Bubbel vrij, makkelijk mengbaar maar te beperkt

Opzich goede en makkelijke epoxy maar het feit dat het product extreem reageert op mica's en kleur pigmenten die niet van Epodex zijn vind ik een probleem !!! Want dat betekend dat mijn creativiteit heel beperkt word en vind ik jammer. Meer transparantie wat jullie producten wel en niet kan is wel gewenst. Heb meerdere kleurstoffen geprobeerd maar zelf mica poeders hebben moeite om een mooie heldere kleur te geven. (Heb veel producten in verschillende prijsklassen geprobeerd) en het product krimt goed met uitharden. Wat ik wel als heel positief beschouw aan dit product is dat het ECHT bijna geen bubbels achterlaat. Zeker wel een aanrader voor grote projecten maar niet veelzijdig en voor kleinere producten geschikt doordat je eigenlijk niets kan toevoegen wat van Epodex komt en de epoxy best flink krimpt.

Beste Arnold, Eerst en vooral bedankt dat u uitgebreid de tijd hebt genomen om onze producten te beoordelen. Het is niet dat onze epoxy reageert op alle mica's of kleurpigmenten van een andere leverancier. Er zijn er namelijk die wel gewoon kunnen. Voorts is het wel zo dat wij de uitkomst van de kleur niet kunnen garanderen aangezien we dat product niet kennen. Voorts hebben we een van de meest uitgebreide kleurassortimenten op de markt, het lijkt ons sterk dat dit u teveel zou beperken, maar mocht u nog kleuren missen in ons assortiment horen we dat graag? Team EPODEX

Perfect product

Ik heb een lelijke oude bruine tegelvloer blauw geschilderd. Met de bijgestelde maatbeker was het snel afgemeten. Eenvoudig te verwerken en heel mooi resultaat!

Dankjewel voor je feedback!

Erg tevreden

Snelle levering, mooie diepe kleur en goede kwaliteit verf!

Dankjewel voor je feedback!

Slecht!

Helaas kunnen wij geen hogere score geven dan dit. De kwaliteit van de verf is echt ondermaats en ondanks de nodige voorbereiding en wel 3! lagen, is het resultaat nog niet goed. Het wordt ook dringend tijd dat jullie de foto's op de website aanpassen aan de realiteit want de bestelde kleur lijkt in de verste verte NIET op de kleur van de foto's. Dit was de eerste keer en de laatste keer dat wij bij jullie hebben besteld.

Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over onze producten. Gelieve contact met ons op te nemen via klantenservice@epodex.com met uw bestelnummer en enkele foto' van het resultaat we kijken graag naar wat er gebeurd is. Met vriendelijke groet, Team EPODEX

Goede producten,snel verzonden en zeer proffesioneel verpakt. Een aanrader

Bedankt voor je feedback! Team EPODEX

Super snel en producten gied

Bedankt voor je feedback!

Goed spul

Tegels in de hal overgeverfd. Erg blij met het resultaat!

Dat horen we graag, bedankt voor je feedback! Team EPODEX

Top service bij top producten

Doén!

Bedankt voor je feedback!

Top altijd opnieuw

Alle bestellingen telkens tot in de puntjes verzorgd hoeveel of hoe weinig je besteld en de kwaliteit blijven ze steeds behouden van elk product Mvg Kenneth

geweldig bedrijf, geweldig product

Inmiddels een aantal verschillende producten aangekocht en in gebruik genomen. Hetgeen het bedrijf beloofd is als zodanig ook geleverd, het product is geweldig en de verzending en ontvangst kwam vlot. Een betrouwbaar bedrijf met verrassend mooi product.

Bedankt voor je feedback! Team EPODEX

Goede epoxy voor een hele mooie prijs

geweldig spul

ik wilde wat anders epoxy handig opmaat

Bedankt voor je feedback! Team EPODEX

Slecht is mijn ervaring...

Op Vrijdag 5 pakketten besteld bij verschillende web winkels, 3 ervan in de avond al thuis en binnen, 1 een dag later... Prima en ook exact wat ze omschreven op hun sites omtrent hun leveringen. Bij Epodex direct bericht dat de betaling binnen was maar verder helemaal niets!!!! Geen bericht van verzenden ( 3 dagen later nog helemaal niets) laat staan een T&T bericht niets!! Gewoon slecht en arrogant. Dit was voor mij de 1e keer en zeker ook de laatste. Gemaild of het al verzonden was of dat er iets was te melden omtrent de levering, wederom geen antwoord ook niet na drie dagen!!! Ik kan nu al raden hoe dit bedrijf aan hun goede en naar hun zeggen geweldige recensies komen.. Na mijn ervaring met dit Epodex denk ik goed ingekocht die stemmen!!! Waardeloos!!!

