Top service, afspraak = afspraak

Een Kamado + meubel besteld (Bastard Large + Douglas meubel). De standaard levertijd van 2 tot 4 weken hebben ze ingekort tot nog geen week, zodat ze het geheel nog voor mijn verjaardag hebben geleverd. Top service, vriendelijk en komen afspraken na. Communicatie ook erg goed met extra telefoontje om afspraak te bevestigen en alles nog te checken. Alles keurig conform afspraak bezorgd en de eerste BBQ sessie is al achter de rug!

Een goed bedrijf leer je pas echt kennen als er iets fout gaat. In mijn geval gebroken flessen met saus. Dit moet mis gegaan zijn bij de bezorgdienst. Snelle reactie gekregen per mail en er werd meteen een vervangend product opgestuurd. Normaal geef ik geen recencies maar dit verdient een 10.

Bevroren in plaats van ontdooid en niet goed vacuum verpakt

Een ruime kilo varkenswangen besteld om stoofpot van te maken. Bij de opmerkingen gevraagd of het vlees alvast ontdooid kon worden. Nog speciaal achteraan gebeld, dat was geen probleem. Bij het afhalen blijkt het nog een klomp ijs te zijn omdat het in de 0 graden vriezer lag. Werd er aangegeven dat ze geen goede faciliteiten hebben om vlees alvast te ontdooien. Kreeg als tip om het dan in koud water te leggen, dan zou het binnen 2 uur ontdooid zijn. Nu ruim 3 uur verder (na meerdere keren water verversen) en is het eindelijk ontdooid. Blijkt ook de vacuümzak nog eens lek te zijn en hebben heeft het vlees zich volgezogen met water. Eerder ook al eens gehad met spareribs van BeefExclusief dat vacuüm niet echt vacuüm was en er water bij was gekomen. Vanuit hygiëne en veiligheid echt geen fijn idee. De stoofpot vandaag gaat 'm niet meer worden, ik geloof niet dat mijn gasten om 22:00 nog trek hebben. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Foutje

Uiteindelijk bleek de bestelling door een foutje niet verzonden. Uitgebreide excuses en netjes opgelost. Kan gebeuren

Met internet bestelling geconstateerd dat cadeaubon 2 weken was verlopen. Na een belletje direct weer geactiveerd. Hulde, kunnen veel bedrijven van leren. Bestelling netjes volgens afspraak geleverd. Gert Visser

Vlotte levering, keurig verpakt

Op zondag een heat plate besteld voor mijn Kamado, op maandag al bezorgd. Heel goed verpakt, niet overbodig gezien de breekbaarheid. Kortom een aanrader.

Bestelling niet compleet

Online een bestelling geplaatst wat niet lekker ging, ik wilde garnalen toevoegen maar elke keer als ik wilde afrekenen zag ik dat de garnalen eraf werden gehaald. De bestelling verder afgemaakt en de volgende dag werd deze 's-avonds afgeleverd door de koerier. Ik zag dat mijn bestelling niet compleet was, ik miste mijn bestelde en betaalde 8x wagyu burgers waar ik best wel naar uit keek. Meteen een mail verstuurd naar het info adres, helaas tot op heden geen reactie ontvangen, beetje jammer dit en slordig.

Ik had meer begeleiding verwacht

Beste Reli Vroegop, Allereerst dank aan het hele team welke voor ons heeft gezorgd afgelopen zaterdag. Terugkijkend naar de dag vond ik de cursus eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Wellicht komt het door de verhuizing maar een paar punten; - ik miste een stuk nadere uitleg over de verschillende mogelijkheden van grillen/slowcooking op een kamado grill. - het werkstation miste wat handigheidjes: keukenrol/prullenbakje. - zowel het speciale zout/peper als suger and spice was erg lekker en had deze graag tijdens de cursus willen aanschaffen (en de prijs willen weten), nu zijn we daarvoor doorgereden naar de winkel. - de geserveerde worst en kip was erg lekker, het had handig geweest als er kenbaar was gemaakt wat het was (en of dit bij uw bedrijf te koop is) - ik had meer verwacht van een uitleg van herkenning van een goed stuk vlees of vis. Wel heb ik die middag erg gelachen en iedereen was super aardig maar hoopte toch meer te leren. Mijn excuses voor de lange mail, ongetwijfeld dat veel ook komt door de verhuizing maar wilde u toch mijn visie laten weten. Toch zou ik uw cursus wel aanbevelen want zie dat het team er echt wat van probeert te maken. Met vriendelijke groeten, Brian Lorje

Beste vlees in de randstad en omstreken!

Zeer goed vlees, deskundig advies en vriendelijk personeel!

Top totaal BBQ shop!

