Prima ervaring

De levering was op tijd en op emails had ik vaak binnen 10 minuten reactie van Simon. Prima ervaring!

Super ervaring!!

Halverwege merkte ik al stijgingen in Google, ik deed zelf niks dus zal wel van Duras afkomen. Ook na de levering danste trefwoorden rond in Google. Vriendelijk contact gehad en krijg snelle reacties via de mail. Aan te raden en ik kom zeker terug in de toekomst.

Bedankt voor de review Mike!

Backlinks geleverd

Backlinks gekocht, alles goed verlopen!

Bedankt voor de review Peter!

Prima geholpen

Duras ingehuurd voor wat fouten in mijn website. Ook kreeg ik handige SEO tips die ik zeker ga gebruiken. Aan te raden!

Bedankt voor de review Fleur!

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima geholpen, Enkele trefwoorden zijn al wat omhoog, het duurde even maar was t waard! Bedankt Duras & Simon

Iets sneller reageren/up to date houden

Bedankt voor de review Daan!

Over Duras

Duras is een gespecialiseerde partij in het leveren van SEO gerelateerde diensten. We durven ons dan ook met recht een SEO specialist te noemen. Krijgen we het onverhoopt toch niet voor elkaar om jouw website hoog te laten scoren in Google? Dan krijg je het geld van ons retour.