Wout na 18 maanden dood

Helaas is ook onze Wout na 1,5 jaar dood gegaan. Eerst verlies van bladeren, maar wel nieuwe knopjes. We hadden de hoop dat er nieuwe bladeren aan zouden komen, maar helaas. We hebben nu enkel nog een stam… ondanks dat we alle voorzieningen hebben getroffen zoals geadviseerd op de site. Na het lezen van reviews blijkt dat er helaas al meerdere Woutjes snel onttrokken zijn aan het levenslicht. De klantenservice benaderen lijkt ook hopeloos te zijn. Dag €60..

Mooie boom! Snel kapot! Nieuwe gekregen!

Prachtige boom. Half jaar veel plezier aan gehad… dan de boom zien aftakelen en alle tips uitgeprobeerd om hem te redden. Tevergeefs. Gelukkig dankzij de garantie van een jaar en de vlotte communicatie met team Wout werd er terug een nieuwe gezonde boom geleverd. Top! Nu maar hopen dat deze het wat langer volhoudt.

wout binnen 2 jaar de pijp uit

Helaas moet ik net als anderen constateren dat de boom buiten de garantie termijn van 1 jaar (namelijk 2 jaar) is dood gegaan. Ondanks het nauwkeurig opvolgen van de verzorgingsvoorschriften vielen na verloop van tijd alle bladeren uit. Contact gehad, foto's uitgewisseld en advies gekregen om met plantenspuit alle bladeren regelmatig vochtig te maken. Toch zijn toen de meeste bladeren verkleurd en afgevallen. Opnieuw contact en advies gekregen takken kort te knippen, zakjes om de takken te doen en hopen dat die weer gingen uitlopen. Dit is helaas niet gelukt. Ik heb een krappe 1 1/2 jaar van de boom kunnen genieten, het laatste halfjaar heb ik hem vreselijk zien aftakelen en uiteindelijk zien dood gaan. Omruilen was geen optie, baal van de aankoop. Voor dit soort bedragen vind ik dit echt niet kunnen. Niet kopen dus!

Nooit doen, garantie is nergens goed voor

Via mijn werk een Wout aangeschaft. Binnen een jaar de eerste problemen, dit gemeld, na een tijdje opnieuw ellende. Mijn collega’s hadden exact hetzelfde probleem (eentje was reeds in contact met Wout), dus keurig alle adviezen opgevolgd. Natuurlijk is hij net buiten de garantie dood gegaan en willen ze alleen korting geven op een nieuwe, terwijl mijn collega een nieuw exemplaar kreeg. Een boom van 400 euro die niet eens drie jaar mee gaat, lekker geld verdienen voor Wout! Daarnaast lees ik overal dat je terug kunt vallen op de garantie als je eerder al problemen hebt gemeld. Trust me, dat is niet het geval.

Niet aan beginnen!

Heb Wout XXL twee jaar gehad en volgens de voorschriften verzorgd, toch is hij nu dood. En er zit geen garantie meer op helaas.

Hoi Eelco, Wij begrijpen dat het uiteraard jammer is dat jullie Wout buiten de garantie valt. Gezien we het uiteraard erg vervelend vinden hebben wij daarom 2 opties aangeboden om dit te verzachten. Wij als Wout familie vinden het jammer om te lezen dat je hier ontevreden over bent. Mocht je alsnog gebruik willen maken van onze aanbiedingen, dan horen wij dit graag. Groetjes, Team Wout

Niet doen! Alleen maar ellende voor veel geld.

Wij kochten Wout de boom, omdat hij er ontzettend leuk uitziet. Wel erg veel geld voor een boom, maar goed we doen het een keertje. Bij de eerste boom hadden we binnen 2 maanden ons hele huis vol met vliegjes en motten. Dan krijg je wat huishoudelijke opties om dit op te lossen en dan moet je extra geld uitgeven voor producten en je zit weken met je pot in de folie! Toen daarna bleek dat er een rups in de de stam zat, die eet hem van binnenuit op! Toen waren we er klaar mee. We kregen de belofte voor een nieuwe boom. Na 2 weken ontvingen wij een boom ergens uit een hoekje van de kas denk ik, want deze heeft nooit meer gegroeid in ons huis en zag er al "oud" uit. Maar goed, we waren blij dat we nog een nieuwe boom kregen. Na een tijdje kwamen de motten eruit gekropen!! Nu moesten we een laag zand op de aarde leggen en weer de pot in de folie. Onze boom heeft deze ellende niet overleefd en is inmiddels buiten de garantie. We waren er zo klaar mee, dat we geen zin meer hadden in verhalen en middeltjes om nog iets op te lossen. We hebben overigens ook 2 x kleine woutjes en deze doen het prima, zijn we erg blij mee.

