Een topuitvinding!

Aangeschaft voor werk maar nu gebruik ik hem overal voor!! Het is echt geweldig. Alleen die grote band is vervelend aangezien dat steeds in de weg zit als je schrijft.

Leuke producten snel geleverd

Gewoon goede producten, en de dag na bestelling geleverd.

snelle levering. Een opmerking. De doos waarin het verzonden is was zeer groot. Ik ga er vanuit dat er toch kleinere dozen zijn om dit doosje wat ik besteld heb te versturen. Gezien we met zijn alle bezig zijn met het milieu en de opwarming. Zou dit het enige punt zijn wat aandacht verdiend.

Super snelle levering- goeie kwaliteit

Super snelle levering ! De producten zijn van heel goeie kwaliteit, zijn goed voor het milieu en kinderen uit de ontwikkelingslanden worden geholpen.

Super visie, mooi product, klein minpuntje = de pen

Als ik de pen open laat liggen, al is het maar heel even dan schrijft hij niet meer. Dan moet eerst de dop er weer op en dan doet hij het weer prima, dat vind ik erg jammer omdat je hem stiekem toch steeds even open hebt voordat je gaat schrijven. Verder super! Het uitwissen gaat heel goed. Ik vind de prijs, in vergelijk in met andere vergelijkbare producten ook heel netjes. Het zou leuk zijn als er nog meer andere kleuren pennen komen, buiten de basiskleuren.

Zo duurzaam!

Kreeg een Correctbook cadeau een maand of drie geleden. Maak er veel gebruik van. Zelfs oude notities laten zich gemakkelijk verwijderen. Ik heb nu een aantal pennen voor school gekocht. Jammer dat jullie nog geen losse blanco kaarten/bladen A4 en A5 hebben. Niet goedkoop, maar zeer duurzaam!

Kwalitatief goed met een mooi doel

Heel mooi initiatief tegen laaggeletterdheid! Notitieboek zelf is heel fijn en van goed materiaal. Ik heb de schoonmaakset erbij gekocht, en ik kon vrij makkelijk (heel) oude inkt verwijderen. Ook leuk dat je er verschilllende soorten blaadjes bij kunt kopen (ik heb nu de to-do lijsten gekocht). Inkt kun je ook een navulpotje voor krijgen.

De producten van Correctbook werken goed. De (communicatie van de) webshop minder.

Sinds dit voorjaar heb ik mijn eerste Correctbook. Ik ben er heel blij mee. Toen mijn pen dreigde leeg te raken, besloot ik een bestelling te doen bij de webshop. De belofte 'voor 16.00 uur besteld, nog dezelfde dag verzonden' wekt de verwachting dat je dan ook de volgende dag je spullen krijgt. Of minimaal hoort hoe je bestelling er voor staat. Dat bleek niet het geval. Ik vind het niet erg dat het twee dagen duurt. Ik stoor me dus meer aan de slordige communicatie. Overigens bleek de bestelling bij aankomst niet compleet. Ik wacht nog steeds op één product uit mijn bestelling en ik heb geen idee wanneer ik die kan verwachten. De producten zelf, krijgen daarom een ruim voldoende, maar de webshop dus nog niet.

Leuk en handig!

Ik heb het boekje nog maar net dus kan alleen beoordelen met weinig ervaring. Het boekje moet mij van al mijn losse blaadjes afhelpen. Het fijne is dat je nog steeds kunt "doorstrepen", iets wat papierenbriefjesmensen vaak graag doen. En met dit boekje heb je alles in één. Het is ook niet duur! Wat ik mis: een haak aan de dop zodat-ie aan je boekje geklemd kan, met één hand (dat lukt met het lusje nooit) en in je overhemd kan (en dan nog liefst met drukknop zodat als-ie losschiet, niet gaat vlekken). En een soort opberg dingetje voor al je pennen en je doekje, aan het boekje vast. Bij blauw schrijven gaat het uitgummen nog niet helemaal lekker: er blijft een blauwe lichte vlek achter. Bij zwart is dit niet zo.

snel, netjes, flexibel

Ik had een bestelling gedaan en was iets vergeten. Nadat ik een medewerker gesproken had is de bestelling dezelfde dag nog toegevoegd. Er is een aparte digitale factuur verzonden zodat er geen extra verzendkosten bijkwamen en de volgende dag is geleverd! TIP: gebruik bij verzending minder karton en papier i.v.m. milieu.

erg goed werkend s hij en veeg uit boek.

