Wat een super service

Zoekend op internet kwamen wij jullie tegen. Wat een mooi prijsje voor de zouttabletten voor de waterontharder. En dan de service. Niemand thuis, maar via een briefje op de voordeur en met behulp van onze buren, zijn de zakken van 25 kg per stuk in onze berging gelegd.

Super goede service

Voor de eerste keer besteld maar zal dit vaker doen!! Wat een goede service en vlotte levering. De producten zijn geweldig.

Goede service en snelbezorgd....

Ik heb enkele keren besteld goede service en leveren snel en weten precies wat je nodig hebt gewoon netjes.

Wegwerp kwasten gekocht van een kwaliteit die nergens meer kon krijgen.

Ik heb jarenlang wegwerpkwasten gebruikt met kunststof haren. Maar plotseling kon ik deze specifieke kwasten nergens meer krijgen. Bij Carel Lurvink kwam ik ze weer tegen. Gelijk maar 4 doosjes gekocht, kan ik weer even vooruit.

Deskundig, professional, betrokken

De presentatie door de medewerkers is vakkundig; productkennis is uitstekend en de de relatie wordt als betrokken ervaren

zeer slecht

bestelling voor een zwarte hesje gemaakt en betaald en nog steeds niet gekregen, paar keer gebeld en men zegt: u wordt terug gebeld. Ik ben nog nooit terug gebeld. het gaat om 1 simpel zwarte veiligheidshesje. uiteindelijk vrijdag 24 juni een bevestiging gehad met het volgende informatie: Beste klant, Uw order is ingepakt en klaar voor verzending. Uw bestelling wordt door ons eigen vervoer of HST bij u bezorgd, vaak al binnen 24 uur. het is inmiddels 4 dagen geleden en nog steeds geen hesje. vandaag contact gehad met de klantenservice en die moeten weer gaan bellen, nu met de vervoerder want er is weer wat fout gegaan. sorry hoor maar hier ga ik dus nooit meer iets bestellen...

Beste Frans, We betreuren dat je een onprettige ervaring bij ons hebt gehad. Er is een en ander misgegaan bij ons en bij de vervoerder. Excuus daarvoor. Ook wij balen van deze situatie en we hebben geprobeerd om contact met u te zoeken voor een passende oplossing. Hierop hebben wij nog geen terugkoppeling van u ontvangen. Mocht u alsnog uw bestelling vergoed willen hebben, kunt u contact opnemen met ons. Ondanks de ontstaande situatie hopen wij u graag terug te zien. Team Carel Lurvink

Snelle levering en makkelijk te bestellen

Snel geleverd, goede kwaliteit

Kwalitatief goed product en snel geleverd. Zeer tevreden.

prima levering

besteld via internet snel geleverd. alleen klein flesje in grote doos geleverd. veel materiaal verlies

Tevreden over uitvoering bestelling.

Tevreden over uitvoering bestelling.

Helpdesk biedt hulp

Ik kon een product niet vinden waarvan de leveranciersnaam was beranderd. Helpdesk was bereikbaar , jend product enhielp verder. Had nog een stapje verder gekund want ik moest alsnog met eigen gezond verstand dlproductnummer voor andere hoeveelheid zoeken.

CALU producten erg goed

Goede persoonlijke service, erg enthousiast over de CALU producten.

Zeer tevreden over dit bedrijf!

Goede service en een breed assortiment met producten met een goede kwaliteit!

Snelle levering en product volgens beschrijving op de site

Schoonmaakemmer metwringer en mop besteld voor huishoudelijk gevruik. Goede kwaliteit. Duurzaamheid moet zich nog bewijzen.

Bestellen gaat eenvoudig afwikkeling laat te wensen over

BEstellen van artikelen ging heel eenvoudig. Direct betalen geen probleem. Echter wanneer niet gehele bestelling wordt geleverd zonder dat hierover contact is vind ik minder goed. Je moet hiervoor zelf contact opnemen om hier achter te komen. Ik heb besloten om back order te annuleren ivm lange levertijd. Na enig aandringen creditfactuur ontvangen en ook tegoed ontvangen. Dus advies is : neem contact met je klant als levering niet compleet is.

top

onze bestelling is keurig op tijd aangekomen, keurig afgewikkeld.

Had het snel binnen

Fijn dat ik als particulier professionele artikelen kan kopen bij Carel Lurvink

Ik ben jaren geleden in aanraking gekomen met Carel Lurvink na een telefoontje omdat ik op zoek was naar een bepaalde zeep en was blij dat ik als particulier bij jullie mocht kopen. Het bezoeken van de winkel in Hilversum was altijd een feestje omdat je vaak meer mee nam dan je eigenlijk wilde kopen en je goed geadviseerd werd. Jammer dat jullie hebben besloten deze winkel te sluiten en mooi dat ik via de website gewoon mijn spullen kan kopen. Wat ik wel jammer vind aan de webshop is dat je bij sommige producten gelijk een doos moet afnemen wat het totaalprijs flink omhoog brengt.

Bestelling prima

Verzendverpakking zijn we minder enthousiast over, had beter geweest het product in een extra doos te stoppen. Het product wat besteld is wordt gebruikt uit de doos en het is erg vervelend als deze doos beschadigd.

Super kwaliteit

Interieurreiniger en doeken besteld. Snel geleverd en goede kwaliteit.

Sober maar betrouwbaar

Prima ervaring , had graag even overleg over het artikel gehad , die mogelijkheid zie ik niet.... Verder goed zaken gedaan.

Op niets iets aan te merken !

Bestelling geplaatst .. op vermelde datum geleverd. Uiterst tevreden !

Volledige info, prima artikelen, vlotte reakties.

Niets op aan te merken; gewoon GOED

Correcte levering, vriendelijk bedrijf

Bestelling via de webshop gedaan, de levering ging snel. Dik tevreden

terleurstellend

bestelling van verschillende aantallen kleding en ruim een week alleen maar een paar handschoenen binnen gekregen.

Hallo, Excuus voor de deellevering. Dit was niet de bedoeling. Inmiddels is de volledige order volgens afspraak geleverd en hopen wij dat u tevreden bent met de ontvangen artikelen. Team Carel Lurvink

Franciscusweg 279 a

1216SG Hilversum

+31 534344343/ 06-30082289

Over Carel Lurvink BV

Carel Lurvink, omdat iedereen een schone en veilige werkomgeving verdient Werkomgevingen schoner en veiliger maken, dat is al meer dan 130 jaar onze missie. Carel Lurvink is een markt gedreven familiebedrijf gespecialiseerd in verschillende sectoren. Als producent, leverancier en kennispartner van veiligheids- en schoonmaakartikelen bedienen we digitaal onze klanten. Bedrijven en instellingen kunnen bij ons terecht voor een breed assortiment schoonmaak- en veiligheidsartikelen, schilderbenodigdheden, bedrijfskleding, machines, verpakkingsmateriaal, kantinebenodigdheden, sauna & wellness artikelen en producten voor gevelreiniging.