makkelijk bestellen en snel geleverd, volgende dag in huis

makkelijk bestellen en snel geleverd, volgende dag in huis

Eigenlijk altijd goed

Producten zijn over het algemeen top! Helaas kreeg ik bij mijn bestelling beschadigde vellen

Mijn tweede exemplaar. Vorige ruim 7 jaar bijna dagelijks gebruikt.

Verbeterde workflow, verminderde uitstoot

Super fijn om mee te schrijven, de verschillende papiersoorten (lijn, ruit etc.) zijn een uitkomst. Ligt elke dag voor mij om snel te kunnen schetsen, rekenen, Todo's bijhouden en notities te maken. TOP.

Hi Dennis, Wat fijn om te horen dat je de verschillende bladen goed kan gebruiken. Je kan ze als set los bijbestellen. Je kunt je Correctbook met max. 30 bladen gebruiken om ervoor te zorgen dat deze nog goed kan sluiten. Veel Correctbook schrijfplezier! Vriendelijke groet, Natalie

Spijt dat ik besteld heb

Ik heb nog steeds niets gehad zou al een week geleden geleverd worden. Niets gezien

Nog niets ontvangen

Hie kan ik iets beoordelen als ik het item nig steeds niet heb ontvangen? Slechte levering sowieso dus. En nu ? Afwachten maar ?

Een geweldig product de A4 Correctbook

Geweldig, goedkoper dan een reMarkable en vrijwel dezelfde functionaliteit.

Snel en servicegericht bij een mooie product

Prachtige notebooks met een mooi goed doel. Vlot en snel geholpen.

Bestelling/levering

Jullie vragen een beoordeling terwijl ik nog steeds mijn bestelling niet heb mogen ontvangen Ongelofelijk !!!!!!

Prima boekjes!

Ik gebruik mijn boekje al 3 jaar. Nu een paar nieuwe ‘to do’ bladen toegevoegd, voor extra functionaliteit.

Handig product

Fijn schrift met veel schrijfmogelijkheden. Helaas doet de pen die erbij hoort het niet altijd even goed. Stuk minder echt papier nodig wat goed is voor het milieu

Hi Bianca, Dankjewel voor je review. Wat leuk om te horen dat je de schrijfmogelijkheden fijn vindt. De tip van de pen kan snel uitdrogen. We adviseren daarom om de dop van de pen er goed op te doen. Schrijft de pen al vanaf het begin lastig? Waarschijnlijk heeft de dop bij het versturen er dan niet goed op gezeten. Graag zou ik je dan willen vragen om een mail naar [email protected] te sturen. Vriendelijke groet, Natalie

Fantastisch!

Mijn dochter is een erg blij mee! Ook het extra gratis setje is heel mooi. Keurig verpakt, binnen 2 werkdagen in huis. Gewoon Nederland bedrijf. Bedankt!

Hi Annemieke, Wat een leuke review. Dankjewel voor jullie enthousiasme over Correctbook. Veel Correctbook schrijfplezier. Vriendelijke groet, Natalie

Niet bruikbaar

Besteld omdat het aansluit op de basisschool. Maar op school leren ze in blokletters schrijven. Dit zijn vaste letters.

Hi Kris, Bedankt voor je review. We hebben onderzoek gedaan op scholen en hieruit kwam naar voren dat er vaak met vaste letters wordt geschreven. Het is per school verschillend welke manier ze hanteren. Mocht je de set 'ik leer schrijven' niet willen of kunnen gebruiken dan kun je het binnen de retourtermijn retourneren. Via de volgende link vind je meer informatie over hoe je kunt retourneren: https://www.correctbook.com/nl/klantenservice#retourneren Vriendelijke groet, Natalie

Verzending goed, produkt jammer genoeg niet

Over de verzending ben ik heel tevreden, die verliep zeer snel. Het produkt zelf vind ik niet goed. Ik kocht de spray om m´n bladen netjes schoon te maken, maar er is helemaal geen verschil. Ik gebruik nochtans enkel de juiste pennen. De zwarte inkt is makkelijker schoon te maken. Van de blauwe blijft heel m´n blad vuil. Daarom kocht ik de spray, maar er is geen verbetering. Jammer...

Fan!

Super fijn boekje! Heerlijk om in te schrijven. Zo fijn dat je geen rond slingende briefjes meer hebt. Door de to do, agenda en tab bladen hou je, je notitieboekje mooi overzichtelijk. Bladzijde wat geschreven is vervaagd niet. Je moet goed vegen met je wisdoekje voordat je je pagina goed schoon krijgt. Wat ik nog fijn zou vinden is een bladzijde met waar je je wachtwoorden opkan schrijven en iets met in en uitgaven.

Snel besteld, goede kwaliteit

De website is overzichtelijk, dus makkelijk te bestellen. Ook meteen een bevestiging ontvangen. Dezelfde dag verzonden, maar duurde een paar dagen voordat we het pakketje hebben ontvangen. Dit ligt waarschijnlijk bij PostNL.