Jammer dat de A4 versie niet meer kleuren kaft heeft.

Super handig!!

Ik vind het een handig notitieboekje (A5 met lijntjes). Geen losse blaadjes, omgekrulde hoekjes, gekras etc meer. Als je de stift eventjes niet gebruikt en de dop er niet opdoet lijkt deze snel uitgedroogd, maar even in het boekje kliederen en na een tijdje doet de pen het weer.

leuk, handig en voor een goed doel, wat wil je nog meer!

CorrectBooks zijn leuk, heel erg handig. En je steunt een goed doel. Fantastische combinatie!

mooi product, snel bezorgd

Mooi product, snel bezorgd, al jaren veel plezier van.

Prachtige producten en snelle levering!

Inmiddels al mijn 2e bestelling gedaan. Heel blij met de flashcards voor mijn werk en het A6 schrift. Van mijn werkgever hadden we van de zomer een mooi A5 schrift gekregen met logo en die heb ik aangevuld heb met tabbladen, todo lijsten en weekplanner. Verder had ik tijdens een tekencursus ook al een tekenschrift gekregen. Kortom ik ben fan van jullie producten!

Goede afhandeling bestelling maar verpakking was wat overdreven.

Bestelling was snel binnen. Ik vond de doos waarin deze geleverd werd wel erg groot voor. Dit had ook in een grote envelop gezinnen en daarmee hadden er ook minder portokosten kunnen zijn

prima bestelsysteem

uitstekend.

Mooi product, goeie service

Fijn om door eigen aankoop ook nog anderen te kunnen helpen - ik ben fan Bestellen en levering gebeurde perfect

Werk goed en simpel. Veegt makkelijk uit, gewoon top!

Correct book is handig, schrijft fijn en zo geen papier meer nodig wat goed is voor het milieu.

Prima notitieboek, ook de navulinkt werkt goed.

Sinds het begin van de zomer gebruik ik Correctbook. Dat bevalt goed, geen papier meer weggooien en mijn notities kan ik meteen ook digitaal opslaan. Bij het A5 blok zijn door de ringband de linkerbladzijden minder handig te beschrijven. Dat het ik opgelost door alleen rechts te schrijven en eventueel aan het eind van het blok hem om te keren en dan op de achterkant verder te gaan. Opnieuw rechts, dus. Mijn eerste pen raakte aardig leeg, dus nieuwe pennen besteld. Toen ontdekte ik dat er ook potjes navulinkt zijn. Dat werkt goed, ik weet niet meer wat de oude, nagevulde pen is en wat de nieuwe.

Snelle levering, super goed verpakt en prima producten.

Duurzaam, werkt goed, goeie service

Top notitieboek en je steunt er ook nog een goed doel mee!

Fijn boekje, compact en mooi. App zou helemaal fantastisch zijn wanneer de geschreven tekst omgezet zou worden naar getypte tekst.

Prettige manier van notities maken

De correctbook producten zijn leuk om te gebruiken of een ander mee te verrassen. Prettig idee ook dat je geen papier meer weg hoeft te gooien.

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die zich inzet tegen wereldwijd analfabetisme. Door de aankoop van een Correctbook stuur je hetzelfde oneindig uitwisbare schrijfmateriaal aan kinderen in ontwikkelingsgebieden. Voor ieder verkocht Correctbook, kan een kind uit ontwikkelingsgebieden drie maanden lang schrijven. Ieder kind schrijft uiteindelijk minimaal vier jaar.