netjes

gearriveerd zoals besteld

correct

correct meer hoef da ni te zijn

slecht ervaring

Slecht product, is een verloren geld als je die product koopt , want blijf niet vast op een tegels, ik moet alles afwassen en naar Brico andere badkamer tegelverf te kopen,

Hallo, Kunt u ons alstublieft foto's sturen van uw tegel en het product dat u ontvangen heeft? Wij zullen onmiddellijk het nodige doen. De verf zou normaal gezien perfect moeten hechten op de tegels. Een hechtingsprobleem kan een teken zijn dat de tegels niet perfect schoon waren voordat u de verf aanbracht. Met vriendelijke groeten, Team EPODEX

Mooie kleuren !!!

Een top product telkens ik er met werk

Ik bestel nu al enige tijd bij epodex, dit product is een van de meeste die ik aan raad ik heb al andere gebruikt ook die minder goed waren dit product is echt heel top. Ik gebruik veel de pro+ (tot 5cm) het glas helder resultaat dat je daar met bekomt is fenomenaal. Voor de volle kleuren gebruik ik de Eco+ deze is echt top ook werk heel goed ook en is iets goedkoper als je met volle kleuren werkt gebruik je dan best ook deze. Ik raad dit product aan iedereen aan. Voor nieuwe mensen probeer het volg de instructies en het lukt je ook zeker heel makkelijk in gebruik Mvg Kenneth

Hallo Kenneth, Dat horen we graag! Dankjewel voor je feedback! Team EPODEX

Ik heb geen gebruiksaanwijzing

Ik weet niet hoe ik het moet gebruiken, drie artikelen geleverd maar ik weet niet hoe ik het moet doen. Staan nu ongebruikt in de schuur. Mag ik ze terug sturen?

Hallo, alle instructies voor gebruik vindt u op de volgende link : https://www.epodex.com/nl/product/tile-paint-2k-tegelverf-alle-kleuren/ En in de instructievideo. Neem contact met ons op als u nog vragen heeft over het gebruik van de producten. Volg de instructies op de volgende link als u uw bestelling wilt retourneren: https://www.epodex.com/nl/herroepingsrecht/ Met vriendelijke groet, Team EPODEX

Prima bedrijf en producten

Nvt

Dankjewel voor je feedback! Team EPODEX

Goed spul en niet te duur

Heb er kristallen mee gemaakt voor in een kroonluchter. Goed gelukt

Super geweldig!!

Ik moest wel even wennen aan het idee dat ik de verf zelf op maat moest mengen. Maar dit was zo simpel ! En ook nog leuk omdat ik de kleur ook nog iets kon aanpassen. Ik heb betonverf voor mijn tuintegels gehaald de verf blijft goed zitten en is snel droog. Ook de houtverf voor de ombouw van het zwembad. Ik heb deze wel wat verdund met water omdat dit beter smeerde. Maar echt blij met het resultaat. Ook het contact met de klantenservice voor advies en service was perfect. Ik vind het ideaal dat je via WhatsApp advies kan vragen en op die manier ook foto's kan toevoegen om je vraag specifiek te kunnen onderbouwen. Ik kom zeker terug als klant !

Dat horen we graag, en is natuurlijk graag gedaan! Je mag ons ook altijd foto's sturen van het eindresultaat ;) Met vriendelijke groet, Team EPODEX

Niets op aan te merken

Vanaf de bestelling tot aan de bezorging prima op de hoogte gehouden. Materialen waren keurig verpakt en snel geleverd.

Heerlijke kleuren!

Geen problemen ondervonden bij het gebruik! Geweldig resultaat! Beter dan verwacht!

Betonverf was super dekkend

Ik heb mijn hele appartement met de betonverf van epodex geschilderd. De verf dekte ontzettend goed en was makkelijk smeerbaar. De kleur is prachtig en de service goed. Ik ben zeer tevreden.

Kleur niet zoals voorbeeld

Helaas is de kleur pearl bij mij een soort zachtroze geworden. Erg jammer, zeker niet mijn bedoeling.

