Epodex levert niet

Ruim een week geleden een bestelling geplaatst en via iDeal afgerekend, maar nog steeds niets geleverd. Vandaag al meerdere malen (09:45, 10:30, 13:15) geprobeerd telefonisch contact te krijgen, maar hetzelfde bericht dat je buiten de openingstijden van 09:00-17:00 belt en ze je toekomstige telefoontje graag tegemoet zien. Bedrijf is ook per e-mail en via de bedrijfspagina van Facebook/Messenger niet bereikbaar.

Beste Bjorn, Onze excuses voor het ongemak. Er was inderdaad een technisch probleem met uw bestelling, dit is intussen verholpen en uw bestelling is dan ook onderweg naar u. Met vriendelijke groet, EPODEX

Goed service en goede kwaliteit

Epodex reageert snel op mailtjes en helpen je goed met vragen over Epoxy. Spullen worden snel geleverd en zijn zeer fijn om mee te werken. Hele goede, heldere Epoxy.

Hallo Tim, Dankjewel voor je feedback! Team EPODEX

Goede kwaliteit, snel bezorgd

Alles prima in orde

Dankjewel voor je feedback. Team EPODEX

Mooie kleur, lange verzendtijd

Verf is niet heel duur, maar ik heb nog een keer moeten bestellen omdat ik het aantal m2 bij lange na niet haalde. Zonde, want als ik dat geweten had, had ik meer in een keer besteld en het werd alsnog een prijzig project. Ik heb nog advies bij ze gevraagd. Daarnaast moet je de verf zelf mengen. Verzending duurde langer dan op de site staat.

Beste Marije, Bedankt voor je feedback. Het aantal m² op de website is ook ons advies en is in principe ook voldoende. De kleur moet je inderdaad zelf onder de verf mengen. Elke verf (ook al is deze op kleur voorgemengd) moet men goed roeren/mengen voor gebruik. We proberen altijd al de bestellingen zo spoedig mogelijk en netjes binnen de gestelde tijd bij de klant te krijgen. Onze excuses dat dit bij u iets langer geduurd heeft. Met vriendelijke groet, Team EPODEX

geweldig

wat ik bestelde was er redelijk snel . komt niet door epodex maar omdat het uit duitsland moet komen . dus na drie dagen is het toch binnen . geweldig toch

Rare behandeling

Ik heb voor tegels de EPODEX gekocht, maar bleek nog schuurpapier en pre-cleaner nodig te hebben achteraf in een gesprek dat ik met de klantenservice heb moeten hebben. Ik heb drie keer toe gezegd dat het gaat om letters op een tegel via een stencil aanbrengen die zo klein zijn dat het oppervlak niet geschuurd kan worden, maar ik bleef robotische antwoorden over dat 'het goed is dat ik het kan schuren' terugkrijgen waardoor ik niet het idee heb dat ik straks werkelijk iets kan met de verf. Ik vroeg ook na of ik eerst een deel van de EPODEX kon aanmaken en daar heb ik gewoonweg geen antwoord op gekregen, alleen een heel chemisch verhaal over hoe ik de EPODEX kan bewaren. Heel raar allemaal. Weet niet of ik nog eens zal bestellen bij EPODEX. Ik zoek mijn pre-cleaner wel ergens anders.

Beste H, Onze excuses voor het ongemak. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om dit uit te klaren en uw vragen alsnog goed te beantwoorden. Op het tijdstip van uw contact was er door onvoorziene omstandigheden geen Nederlandstalige collega beschikbaar. Hierdoor heeft een collega uit een ander land overgenomen met behulp van een vertaler. Vandaar de misschien wat rare antwoorden. Met vriendelijke groet, Team EPODEX

Beter dan verwacht.

Geen luchtbellen of andere problemen gehad. Hardt vrijwel helder uit.

