Filters

10

Bin super zufrieden

Hab schon mehrere Harze ausprobiert, die ist die beste für mich. Besonders wird es super klar und keine Blasen

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
4

Très bon produit mais le sceau de 10 kilos ne pèse que 6,8 kg … vérifiez les quantités

Produit de très bonne qualité, cependant sur 12 kilos de peinture epoxy et durcisseur commandé le poids total avec les contenants n’est que de 8kg, epodex a été très réactif et m’a renvoyé 2 x 1,5 kgde peinture + durcisseurs, arrivés sur la balance 986 grammes le pot de 1,5 kg … j’ai cru à une erreur la première fois mais 2 fois de suite … je ne laisse jamais d’avis dégradant mais j’invite les futurs acheteurs à vérifier les poids de vos commandes avant d’ouvrir les pots/bidons

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van het bedrijf

Bonjour, Nous nous sommes déjà excusés pour l'erreur et vous avons renvoyé des produits. Encore une fois désolé pour le désagrément. Cordialement, L'équipe EPODEX

10

Beste Resin

Danke für Resin, beste Resin für holztische :) Danke auch für hilfe bei einkauf, einfach Alles!

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Reactie van het bedrijf

Vielen Dank für Ihre Bewertung!

4

Metallic epoxy floor

My biggest issue with buying their products is that they don’t have any DETAILED informational videos on installing their products. I was able to find many other manufacturers videos with step by step YouTube videos. I would have definitely gone a different direction after purchasing for that reason. Product and floor did turn out well but not without a lot of unnecessary research hours and having to contact epodex on several occasions. Response is sub-par and the people I spoke with had to get back to me hours later.

  • Would you recommend us? No
10

Wsparcie sklepu

Złożyłem zamówienie, które niestety dotarło uszkodzone. Napisałem o tym recenzję, a kilka dni później konsultant zadzwonił do mnie, zapytał, co się stało i rozwiązał mój problem. Dziękuję za szybką odpowiedź Firma, która stawia na jakość, a nie ilość.Dziękuję.Czekam na mój nowy produkt i zdecydowanie polecam ten sklep

  • Poleciłbyś nas? Tak

Reactie van het bedrijf

Dziękujemy bardzo za opinię Pani Tetiano

6

Uszkodzony

Zepsuty barwnik i miara

  • Poleciłbyś nas? Tak

Reactie van het bedrijf

Hej Tetiana, bardzo dziękujemy za opinię Bardzo nam przykro że twój pojemnik i barwnik został uszkodzony.Wysłaliśmy do Ciebie nowe zamówienie. Zespół EPODEX

6

livraison hors délai.

Après avoir passé commande (2000 euros), j'ai du attendre la livraison plusieurs jours, alors que j'avais payé le supplément pour une livraison express. Je contacte la société pour savoir ou se trouve ma commande et son cheminement, réponse évasive et aucune considérations pour le préjudice subit, a l'attention d'épodex, si vous donnez la possibilité de livraison express, faites en sorte d'honorer celle-ci, inadmissible. J'aime ce produit, mais là je dois dire que je suis vraiment déçu et j'ai pris un sérieux retard sur une commande a cause de cela, merci EPODEX .

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

Très mauvaise

Le résine a jaunie en quelques heures pourtant à l’abris des uv. Ruinant mon œuvre. Résine très bas de game Je déconseille

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Très bonne expérience

Très bonne expérience, produits excellents, service client très réactif et soucieux de la satisfaction client. Merci !

  • Nous recommanderiez-vous? Oui

Reactie van het bedrijf

Merci pour votre avis!

10

Das Material funktioniert wie beschrieben

Epodex Pro sorgfältig gemischt bis die letzte Schiere verrührt war (dauert wirklich 5 Minuten oder mehr bei 1 Liter) Dann in einen Kanal gegossen ergibt eine saubere ebene Bahn. Aushärtung während Kurzurlaub ;-)

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Reactie van het bedrijf

Vielen Dank für die Bewertung!

1

Schlechtes Retouren-Management.

Unvollständige Lieferung, widersprüchliche Anwendbarkeit, Rücklieferung unfrei, Bearbeitungsdauer Retour trotz E-Mail Korrespondenz bereits >9Tage und noch immer keine Erstattung.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Reactie van het bedrijf

Hallo, Wir entschuldigen uns für die Umstände. Jemand aus unserem Team wird sich so schnell wie möglich mit Ihnen in Verbindung setzen, um das Problem zu lösen. Mit freundlichen Grüßen, Team EPODEX

9

Good

Good

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Dear Aivie, Thank you for your review!

