genieten... iedere keer dat ik weer een taak kan uitvegen!

Heel vaak heb ik even een papiertje nodig om aantekeningen te maken als ik telefoontjes krijg en het niet meteen kan verwerken. Het boekje is hét ideale hulpmiddel. geen losse papiertjes meer die ik natuurlijk weer kwijtraak of enveloppen met notities die bij het oud papier terecht komen. Ik ben er blij mee! Daarnaast spreekt me natuurlijk ook aan dat je meteen de jeugd in Afrika helpt. Zo zouden alle bedrijven moeten werken, hier kunnen we ervan profiteren en tegelijk een steentje bijdragen aan de mensen die wat steun nodig hebben. Top initiatief!

Helemaal van deze tijd

Schrijft makkelijk

Het correctbook is handig, fijn dat je t ook kan bijvullen. Stift is dun, vlekt niet… zeer handig voor deze linkshandige. Ik zou t fijn vinden als er al een mix van bladen inzit. Nu moest ik kiezen… of blanco of gelinieerd. En graag ook een weekplanner voor a6

Kwaliteit, maar prijzig

Ik werk graag met Correctbook. Het is echter behoorlijk prijzig- ik had de spray gekocht. Als dit goedkoper zou zijn- evenals de Correctbook schriften, dan zouden - ook minder welvarende mensen in NL- deze schriften kunnen kopen. Tenslotte vind ik de doekjes van niet heel goede was kwaliteit (ik probeer de doekjes uit te wassen, maar veelal blijft de ink erin zitten). Voor de rest ben ik zeer tevreden.

Prima communicatie, snelle oplossing bij probleem met de laatste bestelling

Leveringen zijn altijd correct, behalve de laatste keer, maar dat was snel en prima opgelost. Mijn dank en complimenten hiervoor.

Wat n uitvinding

Prima product

Mooie missie

Goede eerste indruk

Makkelijk in gebruik, fijn dat je losse accessoires bij kunt kopen.

Een genot om mee te werken

Heerlijk om met de correctbooks te werken en je steunt er een belangrijk doel mee. Dat is bijdragen aan een betere wereld op een duurzame manier.

Werkt geweldig

Het book zelf is makkelijk in gebruik en onderhoud. Ik gebruik het vooral om To Do-lijstje bij te houden. Zeer makkelijk aan te vullen of afgeronde acties te verwijderen.

Dat horen we maar al te graag Monique! Nog veel schrijfplezier :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Goed product en service

Pennen besteld na contact met Correctbook en ze werden snel geleverd.

Kijk, dat horen we graag Gio :) Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Geweldige duurzame oplossing en sociaal!

Eindelijk van de rij notitieboekjes af! Ik steun het goede doel volledig. Blij met alle accessoires voor een optimale en persoonlijke beleving. Al mijn vriendinnen hebben hem ook meteen aangeschaft en zijn ook zo enthousiast!

Super om te horen Anitra! Daar zijn wij dan weer heel blij mee :) Zegt het voort. Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Snelle levering van goed product.

Bedankt voor je kort maar krachtige review Rob! Nog veel schrijfplezier :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Mooie producten

Bestelling snel geleverd, fijne producten.

Wat leuk dat je zo tevreden bent Arjanne! Nog veel schrijfplezier :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Dikke prima

Ik was erg sceptisch over het boek omdat ik niet echt goede ervaringen heb gehad hiermee. Maar ik ben blij verrast! De pen schrijft erg lekker en het doekje wat erbij zit wist naar behoren. Ook na een paar dagen kun je je geschreven tekst nog wissen. Naast kwaliteit bied het dus ook een uitkomst voor het gebruik van overtollig papier. Ik moet veel aantekeningen maken voor werk die ik later moet weggooien, dus dit is ideaal.

