Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product Ben er nog niet uit hoe de timer werkt maar op dit ogenblik doet ie niks de timer dan

super geregeld afspraak nagekomen

snel en goed geregeld coform afspraak.

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product mooi setje

goede service

En een snelle service

• Beschrijf uw ervaring over het product Nog niet gebruikt
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Na een probleempje met de levering ben ik tevreden met mijn produkt.

Bij de levering door DHL is er iets misgegaan. Blijkbaar hebben zij de eerste keer aangeboden op een ander adres zodat het product niet kon geïnstalleerd worden op de voorziene dag. Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing aanwezig was in de verpakking. Deze hebben we op internet moeten zoeken.

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product Zeer modern en gebruiksvriendelijk
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Vlot geleverd, helaas wel beschadigd

Ik had een kleine garagekrik besteld, in een kunststof koffer. De krik kwam redelijk snel aan, en was uitgebreid verpakt in nopjesplastic. Toch was de kunststof koffer op meerder plaatsen gescheurd en beschadigd. Om hem daarom nu terug te sturen is ook weer zoiets, ik heb die krik nodig en die werkt op zich goed. Maar toch jammer van die koffer. Ik vraag me af of die al beschadigd was alvorens of tijdens de verzending naar mijn adres.

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Ik heb pakket nog niet ontvangen.

Goedemorgen, Het gaat over zendnota 399096 naar MicPol- we hebben pakket niet ontvangen. Waar is er? a.u.b. contact met me opnamen: 0649849464 Groetjes Paulina Swiderska

• Zou u het product aanbevelen? Nee

prima geholpen en te woord gestaan

bereikbaar kan iets beter gr Peter

Super vriendelijk.

Heel vriendelijk geholpen aan de telefoon. De machine die ik bestelde is ook heel vlug geleverd. Zeer betrouwbare verkopers, echt top!

Vlotte levering!

Eenvoudig te bestellen, vlotte levering!!!

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Snel kontakt, goede prijs kwaliteit, en snelle levering.

Zie opmerking hierboven

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product gewoon goed
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Tevreden korrekte service zeker aan te bevelen vertrouwd kopen.

Lasapparaat zeer goede goede kwaliteit boven verwachting. Prijs zeer scherp gezien de kwaliteit,zeer tevreden met aankoop. torros heeft er nu een trouwe klant bij.

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product professioneel produkt
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste A W van Rosemalen, Hartelijk bedankt voor uw review! Hopelijk heeft u nog steeds alle genot en plezier tijdens het gebruiken van uw lasapparaat. Met vriendelijke groet, Torros Team

Prima snelle service

Geleverd wat ik verwacht had

• Beschrijf uw ervaring over het product Prima
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Jan Raalte, Hartelijk bedankt voor uw review. Alleen met uw bijdrage kunnen wij onze klantendienst verbeteren. Hopelijk werkt uw elektrische lier nog steeds naar wens en heeft hij zijn dienst al meerdere malen bewezen. Indien wij u verder nog met iets kunnen helpen, zijn wij telkens bereikbaar via mail info@torros.nl of via de telefoon: 030 369 02 94. Met vriendelijke groet, Het Torros nl team

Product werd snel geleverd, kwaliteit ook goed!

De ruimte word goed gekoeld met deze koelventilator. Bediening is ook duidelijk en simpel

• Beschrijf uw ervaring over het product Top
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste Lucas Weesp, Hartelijk bedankt voor uw review en uw aankoop bij Torros NL. Uw koelventilator BVK2300, bewijst vast minder zijn dienst, dan hij deed in de warme augustusmaand. Nu dat het wat koeler is en gaat worden, help ik u graag herinneren dat het belangrijk is uw koelventilator goed op te bergen. Belangrijk: Watertank grondig schoon te maken en al het vuil af van de watersensor, -pomp en vlotterafsluiter belangrijk hierbij is dat u geen water laat staan in uw koelunit. Indien u bijkomstige vragen heeft of wij u met iets anders kunnen helpen, wij zijn bereikbaar via mail info@torros.nl of telefoon 030 369 02 94. Met vriendelijk groet, Het Team Torros NL

