snel verzonden in goede staat

de massage olie is prima

Super Altijd goed geregeld

Van dag een altijd tevreden en goed geholpen fantastisch tevreden al meer dan 12.50 jaar

Shoonmaken

Perfect ,quickly delivered .

Kwaliteit, goede service !

Met eerste levering ging iets mis tijdens transport. Snelle actie om dit probleem op te lossen ! Tevreden !

Van a tot z goed geregeld, aanrader!

Geen vraag is te gek, er wordt altijd gekeken naar oplossingen. Ook het 1 op 1 contact is een voordeel.

Goede communicatie en altijd behulpzaam

Soms als er toch nog iets bij besteld moet worden is dat nooit een probleem! En als er een probleem is, wordt dat altijd netjes opgelost!

Kunt goede afspraken maken

Prima contact als het nodig is

in één woord, TOP

TOP

Snack connection, Hartelijk bedankt voor de review! De taart komt jullie kant op. Met vriendelijke groet, Roy

Top service!!!

Hele fijne partij om mee samen te werken! Marcel staat altijd voor ons klaar met advies op maat! Marcel denkt ook altijd met ons mee en is zeer proffesioneel! Kortom zeker een aanrader om zaken te doen met Carel Lurvink

prima levering

Goede service, prima levering

komen hun afspraken na en altijd keurig behandeld. denken ook mee!

Snel en vriendelijk

Snelle bediening accuraat advies, vriendelijke behandeling, ruime sortering overzichtelijke presentatie.

Snelle levering en alles in orde

Snel het door mij gewenste artikel kunnen bestellen, en de levering vond snel en zonder problemen plaats. Top!

Service vlot, voordelig en klantvriendelijk afgehandeld.

Goede koop gedaan met de tabletten voor de waterontharder. Ik vond ze op dat moment nergens goedkoper. Zakken werden op een pallet fijn voor de deur gezet. Top en goed geregeld, dank!

Zeepzakken besteld voor de salon hammam massage en werkt prima

Zeer klantvriendelijk en dienstverlenend

Levering was niet aangekomen. Gebeld, klopt het product ging door leverancier defect. Nieuwe levering direct voor volgende dag ingepland en geleverd. Zeer tevreden dus

Accuraat en snel

Keurige Service

Vlotte afhandeling van de bestelling snel geleverd!

Snel en professioneel

Heb online een bestelling geplaatst, en werd in elke stap op de hoogte gehouden. Deze transparante manier van handelen vind ik persoonlijk heel goed, hierdoor kan ik mij focussen op mijn core-business. Bestelling is op de afgesproken dag ook geleverd door een eigen bezorgdienst. Zal in de toekomst zeker weer hier bestellen!

Super vriendelijk meewerkend personeel

Wij moesten een stofzuiger en tork rollen. De meneer is erg vriendelijk en behulpzaam. Gaf goed advies en legde alles.goed uit

Goed product

Product snel geleverd en doet aan de verwachting

Snel geleverd top

Zo als jullie beloven binnen een dag geleverd.

Over Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.