Bedankt voor uw feedback! Team EPODEX

Hoeveelheid werk onderschat, let goed op of je de juiste kleur hebt

Let goed op welke basisverf je hebt. Je krijgt voor elke kleur een grote flacon, kleine flacon en de kleur zelf. Wij hadden niet goed opgelet dat de grote flacon voor wit en pastel kleuren echt anders is. Je hebt elke kleur in een pastel variant, maar die staat niet direct onder de niet-pastel kleur. Met het bijbestellen ging dit bij ons mis. Je moet meerdere lagen geven om het te laten dekken en wij hadden niet voldoende verf voor de aangegeven m2. Neem het dus ruim. Levertijd is een volle week. In de video geven ze aan dat je voor het beste resultaat de oude kit moet verwijderen. Als de kit er nog goed uit ziet, zou ik daar niet aan beginnen.

Bedankt voor uw uitgebreide feedback. We nemen dit mee en kijken naar hoe we dit kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team EPODEX

Vlotte en correcte levering.

Levering was snel en compleet. over het product zelf kan ik nog niks zeggen, heb het nog niet in gebruik genomem..

Bedankt voor uw feedback! Team EPODEX

Bubbel vrij, makkelijk mengbaar maar te beperkt

Opzich goede en makkelijke epoxy maar het feit dat het product extreem reageert op mica's en kleur pigmenten die niet van Epodex zijn vind ik een probleem !!! Want dat betekend dat mijn creativiteit heel beperkt word en vind ik jammer. Meer transparantie wat jullie producten wel en niet kan is wel gewenst. Heb meerdere kleurstoffen geprobeerd maar zelf mica poeders hebben moeite om een mooie heldere kleur te geven. (Heb veel producten in verschillende prijsklassen geprobeerd) en het product krimt goed met uitharden. Wat ik wel als heel positief beschouw aan dit product is dat het ECHT bijna geen bubbels achterlaat. Zeker wel een aanrader voor grote projecten maar niet veelzijdig en voor kleinere producten geschikt doordat je eigenlijk niets kan toevoegen wat van Epodex komt en de epoxy best flink krimpt.

Beste Arnold, Eerst en vooral bedankt dat u uitgebreid de tijd hebt genomen om onze producten te beoordelen. Het is niet dat onze epoxy reageert op alle mica's of kleurpigmenten van een andere leverancier. Er zijn er namelijk die wel gewoon kunnen. Voorts is het wel zo dat wij de uitkomst van de kleur niet kunnen garanderen aangezien we dat product niet kennen. Voorts hebben we een van de meest uitgebreide kleurassortimenten op de markt, het lijkt ons sterk dat dit u teveel zou beperken, maar mocht u nog kleuren missen in ons assortiment horen we dat graag? Team EPODEX

Perfect product

Ik heb een lelijke oude bruine tegelvloer blauw geschilderd. Met de bijgestelde maatbeker was het snel afgemeten. Eenvoudig te verwerken en heel mooi resultaat!

Dankjewel voor je feedback!

Erg tevreden

Snelle levering, mooie diepe kleur en goede kwaliteit verf!

Dankjewel voor je feedback!

Slecht!

Helaas kunnen wij geen hogere score geven dan dit. De kwaliteit van de verf is echt ondermaats en ondanks de nodige voorbereiding en wel 3! lagen, is het resultaat nog niet goed. Het wordt ook dringend tijd dat jullie de foto's op de website aanpassen aan de realiteit want de bestelde kleur lijkt in de verste verte NIET op de kleur van de foto's. Dit was de eerste keer en de laatste keer dat wij bij jullie hebben besteld.

Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over onze producten. Gelieve contact met ons op te nemen via [email protected] met uw bestelnummer en enkele foto' van het resultaat we kijken graag naar wat er gebeurd is. Met vriendelijke groet, Team EPODEX

Goede producten,snel verzonden en zeer proffesioneel verpakt. Een aanrader

Bedankt voor je feedback! Team EPODEX

Super snel en producten gied

Bedankt voor je feedback!

Goed spul

Tegels in de hal overgeverfd. Erg blij met het resultaat!

Dat horen we graag, bedankt voor je feedback! Team EPODEX

Top service bij top producten

Doén!

Bedankt voor je feedback!

