Geen contact

Hooi Zouden jullie misschien terug kunnen mailen? Heb al 2 mails gestuurt, week geleden iets besteld betaald geen bevestiging mail gehad en ook geen pakje Wil dit graag oplossen

Slecht

Ik voel me misleid, ik had een pagina vol artikelen van 200 ml, en 1 product was blijkbaar 50 ml, overal stond in de kop 200 ml bij, behalve bij die. Nu betaalde ik 6 euro verzendkosten, voor een artikel wat echt testformaat was. Ik kan niet gratis retouren, dus mijn geld is compleet weggegooid.

Hoi Kim, Dank voor je review. Ik heb je zojuist via mail ook geantwoord. Helaas heb je het verkeerde artikel besteld (50ml ipv 200ml). Je krijgt van ons een unieke kortingscode ter compensatie van de verzendkosten van €6,95. Ik hoop je hiermee goed geholpen te hebben en zie je graag terug in de webshop. Groetjes, Nikki | Klantenservice Pleasure Toyz

Geen reactie klantenservice

De bestelde producten waren snel geleverd, echter was 1 product niet zoals afgebeeld en van slechte kwaliteit. Hierover gemaild naar de klantenservice maar geen reactie, ook niet na een herinnering.

Hoi Manon, Zoals via mail aangegeven hebben we het artikel van de klacht gecrediteerd. De afbeelding van het artikel wordt gewijzigd. Excuses voor het ontstane ongemak die je hebt ervaren met de vertraging in reactie. Ik hoop dat je zo goed geholpen bent en we zien je graag terug in de webshop. Groetjes, Nikki | Klantenservice Pleasure Toyz

Goed product, juist geleverd

Niks op aan te merken

Super goed en snel geholpen. Zeer tevreden

Super goed en snel geholpen

Heerlijk!

Werkt goed en niet teveel geluid!

goedkoopste

Goedkoopste en zeer snelle levering

ga zo door

goeie feedback bij vraagstelling

aanrader om opnieuw inkopen te doen

Hi Claudia, Dank voor je positieve review. Hopelijk tot snel in de webshop! Groetjes, Nikki | Klantenservice Pleasure-Toyz

Discreet en snel geleverd

Fantastisch en discreet geleverd

Goede ervaring levering op tijd

Wat goed om te horen Ries! Zien we je snel terug in de webshop? Groetjes, Nikki | Klantenservice Pleasure-Toyz

Snelle levering, super service

Prima service, netjes en snel geleverd

Snelle levering, ziet er uit naar verwachting en netjes verpakt!!

Vlotte levering

Is een toffe ervaring g

Alles perfect

Goedkoopste op het web en supersnelle verzending.

Bedankt voor het complement Johan! Veel plezier van je bestelling. Groetjes, Nikki | Klantenservice Pleasure-Toyz

Nog geen echt idee

Kan nog niet echt een beoordeling geven want ik heb pas voor het eerst besteld. De eerste keer ging het wel allemaal goed.

Goed om te horen! Hopelijk zien we je snel terug voor een tweede bestelling. Groetjes, Nikki | Klantenservice Pleasure-Toyz

Goede prijzen en snelle levering

Tevreden! We hebben minder betaald dan andere websites en de levering was zeer snel in huis!

Service gericht en snel

Bij wat problemen met een product is het supersnel opgelost en een extra product ontvangen als tegemoetkoming. Netjes geregeld

Wat fijn dat je we goed hebben kunnen helpen. Hopelijk tot snel! Groetjes, Nikki | Klantenservice Pleasure-Toyz

Anoniem en snel bezorgd

Fijn om een spoedige en anonieme bestelling te kunnen plaatsen. Artikelen voldoen aan de wensen.

Niet compleet met alles

Geen factuur gekregen. Ook niet per mail terwijl dat wel is aangegeven in de mail dat het erbij zat. Wel een incompleet nummer (i.v.m. privacy) Kan ik inkomen!!! Retourstickers niet aanwezig als je het wilt terugsturen i.v.m. niet functioneren. Je bent echt zoekende in het duister of het nou aan mij ligt!!! Krijg iedere keer mail van jullie Pleasure toyz en nu vindt ik dit niet erg maar er zijn klanten die dat wat minder leuk vinden. Zou het wat subtieler verpakken. Verzenden is snel. Dat is echt prima. Aanbevelen : ik Twijfel en neig naar nee !!

snelle levering.

perfekt en vlot

perfekt en vlot

Dikke prima

Erg goed

Perfect geleverd, goede producten

Goede communicate. 1 minpunt zijn bepaald one size producten. Niet te gebruiken als je wat groter geschapen bent.

snelle verziending!

Over Pleasure-toyz

Pleasure Toyz is een erotiekwebshop van moederbedrijf International Webshop Group B.V. Met International Webshop Group B.V. exploiteren wij webshops in verschillende branches en markten met elk een gezamenlijk doel: betrouwbare producten bieden voor een goede prijs zodat onze producten voor iedereen toegankelijk zijn. De voorbereiding voor Pleasure Toyz zijn gestart begin 2018 en na een jaar van hard werken zijn de virtuele deuren geopend voor publiek sinds januari 2019. Sindsdien hebben we al vele duizenden klanten blij gemaakt met onze producten en verwelkomen we verschillende terugkerende tevreden klanten. Onze Missie Met Pleasure Toyz willen wij een platform bieden waar iedereen voor een goede prijs, goede kwaliteitsproducten kan kopen voor allerlei seksuele voorkeuren en fantasieën. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten onze producten snel en vooral discreet in huis hebben of laten bezorgen bij één van de vele afhaallocaties van het Nederlandse PostNL of Belgische bPost. Elke bestelling die vóór 22:30 uur wordt geplaatst wordt de volgende dag nog geleverd. Ook bieden wij zondag levering aan zodat de artikelen iedere dag van de week geleverd kunnen worden wanneer het voor onze klant uitkomt. Verder vinden wij discretie heel belangrijk. Aan de buitenkant van het pakket is niet te herleiden dat het pakket bij een erotiekwebshop vandaan komt.