6

Prijs kwaliteit goed

Maar het filmpje doet zich eigen mooier voor als het in werkelijk is heb alleen me washok gedaan is maar een hokje van 2 bij 1/5 maar effe primeren mengen door elkaar heen rolleren en klaar ik zit zelf 20jaar in de bouw dus weet wel een beetje hoe alles werkt heb netjes me vloer geëgaliseerd geprimerd dag er na mengen en gieten en de volgende dag raren kraters in me vloer dus zoals het filmpje zich voordoet vind ik niet helemaal kloppen en ben er ziek van dat me vloer er niet uit ziet had er liever dan gewoon een tegelvloertje in gelegd maar kwa prijs en kwaliteit is wel goed maar dan moet het wel goed gaan nu is het weg gegooid geld Mvg fred

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Fred, Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? Als er zich een probleem heeft voorgedaan kijken we natuurlijk altijd graag mee naar de oorzaak en een eventuele oplossing. Het resultaat zoals in het filmpje getoond is zeker mogelijk. Met vriendelijke groet, Team EPODEX

4

Ritardi di consegna

Che Epodex sia una resina buona è risaputo, uno va a spendere un po’ d più per un prodotto di qualità. Quello che fa storcere il naso sono i costi di spedizione nonostante un ordine bello grosso (tutti i siti sopra un tot di spesa mettono la spedizione gratuita). Quel che è peggio è che pubblicizzano consegna in 1/3 giorni lavorativi quando non è vero niente. Io ho ordinato la resina sabato aspettandomi che arrivasse entro mercoledì o al più tardi giovedì. Mi è arrivata il lunedì della settimana dopo, ed ovviamente ho ritardato una consegna.

  • Ci consiglieresti? No

Reactie van het bedrijf

Salve Elena, grazie per aver trovato il tempo di valutarci. Attualmente abbiamo un grande volume di ordini, motivo per cui non tutte le spedizioni possono raggiungere i nostri clienti in 1-3 giorni, come siamo soliti fare. Facciamo del nostro meglio per consegnare tutte le spedizioni rapidamente. Cordiali saluti, team EPODEX

10

Vraiment parfait !

Très beau rendu sur un vieux carrelage de sol en tomettes rouges. Le rendu est légèrement brillant et la peinture tient très bien malgré le passage

  • Nous recommanderiez-vous? Oui

Reactie van het bedrijf

Merci beaucoup pour votre retour et votre avis!

8

Goed

Meerdere epoxy's inmiddels uitgetest epodex droogt snel en met weinig luchtbelletjes. Was binnen 3 dagen binnen dus een vlotte levering. Het reageert wel heftig op dingen in een organite bv een foto. Waardoor er soms een vreemde mening onstaat. Maar epodex heeft een leuke prijs in vergelijking met andere aanbieders.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Karin, Dankjewel voor je feedback. Als het kan je foto even voorstrijken met enkel een dun laagje epoxyhars. Dit laten uitharden en dan pas verder gaan met je project. Met vriendelijke groet, Team EPODEX

9

Goed geholpen

Nadat de gekochte metaalverf niet goed pakte op mijn materiaal, heb ik contact gezocht met de klantenservice. Deze hebben mij zeer goed geholpen. Ik kreeg aanwijzingen en nieuwe verf toegestuurd. Daarmee is het prima gelukt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Wim, Bedankt voor je feedback! Team EPODEX

1

Horrible product

To say I’m disappointed with the product is an understatement. I followed the instructions exactly. I am on my fifth coat of paint and it still hasn’t provided coverage. The paint separated once on the tile creating a very uneven surface. On the second coat the next day, little bits of ‘paint’ accumulated and created what look like pieces of dirt all over the tiles. It looks absolutely horrible and I’m so upset because it probably means I’m going to have to hire a professional to come in and either rip out all the tiles and re-tile the wall all together or sand off this crap that I purchased from your company. I’ve clearly been sent a defective product.

  • Would you recommend us? No

Reactie van het bedrijf

Hello Amy, We are sorry for the inconvenience caused by our product. We are already in contact with you via email to provide a solution. Kind regards, Team EPODEX

1

Produits décevants

Peinture pour la faïence utilisée pour ma salle de bain, quel désastre, malgré une préparation minutieuse et longue cette peinture ne recouvre pas, cinq couches ont été nécessaires pour avoir un résultat médiocre, on voit toujours le spectre des couches précédentes et les traces des bords de rouleaux. Cette peinture ne supporte pas les chocs. En bas des plaintes elle est déjà écaillée après le passage de l’aspirateur en faisant attention. Je ne vois pas comment elle peut tenir dans le temps !! Pourtant les avis sur le site sont élogieux mais je ne dois pas avoir reçu la même peinture. J’ai pris la peinture pour les meubles, la qualité est meilleure, elle recouvre déjà mieux mais trois couches ont été nécessaires pour avoir une couverture parfaite. La couleur correspond au Pantone prévu mais je la trouve fragile, j’espère qu’elle durera…

