Tevreden met de producten

Zeer handig en draagt bij aan minder papier verspilling.

Leuk product, slechte service

Mijn bestelde producten kwamen snel via de post binnen. Er bleek een beschadiging te zitten aan een van de bestelde artikelen maar ik zit tot de dag van vandaag te wachten op een reactie van de service-afdeling. Jammer want het product zelf is verder prima.

Beste Fernando, Fijn dat je positief bent over het product zelf! Vervelend om te horen dat je lang hebt gewacht op een reactie van ons. Wij streven ernaar om klanten zo snel mogelijk te helpen. Een nieuwe set blanco pagina's om de beschadigde versie te vervangen is op dit moment in ieder geval onderweg. Wij hopen dat je snel aan de slag kan met je nieuwe Correctbook! Met vriendelijke groet, Eva

Goede uitvinding!

Ik ben heel blij met mijn correctbook! Ik heb hem sinds een paar dagen en al veel gebruikt. Geen losse papiertjes meer nodig en een foutje is zo gecorrigeerd. Het uitgummen van notities gaat heel eenvoudig. Echt een aanrader!

Super product, snelle service en een goed doel

Inmiddels mijn 2e hardcover nu A4 na een A5 te hebben. Verder meerdere softcovers (A4 en A5, en klein). Werkt top, schrijven, fotozaken en uitvegen. Iedereen dag veel plezier met het kunnen schrijven met deze producten. Service top en snelle levering. Kan dit aan iedereen aanbevelen, die veel schrijft en veel aantekeningen maakt!

Geweldige product en klantenservice

Onlangs had ik A5 premiumbundel gehaald en erg tevreden met het product, maar correctbook was de promotieproduct vergeten bij te voegen. Had klantenservice gebeld. Promotieproduct was gelijk volgende dag opgestuurd en thuis aangekomen.

Pen op tijd gekregen. Prima product

Prima schrift.

Opschrijven boodschappen, foto maken, op je tel groter maken, dus zonder leesbril boodschappen doen. Zonder dat deze door het mondkapje beslaat. En het scheelt natuurlijk een zuurstof makende boom.

heel fijn boekje om aantekeningen voor school te maken. de enige problemen die ik ervaar zijn dat de inkt soms niet snel genoeg opdroogt, en ik dit weer uitveeg. het duurt niet heel lang voordat het opdroogt maar soms gebeurd dit bij het laatste woord van een zin als ik daarna naar de volgende regel ga. ook ging het soort gummetje op mijn vorige pen niet helemaal goed. veel inkt verzamelde zich hier en dat spreidde soms bij het gummen weer uit. na een tijdje ben ik gestopt met deze gebruiken en gebruik ik alleen maar een nat doekje om het boek schoon te maken. al met al ben ik wel tevreden!

Schrijft heerlijk

Ik vind het echt een top-uitvinding. Ik vergeet namelijk altijd in welk notitieboek ik iets heb geschreven en omdat je van deze notities foto's maakt ben ik ze nooit meer kwijt.

Heel fijn geen losse papieren meer

Werkt prima!

Ik ben best tevreden over het correctbook. Stift droogt snel op, vlekt daardoor bijna niet. Wel zijn de bladzijden wat moeilijker schoon te maken met het doekje als je de aantekeningen wat langer hebben gezeten. Je moet dan hard wrijven. Het scheelt wel veel papier...

Superhandig

Helpend.

Goed product & Goed doel

Het boekje werd snel geleverd. Ik ben er heel tevreden mee; het is goed voor het milieu en je steunt een goed doel.

Navullen pen werkt niet

Het correctbook is een prima uitvinding, maar de pen die ik erbij kocht was al na één dag vrijwel leeg. Geprobeerd om na te vullen, maar dit werkt niet. Volgens de winkelier volstaat het om even de pen in het navulpotje te drukken zodat hij zich vol zuigt, maar dit leidt niet tot het gewenste resultaat: geen goed zwart schrift en al snel wéér leeg.

