Snelle service zoals altijd! Duidelijk en discreet!

• Uw oordeel over Nike Tech Fleece Trainingspak Senior Zwart - M
  • Beschrijf uw ervaring met Nike Tech Fleece Trainingspak Senior Zwart - M Bevalt zeer goed
  • Zou u Nike Tech Fleece Trainingspak Senior Zwart - M aanbevelen? Ja

Makkelijk bestellen & snel bezorgd.

Makkelijk te bestellen via de site en de volgende dag al in huis.

• Uw oordeel over Carlo Colucci Sweater Senior - L
  • Beschrijf uw ervaring met Carlo Colucci Sweater Senior - L Goed verpakt.
  • Zou u Carlo Colucci Sweater Senior - L aanbevelen? Ja

Sochtends om 10:00 besteld, in de avond al binnen topservice!! Altijd heel duidelijk wat er met de bestelling gebeurd. Ik bestel hier vaker!

• Uw oordeel over Real Madrid 1/4 Zip Trainingspak Senior White 2022-2023 - XL
  • Beschrijf uw ervaring met Real Madrid 1/4 Zip Trainingspak Senior White 2022-2023 - XL Zit heel lekker
  • Zou u Real Madrid 1/4 Zip Trainingspak Senior White 2022-2023 - XL aanbevelen? Ja

Goeie service en snelle levering

Vrijdag besteld zaterdag in huis zeer vlot

• Uw oordeel over PureWhite Essential Logo Hoodie Baby Pink - L
  • Beschrijf uw ervaring met PureWhite Essential Logo Hoodie Baby Pink - L N.v.t.
  • Zou u PureWhite Essential Logo Hoodie Baby Pink - L aanbevelen? Ja

Fan van de Soccershop

Fijne site, super snelle bezorging en mooie kleding voor een mooie prijs!

• Uw oordeel over Black Bananas KIDS Trainingspak Black/Black - 164
  • Beschrijf uw ervaring met Black Bananas KIDS Trainingspak Black/Black - 164 Hip & goede maat voering
  • Zou u Black Bananas KIDS Trainingspak Black/Black - 164 aanbevelen? Ja

De beste!!!

Goede mooie kleding! En word altijd goed geleverd!

• Uw oordeel over Banlieue 3D Trainingspak Senior Khaki/Camo - XS
  • Beschrijf uw ervaring met Banlieue 3D Trainingspak Senior Khaki/Camo - XS Mooie stof en zit heerlijk!
  • Zou u Banlieue 3D Trainingspak Senior Khaki/Camo - XS aanbevelen? Ja

Goeie service en prijzen

Zelfde dag levering en lage prijzen voor goeie kwaliteit

• Uw oordeel over Banlieue 3D Hooded Trainingspak Navy/Light Blue - XL
  • Beschrijf uw ervaring met Banlieue 3D Hooded Trainingspak Navy/Light Blue - XL Snelle levering en goeie kwaliteit
  • Zou u Banlieue 3D Hooded Trainingspak Navy/Light Blue - XL aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit en snelle levering

De kwaliteit is echt top en mijn bestelling was echt snel bezorgd. Top service!

• Uw oordeel over Banlieue 3D Hooded Trainingspak Navy/Light Blue - XL
  • Beschrijf uw ervaring met Banlieue 3D Hooded Trainingspak Navy/Light Blue - XL N.v.t.
  • Zou u Banlieue 3D Hooded Trainingspak Navy/Light Blue - XL aanbevelen? Ja

Goeie service

• Uw oordeel over Nike Tech Fleece Trainingspak Senior Donkerblauw - M N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Nike Tech Fleece Trainingspak Senior Donkerblauw - M Goede kwaliteit
  • Zou u Nike Tech Fleece Trainingspak Senior Donkerblauw - M aanbevelen? Ja

• Uw oordeel over Banlieue Half-Zip Trainingspak White/Orange - XXS
  • Beschrijf uw ervaring met Banlieue Half-Zip Trainingspak White/Orange - XXS N.v.t.
  • Zou u Banlieue Half-Zip Trainingspak White/Orange - XXS aanbevelen? Nee

Altijd top en een gelukkige zoon

Wij bestellen heel vaak bij Soccerfanshop, goede prijzen en super snelle bezorging. En bij het uitpakken van de verpakking een hele gelukkige zoon, nou wat wil je nog meer!!

