Goede Service

Goede Service ,Eerlijk, zo snel als mogelijk is . In één woord top.

Goed advies en snelle levering

Jeffrey geeft altijd goed advies en zodra je een bestelling geplaatst hebt is de levering altijd goed en vlot.

Ik wil graag 2fix bedanken voor de snelle levering van mijn 3dprinter en de filaments. Zonder advies van ze dan had ik wellicht de verkeerde filaments en printer besteld voor mijn doeleinden ☻

Service in overtreffende trap.

Een Creality Ender 3 Pro besteld. Binnen een paar dagen werd de printer gemonteerd, geconfigureerd en getest afgeleverd door 2Fix. Prijstechnisch misschien wat hoger dan de dozenschuivers, maar dat maakt de afhandeling en service meer dan goed en is het elke cent waard. De communicatie en adviezen zijn uitmuntend te noemen. Er wordt echt de tijd genomen om het product naar alle tevredenheid af te leveren.

Geweldige service!

Mijn computer starten heel traag op. Dankzij 2FIX is mijn harde schijf vervangen voor een SSD. De PC is weer lekker snel opgestart. Bedankt!

Excellent

Excellent

Snelle en prima service!

Goed assortiment, snelle levering en prima service!

Kundige hulp en snelle levering

Ik krijg altijd kundig advies en als ik dan besteld heb is de bestelling er binnen een paar dagen! Een verbeterpunt zou een groter assortiment zijn; meer soorten filament en meer onderdelen voor 3d printers.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel geleverd. Nette verpakking. Goed product. Al met al een goede ervaring, zou er zeker weer bestellen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Geweldige hulp bij vragen, tips en meer, snelle levering producten, goeie kwaliteit

Kan ik niet bedenken

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snel geleverd en super service!

Veel plezier met de monitoren!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik werd geholpen door Jeffrey, erg klantvriendelijk en nam de tijd mij te helpen. Ik kan ze erg aanbevelen!

Geen, alles beviel erg goed!

Bedankt voor de review, veel plezier met uw bestelde producten!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Superchille PC gebouwd!

Graag gedaan! Bedankt voor deze leuke opdracht. Veel game plezier Gawein.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mijn PC is geupgrade 2FIX Automatisering volgens afspraak. De pc werkt weer lekker vlot. Ik kan alles spellentjes spelen die ik wil

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Na onderhoud van 2FIX Automatisering werken onze computers weer als nieuw.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle service en uitleg over het product.

Over 2FIX Automatisering

Welkom bij 2FIX Automatisering! Sinds 2012 lossen wij computer problemen op aan huis of bij ons in onze werkplaats. Is je computer of laptop aan vervanging toe? 2FIX Automatisering kan je het juiste advies geven voor het aanschaffen van een nieuwe computer of laptop. In 2014 zijn we met de huidige trend begonnen van 3D printing. Wilt u iets laten 3D printen? 2FIX Automatisering bied uitstekende 3D printservice aan. Wil je liever zelf aan slag gaan met 3D Printing?We geven je graag advies over 3D printers en de benodigheden zoals 3D filament.