Beste Clarion, Wat vervelend om te horen dat de pen niet werkt zoals het hoort. Wij vinden het belangrijk dat jij uiteindelijk tevreden bent met ons product. Om dit te realiseren bieden wij hulp, advies en een speciale dienstverlening om jou als klant alsnog een tevreden gevoel te geven. Ik zou je graag het volgende willen adviseren: 1. Na het schrijven, direct de dop erop plaatsen. Aan de binnenkant van de dop zit er een klein sponsje die de pen constant vochtig houdt. 2. Raakt de pen toch leeg, dan kan je het beste de pen op het navulpotje plaatsen en de dop aan de achterkant van de pen schuiven. 3. Merk je dat de pen dan ook niet werkt, dan ontvangen wij graag een e-mail met jou adresgegevens, waarna we kosteloos een nieuwe pen kunnen opsturen. Dit is onze 'writing as a service' dienst die wij aanbieden. De mail kan je sturen naar info@correctbook.com. Beschrijf hierbij je klacht en je adresgegevens. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Abdu

Bestelling makkelijk geplaatst en geleverd

Het bestellen van de nieuwe pennen was gemakkelijk genoeg. Wel jammer dat dit was ter vervanging van een pen die enorm lekte, zelfs als deze een dag stil op tafel lag, liep de inkt eruit.

Prima product

Gebruik Correctbook al enkele jaren, bevalt prima

Prachtig product

Zeer snelle en goede levering. Website mag van mij iets klantvriendelijker. Product is van goede kwaliteit en super handig.

te snel leeg

nieuwe pennen gekocht. omdat ze erg snel leeg raken. ook als je met het flesje hervult.

Beste Mutsert, Wat vervelend om te horen dat de pen niet werkt zoals het hoort. Wij vinden het belangrijk dat jij uiteindelijk tevreden bent met ons product. Om dit te realiseren bieden wij hulp, advies en een speciale dienstverlening om jou als klant alsnog een tevreden gevoel te geven. Ik zou je graag het volgende willen adviseren: 1. Na het schrijven, direct de dop erop plaatsen. Aan de binnenkant van de dop zit er een klein sponsje die de pen constant vochtig houdt. 2. Raakt de pen toch leeg, dan kan je het beste de pen op het navulpotje plaatsen en de dop aan de achterkant van de pen schuiven. 3. Merk je dat de pen dan ook niet werkt, dan ontvangen wij graag een e-mail met jou adresgegevens, waarna we kosteloos een nieuwe pen kunnen opsturen. Dit is onze 'writing as a service' dienst die wij aanbieden. De mail kan je sturen naar info@correctbook.com. Beschrijf hierbij je klacht en je adresgegevens. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Abdu

Mooie sheetmusic, Snel verzonden

Nette pagina's, super handig om bladmuziek uit te schrijven en niet constant losse blaadjes overal te hebben. Makkelijk op te slaan (d.m.v. app/foto) en bladzijden zijn gemakkelijk te wissen en te herbruiken. Daarnaast vind ik Correctbook een super mooi initiatief waar ik graag mijn steentje aan bijdraag. Snel verzonden als brievenbuspost, goed aangekomen; helemaal blij mee!

Werkt prima en geen papier meer nodig

Jammer dat het doekje al meteen kwijt was

Werkt goed

Dit scheelt veel schrijfblokken

Top product, tof concept!

In veel situaties is een korte aantekening op papier prettiger dan digitaal. Maar wat een papierverspilling! Met correctbook een heel prettig alternatief. sinds we het in huis hebben blijven de kladblokken leeg. Ideaal zoveel uitleg over het gebruik online, alsook accessoires om te voorkomen dat je uitgeschreven raakt en de spullen ongebruikt laat.

Prima product

Goede organisatie met prima producten

Conform verwachting

Conform verwachting

Leuk product, goede webshop en levering.

Ik ben iemand die graag even op "papier" aantekeningen maakt en veel werkt met to-do lijsten. Daardoor verslind ik papieren notebloks. Daarnaast gebruik je een pagina vaak maar deels. Mijn vriendin was blij met haar notitieboekje, ik kon er via mijn werk ook een bemachtigen en heb bij Correctbook zelf aanvullingen gekocht (to-do pagina's, tabbladen, schoonmaak spullen en extra pennen). Uitvegen van de pagina's kost wat tijd en laat soms een beetje een waas achter waardoor je even goed moet poetsen.

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die zich inzet tegen wereldwijd analfabetisme. Door de aankoop van een Correctbook stuur je hetzelfde oneindig uitwisbare schrijfmateriaal aan kinderen in ontwikkelingsgebieden. Voor ieder verkocht Correctbook, kan een kind uit ontwikkelingsgebieden drie maanden lang schrijven. Ieder kind schrijft uiteindelijk minimaal vier jaar.