totaal slecht

terwijl er 4,5 kg besteld was werd er maar 2800gram in de ene fles (en dat was inclusief jerrycan!!!) en 1,5 in de andere fles. epodex vind het niet nodig om hier iets aan te doen, er is zelfs een video van gemaakt waarin duidelijk te zien het dat het niet klopt en dat het en nog gesloten/verzegelde jerrycan betreft. totaal geen enkele service dus

Geweldige goede epoxy beste van allemaall

Heb de afgelopen tijd bij meerdere zaken epoxy besteld en daarbij de toilet vloer als oefening gebruikt. Epodex is ook de enige die standaard bij je epoxy meeleverd een grond primer. Maar na enkele pogingen geen gewenst resultaat met de vloer in het toilet tot afgelopen week, de epoxy die ik eerder gebruikte was ik allergisch voor (echt heel erg allergisch) bij die van epodex geen last gehad. Maar niet alleen het verwerken van de epoxy ging geweldig het is ook erg goed spul mooi vlak fantastische glans. Dag erna ging ik op de vloer staan met deuken als gevolg. Na 10 min waren die weg echt weg. Daarna is de vloer verder uitgehard. Ik ga dit jaar toch nog de woonkamer zelf doen want met epodex durf ik dat nu absoluut aan.

Goedemorgen Martijn, bedankt en veel succes met je woonkamer!

Bk ba

Très déçu, déjà la livraison est arrivée cassée, produit de très mauvaise qualité. Personnel non professionnel jamais la même version. Propose de la bonne qualité pour se faire de l’argent et rien de plus! Mets en portafaux le travail des professionnels alors que c’est la qualité des produits qui pèche. 12ans de le metier jamais de soucis première commande sur ce site pour un resultat si mediocre. Une vrai merde. Promesse de garantie mais dès que l’argent est empoché ces dire son inexistant! Jamais vue ça de toute ma carrière.

Bonjour Monsieur, Malheureusement, suite à l'utilisation inadéquate de nos produits, vous n'avez pas obtenu le résultat espéré. Pour vous montrer notre bonne volonté, nous vous avons proposé un geste commercial que vous avez refusé. Notre proposition tient toujours. Nous vous invitons à nous recontacter pour régler cette situation. Cordialement, L'équipe EPODEX

geweldig

contact is vriendelijk,duidelijk uitleg

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Epodex is top, voor mij geen ander merk meer!

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding en geen luchtbellen! Wat een fijn product om mee te werken, voor mij alleen nog maar Epodex :)

Dankjewel voor je leuke reactie! Wij wensen jou veel plezier met onze producten.

Helemaal top!

Echt super goed advies! Had wat vragen over hoe ik het moest aanpakken. Een snelle reactie! En nog is top advies. Meteen besteld. Het zegt het al, 5 sterren!! Ook nog is super beleefd. Kan niet beter, ga zo door. Een vaste klant er bij!

Dank U

Kan alleen maar 5 sterren geven. Dank U voor advies en snelle levering. Als de kwaliteit even zo goed is, dan zal ik zeker meer bestellen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Eindelijk een helder hars...

Heb talrijke producten uitgeprobeerd, maar nooit echt tevreden. Dit product is echt iets anders. Geen bubbels, geen slieren, gewoon perfect.

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Met Pro giethars geprobeerd een paar kleine sierraden te gieten. Heel leuk product. Dit wordt een nieuwe hobby.

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Fantastisch product!

Klanten support 10/10. Jullie hebben een prima job gedaan. Dank u

Hartelijk dank voor uw beoordeling. En sukses met uw project.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede producten en toen er wat fout was gegaan met de levering werd ik snel en prettig geholpen. Ook fijn dat er advies wordt gegeven bij de keuze voor de juiste producten.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goed product voor een goede prijs. En een enorme keus. Heel tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer goede producten, staan je vriendelijk te woord en helpen je correct als je met een vraag zit. Hier is een zeer tevreden klant die nog vele bestellingen zal maken.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Vragen over hoe het product t beste gebruikt wordt en dergelijke worden zeer serieus dn uitgebreid beantwoord!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

De levering is altijd op tijd. Vragen worden direct en zorgvuldig beantwoordt en de producten zijn zoals beschreven. Ik beveel het zeer Zeker aan.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Hele fijne shop. Waar je bestellingen snel en met extra dingen, als handschoenen en spatel, worden afgeleverd op de tijd en dag zoals erop de site staat. Dit klinkt misschien van zelf sprekend maar dit is het helaas bij de meeste online winkels niet. Heel blij mee, ook de whats app support voor vragen werkt top. Snel en deskundig advies!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede informatie, zelfs info waar ik niet eens om gevraagd had. Snelle levering tegen goeie prijzen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering keurig verpakt!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Beide malen dat ik bij Epodex heb besteld, kwam de bestelling altijd snel en net ingepakt binnen. Ik kreeg zelfs een mail met verdere uitleg over het gebruik van het product. Ik ben echt te spreken over dit bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel geleverd en goede kwaliteit! Bedankt Eelke!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levertijd en snelle en duidelijke reactie op vragen die ik had. Bijsluiten van duidelijke gebruiksaanwijzing zou welkom zijn.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede service! Als een product werd vergeten, werd het na excuses nog steeds gratis verzonden.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering. Ook de service en informatie vooraf,tijdens en achteraf is klasse. Een webwinkel met hart voor de klanten en staan achter hun producten.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer snelle levering. Prima producten.