Hallo Anne, Onze excuses voor het ongemak. Zou u ons foto's kunnen doorsturen van het resultaat met uw bestelnummer naar [email protected]? We kijken graag met u naar een passende oplossing. Team EPODEX

Snelle levering, prima verf en goed verpakt

Excellent

one of the best resin, pleasant attention and responsibility in the products they offer. without a doubt I am very satisfied.

Thank you for your review!

Goed product, snel geleverd.

Als beginner zou ik meer instructie wensen via bijvoorbeeld youtube. De spray die moet voorkomen dat product niet hecht aan gietgrenzen werkte niet. Waarschijnlijk heb ik het verkeerd, of onvoldoende gebruikt. Dit zorgde voor schrik, en een hoop extra werk om op te lossen. Het eindresultaat was wel naar tevredenheid. Ook begrijp ik niet goed welk product het meest geschikt is voor grotere volumes in 1 keer.

Hallo, Dank u voor uw mening. De losmaakspray maakt het makkelijker om het uit de vorm te halen. Het moet worden aangebracht op een materiaal waar de hars niet aan hecht zoals silicone. Voor dikkere afgietsels kunt u onze PRO MAX of ECO MAX hars gebruiken. Team EPODEX

Goed produkt

Volgens de beschrijving van het product en de prijs heb ik besteld nog maar een laag gedaan en ziet er goed uit zal beter beoordelen na een jaar

Fantastisch product

Vloer en achterwand in de toilet er mee gedaan ! Resultaat is heel erg mooi hele leuke reacties van mensen die het zien. Het verwerken gaat er goed en het aanbrengen ook. 24 uur gewacht voor de tweede laag en die maak het geheel af. Ook bij een douche kan dit gebruiken worden want mag gewoon nat worden !

Dankjewel voor je feedback! Dat horen we graag!

Niet zo’n heldere epoxy

Veel luchtbellen in epoxy en moeilijk weg te krijgen. Veel harde materie in epoxykan.

Beste Joachim, Wat betreft de luchtbellen mag u graag met ons contact opnemen ([email protected]), we kijken hier graag samen met u naar de oorzaak en een oplossing. Gelieve ons met tekst en foto's aan te tonen waar en wanneer de luchtbellen voorkomen. Wat betreft de 'harde materie' voegen wij een blad papier bij elke bestelling bij met de volgende tekst: Beste EPODEX klant, door het huidige seizoen en de koudere temperaturen, willen wij u erop wijzen dat de A-component (de epoxyhars), kan kristalliseren tijdens het transport. Dit heeft het effect van een troebele, melkachtige verschijning. Er kunnen ook witte resten in de fles of jerrycan verschijnen. Maak je geen zorgen. Je kunt de kristallisatie gewoon omkeren. Wij raden u aan eerst te controleren of er sprake is van kristallisatie. Om dit te doen, giet wat hars (A) in een mengbeker. Als u sporen van kristallisatie opmerkt, zet de verpakking dan in kokend water. Draai de goed gesloten fles (of jerrycan) om de 2 minuten in het kokende water tot elke kant verhit is. Laat het hars vervolgens afkoelen tot kamertemperatuur alvorens het te gebruiken. Daarna kan het product zoals gewoonlijk worden gebruikt. Neem in geval van twijfel contact met ons op voordat u uw hars gebruikt. Wij wensen u veel plezier met het gebruik van onze producten! Uw EPODEX-team

De bijbestelde mengbekers waren lek

De bij bestelde mengbekers waren lek, zodat de hele badkamer vloer vol verf lag. De verf dekt niet alle tegels. In totaal valt het dus tegen.

Beste, Onze excuses voor het ongemak. We willen u vragen contact met ons op te nemen via mail ([email protected]). Gelieve enkele foto's mee te sturen van het eindresultaat. Vervolgens kijken we graag naar wat we voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team EPODEX

Zeer tevreden koper!

Werkt goed, makkelijk en goedkoper in de markt.

Gewoon goed

Altijd op tijd leveren goede prijs en service

Werkt prettig.

Nette en snelle levering

Op een zondag besteld, en de woensdag daarop al geleverd. Netjes verpakt, extra beschrijving ivm temperatuur erbij, top gewoon!

Dankjewel voor je feedback! Team EPODEX

Product voldoet aan de omschrijving