Ideaal herschrijfbaar! En ook een goed doel steunen! Fantastisch!

Was er al mee bekend en heb bijbesteld. Ik schrijf nu één keer een to-do lijst en stuf weg wat ik gedaan heb en vul aan. Heerlijk! Zorg alleen dat de dop op de pen is, als je niet schrijft. De pen lijkt leeg, maar na een tijdje blijkt toch van niet.

Snel en goed! Super!!!! nu nog perfect.

Correctbooks A4 en startset A5 besteld en zeer snel ontvangen. Wat een geweldig boek is dit. De inkt droogt na een paar minuten, dus uitvegen is niet mogelijk tot je zelf besluit te wissen. Ik heb ook het setje A5 besteld, meerdere kleuren pennen en en heel prettige sponsjes! Alles werkt super goed. Ik kan nu mijn aantekeningen bewaren tot ze gewist kunnen worden. Halleluja minder papier nodig!! En dan ook nog een correctbook naar gebieden die dit zeer goed kunnen gebruiken, heel goed. Wel een verzoek: zouden jullie ook pennen kunnen maken met een dikkere (b v. 1.6) punt. Dat schrijft echt heel lekker en zou het helemaal perfect maken.

We zullen jouw verzoek onthouden! Thanks voor het schrijven van de review. :) Groetjes, Eva - Correctbook

Heldere website, snelle levering. Proces van leveren goed te volgen. En fijn om wat extra pagina’s aan mijn schrift te kunnen toevoegen.

Mooi product en prima klantenservice

Heel tevreden met mijn Correctbook, schrijft prettig, droogt snel, vlekt niet als je eroverheen veegt maar kan met het doekje makkelijk gewist. Goede klantenservice, reageerde snel en behulpzaam toen er een pakketje verdween bij PostNL.

Gelukkig is het pakketje snel weer terecht gekomen! Bedankt voor de review :) Groetjes, Eva - Correctbook

Fantastisch duurzaam product

Voor ons kantoor heb ik Correctbooks aangeschaft, dit pst helemaal in ons duurzaamheidsbeleid. Iedereen is super enthousiast en er wordt direct al minder papier gebruikt. Ik heb ook andere kleuren pennen erbij gekocht, daar ben ik wat minder enthousiast over. De blauwe pen laat een blauwe gloed achter wanneer je het wegveegt terwijl de zwarte wel goed schoongemaakt kan worden. (Daarnaast heb ik al van meerdere de vraag gekregen of er ook niet wat leuke kleurtjes te verkrijgen zijn, dat zou wel nog een leuke toevoeging zijn)

Wat leuk dat je enthousiaste reacties hebt gekregen! Wat betreft de blauwe pen, misschien kan je proberen het doekje een beetje nat te maken voor het wissen. Verder werkt onze schoonmaakspray ook erg goed om de waas weg te halen. Groetjes, Eva - Correctbook

Snelle levering goede kwaliteit

Mooie agenda fijne werkbladen Mis alleen een soort van boekenlegger in agenda zodat je kunt zien welke week je in je agenda zit

Dankjewel voor de positieve review Henriette! We gaan de tip onthouden. Groetjes, Eva - Correctbook

Uniek product.

Ik heb een a3 en een a4 correctbook gekregen en ben enthouisiast. Mijn eerste pennen zijn leeg en daarom de website bezocht. Nu een inkt refill en een notitieblok gekocht plus extra paginas voor mij a3 boek. Ik wordt heel blij van deze manier van werken. Makkelijk bestellen, snel thuis. Mooie manier om iets goed te doen voor medemens en milieu.

Geweldig om te horen Ingrid! Dankjewel voor jouw bestelling. Groetjes, Eva - Correctbook

Eenvoudig via de website de benodigde spullen besteld en geleverd gekregen. Voor zakelijk gebruik ontzettend fijn omdat je met de app een foto maakt en deze eenvoudig in het CRM systeem te uploaden is.

Super om te horen dat het product en de app zo goed bevallen Erwin! Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Schrijft super, aanrader

Vanuit keuze kerstgeschenk aangeschaft. Uitgebreid met extra bladen. Schrijft fijn, vlekt niet. Ik steun n goed doel en belast het milieu minder door geen gebruik standaard schrijfblok. Voelt goed. Erg blij mee.