Beste Wilm, Onze levertijd is meestal 1-3 werkdagen, dit staat ook netjes op de website vermeld. Over de levertermijnen van andere bedrijven en webshops kunnen wij ons niet uitspreken. U heeft op vrijdagmorgen bestelt en vervolgens uw bevestigingsmail van ons gekregen waarin aangegeven wordt dat u een mail met uw tracking link krijgt zodra uw pakket klaar is voor verzending. Dit geeft u zelf overigens ook aan dat u de bevestigingsmail ontvangen hebt. Voorts heeft u dan inderdaad zaterdag en zondag niks meer gehoord omdat dit het weekend is, waarin we dus niet werkzaam zijn. Op maandag hebben wij meteen uw mailtjes gezien en deze beantwoordt. Voorts hebben wij er zorg voor gedragen dat uw bestelling op maandag (vandaag) verzonden is. U zou dit dus morgen (dinsdag) moeten hebben, netjes binnen de 1-3 werkdagen levertijd. Met vriendelijke groet, Team EPODEX

Goed spul

Werkt makkelijk. Mooi helder.

Bedankt voor je feedback! Team EPODEX

Het product zelf is prima, maar heeft wel drie lagen nodig om goed te dekken.

Het eindresultaat is dus mooi, maar pas na drie lagen. Je hebt dus heel wat nodig. De bijbestelde roller bleek niet geschikt voor deze twee componentenverf. Deze roller zuigt zich helemaal vol en wordt op het laatst heel zwaar. Veel beter ging het met een zelf gekocht rolletje speciaal geschikt voor deze verf. Ook het bijbestelde afplaktape voldeed niet. Het liet de verf door en scheurde steeds bij het verwijderen. Iets betere kwaliteit bij de doehetzelf-zaak gaf deze problemen niet. Dus het product zelf is aan te bevelen, de accessoires niet.

Hallo Lenie, Dankjewel voor je feedback. Afhankelijk van de kleur die u kiest en de originele kleur van de ondergrond kan het inderdaad mogelijk zijn dat men meerdere lagen nodig heeft voor een goede dekking te bereiken. Wij adviseren sowieso minimaal 2 lagen. we kijken naar onze accesoires om deze te verbeteren zodat ook deze aan de EPODEX kwaliteit voldoen zoals onze andere producten. Met vriendelijke groet, Team EPODEX

Goede materialen en keurig geleverd

netjes

gearriveerd zoals besteld

correct

correct meer hoef da ni te zijn

slecht ervaring

Slecht product, is een verloren geld als je die product koopt , want blijf niet vast op een tegels, ik moet alles afwassen en naar Brico andere badkamer tegelverf te kopen,

Hallo, Kunt u ons alstublieft foto's sturen van uw tegel en het product dat u ontvangen heeft? Wij zullen onmiddellijk het nodige doen. De verf zou normaal gezien perfect moeten hechten op de tegels. Een hechtingsprobleem kan een teken zijn dat de tegels niet perfect schoon waren voordat u de verf aanbracht. Met vriendelijke groeten, Team EPODEX

Mooie kleuren !!!

Een top product telkens ik er met werk

Ik bestel nu al enige tijd bij epodex, dit product is een van de meeste die ik aan raad ik heb al andere gebruikt ook die minder goed waren dit product is echt heel top. Ik gebruik veel de pro+ (tot 5cm) het glas helder resultaat dat je daar met bekomt is fenomenaal. Voor de volle kleuren gebruik ik de Eco+ deze is echt top ook werk heel goed ook en is iets goedkoper als je met volle kleuren werkt gebruik je dan best ook deze. Ik raad dit product aan iedereen aan. Voor nieuwe mensen probeer het volg de instructies en het lukt je ook zeker heel makkelijk in gebruik Mvg Kenneth

Hallo Kenneth, Dat horen we graag! Dankjewel voor je feedback! Team EPODEX

Ik heb geen gebruiksaanwijzing

Ik weet niet hoe ik het moet gebruiken, drie artikelen geleverd maar ik weet niet hoe ik het moet doen. Staan nu ongebruikt in de schuur. Mag ik ze terug sturen?

Hallo, alle instructies voor gebruik vindt u op de volgende link : https://www.epodex.com/nl/product/tile-paint-2k-tegelverf-alle-kleuren/ En in de instructievideo. Neem contact met ons op als u nog vragen heeft over het gebruik van de producten. Volg de instructies op de volgende link als u uw bestelling wilt retourneren: https://www.epodex.com/nl/herroepingsrecht/ Met vriendelijke groet, Team EPODEX

Prima bedrijf en producten

Nvt

Dankjewel voor je feedback! Team EPODEX

Goed spul en niet te duur

Heb er kristallen mee gemaakt voor in een kroonluchter. Goed gelukt

Super geweldig!!

Ik moest wel even wennen aan het idee dat ik de verf zelf op maat moest mengen. Maar dit was zo simpel ! En ook nog leuk omdat ik de kleur ook nog iets kon aanpassen. Ik heb betonverf voor mijn tuintegels gehaald de verf blijft goed zitten en is snel droog. Ook de houtverf voor de ombouw van het zwembad. Ik heb deze wel wat verdund met water omdat dit beter smeerde. Maar echt blij met het resultaat. Ook het contact met de klantenservice voor advies en service was perfect. Ik vind het ideaal dat je via WhatsApp advies kan vragen en op die manier ook foto's kan toevoegen om je vraag specifiek te kunnen onderbouwen. Ik kom zeker terug als klant !

Dat horen we graag, en is natuurlijk graag gedaan! Je mag ons ook altijd foto's sturen van het eindresultaat ;) Met vriendelijke groet, Team EPODEX