Top zaak

Kreeg m'n shirt enorm snel (binnen 1 dag zoals vermeldt), goede kwaliteit voor een schappelijke prijs. Je kon je bestelling ook prima volgen, dus een dikke 5 sterren!

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima kwaliteit
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Ik heb 1 keer besteld voor me broertje en hij kreeg het zo snel binnen hij was er echt blij mee wat hij op de foto zag ontving hij zo verder hebben we heel vaak bestelt ook voor deze zomer hebben we twee hele leuke setjes weten de krijgen voor een mooie prijs. Je wordt op de hoogte gehouden van leuke acties heel blij met jullie dank jullie wel en we gaan heel snel weer wat bestellen

• Beschrijf uw ervaring met het product Mooi en uitstekende
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Gewoon super qua qualiteid mijn zoon was super blij en de prijzen zijn mooi dus top ik ga zekker meer bestellen

• Beschrijf uw ervaring met het product Top

Snel

Duidelijke website, leuk en divers aanbod van populaire merken en ook veel aanbod als het gaat om fanwear. Bezorging was ook soepel en snel. Volgende dag al in huis.

• Beschrijf uw ervaring met het product Prima

Super goeie service

Ik ging vrijdag op vakantie en donderdag tijdens het inpakken kwam ik erachter dat ik nog een zwembroek en slippers nodig had. Ben snel gaan zoeken en heb gelijk hier wat besteld. Het kwam gelukkig nog optijd aan dus super blij met de goeie service

• Beschrijf uw ervaring met het product Super goed

Echt een top winkel!!!

Toen ik voor het eerst op deze site terecht kwam, was ik echt verbaasd. Hele leuke dingen en dat voor een mooie prijs. En de levering is super snel! Bij mijn eerste bestelling kreeg ik hem dezelfde dag nog binnen. Ik raad iedereen het zeker aan om een keer wat te bestellen of een kijkje te nemen! Top winkel!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Paar keer aangehad en niks op aan te merken!

Under Armour

Under Armour besteld en binnen 1 dag binnen gekomen en staat perfect…. Sowieso van herhaling vatbaar om opnieuw een product te bestellen.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Perfect!!!
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Snelle levering niks mis mee top

Goede en snelle levering

Niks anders dan erg tevreden.

Mijn ervaring was goed.

Ik had om 23:55 en zwembroek besteld. En de dag erna gelijk geleverd. Kortom het klopt wat er staat.

Uitstekende service zoals altijd

Bestel graag bij deze winkel!

• Beschrijf uw ervaring met het product Fijn

Het was perfect

Het is een super fijne website waar je alles op kan vinden. Met leuke kortingen en niet al te duren prijzen. Ook het verzenden is ideaal je hebt je pakketje binnen twee werkdagen binnen en soms in een dag al. Dit is dus zeker een aanrader om vaker te bestellen!

Snel

Goede kwaliteit snel geleverd

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Gemakkelijk, scherp geprijsd en snelle verzending!

Duidelijke en overzichtelijke website. Veel producten, scherpe prijzen en ook nog eens snel verzonden. Aan mij hebben jullie een nieuwe vaste klant!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Comfortabel en mooie trainingspakken

Nog steeds niks ontvangen

Ik had vrij snel slippers nodig ivm vakantie. Op de site stond voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis. Tot op heden ( lees een week verder ) nog steeds niks ontvangen. Op de site van PostNl staat dat ze nog niks hebben ontvangen om te kunnen versturen. Dus ik ben erg teleurgesteld. Ik heb ze nu ook niet meer nodig

• Uw oordeel over het product N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met het product N.v.t.
  • Zou u het product aanbevelen? N.v.t.

Zeer makkelijk bestellen

Product uitkiezen ging makkelijk, betalen was duidelijk. Verzenden was super snel. Aanbevolen voor snel en simpel kiezen uit een grote assortiment.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Juiste maat, goede kwaliteit
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

niks op aan te merken altijd tevreden kwaliteit en service!

Zeer snelle levering

Snelle levering, prima service, leuke site

• Beschrijf uw ervaring met het product Goeie kwaliteit
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Soepel snel, prima kwaliteit zowel het product als de levering.

Zoals het hoort zeer tevreden.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Lekker dik fijne hoody prima kwaliteit

Top, uitstekende uitvoering

Perfect mijn shirt lagen bedrukken.

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Kan gewoon in de was geen probleem

Ruime keuze toffe jongens T-shirts

Na veel zoeken de garderobe van mijn zoon kunnen aanvullen. Hij is nu klaar voor de vakantie! Ook fijn dat jullie een snelle levering hebben. Top service!

• Beschrijf uw ervaring met het product Mooie kwaliteit

Goede en snelle services

De ene dag iets besteld en die volgende dag al in huis. Goede service!

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Snelle levering van een prachtig product!

Makkelijk te bestellen en een zeer snelle levering!

• Zou u het product aanbevelen? Ja

Fantastische aankoopervaring bij Soccerfanshop.nl!

Ik heb onlangs het nieuwe Ajax tenue gekocht voor mijn zoon bij Soccerfanshop.nl en ik kan niet anders dan lof uitspreken over mijn ervaring. Vanaf het moment van bestellen tot aan de levering ging alles perfect. De website is zeer gebruiksvriendelijk en het aanbod aan producten is geweldig. Het bestelproces verliep soepel en ik werd continu op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De levering was ontzettend snel, veel sneller dan ik had verwacht. Toen het pakketje arriveerde, kon mijn zoon zijn geluk niet op. Het Ajax tenue past perfect en hij is er super blij mee! De kwaliteit van het tenue is top en je ziet echt dat er veel aandacht is besteed aan de details. Kortom, Soccerfanshop.nl heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ik zal hier zeker weer bestellen en raad het iedereen aan die op zoek is naar hoogwaardige voetbalartikelen en een uitstekende service. Bedankt, Soccerfanshop.nl, voor deze geweldige ervaring!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Zie review
  • Zou u het product aanbevelen? Ja

Mooie tenue! Fijn stof van goede kwaliteit!

Het shirtje is van zachte stof en broekje tech stof, zit beide heerlijk!

• Uw oordeel over het product
  • Beschrijf uw ervaring met het product Fijne tenue, shirtje en broekje zijn in bezit van ritsen handig voor in de zomer!

Haagdijk 35

4811TN Breda