Snelle levering en kwaliteit was goed...zeer aan te bevelen

Goede kwaliteit makkelijk schoon te maken erg tevreden het doet waarvoor het bedoeld is

Gewoon goed

Goed product, goede prijs

Sérieux et rapidité

Commande reçue en 48h. Sérieux et rapide.

Snelle levering goed product

Netjes op tijd geleverd en goed product mijn meisje heeft er al van genoten

Uitgebreide produktomschrijving en produkt voldoet aan verwachting

De webshop en ook de produktomschrijving is uitgebreid zodat je weet wat je koopt. De levering was snel en het pakket was discreet verpakt. Ook het produkt voldoet aan de verwachtingen. Voor een volgende aankoop zal ik hier zeker terugkomen!

Top bezorgd

Voldeed aan mijn verwachting....heerlijk!!!!

Uitstekend.

Tot nu toe altijd alles netjes ontvangen en vaak euro’s goedkoper dan elders!!

Snelle en discrete levering

Maandag avond besteld en dinsdag mijn bestelling ontvangen. Discreet in een blanco doos zoals aangegeven op de website.

Super kwaliteit

Wat een heerlijke service zeg, zelfs hier op dit eiland was de verzorging aardig snel. Dacht trek eens de stoute schoenen aan voordat het seizoen hier los barst.

Een gigantisch geile ervaring

Eindelijk eens de stoute schoenen aan getrokken om via deze site iets te bestellen. Maar pas op, verslaving gevaar! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en nette service.

fijne communicatie en snelle levering

ik wist niet zeker wat ik wilde bestellen maar met de fijne hulp van nikki heb ik een mooie vibrator aangeraden. erg blij mee, bedankt!

Zeer goede service

Bij de bezorging zijn er door post.nl allerlei fouten gemaakt waardoor het pakket niet bezorgd werd. Na contact met pleasure-toyz pakte deze het perfect op en hebben ze gezorgd dat ik de bestelling alsnog correct ontving zonder extra kosten. Kreeg er zelfs een kortingsbon bij voor een volgende bestelling als excuus. Terwijl het niet eens hun fout was. Dat noem ik service!

Gewldig massage apparaat

Discreet, snel en goede service!

Ik was erg blij bij het zien van mijn bestelling. De verpakking was exact zo als vermeld op de website, 100% discreet! Daarnaast was de service van Anna erg goed, zij hielp mij goed bij de keuze van een bepaald artikel. Pakketje was ook snel geleverd! Ik zou hier snel nog een keer bestellen.

Goede spullen, scherpe prijzen, snel geleverd. Brengt veel plezier!

Website was even off-line. Gelukkig snel weer opgelost en kon onze bestelling doorgang vinden.

Uitstekende dienstverlening.

Goede producten, ik had de specificaties niet goed gelezen daardoor verrast door het gewicht van het product. Verder prima in orde.

goede service, goed behandeld

Over Pleasure-toyz

Pleasure Toyz is een erotiekwebshop van moederbedrijf International Webshop Group B.V. Met International Webshop Group B.V. exploiteren wij webshops in verschillende branches en markten met elk een gezamenlijk doel: betrouwbare producten bieden voor een goede prijs zodat onze producten voor iedereen toegankelijk zijn. De voorbereiding voor Pleasure Toyz zijn gestart begin 2018 en na een jaar van hard werken zijn de virtuele deuren geopend voor publiek sinds januari 2019. Sindsdien hebben we al vele duizenden klanten blij gemaakt met onze producten en verwelkomen we verschillende terugkerende tevreden klanten. Onze Missie Met Pleasure Toyz willen wij een platform bieden waar iedereen voor een goede prijs, goede kwaliteitsproducten kan kopen voor allerlei seksuele voorkeuren en fantasieën. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten onze producten snel en vooral discreet in huis hebben of laten bezorgen bij één van de vele afhaallocaties van het Nederlandse PostNL of Belgische bPost. Elke bestelling die vóór 22:30 uur wordt geplaatst wordt de volgende dag nog geleverd. Ook bieden wij zondag levering aan zodat de artikelen iedere dag van de week geleverd kunnen worden wanneer het voor onze klant uitkomt. Verder vinden wij discretie heel belangrijk. Aan de buitenkant van het pakket is niet te herleiden dat het pakket bij een erotiekwebshop vandaan komt.