Topservice!

Mijn eerste aankoop bij Soccerfanshop maar zeker niet de laatste! Super snelle verzending en het Black Bananas pak was goed verpakt! M'n zoontje is dolgelukkig!

• Uw oordeel over Black Bananas KIDS Trainingspak Black/Black - 164
  • Beschrijf uw ervaring met Black Bananas KIDS Trainingspak Black/Black - 164 Mooie kwaliteit en pasvorm
  • Zou u Black Bananas KIDS Trainingspak Black/Black - 164 aanbevelen? Ja

Levering snel en goed te volgen

Overzichtje website,makkelijk te bestellen,de bestelling is goed te volgen en snel in huis. Artikel was mooi verpakt. Goede aanbiedingen Zeer tevreden

• Uw oordeel over Black Bananas Rumble Trainingspak Black/Lime - S
  • Beschrijf uw ervaring met Black Bananas Rumble Trainingspak Black/Lime - S Heel mooi pak
  • Zou u Black Bananas Rumble Trainingspak Black/Lime - S aanbevelen? Ja

Super mooi pak dat ik had besteld. Perfect maat en snelle levering. De bezorger was ook heel vriendelijk

• Uw oordeel over Black Bananas Adventure Trainingspak Senior Black/Green - L
  • Beschrijf uw ervaring met Black Bananas Adventure Trainingspak Senior Black/Green - L Geweldig pak
  • Zou u Black Bananas Adventure Trainingspak Senior Black/Green - L aanbevelen? Ja

Mooie kwaliteit

Mijn zoon is altijd erg blij met de kleding dienst bestel voor hem

• Uw oordeel over Banlieue 3D Crewneck Trainingspak Navy/Camo - M
  • Beschrijf uw ervaring met Banlieue 3D Crewneck Trainingspak Navy/Camo - M Mooie kwaliteit
  • Zou u Banlieue 3D Crewneck Trainingspak Navy/Camo - M aanbevelen? Ja

Snelle levering netjes ingepakt

• Uw oordeel over EA7 Emporio Armani Trainingspak Senior Navy Blue - M
  • Beschrijf uw ervaring met EA7 Emporio Armani Trainingspak Senior Navy Blue - M Perfect
  • Zou u EA7 Emporio Armani Trainingspak Senior Navy Blue - M aanbevelen? Ja

Snelle levering en de bestelling zit als gegoten

Voor mijn zoon een Nike pak besteld. Maat precies goed en hele snelle levering. Prima kwaliteit want een flinke val met de fiets is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen:)

• Uw oordeel over Nike Tech Fleece Trainingspak Junior Black - 164
  • Beschrijf uw ervaring met Nike Tech Fleece Trainingspak Junior Black - 164 Super kwaliteit en prima pasvorm.
  • Zou u Nike Tech Fleece Trainingspak Junior Black - 164 aanbevelen? Ja

Overzichtelijke site en snelle levering.

De site is duidelijk en bestellen gaat makkelijk. Ook was de levering snel.

• Uw oordeel over Nike Tech Fleece Trainingspak Junior Grijs - 140
  • Beschrijf uw ervaring met Nike Tech Fleece Trainingspak Junior Grijs - 140 Mooi pak, goede kwaliteit
  • Zou u Nike Tech Fleece Trainingspak Junior Grijs - 140 aanbevelen? Ja

Heel prettig en aangenaam.

• Uw oordeel over Ballin Amsterdam Windjacket Senior Black - L
  • Beschrijf uw ervaring met Ballin Amsterdam Windjacket Senior Black - L N.v.t.
  • Zou u Ballin Amsterdam Windjacket Senior Black - L aanbevelen? N.v.t.

Super website, verzending is snel.

Het was prettig om iets te bestellen op soccerfanshop, snelle levering en goede kwaliteit. Geen enkele minpunten

• Uw oordeel over AB Lifestyle Flag T-Shirt Senior Navy - S
  • Beschrijf uw ervaring met AB Lifestyle Flag T-Shirt Senior Navy - S Echt een super shirt. Goede kwaliteit en staat mooi.
  • Zou u AB Lifestyle Flag T-Shirt Senior Navy - S aanbevelen? Ja

• Uw oordeel over Lumi3re Sportif Trainingspak Dark Grey - M
  • Beschrijf uw ervaring met Lumi3re Sportif Trainingspak Dark Grey - M Ziet lekker ruim
  • Zou u Lumi3re Sportif Trainingspak Dark Grey - M aanbevelen? Ja

Ik ben super tevreden over jullie service, alles is duidelijk. En zo niet wordt er goed geholpen!

• Uw oordeel over AB Lifestyle Basic T-Shirt Hot Pink - XXL
  • Beschrijf uw ervaring met AB Lifestyle Basic T-Shirt Hot Pink - XXL Super kwaliteit
  • Zou u AB Lifestyle Basic T-Shirt Hot Pink - XXL aanbevelen? Ja

Erg goed

Duidelijke info en website. Zeer snelle levering en een leuk presentje erbij!!

• Uw oordeel over NAC Trainingspak 2021-2022 Senior - XL
  • Beschrijf uw ervaring met NAC Trainingspak 2021-2022 Senior - XL Erg goede kwaliteit
  • Zou u NAC Trainingspak 2021-2022 Senior - XL aanbevelen? Ja

Zit zo lekker en zo goede site en zo snel binnen

Een aanrader !

• Uw oordeel over Banlieue Airpods Silicone Case Cover
  • Beschrijf uw ervaring met Banlieue Airpods Silicone Case Cover Ja heel goed
  • Zou u Banlieue Airpods Silicone Case Cover aanbevelen? Ja

Superleuke zomersetjes!