• Uw oordeel over Malelions Varsity Trainingspak Senior Black/Vista Blue - L
  • Beschrijf uw ervaring met Malelions Varsity Trainingspak Senior Black/Vista Blue - L Gaaf joggingpak m'n zoon krijgt veel complimenten en hij zit heerlijk zegt hij.
  • Zou u Malelions Varsity Trainingspak Senior Black/Vista Blue - L aanbevelen? Ja

Helemaal top

Snelle levering, goeie communicatie, top kwaliteit. Ik zou zeker aan andere aanbevelen. Tot snel!!

• Uw oordeel over Seaside 'The One' Messenger Bag Black
  • Beschrijf uw ervaring met Seaside 'The One' Messenger Bag Black Stevige tas echt goeie kwaliteit
  • Zou u Seaside 'The One' Messenger Bag Black aanbevelen? Ja

Super goed!

Heel tevreden over de geleverde artikelen. Mooie kwaliteit, snelle levering en ook de artikelen die retour moesten worden heel snel verwerkt! Waar je bij andere sites lang moet wachten, was het hier in twee dagen geregeld!! Aanrader!!

• Uw oordeel over Nike Tech Fleece Trainingspak Senior Zwart - M
  • Beschrijf uw ervaring met Nike Tech Fleece Trainingspak Senior Zwart - M Goede kwaliteit
  • Zou u Nike Tech Fleece Trainingspak Senior Zwart - M aanbevelen? Ja

Snelle levering!

• Uw oordeel over Black Bananas Visual Jacket KIDS Mint - 140
  • Beschrijf uw ervaring met Black Bananas Visual Jacket KIDS Mint - 140 Super fijne jas dochterje is er helemaal blij mee!!
  • Zou u Black Bananas Visual Jacket KIDS Mint - 140 aanbevelen? Ja

precies gekregen wat we wilden

uitstekende service, snel bezorgt met juiste product.

• Uw oordeel over Manchester United Shirt Thuis Senior 2022/2023 - XL
  • Beschrijf uw ervaring met Manchester United Shirt Thuis Senior 2022/2023 - XL uitstekend, maat goed, goede stof
  • Zou u Manchester United Shirt Thuis Senior 2022/2023 - XL aanbevelen? Ja

Snelle service. Had binnen 2 dagen me pak al binnen.

• Uw oordeel over Banlieue 3D Hooded Trainingspak Papaya/Seamoss - L
  • Beschrijf uw ervaring met Banlieue 3D Hooded Trainingspak Papaya/Seamoss - L Hij zit perfect.
  • Zou u Banlieue 3D Hooded Trainingspak Papaya/Seamoss - L aanbevelen? Ja

Heel tevreden

Mijn bestelling was er snel en ik geniet ervan ik zag dit baneliu pakje bij een dame en ik moest dit hebben dus ben ik gaan zoeken omdat ik haar niet durfde te vragen totdat ik hem vond en sinds dien fan van jullie web shop heb ook twee lumiere pakken gekocht en kijk uit naar meer helaas is vaak mijn maat uitverkocht heb zeker oog nog op een paar

• Uw oordeel over Lumi3re Sportif Trainingspak Lila - L
  • Beschrijf uw ervaring met Lumi3re Sportif Trainingspak Lila - L Goed
  • Zou u Lumi3re Sportif Trainingspak Lila - L aanbevelen? Ja

Super.!!