Teleur stellend

Lucht koeler na 1 dag defect

• Beschrijf uw ervaring over het product Lucht koeler na 1 dag defect
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Beste, Bedankt voor uw review. Wat een vervelend voorval. Heeft u al contact opgenomen met ons? In de mailbox vind ik geen mail terug met uw probleem. Graag foto's en wat precies stuk is aan uw product mailen naar info@torros.nl. Zo kunnen wij met de dienst na verkoop een oplossing voor u bieden. In afwachting van uw mail. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Het Torros NL team

Goed product. Kapotte verpakking

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Beste, Bedankt voor uw review. Via uw review kunnen wij contact opnemen met onze transporteur en zo elke keer onze ervaring verbeteren voor klanten. Mocht u foto's hebben van uw ontvangen product of verpakking. Stuurt u ons dan even een mailtje naar info@torros.nl. Indien u schade heeft aarzel niet met ons contact op te nemen. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Het Torros NL team

Duidelijk en er word nagekomen wat is beloofd

Fijn bedrijf. Duidelijk alles per mail bevestigd. Levering eerder dan verwacht. Erg fijn. Verpakking goed bescherm.

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product Moest even wennen. Maar nu ik het gebruik onder de knie heb erg fijn apparaat.
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Beschadigde verpakkingen en onduidelijk wanneer er geleverd zou worden

De verpakking was beschadigd, producten gelukkig niet. De chauffeur vroeg of ik wist welke twee pakketten voor mij waren. Vreemd.

• Beschrijf uw ervaring over het product Prima
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

ondanks vakantie toch snelle levering

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Top, geweldig, zo als het hoort.

Goed!

Prima geregeld

Prettig telefonisch contact gehad voordat bestelling werd geplaatst. Levering ging zeer snel en was zelfs een dag eerder dan verwacht. Kortom erg tevreden.

• Kennis & vakmanschap
  • Beschrijf uw ervaring over het product Ziet er netjes uit echter ontbreekt een Nederlandse of Engelse handleiding en is dus een verbeterpunt. Duitse handleiding is verder goed

• Beschrijf uw ervaring over het product Zeer tevreden

Zeer teleurstellend

Probeer al een week een elektrisch schema van de afstandsbediening via de mail te krijgen .dat is niet gelukt Tijdens onze vakantie geen gebruik van de elektrischelier kunnen maken en dus ook niet van onze boot

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring over het product Weet ik nog niet
  • Zou u het product aanbevelen? Nee

Beste mevrouw Bos, Jammer dat u deze review (over ons en het product) als zeer teleurstellend omschrijft. Onze technische dienst heeft voor u, naar aanleiding van uw aanvraag een andere afstandsbediening open gemaakt en een schema voor u gemaakt. Gezien de mindere bezetting als ook de andere lopende zaken heeft deze aanvraag een vertraging opgelopen. Waarvoor onze excuses voor de wachttijd. Echter wil ik u op het volgende wijzen wat u naar ons heeft geschreven: "Onlangs heeft mijn man bij u een Bkel 500 lier gekocht. Voor het ophijsen van mijn zeilboot was het handig om het snoer van het bedieningspaneel te verlengen. Helaas heeft mijn man niet een foto gemaakt van de draden aan de binnenkant voor ze los te maken, dus nu komt hij er niet zo goed uit." Wij vinden vinden het dan ook jammer dat u ons hiervoor een slechte review geeft. Met vriendelijke groet, Het Torros Team

Mooi product geleverd

• Beschrijf uw ervaring over het product Zeer goed

helemaal geweldig

gewoon helemaal goed de service enzo is top

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring over het product goed

Maandag besteld woensdag binnen

Over Torros.nl

Torros.nl is de exclusieve gespecialiseerde site voor gereedschappen, productieapparatuur en werkplaats voor Nederland. De tevredenheid van onze klanten en de kwaliteit van onze producten en diensten staan voorop.