Hoi Linda, Wij zijn inderdaad bekend met jullie cases en hebben dan ook ons best gedaan om Wout te redden. Helaas bleek dat Wout uiteindelijk niet te redden viel door de motjes waardoor wij jullie een nieuwe Wout boom hebben toegestuurd. Wij versturen alleen bomen die Wout waardig zijn, deze krijgen bij ons een inspectie van de kweker voordat deze bij ons weg mogen. Het is ontzettend sneu dat jullie dit 2 maal is overkomen. We vinden het erg fijn te horen dat jullie met zijn kleine broertjes wel blij zijn. Met vriendelijke groet, Team Wout

Wout gaat dood na de 2 jaar garantie

Na 2 jaar is er van onze wout alleen nog maar een stam over. We hebben meerdere vrienden waarbij precies hetzelfde is gebeurd. Ik raad niemand aan om deze dure boom te kopen omdat het lijkt of hij bij iedereen dood gaat na 1 of 2 jaar.

Hoi Guus, Wat vervelend om je review en daarbij je ontevredenheid te lezen. Heb je ons hierover ook gemaild m.b.t. de oorzaak of het mogelijke gevolg van het overlijden van Wout? Indien namelijk blijkt dat er binnen de garantieperiode contact is geweest over eventuele zorgen welke mogelijk gevold hiervan zouden kunnen zijn, zullen jullie ten alle tijde terug kunnen vallen op de garantieperiode. We horen het dan ook graag per mail om te kijken hiernaar of een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Wout

Zonde van je geld

Onze ervaring is erg vergelijkbaar met de negatieve reacties hier onder. Boom 1 verloor alle bladeren. Na veel moeite is deze omgewisseld voor een nieuwe waarin beestjes bleken te zitten, waardoor ook hier alle bladeren van uitvielen. We krijgen nu geen nieuwe meer of ons geld terug. Want de garantietermijn wordt niet verlengd bij het brengen van een nieuwe boom. Kortom; ontzettend veel geld voor twee minkukels. Ik raad een boom van WOUT dan ook helaas sterk af.

Hoi Janneke, Wij vinden het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de Wout bomen na je ervaring hiermee. Het is natuurlijk ook ontzettend balen als je 2 bomen hebt ontvangen waar je niet meer van kunt genieten buiten onze garantie om. Naast dat wij dit erg vervelend vinden en geen invloed hebben in de omgevingsfactoren vroegen we ons af of je ook nog een voorstel van ons hebt ontvangen? Zo niet, dan kun je ons altijd mailen. Met vriendelijke groet, Team Wout

Alsnog prima serviceverlening

Na mijn beoordeling van vorige week waarin ik mijn ongenoegen kenbaar maakte over de servicedienstverlening ben ik opgebeld door Dirk van Wout. Uiteraard begrijp ik dat ik geen nieuwe boom kan krijgen, maar door Dirk is toch een voorstel gedaan waar ik mij uitstekend in kan vinden. Door allebei wat water bij de wijn te doen, kan ik de komende jaren toch genieten van een mooie Wout in de woonkamer. Blijft toch een prachtige boom.

Boom ziet er niet uit na 2 jaar

Tja, Omdat de boom niet snel zal verpieteren komen de klachten ook pas na de garantietijd. Nu 2 jaar later nog een paar takken en 500 euro armer. Begin er niet aan en koop liever 5x een boom van 100 euro. Geef boom dit voorjaar nog een kans, maar zie geen nieuwe bladeren komen. Jammer en meer van verwacht.

Beste Arjen, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Wout en onze service die hierbij verleend wordt. Ik zie dat wij in September voor het laatst contact hebben gehad per mail. Hierbij hebben wij diverse tips gegeven om Wout er weer bovenop te helpen. We begrijpen dat het uiterst teleurstellend is als dit niet heeft geholpen. Wellicht kun je ons nog eens mailen met huidige foto's van Wout? Met vriendelijke groet, Het Wout team.

Jammer!!!