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van het bedrijf

Bonjour, Merci d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis. Notre peinture pour carrelage est très couvrante. Il se peut que l'agent de remplissage soit descendu au fond du bidon laissant le dessus transparent. Si le composant n'est pas bien mélangé, les premières couches ont l'air transparentes. Pourriez-vous nous envoyer des photos de votre peinture par Email ([email protected])? Notre équipe vous assistera dans les plus brefs délais. Cordialement, L'équipe EPODEX

9

Qualité du service et des produits

Toujours de bons conseils et réactive merci à l'équipe. Des produits de qualité, simple à utiliser. Les livraisons toujours dans les temps et avec des emballages soignés. Je recommande.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui

Reactie van het bedrijf

Merci beaucoup pour votre avis!

10

Brilliant product.

I have used epodex eco for flooring and it's been brilliant every time. Quality at a good price. Most of the complaints on here are by people not mixing correctly etc. If you add the hardener it can boil, you have to mix it and get it used quickly. Don't let it get too hot in the room. And definitely mix the right quantities

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Hello Mark, Thank you for your feedback. Team EPODEX

1

Be aware

This Epoxy will be wery hot then it cures. I followed their instructions very carefully and had a room temperature at 20 degree then I started to cast my shelf. I did 4 of them at 500*500*25mm and had them all in the bathroom floor. I did them all at the evening and didn´t think much of them then I went to bed. Then I waked up and went in to the bathroom I felt the room was warmer and you could really tell the heat came from the Epoxy. Unfortunately 3 of 4 had cracked and all 4 had contracted considerably. I asked the guys at Epodex what could of happend. They first blamed me for making the mold wrong, which was not correct, there was no problem with my molds. Then they told me that the room temperature was to warm, which was not true either. The problem as I see it is that this Epoxy is getting really hot then it cures, and if so, the cure will be to fast and it will start to contract and expand to fast and therefore it cracked. They don´t tell you how hot is too hot anywhere in the instructions. I think they should inform you that the room temperature is not the most important thing to consider, but instead how hot the epoxy will be and that you might need a fan or chilled room that can take care of all the heat that whis Epoxy will create. Anyway, all my 27kg of Epoxy went to the bin. I was hoping they wanted to compensate me for not inform you about this, but they disagree.

  • Skulle du rekommendera oss? Nej

Reactie van het bedrijf

Hello, thank you for your review. We must ask questions regarding to every aspect that could have effected the specific problem our customer is having. That is in order to get an understanding of what the causes could be and how we can come to a solution. It is a chemical product that when reacting with one another creates a heat which is needed so the epoxy cures. Temperature of room and enviroment can sometimes lead to the epoxy overheating and cracking. We are always here to help you to answer all questions and doubts when using our products. Team EPODEX

10

Slechte bereikbaarheid

Hoi ik probeer jullie op alle wijze te bereiken over mijn bestelling maar krijg jullie gewoon weg niet te pakken ... ik heb een bestelling geplaats maar geen gebevestegingsmail ontvangen .wel betaald . Mailtjes gestuurd en tig x gebeld maar dan krijg ik te horen dat ik buiten jullie openingstijden bel ... hoe jom ik in contact met jullie ... ik heb mijn producten as vrijdag nodig ..mvg dorien ... IK BEN INMIDDELS VIA APP GEHOLPEN !!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Dorien, Wij zijn bereikbaar via mail, Whatsapp en telefoon (telefonisch momenteel enkel in de middag door onvoorziene omstandigheden. Als het goed is hebben we intussen contact gehad en is het probleem uitgeklaard? Met vriendelijke groet, Team EPODEX

6

Mooie kleur, maar hechting is minimaal

Als je er maar iets tegenaan stoot heb je al een kras

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Anja, Bedankt voor uw feedback. Gelieve ons een mail te sturen naar [email protected] met enkele foto's. We kijken graag naar een oplossing. Met vriendelijke groet, EPODEX

10

Always perfect

With any resin project you want the best possible results. I have used many resins and now i will only use Epodex. The quality of their product is second to none. Their service is always fast and easy. when i have had to speak to a person they were brilliant too. 100% Awesome. Thank you Epodex!

  • Would you recommend us? Yes

Bedrijfsgegevens

Robert-Bosch Str 12 a

47475 Kamp-lintfort

+49 2842 12 19 594

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.