Fijn dat je net zo enthousiast bent als wijzelf Angela :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Snelle levering prettig in gebruik

Snelle levering prettig in gebruik Handig met tabbladen en de specifieke pagina’s die ik heb besteld

Bedankt voor je positieve review Monique! Houd onze socials en website in de gaten voor nog meer komende specifieke pagina's :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

voldoet aan de verwachtingen

prima product en met de koop een goed doel steunen1

Precies; twee vliegen in één klap toch? Bedankt voor je positieve review! Groetjes, Ellenoor - Correctbook

fijne schriftjes

makkelijk uitwisbaar maar vlekt niet

Goed om te horen dat het product zo bevalt Rieneke! Groetjes, Ellenoor - Correctbook

werkt perfect.

werkt zoals vermeld.

Fijn om te horen dat het product doet wat we beloven :) Bedankt voor je positieve review Bouk! Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Tot nu toe super goed.

Na een week in gebruik te hebben, super fijn! Ik hoop dat de pagina's zo mooi blijven. Na langer en intensief gebruik. Erg tevreden en snelle levering.

Bedankt voor je positieve review Esmeralda! Mocht je toch niet tevreden zijn na langer gebruik dan horen we dat natuurlijk ook graag :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Mensgericht

Netjes geholpen en snel geleverd.. Na de aankoop ook direct reactie op mijn mails met vragen gehad.

Super om te horen dat onze klantenservice zo goed bevallen is :) Bedankt voor je positieve review Kees! Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Mooi en ook nog eens de link met een goed doel.

Schrijft fijn vlekt niet.

Dat vinden wij nou ook Ilja ;) Goed om te horen dat het product bevalt! Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Werkt goed en mooi!

Werkt erg fijn en goed. Met het weghalen nadat een tekst er meerdere dagen stond, moet je wel erg hard drukken. Met de spray is de tekst dan zo weg. Echt super!

Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat de spray z'n werk doet ;) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Op zich superhandig maar 1 maar

Ik vind het wissen niet altijd even goed gaan. Maar verder zeer tevreden over het product

Bedankt voor je positieve review Saskia! Heb je de spray of het sponsje weleens geprobeerd? Die werkt wat beter dan het doekje :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Mooi, overzichtelijk en milieuvriendelijk correctbook

Ik heb correctbook gekozen als mij kerstpakket via mijn werkgever. Direct aanvullende producten gekocht om mijn book aan te vullen. Correctbook is zeker een aanrader om te gaan gebruiken!

Wat een goede keuze Sandra ;) Fijn om te horen dat de producten zo goed bevallen! Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Praktisch en prettig schrijfmateriaal

Zo handig eindeloos kunnen schrijven

Bedankt voor je positieve review Roelof! Veel oneindig schrijfplezier :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Mooi notitieblokjes in korte tijd bij mij.

Prima service. Goede keuze en snelle levering. Ook mooi verpakt. Dank.

Bedankt voor je positieve review Anita! Wist je dat je de verpakking - de sleeve - ook kunt blijven gebruiken om je Correctbook extra te beschermen? Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Heel gemakkelijk in gebruik. Volledig naar eigen zin in te delen. Pennetje schrijft heel goed

Wat goed om te horen dat de producten bevallen Cindy! Heb je ook onze specifieke pagina's al ontdekt? Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Prachtige agenda

Na geruime tijd het notitieboek te hebben gebruikt nu de agenda besteld. Helemaal top!

Super Sandra! Bedankt voor je positieve review :) Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Mijn dochter vindt het fantastisch om er mee te werken in de blok!

Goed om te horen dat het product zo goed bevalt Nancy! Heb je het zelf ook al eens geprobeerd? Super handig voor de wekelijkse boodschappenlijst bijvoorbeeld Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Boek heel fijn en medewerkers zeer behulpzaam

Had het boek gekregen voor kerst en vind het geweldig. Had wat problemen met online bestellen van extra stiften, maar de helpdesk was zeer behulpzaam. Na betaling werd het dezelfde dag nog verzonden.

Wat een goed kerstcadeau Diana ;) Goed om te horen dat onze klantenservice z'n best heeft gedaan! Groetjes, Ellenoor - Correctbook

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die zich inzet tegen wereldwijd analfabetisme. Door de aankoop van een Correctbook stuur je hetzelfde oneindig uitwisbare schrijfmateriaal aan kinderen in ontwikkelingsgebieden. Voor ieder verkocht Correctbook, kan een kind uit ontwikkelingsgebieden drie maanden lang schrijven. Ieder kind schrijft uiteindelijk minimaal vier jaar.