Ik bestel hier al een jaar mijn kleding altijd fantastische aanbiedingen. Wel 1 leer had ik dat die pak te klein werd maar toch hou ik me vertrouwen in soccerfanshop

• Uw oordeel over Off The Pitch Mercury Trainingspak Light Grey - L
  • Beschrijf uw ervaring met Off The Pitch Mercury Trainingspak Light Grey - L N.v.t.
  • Zou u Off The Pitch Mercury Trainingspak Light Grey - L aanbevelen? N.v.t.

Snelle service met top kwaliteit en klantenservice

Snelste service, top kwaliteit aan spullen en leuke kleding te koop. Tevens altijd een leuke goede sale met gangbare maten en tot slot goede klantenservice.

• Uw oordeel over LA Sisters Vinyl Split Legging - M
  • Beschrijf uw ervaring met LA Sisters Vinyl Split Legging - M Je billen zitten er goed in
  • Zou u LA Sisters Vinyl Split Legging - M aanbevelen? Ja

Dit is absoluut mijn lieveling winkel omdat ik hou van mooie en comfortabele kleding.

Vorige week heb ik 2 trainingspakken besteld die zeer snel ontving. 1 trainingspak moest ik omruilen voor een andere maat en de klantenservice had mij vriendelijk geholpen. Nadat mijn retour verwerkt was ontving ik mijn vervangende bestelling al de volgende dag! Ik beveel iedereen aan om bij soccerfanshop te winkelen omdat jullie collectie heel uitgebreid is.

• Uw oordeel over Real Madrid Trainingspak Presentatie Senior 2021-2022 - S
  • Beschrijf uw ervaring met Real Madrid Trainingspak Presentatie Senior 2021-2022 - S Heel fijn stof om in te sporten en een mooie pasvorm.
  • Zou u Real Madrid Trainingspak Presentatie Senior 2021-2022 - S aanbevelen? Ja

Goede snelle service

Heel tevreden met een supersnelle levering!

• Uw oordeel over Malelions Sport Warming Up Trainingspak Black/Blue - M
  • Beschrijf uw ervaring met Malelions Sport Warming Up Trainingspak Black/Blue - M Leuke set
  • Zou u Malelions Sport Warming Up Trainingspak Black/Blue - M aanbevelen? Ja

Super snelle letterijk

Ik ben te vreden super goeie Service en altijd snelle levering

• Uw oordeel over Banlieue X Cruijff Scuba Trainingspak Black/Green - XS
  • Beschrijf uw ervaring met Banlieue X Cruijff Scuba Trainingspak Black/Green - XS Goed
  • Zou u Banlieue X Cruijff Scuba Trainingspak Black/Green - XS aanbevelen? Ja

De kleding is heel mooi en het zit super fijn ik ben heel blij dat ik het heb gekocht, totaal geen spijt van

• Uw oordeel over Malelions Sport Warming Up Trainingspak Black/Blue - M
  • Beschrijf uw ervaring met Malelions Sport Warming Up Trainingspak Black/Blue - M Het is fijn om in te sporten en gewoon aan te hebben zonder het sporten
  • Zou u Malelions Sport Warming Up Trainingspak Black/Blue - M aanbevelen? Ja

Kwaliteit

Soccerfanshop levert kwaliteit in een korte tijd. Had na lange tijd weer wat voor mezelf gehaald en het was zo binnen. Zo tevreden met de service. Zo gezegt zo gedaan

• Uw oordeel over Black Bananas Command Trainingspak Dames Black/Lime - XL
  • Beschrijf uw ervaring met Black Bananas Command Trainingspak Dames Black/Lime - XL Hij zit perfect
  • Zou u Black Bananas Command Trainingspak Dames Black/Lime - XL aanbevelen? Ja

Zeer goede service

Snelle.levering zoals beloofd, goede kwaliteit van het product. Zeer tevreden

• Uw oordeel over Malelions Captain Hoodie Grey Melange - L
  • Beschrijf uw ervaring met Malelions Captain Hoodie Grey Melange - L Maten zoals.ze.horen te zijn
  • Zou u Malelions Captain Hoodie Grey Melange - L aanbevelen? Ja

Goeie service

Goeie service en volgende dag thuis geleverd

• Uw oordeel over Black Bananas Shadow Envelope Crossbag
  • Beschrijf uw ervaring met Black Bananas Shadow Envelope Crossbag N.v.t.
  • Zou u Black Bananas Shadow Envelope Crossbag aanbevelen? Ja

Snel en netjes ontvangen met een leuk cadeautje!