Zo horen we het graag Lusine! Bedankt voor je positieve review & nog veel schrijfplezier :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Makkelijk bestellen, goed ingepakt. Werkt prima, net of je op gewoon papier schrijft. Analfabetisme bestrijden: goed doel

Nou wij zijn het toevallig helemaal met je eens Carla ;) Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Fijne schriften, groot aanbod en goed materiaal

Ik heb zojuist mijn derde correctboek ontvangen. Ik heb 1 in A4 formaat blanco voor mijn werk, 1 in pocket formaat om sporttrainingen mee te geven. En ik heb nu dus 1 in A5 formaat om van alles en nog wat mee uit te tekenen of te noteren. Ik vind het superfijn om de bladzijden van de volgorde te kunnen wisselen en het ringband systeem blijft makkelijk openliggen of vouwt dubbel als je maar op 1 pagina wilt schrijven. En wissen & herschrijven gaat soepel. Voor mij mag er op elk bureau en naast mijn bed zo'n notitieboek liggen, superhandig.

Wat goed dat je zo veel plezier hebt van onze producten Carey! Bedankt voor je uitgebreide review & nog veel schrijfplezier :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Snelle levering en in orde.

Maak een gebruiksaanwijzing bij het opnieuw vullen van de pen.

Goed om te horen Anneke! Hier kun je een video vinden over het hervullen van de pen :) https://youtu.be/EGYdJ3e1XQI Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Hele handige en duurzame agenda

Ik vind de correctbook agenda heel handig. Vooral aangezien ik het een agenda en notebook in één kan maken. Het uitwissen gaat ook goed, zelfs met de kleur pennen. Je moet er dan alleen nog een keer met het doekje overheen gaan om de vlek weg te halen. Het is wel jammer dat sommige jaar pagina's op de ene kant een afbeelding van een kind in Afrika heeft, want daardoor zijn die bladzijdes niet meer bruikbaar voor notities of iets

Bedankt voor je uitgebreide review Liona! We gaan je tip wat betreft de foto's zeker meenemen :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Al enkele jaren in gebruik en nog steeds als nieuw!

Gemakkelijk in gebruik.

Kijk, dat horen we graag Sandra! Bedankt voor je positieve review :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Praktisch en handzaam

Ziet er mooi uit. Handig dat de bladen gewisseld kunnen worden.

Bedankt voor je positieve review Berthy! Nog veel schrijfplezier :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Love it!

Order was fast, website easy to use. I love my original Correctbook so much that needed to order two more!

Great to hear that our products are well-received Deb! Thanks for your positive review :) Together we make writing accessible to everyone in the world. Best, Ellenoor - Correctbook

Erg fijn, heb nu meerdere versies A5, voor werk, A6 voor van alles en nog wat (telefoon noties, projecten in huis en tuin etc. ) En een pocket voor de boodschappen lijstjes. Enige wat ik mis is een pocket versie met lijntjes of ruitjes, dat maakt het schrijven net wat fijner. Mijn vriendin heeft nu ook een A5 en pocket, dus we dragen ons steentje bij. Heb nu wel een paddenstoel perforator besteld, omdat sommige aantekening wel het bewaren waard zijn (denk aan scholing op werk etc). En dan is ouderwets papier goedkoper en wis je niet per ongeluk uit. (dit is opgelost met de App, maar formaat is op je telefoon dan soms te klein).

Kijk dat zien we graag, een intensieve en tevreden Correctbook-gebruiker! We gaan je aanbeveling van een pocket versie met lijntjes of ruitjes zeker meenemen in de productontwikkeling :) Bedankt voor je positieve review & nog veel schrijfplezier. Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Mooi product

Agenda is al goed in gebruik en mooi initiatief zodat de aankoop dubbel zo goed aanvoelt. Vlotte levering. Ik mis nog extra mogelijke agenda covers zonder deze apart te moeten aankopen en mogelijkheid om vloeistof apart aan te kopen.

Daar zijn wij het toevallig helemaal mee eens Kristel ;) Ik denk dat je bedoelt dat je de schoonmaakvloeistof niet zonder wisdoekje kunt bestellen? Dat nemen we zeker mee! Ook je wens voor extra agenda covers nemen we mee in de productontwikkeling. Bedankt voor je positieve review & nog veel schrijfplezier! Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Snelle levering, prima pen.

Wat goed om te horen Rebecca! Bedankt voor je positieve review :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.