Hi Nathalie, Bedankt voor het laten weten van je fijne ervaring met Correctbook! Er kan soms vertraging zijn bij Post NL. We adviseren je om de T&T goed in de gaten te houden zodat je ook ziet waardoor er eventueel vertraging is. Ik wens je veel Correctbook schrijfplezier! Vriendelijke groet, Natalie

Prettig en snel

Levering was de volgende dag al. Ik had dat 1 blaadje beschadigt was, mailtje gestuurd en ik kreeg snel een antwoord. Ik heb per post nieuwe blaadje ontvangen. Service was snel, vriendelijk en prettig.

Hi Samantha, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de vervanging. Ik wens je veel Correctbook schrijfplezier! Vriendelijke groet, Natalie

Toen ik vergeten was om mijn gratis artikel toe te voegen en een mail had gestuurd kreeg ik binnen een uur een telefoontje dat het geregeld zou worden! Top!

Snelle service; mooie artikelen

Zoals altijd snelle levering van goed materiaal en geweldig dat een goed doel wordt ondersteund

Redelijk

Super handig. Heb meteen de kleurstiften in een klik meebesteld. Zette één streepje per kleur, wiste en zag een waas achterblijven. Hmmm, dus online gaan opzoeken, staat er idd dat er een waas achterblijft van die kleuren…. Dan zou ik zeggen ‘verkoop die kleuren gewoon niet’. Heeft me nu 10 euro extra gekost en ik ga ze dus nooit meer gebruiken. Gebruik je alleen de zwarte stift, dan werkt het top!

Hi Janine, Bedankt voor je review. Ik kan me voorstellen dat je wellicht de gekleurde pennen niet snel had gekocht als je dit eerder had gelezen. Helaas kan er iets meer een waas achterblijven dan bij de zwarte. Wat wel helpt is om de schoonmaakspray te gebruiken. Heb je deze al eerder gebruikt? We zijn ermee bezig om onze gekleurde pennen te verbeteren. Tot die tijd adviseren we om vooral de gekleurde pennen te gebruiken om iets te onderstrepen en vervolgens de gehele pagina uit te wissen met de schoonmaakspray. Vriendelijke groet, Natalie

Veel eerder moeten aanschaffen!

Ik was altijd de man van alles op post-it's schrijven. Tot een collega mij attendeerde op correctbook. Dit had ik veel eerder moeten doen. Het gemak waarmee je opschrijft en weer wist is ideaal. Vooral met de extra to-do bladen erbij. Die zie ik echt als vervanger van de gele papiertjes. Supersnel geleverd en tot eind juni een leuke gratis actie erbij. Ook na de actie is de correctbook helemaal naar wens aan te passen door de verschillende aanvullingen. Veel keus uit o.a. kalender, to-do enz. En hoe mooi is het goede doel wat eraan gekoppeld is! Ik zeg kopen allemaal.

Hi Edwin, Wat een mooie review. Heel erg bedankt voor jou enthousiasme over Correctbook. Wat fijn dat een collega je op ons product attendeede. Als je eenmaal ervaart hoe Correctbook werkt dan kan je niet meer zonder. Vooral de to-do bladen zoals je beschrijft zijn een uitkomst. We blijven ons product assortiment uitbreiden. Houd ons vooral in de gaten via social media en onze nieuwsbrief. Veel Correctbook schrijfplezier! Vriendelijke groet, Natalie

gebruik ik graag en veel

nuttig voor mij zelf en impact maken in de wereld: wat wil je meer?

Snelle service, fijne online experience

Ik kreeg mijn spullen super snel. Goede kwaliteit. Heel fijn!

Handig, netjes en weg met losse velletjes

Heel handig als net notitieboekje. Vraagt wel discipline om notities verder te verwerken en pagina's weer schoon te vegen. Tips: * werk alleen met zwarte stift, de gekleurde laten kleurenzweem achter * niet teveel extra pagina's toevoegen, als het schrift te dik wordt slijt de omslag snel, als het schrift teveel structuur krijgt (tabbladen enz) daalt de motivatie om aantekeningen te verwerken en pagina's schoon te vegen.

Hi Pieter, Bedankt voor je uitgebreide review. Hier kunnen anderen zeker wat aan hebben. Bij het gebruik van Correctbook voor het eerst zul je de nieuwe werkwijze eigen moeten maken. Maar al snel zul je de voordelen ervaren. Veel plezier met het gebruik van Correctbook! Vriendelijke groet, Natalie

Product kwaliteit helaas slecht

Ik heb de nieuwe business editie gekocht, aangezien een duurdere prijs dan in de verwachting van een hogere kwaliteit. Helaas helemaal ontevreden. Het material binnenzijde is helaas niet dekend, er zijn gaten. Ik had het beter zelf thuis geassembleerd dan dit. Geen aanrader. Niet kopen.

Stationsplein 45 Unit E1.174.1

3013AK Rotterdam

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.