Weg met alle kladjes en post-its

Perfect voor to do lijstjes, boodschappenlijstjes, vergader- of gespreksnotities en dingen om te onthouden. En wat je af hebt of weer mag vergeten veeg je gewoon weer uit. Inmiddels hebben de kinderen ook deze boekjes voor het uitrekenen van sommen, tekenen en taakjes onthouden. Geweldig.

Snelle levering van het bestelde product. Voldoet aan de verwachting .

Ik ben superblij met mijn Correctbooks! Eerder gebruikte ik altijd normale schriften om mijn todo lijstjes en planningen in te maken en versleet ik er in een jaar wel aardig wat op die manier. Dit is nu niet meer nodig! De stift droogt supersnel en is goed weer uit te wissen, dus geen zwarte vlekken. Het is dan wel belangrijk om de instructies te volgen die er staan voor het verwijderen van de stift. Ook schrijft het alsof je op normaal papier schrijft. Ik heb een A4 lijntjesschrift en een A5 lijntjesschrift. Ik ben fan!

Snelle levering en sociaal verantwoord

Mooie onderneming.

Snelle levering en mooi concept

Ik gebruik de schriften al een tijd met veel plezier en de flash cards vind ik ook fijn om mee te werken. En fijn dat de aankoop een kind verder kan helpen!

Aanrader

Gebruik correctbook voor mijn werk. Beter voor milieu en wat een goed doel dat kinderen er mee geholpen worden.

Overzichtelijk houden van aantekeningen. Geen gekras meer.

Geen papier meer!

Ik schrijf al sinds de lockdown in mijn correctbook, en ik kan er nog tijden mee door. Mooi effect van thuiswerken, ik gebruik nauwelijks nog papier! Heb nu een kleintje besteld voor op de keukentafel. Makkelijk ook dat je de blaadjes er makkelijk uit en in kunt doen. Prima dus!

Geweldige producten, heb geen schrijfblok meer nodig

Als cadeau aan A5 gekregen in december. Direct in gebruik en besloten om ook een A4 te kopen en diverse kleuren. Voor mij werkt dit handiger dan werken met iPad of Tablet. Werkt uitstekend en spaart bomen. Dit had ik veel eerder moeten doen.

Prima pennen en navulling

Snelle levering van de bestelde spullen. Schrijven goed alleen moet je er aan denken dat pen snel kan uitdrogen.

Fijn niet meer overal papier op mijn buro

Ik vind het heel fijn om niet meer allemaal papiertjes op mijn buro te hebben liggen. Super om aantekeningen te kunnen wissen zodat je aantekeningen overzichtelijk blijven. Dat wat klaar/verwerkt is weg vegen. Wat me tegenvalt is het uitwissen van de zwarte stift. het duurt beven voor het droog is. ga je even naar een andere pagina om iets op te wijzigen en terug dan laat het af en is je aantekening niet altijd duidelijk meer. Het wist zowieso vrij amkkelijk uit als er erover heen "strijkt", iets op legt of hem dubbel vouwt met dus ook aantekeningen naar beneden.

Praktisch, duurzaam en snelle verzending

Inmiddels 3 boekjes met aanvullende pagina’s. Erg fijn zowel voor privé als school. Snel in huis.

Een super whiteboard op handig meeneem formaat. Ik ben fan

Geweldig om zelf samen te stellen met diverse bladen!

Zeer tevreden!

Primalevering en goede prijs-kwaliteits verhouding!

Beter dan verwacht

Ik had een correctbook in mijn kerstpakket ontvangen en het werkt beter dan verwacht. Ik heb al vaker naar zo'n systeem gekeken maar durfde het nooit aan. Ik was bang dat het niet goed zou blijven zitten, of dat het juist te goed zou blijven zitten en dat het lelijk zou worden. Maar ik ben er erg blij mee. De inkt blijft mooi zitten, ook al ga je er met je hand overheen, maar met een doekje is het ook weer mooi weggepoetst. Inmiddels heb ik ook al het één en ander bijbesteld.

Heel erg leuk om te krijgen én om te geven!

Ik heb mijn eerste correctbook kado gekregen en sindsdien ben ik fan. Ik raad de producten aan iedereen aan. En het is ook een hee leuk en origineel kado!

Mooi materiaal, goed werkbaar

Het materiaal ziet er mooi uit, is van goede kwaliteit. De bijbehorende app is makkelijk te gebruiken en zorgt ervoor dat je foto's wat kunt bewerken en in een map kunt opslaan. Ik vind het verder fijn om met een correctbook te werken, omdat je het goed kunt gebruiken bij het tekenen van een gesprek en ook weer kunt hergebruiken.

goede spullen voor een goed doel

Ik had ene correctbook in mijn kerstpakket. Had behoefte aan extra kleuren stiften en een goede oplossing voor schoonmaken. Met de sponsjes en het cleaningset heb ik dat gevonden. Niet goedkoop trouwens, maar uiteindelijk wel goedkoper dan steeds een schrijfblok kopen. De nieuwe stiften werken prima. Al zou ik achteraf niet de medium maar de fine gekozen hebben. Dat bleek niet helemaal uit de beschrijving

Het product is niet alleen handig, je leert ook weer een beetje “vulpen schrijven”

Alle aantekeningen up to date bij elkaar.

Heel fijn om al mijn aantekeningen, lijstjes, notulen, geheugensteuntjes en aandachtspunten bij elkaar te hebben. Het blijft nu overzichtelijk omdat je het up to date kan houden. Geen losse briefjes, halve schriftjes en vol geschreven oude enveloppen meer. Het scheelt mij ook veel zoeken naar briefjes en aantekeningen. Hartelijk dank voor deze mooie uitvinding.

Duurzaam en slim aantekeningenschrift

Het Correctbook werkt prettig, vooral met het bij te bestellen reinigingsmiddel. Mooie bijkomstigheid is dat je met de aanschaf scholieren in ontwikkelingslanden helpt.

Twijfelachtig.....helaas

Ik heb een paar maanden terug een correctbook besteld. Snel geleverd, dat was fijn. 2 van de 4 stiften deden het niet, deze zijn door juullie direct vervangen. Maar ik merk ook dat het stukje white board papier dat tegen de ringetjes aan zit, de eerste centimeters, niet of zeer moeilijk beschrijfbaar zijn. Ik vind het jammer, had eerlijk gezegd voor zo'n bedrag een betere kwaliteit verwacht.

Hoi Ivonne, Wat jammer om te horen dat onze producten het niet voor jou zijn. Desondanks ontzettend bedankt voor jouw vertrouwen in ons en natuurlijk voor jouw bijdrage aan de strijd tegen analfabetisme! Met vriendelijke groet, Daisy

Helemaal weg van!

Ik werk in het lager onderwijs. Sinds ik het als geschenk kreeg, kan ik het niet meer missen. Ik gebruik het elke dag. Leuk dat je bladen en kleuren bij kunt bestellen om je eigen boekje samen te stellen. Een echt hebbeding!

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die zich inzet tegen wereldwijd analfabetisme. Door de aankoop van een Correctbook stuur je hetzelfde oneindig uitwisbare schrijfmateriaal aan kinderen in ontwikkelingsgebieden. Voor ieder verkocht Correctbook, kan een kind uit ontwikkelingsgebieden drie maanden lang schrijven. Ieder kind schrijft uiteindelijk minimaal vier jaar.