Wij hebben inmiddels onze derde Wout XXL. Ik wil voorop stellen dat we de service in eerste instantie als goed hebben ervaren. Onze eerste Wout had na verloop van tijd motten. De larven kwamen uit de stam. We hadden een enorme mottenplaag in huis en na verschillende telefoontjes is deze Wout opgehaald. Enkele weken later kregen wij een nieuwe Wout, echt super mooi en wij blij. Na enige tijd weer motten in huis, gebeld en er werd ons een middel aangeraden om mee te spuiten. Gedaan en de aarde onderzocht en daar zaten bergen eitjes. Deze uit de aarde gehaald en nieuwe aarde in de pot gedaan, probleem opgelost. Enige tijd later gingen de bladeren verkleuren en vielen de bladeren achter elkaar van de boom. Verschillende malen contact gehad, foto’s gestuurd en hierop werd gezegd dat de boom gezond was. Uiteindelijk hadden we alleen de stam nog en daar heb ik een foto van gemaakt om toch aan het bedrijf te laten weten dat dit over was van “onze Wout”. Inmiddels de derde Wout gekregen, wat tevens de laatste is omdat de garantie over is. Helaas hebben wij weer motten. Ik ben er vies van en vraag mij af hoe dat bij andere mensen is die ook de XXL Wout hebben. Ik ben er helemaal klaar mee, die vieze motten en zie die maar weer weg te krijgen. Heel veel geld voor heel veel ellende, als ik dat had geweten had ik nooit deze plant gekocht. Ik vraag mij af waarom er geen motvrije Wout geleverd kan worden. Heb nog gevraagd of ze de aarde na wilden kijken of er motteneieren in zaten voordat de boom geleverd zou worden omdat wij slechte ervaringen hadden. Dit is dus niet gebeurd.

Beste Margreet, Jullie cases is inderdaad bekend bij ons en wij betreuren het ook zeker dat dit jullie dit 3 maal is overkomen. Wij hebben daarom ook 2x een nieuwe Wout boom bij jullie laten bezorgen gezien dit onder de garantie periode viel. Helaas is deze periode nu ruim verstreken nu blijkt dat jullie problemen hebben met de huidige Wout. Dit is uiterst vervelend. Daarom hebben wij jullie een voorstel gedaan, indien jullie hier op terug willen vallen horen wij dit graag om dit voor jullie in orde te maken. Met vriendelijke groet, Team Wout

heb in totaal 4 "wout"jes besteld

de "wout"jes wekten de verbazing en bewondering van eenieder die binnenkwam. Jammer genoeg heeft er één, die van in den beginne een minder uitbundig bladerdak had, enkele dagen geleden de geest gegeven.

Hoi Jacqueline, Wat jammer dat 1 Woutje het niet heeft overleefd... Graag zouden wij willen weten wanneer u deze heeft aangekocht. Wij hanteren namelijk een plant garantie van 3 maanden op onze planten. Indien u dit binnen onze garantie periode heeft aangekocht, kunt u ons een mail sturen met foto naar [email protected] Nog een fijne dag gewenst! Het Wout team

Mooi, groot, divers en kwaliteits planten

Goede en snelle levering.

Waardeloos bedrijf met slechte klantenservice

Wout beweert zelf dat ze uitstekende klantenservice hebben, maar het tegenovergestelde is waar. Begin vorig jaar hebben we een Wout XL aangeschaft en in het begin zag onze boom er prima uit. Langzaam maar zeker begon onze Wout echter af te takelen en na 15 maanden hadden we er geen vertrouwen meer in en heb ik aan de bel getrokken. Priscilla van Wout wist me echter te vertellen dat we buiten de garantie van 1 jaar zaten en we moesten het nog maar een tijdje aankijken, dan zou alles weer goedkomen met onze Wout. Tegen beter weten in dit advies maar opgevolgd, maar zoals we al dachten is er 3 maanden later niks meer van onze Wout over. Schandalig voor een boom van €500,-! Om ons tegemoet te komen wilde Priscilla ons een gratis Woutje S aanbieden twv €36,75. Wat een belediging. Onze Wout is inmiddels na 1,5 jaar dus al op de vuilstort beland. Helaas een harde les geleerd, maar wij zullen in ieder geval nooit meer iets via Wout bestellen!

Hoi Roderik, Wij vinden erg vervelend dat je zo ontevreden bent over onze klantenservice en om deze review te moeten lezen. Uit onze algemene voorwaarden blijkt dat jullie boom buiten de garantieperiode van 1 jaar is gevallen. Uiteraard begrijpen wij dat dit niet leuk is, maar helaas kunnen we weinig anders. Wij denken graag met onze klanten mee en hebben dat ook geprobeerd, echter is gebleken dat we niet tot een passende oplossing hebben kunnen komen. Mocht je toch nog gebruik willen maken van de geboden aanbiedingen, dan horen wij dit graag om in orde te maken. Met vriendelijke groet, Team Wout

Uitstekende service, mooie plant. Nu genieten van de "boom".