Ik kom er zelf nu ruim 3 jaar en bestel ook regelmatig online. Groot assortiment bbq gear en ronduit fantastisch vlees in hun uitgebreide slagerij. Dikke dikke aanrader voor iedere BBQ-enthousiasteling. Van recreatieve bbq-er tot de hard core BBQ buff. De mensen daar zijn stuk voor stuk kundig en hartelijk. Nee, ik heb geen aandelen. Wel alleen maar top ervaringen. En dat mag echt gezegd worden.

Uitmuntende service

Ik heb nu al een aantal keren hier een bbq gekocht en de service is perfect ook al is er iets niet goed met je aangekochte big green egg wordt er eigenlijk direct naar een oplossing gezocht of direct omgewisseld voor een nieuw exemplaar. Ook het vlees hier is een aanrader. Ook ben ik zeer tevreden met de klantvriendelijkheid

TOP

Vriendelijkheid, de uitleg, de levering, alles was top! Vanavond de big green egg uitpakken

In 1 woord PERFECT!

Ik heb lang gezocht, veel overwogen en zitten twisten. Wordt het een Big Green Egg of de Kamado Classic III en welke accessoires? Toen ik eindelijk dacht dat ik het wist ging ik toch weer twijfelen. Uiteindelijk contact gehad met de mannen van Beef Exclusief (en was de keuze eigenlijk meteen gemaakt). Ik kreeg precies de info die mijn twijfels weg nam. Uiteindelijk heb ik ook nog een mooie combideal ontvangen voor de hele lading mooie spullen. Scherp geprijsd! Het persoonlijk contact is gewoon erg prettig. Beef Exclusief is geen standaard dozenschuiver zoals er velen zijn. Hier werken mannen met passie en zijn erg betrokken bij de klant. Op het moment dat ik de levering zou ontvangen lag er een dik pak sneeuw (eind febr. 2021) en had geen zin om een zware pallet buiten voor mijn deur geleverd te krijgen. Hij moest wel de tuin in! Ook dit was geen probleem, want de chauffeur heeft hem keurig tot in de tuin geleverd. Weegt toch in totaal 140 KG! Omdat ik er niet heel ver vandaan woont, ben ik nog even langs gegaan om ze te bedanken. En tevens wilde ik toch eigenlijk nog een extra gietijzeren rooster hebben op aanraden van buren. Toen ik daar was kreeg ik het advies om eerst maar eens die Kamado op te stoken en later te bepalen of er nog een extra rooster moest komen. Naar hun idee was dit helemaal niet nodig met de set die ik had gekocht. Kijk... je kan ook gewoon een extra rooster verkopen en klaar, maar ze kozen liever voor een goed advies en het kon later altijd nog. Verder hebben ze een heel groot assortiment en verkopen als online slager ook prachtig vlees. Ik kan niets anders melden dat ik zeer blij ben met alles!

Uitgebreid assortiment, vriendelijk en ervaren personeel en prima service!

Gezellige winkel, ontzettend aardig en servicegericht personeel, ruim assortiment en prima producten.

Super goede service

Mijn Bastard Large gekocht met het boek Hete Kolen en een tafel nest. Helaas kon Bastard het tafelnest niet snel genoeg leveren maar dat hebben ze super opgelost met een alternatief! Erg tevreden met de service en informatie voorziening.

Goede service en heel erg vriendelijk personeel!

Ik ben in de winkel heel erg goed geholpen door Harold en een eerlijk advies gekregen wat betreft het aanschaffen van een Big Green Egg, heel erg blij mee.

Perfecte levering Black Bastard Urban medium

Bestelling van mijn Black Bastard Urban medium is uitstekend verlopen. Fijn contact voor de levering en personeel heel hulpvaardig tijdens de levering. Zowel vanuit prijs als service oogpunt een aanrader

zeer kundig en goed advies

Zeer goed advies vwb de div. mglheden voor bereiden van het vlees. Zeer ruim assortiment. Ik heb een Big Green Egg en een Ofyr gekocht bij Beefexclusief en het traject van de aankoop met uitgebreid advies tot de levering ging prima. Ze hebben nog net het vuur niet aangestoken voor me. Op insta hebben ze regelmatig mooie recepten. Zo kom ik de winter wel door. Bedankt mannen!

Prettige en goede service. Zeer klantvriendelijk!

Gisterenavond is mijn Big Green Egg afgeleverd. Goede service en komen afspraken na.

Super! Ik ben ondertussen vaste klant.

Top vlees en heerlijke recepten. Ze geven altijd goede tips en adviezen. Ik had al een green egg maar nu ook nog een ofyr door hun laten leveren. Goede service en ze weten waar ze over praten. Aanrader dus!

Good Friends, Good Food, Good Times!

Precies wat de slogan aangeeft. Alles voor een geslaagde BBQ avond