• Uw oordeel over Malelions Sport Warming Up Trainingspak Black/Blue - S
  • Beschrijf uw ervaring met Malelions Sport Warming Up Trainingspak Black/Blue - S Kwaliteit pak
  • Zou u Malelions Sport Warming Up Trainingspak Black/Blue - S aanbevelen? Ja

Gewoon TOPPIE

Zit gewoon echt geweldig

• Uw oordeel over Malelions Sasha Mockneck Trainingspak Dames Pink/Black - L
  • Beschrijf uw ervaring met Malelions Sasha Mockneck Trainingspak Dames Pink/Black - L Geweldig
  • Zou u Malelions Sasha Mockneck Trainingspak Dames Pink/Black - L aanbevelen? Ja

Past goed en mooie jas

• Uw oordeel over Malelions Sport Astro Puffer Black - S
  • Beschrijf uw ervaring met Malelions Sport Astro Puffer Black - S Geweldig
  • Zou u Malelions Sport Astro Puffer Black - S aanbevelen? Ja

Goede website met snelle levering

Had gister mijn pakket besteld en was vandaag al binnen. Kortom snelle en duidelijke levering en goede service

• Uw oordeel over In Gold We Trust Reflective Trainingspak Blue - M
  • Beschrijf uw ervaring met In Gold We Trust Reflective Trainingspak Blue - M Fijn traingspak
  • Zou u In Gold We Trust Reflective Trainingspak Blue - M aanbevelen? Ja

Mooie kleding, snelle levering !

Mooie pakken volgens de laatste mode! Bestelling supersnel geleverd. Blije klant !

• Uw oordeel over Banlieue 3D Trainingspak Senior Black/Camo - S
  • Beschrijf uw ervaring met Banlieue 3D Trainingspak Senior Black/Camo - S Mooie pasvorm en goede kwaliteit.
  • Zou u Banlieue 3D Trainingspak Senior Black/Camo - S aanbevelen? Ja

Snelle service.

Super snelle levering. Ik kon nergens meer een witte spg pak vindeb voor mijn zoontje en bij jullie wel.

• Uw oordeel over Paris Saint-Germain X Jordan Strike Trainingspak Junior 2021-2022 - 140
  • Beschrijf uw ervaring met Paris Saint-Germain X Jordan Strike Trainingspak Junior 2021-2022 - 140 Precies zoals de maat beschreven is
  • Zou u Paris Saint-Germain X Jordan Strike Trainingspak Junior 2021-2022 - 140 aanbevelen? Ja

Duidelijkheid en hele snele levering.

Ik heb de bestelling besteld en 1 dag later lag die al op de stoep dus ik ben heel tevreden over hoe alles gegaan is.

• Uw oordeel over Black Bananas Command Trainingspak Dames Dark Green/Purple - M
  • Beschrijf uw ervaring met Black Bananas Command Trainingspak Dames Dark Green/Purple - M Zit lekker, alleen de hoodie had iets groter mogen zijn maar kan er mee door.
  • Zou u Black Bananas Command Trainingspak Dames Dark Green/Purple - M aanbevelen? Ja

In 1 woord ..top !

Super snelle levering en voor een super prijs!