Hoi Werner, Wat fijn dat jullie nu ook kunnen genieten van onze grote reus Wout! Heel veel plezier ermee en doe hem vooral de groetjes van ons :-) Met vriendelijke groet, Wout.com

Suuuper blij met onze prachtige Wout!!

What a re-leaf! Wout is home with us! Het leveren duurde helaas iets langer dan verwacht, maar Wout is zeker het wachten waard! Het wachten kwam door bijzondere omstandigheden, dus volkomen te begrijpen dat hij iets later was. Heel tof dat we een kleine Wout kregen als wachtcadeautje! Nice little tree-t! De grote Wout staat mooi in onze woonkamer en krijgt veel complimentjes van familie en vrienden. Naast dat hij leuk is om naar te kijken, maakt hij ook de lucht lekker fris. It’s clear he’s sticking around and he’s putting his roots down! Time for-rest and a stress-tree life with us!

Hoi Yvette, Wat ontzettend leuk om te horen dat jullie grote reus staat te shinen in de woonkamer! Dat is het wachten dan waard :-) Zeker gezien zijn kleine broertje nu ook bij jullie staat! Heel leuk! Veel plezier met de Wout familie !

Een goede en snelle levering! Pot en planten waren stevig verpakt! Blaadjes van de wout S zijn een beetje slap, maar kan ook komen door het transport! Gelijk in de wetpot gezet, op een mooie lichte plek! Tor mijn verbazing dat er nog een Wout in de doos! Een mini S! Ook deze heeft wat slappe blaadjes, maar met veel liefde gaan deze 2 Woutjes het vast goed doen!!

Snelle levering zonder schade aan de potten... Handig systeem, maar niet goedkoop.....

Goede marketing, slechte kwaliteit

Ik heb vrij snel na elkaar twee Wout XXL gekocht. De eerste (half 2018 geleverd) kreeg na een paar maanden rotte plekken in de stam, waarna het snel einde oefening was. Onder garantie is Wout omgeruild en de vervanger houdt redelijk uit. De tweede (januari 2019 ) kreeg na een maand of 10 gele vlekken in het blad. Ziek, volgens de klantenservice. Begin januari 2020 werd een vervanger gebracht, maar die had transportschade, zodat ook die weer moest worden omgeruild. Ook de vervanger kreeg na enkele maanden gele vlekken op het blad. "Een beestje," volgens de klantenservice. Kortom: weer ziek. Jammer voor me, maar de garantie was voorbij. Ik heb de bomen volgens de voorschriften geplaatst en verzorgd. Ondanks dat veel te kort plezier van gehad. Voor mij geen Wout meer.

Wout brengt sfeer in huis!

Erg mooie gevarieerde planten- en pottenset voor mijn verjaardag gekregen. Wat brengen een paar planten in huis een gezellige sfeer. En zo fijn dat bij elke plant een uitleg staat over de verzorging.

Top service!!

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit als een zeer prettig bedrijf ervaren heb. Hoewel er wat probleempjes met mijn Wout XXL waren werden deze super snel en fijn door Fernando van support afgehandeld/opgelost. Snelle reacties, tussendoor opvolgen en efficiente oplossingen, veel dank!

Keurig geleverd in stevige verpakking

Pot + plant (Woutje S) zagen en zien er na 2 maanden nog steeds prima uit. Omdat bij mij in huis planten nooit een lang leven zijn beschoren heb ik even gewacht met deze beoordeling. Maar plant ziet er nog steeds prima uit dus zodra mijn verbouwingen klaar zijn gaan we meerdere vervolgbestellingen doen.

Slechte boom geleverd

Wij hebben een slechte boom geleverd gekregen. Hierop hebben wij direct contact opgenomen met Wout.com om de plant voor retour aan te melden. Site geeft informatie maar er is geen retourformulier te vinden. Bij de 1e chat reageerde iemand maar krijg ik geen antwoord op de vraag waar ik een retourformulier kon invullen, mail gestuurd geen reactie, volgende dag chat gelukkig reactie maar geen antwoord hoe te retourneren, mail gestuurd maar wederom geen reactie, gebeld maar krijg steeds antwoordapparaat.

Goede service!

Top kwaliteit klantvriendekijkheid!

Ik heb een prachtige oergezonde plant ontvangen

Perfect verpakt. Jammer dat er geen sierpot bij was. De plant is meer dan happy bij mij.

Over Wout

Wout.com is een online planten toko voor iedereen die graag zijn leefomgeving groener, gezonder en gezelliger wil inrichten. Hier kan iedereen kennis maken met onze groene helden en uiteraard met Wout, de boom voor binnen!