Onze zoon werd vorige week 15. Ik wilde nog snel een leuk zomersetje bestellen. Besteld bij Soccerfanshop en volgende dag al in huis. Goede service en mooie merken! Mijn zoon liep er top bij op zijn verjaardag!!

• Uw oordeel over Quotrell Fusa Zomerset Sky Blue/Grey - M
  • Beschrijf uw ervaring met Quotrell Fusa Zomerset Sky Blue/Grey - M Goede pasvorm, leuke kleur
  • Zou u Quotrell Fusa Zomerset Sky Blue/Grey - M aanbevelen? Ja

Mooie en stevige shirts van AB. Mijn zoon is er erg blij mee!

• Uw oordeel over AB Lifestyle Flag T-Shirt Senior Bright Green - S
  • Beschrijf uw ervaring met AB Lifestyle Flag T-Shirt Senior Bright Green - S Zit fijn
  • Zou u AB Lifestyle Flag T-Shirt Senior Bright Green - S aanbevelen? Ja

Goede levering goed product

Ik krijg het pakje gelijk in de avond binnen zonder extra te betalen. En niks van het product was beschadigd.

• Uw oordeel over Lacoste Colourblock Trainingspak Navy/White/Green - M
  • Beschrijf uw ervaring met Lacoste Colourblock Trainingspak Navy/White/Green - M Mooi pak
  • Zou u Lacoste Colourblock Trainingspak Navy/White/Green - M aanbevelen? Ja

Echt een aanrader!

Fijne winkel om online te shoppen. Producten worden zeer snel en netjes geleverd. Voldoet aan alle verwachtingen, het is dan ook niet gek dat ik al vaker een bestelling geplaatst heb

• Uw oordeel over Black Bananas Ribbon Zomerset Black - M
  • Beschrijf uw ervaring met Black Bananas Ribbon Zomerset Black - M Super! Komt ook overeen met de afbeelding
  • Zou u Black Bananas Ribbon Zomerset Black - M aanbevelen? Ja

Twee zomersets van malelions gekocht kleur geel en roze ,dochter helemaal blij mee ,'s morgens besteld s avonds in huis echte service

• Uw oordeel over Malelions Dames Captain Zomersetje Pink - M
  • Beschrijf uw ervaring met Malelions Dames Captain Zomersetje Pink - M Mooi pak
  • Zou u Malelions Dames Captain Zomersetje Pink - M aanbevelen? Ja

Super!!

Shirts besteld, de dag erna geleverd. Duidelijke communicatie over levering. Past perfect!

• Uw oordeel over EA7 Emporio Armani T-Shirt 2-Pack Navy/White - S
  • Beschrijf uw ervaring met EA7 Emporio Armani T-Shirt 2-Pack Navy/White - S Past perfect
  • Zou u EA7 Emporio Armani T-Shirt 2-Pack Navy/White - S aanbevelen? Ja

• Uw oordeel over My Brand Neon Yellow Spotted Jeans Grey - 34
  • Beschrijf uw ervaring met My Brand Neon Yellow Spotted Jeans Grey - 34 Goeie broek
  • Zou u My Brand Neon Yellow Spotted Jeans Grey - 34 aanbevelen? Ja

Amazing

I highly recommend this store!

• Uw oordeel over Lacoste Casual Boxer 3-Pack Black/White/Grey - L
  • Beschrijf uw ervaring met Lacoste Casual Boxer 3-Pack Black/White/Grey - L N.v.t.
  • Zou u Lacoste Casual Boxer 3-Pack Black/White/Grey - L aanbevelen? N.v.t.

Top winkel!

Ruime keuze, top kwaliteit, super snelle bezorging! Zeer tevreden over.

• Uw oordeel over Malelions Captain Zomersetje Senior Black/Vista Blue - L
  • Beschrijf uw ervaring met Malelions Captain Zomersetje Senior Black/Vista Blue - L Mooi pak, goede kwaliteit
  • Zou u Malelions Captain Zomersetje Senior Black/Vista Blue - L aanbevelen? Ja

Voor herhaling vatbaar

Ik deed mijn bestelling 's avonds om 20 uur en de volgende dag werd het geleverd. Ik werd door middel van mailtjes en sms-jes op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Top!

• Uw oordeel over Lacoste Muts Ribbed Black
  • Beschrijf uw ervaring met Lacoste Muts Ribbed Black Precies wat ik zocht
  • Zou u Lacoste Muts Ribbed Black aanbevelen? Ja

Super fijne slippers

De slipper zitten erg lekker, lichtgewicht en een fijn voetbed.

• Uw oordeel over Black Bananas Convoy Slides Black - 39
  • Beschrijf uw ervaring met Black Bananas Convoy Slides Black - 39 De slipper zitten erg lekker, lichtgewicht en een fijn voetbed.
  • Zou u Black Bananas Convoy Slides Black - 39 aanbevelen? Ja

Fantastisch!!!

Super goede en snelle hulp… vriendelijk personeel en snelle service… de paketdienst was mijn pakje kweit geraakt en de mensen van socershop zijn zo lief geweest mij een nieuwe op te sturen.. super goede mensen.!!!

• Uw oordeel over Lumi3re Sportif Trainingspak Greenish - S N.v.t.
  • Beschrijf uw ervaring met Lumi3re Sportif Trainingspak Greenish - S N.v.t.
  • Zou u Lumi3re Sportif Trainingspak Greenish - S aanbevelen? N.v.t.