Snelle levering en scherpe prijs

Goed bevallen!

Top geregeld

Top geregeld

Goede prijs snel geleverd

Goede prijs en snel geleverd. TOP!

Super snel

Verzenden is super snel

Vlotte en correcte levering

Alles super geregeld en snel!!

De bestelling geplaatst en alles wordt direct in gang gezet. Ook de vervoerder keurug.

Keurig en netjes de bestelling geleverd

Eenvoudig een bestelling kunnen plaatsen en netjes volgens de planning geleverd. Top.

Heel snelle service

Betrouwbaar

Snelle levering, goede communicatie

Goed.

Inhoud van de pakketten klopt feilloos ook het meesturen van een veiligheidsblad wordt zeer gewaardeerd. Alleen het meesturen van bezorgmoment wordt beloofd maar niet nagekomen.

Ik heb niets te klagen

Super service tegen een nette prijs

Duidelijk webshop en op basis van mijn bestelling nog aanvullend advies gekregen. Materialen zijn snel geleverd, al met al top service!

Gemakkelijk en snel

Geen probleem om te bestellen en het was ook super snel bezorgd dus kan ik een ieder aanbevelen.

een klote zooi

Je besteld krijgt de helft niet krijg je een ander aanbod ( rekenen ze veel meer voor. 1 kleine bestelling 20 mails wat een zooi

Response from the business owner

Goedemorgen Hein, Bedankt voor uw feedback en het delen van uw ervaring. We betreuren het ten zeerste dat uw bestelling en de daaropvolgende communicatie niet naar wens zijn verlopen. Wij streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en hebben in dit geval geprobeerd mee te denken door middel van een creditatie en een nieuwe order. We begrijpen dat de vele e-mails voor verwarring en ongemak hebben gezorgd en hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Wij nemen uw feedback zeer serieus en zullen deze gebruiken om onze processen te verbeteren en te voorkomen dat soortgelijke situaties zich in de toekomst voordoen. Mocht u nog vragen of verdere opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor u klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Team Carel Lurvink

Correct bedrijf, vlugge levering. Kunnen veel anderen een voorbeeld aan nemen.

Slecht

Waterzuiger besteld maar deze werd niet gelijk met de andere spullen geleverd. Blijkt het item niet op voorraad te zijn. Dit is echter nooit met mij gecommuniceerd. Gevraagd om de waterzuiger dan maar te annuleren. Volgens de medewerker de annulering zsm verwerkt worden. Nu een week verder en je raad het al... Geen teken van gehad.

Response from the business owner

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen dat het erg frustrerend is wanneer de communicatie en levering niet verlopen zoals beloofd. Het is onze verantwoordelijkheid om onze klanten op de hoogte te houden van de status van hun bestellingen, en het is duidelijk dat we hierin tekortgeschoten zijn. Uw opmerking helpt ons om onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. We willen graag deze situatie rechtzetten en zorgen dat uw annulering zo snel mogelijk wordt verwerkt. Onze klantenservice zal direct contact met u opnemen om dit op te lossen en u verder te assisteren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en dank u voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Team Carel Lurvink

Alles op tijd .

Netjes verzorgt , goed afgehandeld , Tevreden klant

Goed bedrijf en geweldige service

Kreeg een verkeert artikel opgestuurd en wilde hem ruilen tegen de goede. Toen hoefde ik hem niet meer terug te sturen, kreeg hem voor niets.

uitzonderlijk!!

Ik heb tweetal bestelling geplaatst waar ik wat vragen over had. Ik kreeg meteen antwoord op mijn meerdere mails. Service is uitzonderlijk en aflevering super snel!

Graag tot volgende keer

Correct bedrijf

Goede communicatie, Snelle levering Perfect product.

Vandaag besteld en betaald, morgen in huis@

Even een belletje en alles was ok

40 Marssteden

Enschede 7547 TC

+31 534344343

About Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.