Hele snelle levering en jas voldoet precies aan wat mijn zoo tje ervan verwacht had. Smorgens besteld en s' avonds al geleverd.

• Uw oordeel over Black Bananas Visual Jacket KIDS Black - 164
  • Beschrijf uw ervaring met Black Bananas Visual Jacket KIDS Black - 164 Heel fijn materiaal, niet dik maar wel warm
  • Zou u Black Bananas Visual Jacket KIDS Black - 164 aanbevelen? Ja

Wat een service

S ochtends besteld en s avonds zonder extra kosten al binnen , kwaliteit goed en gelijk passend. Heel fijn

• Uw oordeel over Malelions Donn Puffer Antraciet - L
  • Beschrijf uw ervaring met Malelions Donn Puffer Antraciet - L Eindelijk een merk waarvan de maat kloppend is
  • Zou u Malelions Donn Puffer Antraciet - L aanbevelen? Ja

Top service!!!

Snelle levering en top service.

• Uw oordeel over Nederlands Elftal Shirt Thuis Senior 2020-2021 21 F. De Jong - L
  • Beschrijf uw ervaring met Nederlands Elftal Shirt Thuis Senior 2020-2021 21 F. De Jong - L N.v.t.
  • Zou u Nederlands Elftal Shirt Thuis Senior 2020-2021 21 F. De Jong - L aanbevelen? Ja

Service en kwaliteit zijn super!

Altijd de dag na de bestelling word alles al geleverd! Nooit langer op hoeven wachten. Zelfs de bezorgers komen savonds en zijn vriendelijk. Ruilen gaat makkelijk en je word fijn te woord gestaan en meegedacht! Ik bestel vaak en graag hier! Top!

• Uw oordeel over Quotrell Aruba Hoodie Senior Lemon/Grey - S
  • Beschrijf uw ervaring met Quotrell Aruba Hoodie Senior Lemon/Grey - S Mooi, zachte trui, mooie pasvorm
  • Zou u Quotrell Aruba Hoodie Senior Lemon/Grey - S aanbevelen? Ja

SUPER

Heb mijn mijn lief zo erg verast met zijn favoriete trainingspak

• Uw oordeel over My Brand Tape Trainingspak Black/White - XL
  • Beschrijf uw ervaring met My Brand Tape Trainingspak Black/White - XL Mijn lief is dolgelukkig met zijn pak
  • Zou u My Brand Tape Trainingspak Black/White - XL aanbevelen? Ja

Een top ervaring !!

Voor de eerste keer een trainingspak besteld bij dit bedrijf ! Mooi pak , prima prijs en supersnelle levering ! Gemakkelijk te bestellen Ik ben dik tevreden en kom zeker terug op de website !

• Uw oordeel over Banlieue Performance Trainingspak Senior Reflective Grey - L
  • Beschrijf uw ervaring met Banlieue Performance Trainingspak Senior Reflective Grey - L Zit als gegoten en uitstekende kwaliteit
  • Zou u Banlieue Performance Trainingspak Senior Reflective Grey - L aanbevelen? Ja

Snelle verzending

Mooie site, uitgebreid assortiment en snelle verzending!

• Uw oordeel over Black Bananas H.M.D. Softshell Jacket Senior Charcoal - L
  • Beschrijf uw ervaring met Black Bananas H.M.D. Softshell Jacket Senior Charcoal - L Mooie jas
  • Zou u Black Bananas H.M.D. Softshell Jacket Senior Charcoal - L aanbevelen? Ja

Super snelle top service!

Kleding binnen 24 uur ik huis. Netjes verpakt. Mail contact was goed. Top service! Echte aanrader!

• Uw oordeel over Quotrell Louisiana Hoodie Army Green - XL N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Quotrell Louisiana Hoodie Army Green - XL N.v.t.
  • Zou u Quotrell Louisiana Hoodie Army Green - XL aanbevelen? N.v.t.