Top altijd opnieuw

Alle bestellingen telkens tot in de puntjes verzorgd hoeveel of hoe weinig je besteld en de kwaliteit blijven ze steeds behouden van elk product Mvg Kenneth

geweldig bedrijf, geweldig product

Inmiddels een aantal verschillende producten aangekocht en in gebruik genomen. Hetgeen het bedrijf beloofd is als zodanig ook geleverd, het product is geweldig en de verzending en ontvangst kwam vlot. Een betrouwbaar bedrijf met verrassend mooi product.

Bedankt voor je feedback! Team EPODEX

Goede epoxy voor een hele mooie prijs

geweldig spul

ik wilde wat anders epoxy handig opmaat

Bedankt voor je feedback! Team EPODEX

Slecht is mijn ervaring...

Op Vrijdag 5 pakketten besteld bij verschillende web winkels, 3 ervan in de avond al thuis en binnen, 1 een dag later... Prima en ook exact wat ze omschreven op hun sites omtrent hun leveringen. Bij Epodex direct bericht dat de betaling binnen was maar verder helemaal niets!!!! Geen bericht van verzenden ( 3 dagen later nog helemaal niets) laat staan een T&T bericht niets!! Gewoon slecht en arrogant. Dit was voor mij de 1e keer en zeker ook de laatste. Gemaild of het al verzonden was of dat er iets was te melden omtrent de levering, wederom geen antwoord ook niet na drie dagen!!! Ik kan nu al raden hoe dit bedrijf aan hun goede en naar hun zeggen geweldige recensies komen.. Na mijn ervaring met dit Epodex denk ik goed ingekocht die stemmen!!! Waardeloos!!!

Beste Wilm, Onze levertijd is meestal 1-3 werkdagen, dit staat ook netjes op de website vermeld. Over de levertermijnen van andere bedrijven en webshops kunnen wij ons niet uitspreken. U heeft op vrijdagmorgen bestelt en vervolgens uw bevestigingsmail van ons gekregen waarin aangegeven wordt dat u een mail met uw tracking link krijgt zodra uw pakket klaar is voor verzending. Dit geeft u zelf overigens ook aan dat u de bevestigingsmail ontvangen hebt. Voorts heeft u dan inderdaad zaterdag en zondag niks meer gehoord omdat dit het weekend is, waarin we dus niet werkzaam zijn. Op maandag hebben wij meteen uw mailtjes gezien en deze beantwoordt. Voorts hebben wij er zorg voor gedragen dat uw bestelling op maandag (vandaag) verzonden is. U zou dit dus morgen (dinsdag) moeten hebben, netjes binnen de 1-3 werkdagen levertijd. Met vriendelijke groet, Team EPODEX

Goed spul

Werkt makkelijk. Mooi helder.

Bedankt voor je feedback! Team EPODEX

Het product zelf is prima, maar heeft wel drie lagen nodig om goed te dekken.

Het eindresultaat is dus mooi, maar pas na drie lagen. Je hebt dus heel wat nodig. De bijbestelde roller bleek niet geschikt voor deze twee componentenverf. Deze roller zuigt zich helemaal vol en wordt op het laatst heel zwaar. Veel beter ging het met een zelf gekocht rolletje speciaal geschikt voor deze verf. Ook het bijbestelde afplaktape voldeed niet. Het liet de verf door en scheurde steeds bij het verwijderen. Iets betere kwaliteit bij de doehetzelf-zaak gaf deze problemen niet. Dus het product zelf is aan te bevelen, de accessoires niet.

Hallo Lenie, Dankjewel voor je feedback. Afhankelijk van de kleur die u kiest en de originele kleur van de ondergrond kan het inderdaad mogelijk zijn dat men meerdere lagen nodig heeft voor een goede dekking te bereiken. Wij adviseren sowieso minimaal 2 lagen. we kijken naar onze accesoires om deze te verbeteren zodat ook deze aan de EPODEX kwaliteit voldoen zoals onze andere producten. Met vriendelijke groet, Team EPODEX

Goede materialen en keurig geleverd

Dankjewel voor je feedback! Team EPODEX