• Uw oordeel over Quotrell Aruba Trainingspak Senior Black - M
  • Beschrijf uw ervaring met Quotrell Aruba Trainingspak Senior Black - M Mooie pasvorm goede kwaliteit
  • Zou u Quotrell Aruba Trainingspak Senior Black - M aanbevelen? Ja

Heel tevreden

Snelle levering netjes ingepakt mankeerde niks

• Uw oordeel over Banlieue 3D Crewneck Trainingspak Off-White/Navy - M
  • Beschrijf uw ervaring met Banlieue 3D Crewneck Trainingspak Off-White/Navy - M Zit lekker
  • Zou u Banlieue 3D Crewneck Trainingspak Off-White/Navy - M aanbevelen? Ja

Slecht

Product niet ontvangen en wordt afgewimpeld met een e-mailtje verder de winterjas is dan wel weer prima

• Uw oordeel over Malelions Sport Astro Puffer Navy - S
  • Beschrijf uw ervaring met Malelions Sport Astro Puffer Navy - S Prima winterjas
  • Zou u Malelions Sport Astro Puffer Navy - S aanbevelen? Ja

Snelle levering mooi pak!

Mooi pak en een snelle levering!!

• Uw oordeel over Banlieue Full Zip Trainingspak Senior Grey/Turquoise - XS
  • Beschrijf uw ervaring met Banlieue Full Zip Trainingspak Senior Grey/Turquoise - XS Super mooi pak
  • Zou u Banlieue Full Zip Trainingspak Senior Grey/Turquoise - XS aanbevelen? Ja

Snelle levering en kleding netjes afgeleverd

Kleding is snel en netjes afgeleverd. Alles was goed en netjes verpakt.

• Uw oordeel over Black Bananas Captain Hoodie Black/Black - XS
  • Beschrijf uw ervaring met Black Bananas Captain Hoodie Black/Black - XS Fijne dikke hoody voor mijn zoon, hij is er super blij mee
  • Zou u Black Bananas Captain Hoodie Black/Black - XS aanbevelen? Ja

Een site die duidelijk is, en een snelle levering heeft. De producten zien er mooi uit, en van een goede kwaliteit. Wat wil je nog meer !

• Uw oordeel over Banlieue 3D Trainingspak Black/Red - S
  • Beschrijf uw ervaring met Banlieue 3D Trainingspak Black/Red - S Mooi pak en van goede kwaliteit.
  • Zou u Banlieue 3D Trainingspak Black/Red - S aanbevelen? Ja

Goede kwaliteit ook van het leveren

Site en formulieren overzichtelijk en heel duidelijk. Afleveren van goederen komt ook precies uit. Ik ben zeer tevreden over alles.

• Uw oordeel over Malelions Sport Warming Up Trainingspak Black/Blue - S
  • Beschrijf uw ervaring met Malelions Sport Warming Up Trainingspak Black/Blue - S N.v.t.
  • Zou u Malelions Sport Warming Up Trainingspak Black/Blue - S aanbevelen? Ja

Simpel, goede prijzen

Heb laatst een kledingstuk bij Soccerfanshop besteld. Geen problemen, volgenden dag in huis en goed verpakt.

• Uw oordeel over Banlieue X Robey Hoodie Paars - M
  • Beschrijf uw ervaring met Banlieue X Robey Hoodie Paars - M Heel mooi en betrouwbaar product.
  • Zou u Banlieue X Robey Hoodie Paars - M aanbevelen? Ja

heb hier al vaker besteld en zal dat ook blijven doen! Snelle levering altijd voor 12uur besteld is s'avonds al in huis of de volgende dag. Altijd netjes verpakt. Paar dagen geleden een pak besteld maar was te groot, omruilen ging niet omdat de maat niet op voorraad was. Netjes retour gestuurd en de volgende was het geld netjes terug gestort!

• Uw oordeel over Nike Tech Fleece Trainingspak Senior Zwart - L
  • Beschrijf uw ervaring met Nike Tech Fleece Trainingspak Senior Zwart - L Vallen groter uit als afgelopen jaar
  • Zou u Nike Tech Fleece Trainingspak Senior Zwart - L aanbevelen? Ja