Uitstekende service en nog betere producten !

Na twijfelen over de productkeuze die ik diende te maken en mijn vraag via mail te stellen kreeg ik ontzettend snel en uitgebreide informatie die me deed besluiten Epodex te proberen. De verwerkbaarheid van de epodex pro en pro+ zijn in één woord te omschrijven: Uitmuntend !!! Geen luchtbellen (ontluchten in vacuumvat duurt slechts enkele minuten en epoxy stijgt slechts een centimeter bij 210ml) De epoxy droogt mooi en de helderheid is inderdaad kristalhelder ! Top product en uitstekende service !

Top levering en top kwaliteit

Hele snelle levering en precies zoals verwacht. Ik kon alleen op het product zelf de droogtijd niet terugvinden maar op de website is alles duidelijk en uitgebreid beschreven in het geval van Metaal verf :) We hebben met succes ons project afgerond en de knal roze verf was meer dan fantastisch!

Super snelle levering

Binnen 1 dag had ik de epoxy in huis, op het filmpje is goed te zien hoe je het moet gebruiken, prachtig resultaat.

Zeer goede service

Niet te beroerd om mee te denken. Voor beginners zoals ik zeer welkom. Dank

Dankjewel voor je review !

snel geleverd goed product en goed advies

Dankjewel voor je review !

Vriendelijk en goede info en snelle levering !

Prima spul !

Goed product

Zeer heldere epoxycoating. Geen luchtbellen na uitharding (4cm dik). De grijze pigment was doorzichtiger dan ik verwachtte; verduisterd niet. Ik zou de volgende keer meer druppels toevoegen dan voorgeschreven, of de zwarte pigment kiezen.

Goede snelle levering. Top producten

Dankjewel voor je review !

Behulpzaam, snel en ter zakek kundig

Meerdere keren wat besteld, steeds meer bevestigd in mijn mening; prima adres!

Hallo Johan, Dat horen we graag! Dankjewel voor je review! Team EPODEX

Snel levering, juste kwaliteit

Ik krijg mijn producten binnen paar dagen, goede kwaliteit voor goed prijs

Dankjewel voor je review Mihai! Team EPODEX

Vlotte levering en een perfecte telefonische ondersteuning.

Dankjewel voor je review Paul! Team EPODEX

Zeer goede kwaliteit

Het was mijn eerste keer dat ik epoxy gebruikte en door de goede uitleg en service van epodex ging het een stuk vlotter.

Dankjewel voor je review Jord! Team EPODEX

Goede kwaliteit en snelle verzending

Ik bestel al ruim een half jaar mijn Epoxy bij Epodex. Ik verkoop mijn producten zowel online, aan huis en in een shop in shop. Ik verbruik dus heel veel Epoxy. De kwaliteit is uitstekend en de levering netjes en snel. Zou alleen wel leuk zijn als ze vaak terugkerende klanten eens iets extra's geven. Bijvoorbeeld een mal, of pigmentpoeder of wat dan ook. Ik heb hiervoor bij een andere leverancier besteld en die deden dat eigenlijk altijd. Helaas bleek ik voor die Epoxy een allergie te hebben. Met deze totaal geen last.

Hallo Jacqueline, Dankjewel voor uw uitgebreide review. Wij belonen graag vaak terugkerende klanten, we zullen uw opmerking meenemen in onze volgende teambespreking. Team EPODEX

Snel en correct

Ik had vragen en ik kreeg meteen hulp via de what’sapp

Hallo Mick, dankjewel voor je review! Team EPODEX

Alles heel goef

Dankjewel voor je review Maha! Team EPODEX

Mooie kwaliteit

Mooi helder. Goede prijs

Dankjewel voor je review Frency! Team EPODEX

Dankjewel voor je review Michiel! Team EPODEX

Heel goed kwaliteit

Het beste product en de beste kwaliteit die ik heb gebruikt

Dankjewel voor je review Aliaa! Team EPODEX

Goede product

Goede kwaliteit, product en levert snel

Dat horen we graag Ben, dankjewel! Team EPODEX

Goede kwaliteit

Goede epoxy mooi helder en word snel hard. Ook snelle levering.

Dankjewel voor je review Chantal! Team EPODEX

in een woord zeer slecht

had problemen met epoxy, zocht een oplossing kreeg enkel verwijten bij ander bedrijf prima geholpen en er werd een oplossing geboden

Hallo Theo, Onze excuses voor het ongemak. Via welke weg had u contact opgenomen met ons betreffende uw probleem? Normaal gesproken stellen wij vragen om een duidelijk beeld te krijgen van het probleem om de mogelijke oorzaak te zoeken en vervolgens een mogelijke oplossing aan te bieden. Hierbij kan het zijn dat de conclusie is dat er een fout gemaakt is in het werkproces. Wij bieden onze oprechte excuses aan dat u dit als verwijtend hebt ervaren. Het doet ons deugd om te horen dat u alsnog geholpen bent, al is het dan bij een ander bedrijf.

Eerste keer dat ik dit deed

Ik ben bezig met een vaste trap , eikenhout in combinatie met Epoxy. Best veel werk , maar wel iets apart , mooi spul die epoxy

Hallo Arjan, Dankjewel voor je review! Dat horen we graag. Team EPODEX

Heb al een aantal keren bij EPODEX besteld. Goede adviezen, snelle levering en een goede prijs prestatie verhouding. Met dank voor de service!

Hallo Robert, dankjewel voor je review! We doen natuurlijk altijd ons best. Team EPODEX

De bestelling is op het laatste moment door mij geplaatst. De medewerkers hebben ervoor gezorgd dat deze op tijd bezorgd werd.

Dankjewel voor je review Olaf! Team EPODEX

Snel en goed geholpen

Mail gestuurd voor info. En gelijk antwoord dat is altijd fijn.

Dankjewel voor je review Henno! Team EPODEX