Snel en netjes maar info wat onduidelijk over een stukje gereedschap

Service is goed. Had alleen een Extruder cleaner wire 1.75 die niet 1.75 is en dus speling heeft in de hot-end. Had wat duidelijker mogen worden beschreven de dikte van de pin.

Top Service

Zoekt altijd de juiste oplossing, zelfs voor klanten zoals mezelf met heel wat eigen ideeën. Dat er soms iets stuk gaat is niet leuk. Dat er dan snel en zonder rompslomp een oplossing komt des te leuker. Wel handig dat 2fix een beetje nadenkt in het voordeel van de klant ipv dozen te schuiven. Top hoor.

Goed op de hoogte gehouden qua levertijd, ophalen was goed geregeld en vriendelijke mensen. Super service!

flexibel en aardig

Door een bokkende printer aan het eind van een grote build had ik ineens een tekort aan petg. Een belletje naar 2fix en 30 minuten later een nieuw rol.. toppie! het filament is van prima kwaliteit.

hele goede service........nemen de tijd......altijd behulpzaam

betrouwbaar

TOP

Zoals altijd lekker snel: ene dag besteld, volgende dag gehaald.

Al diverse keren prima geholpen.

Prima service Als er bij het bestellen iets niet goed gaat , wordt het in mijn ervaring steeds prima in orde gebracht.

Duidelijkheid en goede communicatie

Bestelling goed door gecommuniceerd. Voldoet naar verwachting.

Goede service.

Goed service, ik kon de zelfde dag nog ophalen. Door dat mijn telefoon leeg was moest ik eventjes zoekken en kwam een beetje te laat. De producten waren goed. De mail om te beoordelen is na de 4de mail best irritant!!

Na lange tijd weer 3D printen

Een tijdje niet aan 3D printen toegekomen, weer wat dingen besteld. Service was weer zoals vanouds. Zou niet weten wat er aan verbeterd kan worden.

Hier ga ik nog vaker bestellen

Voor de eerste keer iets bij 2FIX besteld, filament voor een 3d printer, was tegen een aantrekkelijke prijs aan te kopen. Communicatie was prima en ze boden aan om de bestelde producten persoonlijk af te komen leveren zodat ik het voor Kerst in huis had. Hier ga ik nog vaker bestellen :)

Goede service!

Snelle communicatie en goede service.

Snel met service

Zoals gewoonlijk: service gericht en (super) snelle levering!

Snel

Goed filament vlot geleverd

Mijn eerste prints met Hot Orange PLA zijn zonder tweaken goed verlopen. Mijn ervaring met anti Warp ABS zijn ook goed.

Zoals altijd: top!

Zeer snelle levering en handig dichtbij.

3d filament

Heel goed maar duur de bezorgkosten.

Goede Service

Goede Service ,Eerlijk, zo snel als mogelijk is . In één woord top.

Goed advies en snelle levering

Jeffrey geeft altijd goed advies en zodra je een bestelling geplaatst hebt is de levering altijd goed en vlot.

Ik wil graag 2fix bedanken voor de snelle levering van mijn 3dprinter en de filaments. Zonder advies van ze dan had ik wellicht de verkeerde filaments en printer besteld voor mijn doeleinden ☻

Service in overtreffende trap.

Een Creality Ender 3 Pro besteld. Binnen een paar dagen werd de printer gemonteerd, geconfigureerd en getest afgeleverd door 2Fix. Prijstechnisch misschien wat hoger dan de dozenschuivers, maar dat maakt de afhandeling en service meer dan goed en is het elke cent waard. De communicatie en adviezen zijn uitmuntend te noemen. Er wordt echt de tijd genomen om het product naar alle tevredenheid af te leveren.

Geweldige service!

Mijn computer starten heel traag op. Dankzij 2FIX is mijn harde schijf vervangen voor een SSD. De PC is weer lekker snel opgestart. Bedankt!

Excellent

Excellent

Snelle en prima service!

Goed assortiment, snelle levering en prima service!

Over 2FIX Automatisering

Welkom bij 2FIX Automatisering! Sinds 2012 lossen wij computer problemen op aan huis of bij ons in onze werkplaats. Is je computer of laptop aan vervanging toe? 2FIX Automatisering kan je het juiste advies geven voor het aanschaffen van een nieuwe computer of laptop. In 2014 zijn we met de huidige trend begonnen van 3D printing. Wilt u iets laten 3D printen? 2FIX Automatisering bied uitstekende 3D printservice aan. Wil je liever zelf aan slag gaan met 3D Printing?We geven je graag advies over 3D printers en de benodigheden zoals 3D filament.