Snel in huis. Goede kwaliteit.

Heel snel in huis. De bestelling ging iets lastiger. Maar verder is het een mooi product.

Handig schrift met een harde kaft

Ik gebruik dit schrift als bord voor kleine groepen studenten. Ik zou het fijner vinden om een iets groter formaat te hebben maar dit is al prima. Het zou ook handiger zijn, als er een manier zou zijn om de 2 harde kaften uit elkaar te houden, zodat het als bord blijft. Kunt u dat onderzoeken aub?

super aankoop

goed beschrijf baar en natuurlijk voorzien van een prachtige scan app. Fijne aankoop en zelfs collega's enthousiast gemaakt

Slimme oplossing om bij te dragen aan een gezonder milieu.

Ik kende CorrectBook in A5 formaat en haar doel al van mijn werk en heb er nu privé een in A4 aangeschaft.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit, uitbreidbaar, goed voor het milieu en het analfabetisme

Snel geleverd, perfect product en geweldige klantenservice

Mijn Correctboek met extra's werd super snel geleverd en ziet er prachtig uit. Mijn pen werkte helaas niet goed, maar de klantenservice was erg vriendelijk, adequaat en snel en de volgende dag had ik al een nieuwe pen ontvangen. Een foutje kan altijd gebeuren, maar hoe dat afgehandeld wordt bepaald voor mij of het een goed bedrijf is of niet. Kortom, geweldig bedrijf en ik ben helemaal happy met mijn duurzame correctbook; dikke aanrader dus.

Geweldige schrijfmaterialen, werkt heel fijn en geeft ook nog een goed gevoel! Top dus!

Vlotte levering, fijne spullen, goede kwaliteit en dat ook nog met een hele mooie opdracht om de wereld weer een stukje beter te maken. Wie schrijft die blijft en gebruikt de prachtige producten van Correctbook. Enne nee...ik heb geen aandelen, ben gewoon enthousiast over dit concept. Warm aanbevolen dus.

Het notitieboek is erg goed, maar hij heeft geen 2 pen geschreven . Verder is de inspanning prima .

goed uitziend ,makkelijk te pakken.

geweldig geen rondslingerende briefjes meer nodig.

Mooie uitstraling

Erg mooi en praktisch. Nu in de praktijk aan het oefenen (bij ondersteunend tekenen). Dikkere stift werkt prettiger. Het (goed) wissen vind ik wat lastig nog.

Een geweldig fijne en goede organisatie

Fijne spullen om veel te gebruiken én om cadeau te geven en zo de boodschap zoveel mogelijk door te geven dat we met z'n allen moeten blijven strijden tegen analfabetisme. ( best een lastig woord eigenlijk).

Fijn formaat, schrijft prettig, geen papier verspilling meer!

Fijn formaat, had een elastiekje om de kaft prettig gevonden om het doekje op zijn plaats te houden. De tekst is met water makkelijk te verwijderen, zonder water wat stroever. Over de pen ben ik minder tevreden. Is na 2 weken al op. Heb nu pennen van Bambook gekocht, ben benieuwd of deze beter werken. Ik ben verder erg tevreden, heb het ook al kado gedaan!

verrijkend

een meerwaarde in mijn dagelijks handelen, alleen het overzetten op pdf was moeilijker dan verwacht

Mooi concept, goed product.

De producten dragen bij aan een betere wereld, zijn van goede kwaliteit en duurzaam. De service is goed. Er wordt snel geleverd en over de verpakking wordt ook goed nagedacht. Ik was erg blij en tevreden met mijn producten.

Degelijk uitgevoerd en het werkt goed

Degelijk. Schrijft goed en veegt goed uit.

Ontzettend handig

Het schrijven is erg makkelijk en het weg halen met het wissertje op de achterkant van de pen ook. Als je met je hand over de inkt heen gaat geeft het niet af en er wordt ook niks uit geveegd. Echt een top product.

handig schrijven én een goed doel

wat moet ik er nog meer van zeggen. ciao.

Ik bestelde 2 boeken

Ik vind ze geweldig het is ook super om zoveel verschillende soorten bladen je kan bijkopen. Voor elk doeleinde is er wel iets dus dit is geweldig.

Heel handig, goed hergebruik

Makkelijk in gebruik. Heb naast het boek ook tabbladen en stiften in 4 kleuren, waardoor ik makkelijk de werkweek door kom qua aantekeningen. Heel overzichtelijk. Aan het eind van de week simpelweg foto's maken en opslaan. Doekje met water er overheen, en ik kan de volgende week weer door.

Goede product en fijne service

De spullen werken top. Scheelt mij een hoop papier. Een extra pen is wel aan te raden. Service is ook goed en denken mee als er iets is misgegaan met de bestelling!

Mijn Correctbook is één van mijn favoriete items voor elke werkdag.

Omdat één van onze collega's dit boek met plezier gebruikte, hebben we een aantal boekjes aangeschaft als cadeautje voor nieuwe medewerkers. Een aanrader!

Werkt uitstekend!

Het is even wennen, maar werken met correctbook gaat prima. Belangrijke notities opslaan niet vergeten. En vooral de verschillende pennen niet door elkaar halen! Dus niet met gewone pennen in je coorectbook schrijven. Het sponsje werkt het beste om je notities te wissen.

Zeer goede aankoop!

Geen gedoe meer met losse blaadjes of verschillende boekjes/ schriftjes. Ik gebruik de correctbook voor werk en ben er erg blij mee. Onlangs ook de navulling gekocht voor mijn pen, ook tevreden over.

Top product

Gebruik correctbook al jaren. Eens in de zoveel tijd nieuwe bladen of een pen kopen. Meer heb je niet nodig.

Goede service, leuk initiatief en heel bruikbaar en mooi Correctbook!

Perfect!

Schiehavenkade 166

3024 EZ Rotterdam

Over Correctbook

Correctbook is een sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.