant d’ouvrir les pots/bidons

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Nous nous sommes déjà excusés pour l'erreur et vous avons renvoyé des produits. Encore une fois désolé pour le désagrément. Cordialement, L'équipe EPODEX

Beste Resin

Danke für Resin, beste Resin für holztische :) Danke auch für hilfe bei einkauf, einfach Alles!

Vielen Dank für Ihre Bewertung!