Een haakse bithouder besteld. Bij aflevering bleek de blisterverpakking stuk te zijn en miste het belangrijkste deel van deze houder. Zonder problemen kreeg ik een nieuwe thuisgestuurd. Prima service dus!

Top geregeld en mooie kwaliteit.

Een handig apparaatje besteld, een must have voor elke klusser. De Matey Measure. Helaas heeft de bezorgdienst de eerste zending zoekgeraakt, maar daar heeft de webshop geen schuld aan. Na contact gelijk nieuwe verzonden die de volgende dag is afgeleverd. Bedankt een tevreden nieuwe klant erbij. Vriendelijke groet, Michèle

Snelle Service!

Was opzoek naar nieuwe koffers, gebeld met onlineklusvoordeel, kon ze direct bij hun ophalen! Top geregeld!

Goed opgelost

Via Bol.com bestelden we huishoudhandschoenen bij Onlineklusvoordeel. We zijn best geduldig en wachtte nog wat langer maar de brievenbus bleef leeg ... Ze kwamen maar niet Bol.com vroeg ons nog wat geduld te hebben, onder meer vanwege Hemelvaart en Pinksteren. Er kwam niets. Na een nieuwe melding bij de klantenservice van Bol.com kregen we per omgaande een mail van Oneklusvoordeel met excuses en de belofte dat ze een nieuw paar zouden opsturen. Ze bleven vanaf dat moment met ons in contact. De handschoenen kwamen met een bezorgdienst. Tot onze verbazing zat er twee dagen later een envelop in de brievenbus, Met handschoenen... Die mochten we houden. Waar die envelop intussen heeft rondgezworven kunnen we niet meer achterhalen. Maar we weten wel dat Oneklusvoordeel zorgvuldig met ons heeft gecommuniceerd en klantvriendelijk heeft gehandeld. Chapeau!

prima service!

De slijpschijf die ik besteld had kwam niet aan. Daarop Bol.com gebeld die contact opnam met Onlineklusvoordeel. Die liet onmiddellijk weten dat zij een nieuwe schijf zouden opsturen, maar nu niet als briefpakje, maar in een doos. Pinksteren zat er tussen, maar dan toch, keurig verpakt werd de schijf na pinksteren bezorgd. Prima service, waarvoor dank!

Waardeloos!

Na twee keer een goede ervaring met Onlineklusvoordeel, is het nu helaas helemaal mis. Eerst de belofte te leveren, dan de belofte het bedrag terug te storten en dan niks meer. Geen levering, geen retourbetaling, geen antwoord. Jammer dat het zo moet lopen! Jammer om zo bestolen te worden!

Levert niet.

Ik heb 23 december 2020 een bestelling geplaatst bij onlineklusvoordeel, maar tot op heden (22 maart) nog niets ontvangen. In het begin werd er nog gereageerd op mailtjes en kreeg ik antwoorden als: " als het goed is moet het morgen worden geleverd." en "U bestelling is retour gekomen bij ons, graag willen wij deze nogmaals opsturen na u toe" Het laatste bericht kreeg ik op 9 februari; "Ik ga er zorg voor dragen, dat hij Z.S.M. u kant op kant." Update 25 maart: Onlineklusvoordeel heeft contact met mij opgenomen, en hebben een vervangend artikel gestuurd. Hiermee is het uiteindelijk opgelost. Ik moet een aanbeveling geven, daarom krijgt Onlineklusvoordeel een ja, met mijn advies om adequater op mails te reageren en het niet zolang te laten duren voordat een probleem word opgelost.

Na lang wachten prima opgelost

Wacht al 8 weken soms word er gereageerd op de mail maar al poosje belofte welke niet nagekomen worden en product nog steeds niet ontvangen. Na een gesprek met een medewerker blijkt dat zijn toeleveranciers erg laat geleverd hebben , inmiddels zijn de materialen geleverd en is het prima opgelost

Betaald en niets ontvangen

2 maand geleden heb een bestelling geplaatst en betaald. Na enkele weken aangegeven dat ik niets ontvangen heb, ze gingen het nakijken. 2 weken passeren en niets, dus ik stuur een herinnering. Ze vragen mijn adres op om eentje met spoed op te sturen. Ik geef het adres meteen door...10 dagen passeren en niets. Ik stuur weer een reminder en krijg antwoord dat ze het gaan nakijken. We zijn weer een week verder en geen feedback. Weer de vraag gesteld om geld terug te krijgen, maar ik denk niet dat ik ooit terug te zien krijg.

Geachte Heer/Mevrouw, Graag willen wij met u in contact komen om dit met u op te lossen, helaas via meerdere kanalen hebben wij dit geprobeerd zonder succes. Zou u misschien met ons contact op willen nemen zodat we dit kunnen oplossen.

Meerdere bestellingen prima webshop!

Inmiddels al diverse keren wat besteld. Altijd optijd binnen, reageren snel en aantrekkelijke prijzen!

Zeer snelle levering

Erg sympathiek en duidelijk advies

Top Service

Voor onze nieuwe bedrijfsauto waren wij snel opzoek naar Stanley T-stak koffers, via google kwamen wij bij Onlineklusvoordeel terecht, direct gebeld wat de mogelijkheden zijn met leveren. Zij hebben alles direct in werking gezet zodat ik avonds alles nog kon ophalen. Wat een top service!

Betaald, niet ontvangen, niet terugbetaald

Na meerdere emails, herinneringen, etc ben ik nog steeds niet terugbetaald door onlineklusvoordeel. Zelfs dreigen met klachten in te dienen hielp niet. Oplichters, koop hier niet!