mooi product, snel bezorgd

Mooi product, snel bezorgd, al jaren veel plezier van.

Prachtige producten en snelle levering!

Inmiddels al mijn 2e bestelling gedaan. Heel blij met de flashcards voor mijn werk en het A6 schrift. Van mijn werkgever hadden we van de zomer een mooi A5 schrift gekregen met logo en die heb ik aangevuld heb met tabbladen, todo lijsten en weekplanner. Verder had ik tijdens een tekencursus ook al een tekenschrift gekregen. Kortom ik ben fan van jullie producten!

Goede afhandeling bestelling maar verpakking was wat overdreven.

Bestelling was snel binnen. Ik vond de doos waarin deze geleverd werd wel erg groot voor. Dit had ook in een grote envelop gezinnen en daarmee hadden er ook minder portokosten kunnen zijn

prima bestelsysteem

uitstekend.

Mooi product, goeie service

Fijn om door eigen aankoop ook nog anderen te kunnen helpen - ik ben fan Bestellen en levering gebeurde perfect

Werk goed en simpel. Veegt makkelijk uit, gewoon top!

Correct book is handig, schrijft fijn en zo geen papier meer nodig wat goed is voor het milieu.

Prima notitieboek, ook de navulinkt werkt goed.

Sinds het begin van de zomer gebruik ik Correctbook. Dat bevalt goed, geen papier meer weggooien en mijn notities kan ik meteen ook digitaal opslaan. Bij het A5 blok zijn door de ringband de linkerbladzijden minder handig te beschrijven. Dat het ik opgelost door alleen rechts te schrijven en eventueel aan het eind van het blok hem om te keren en dan op de achterkant verder te gaan. Opnieuw rechts, dus. Mijn eerste pen raakte aardig leeg, dus nieuwe pennen besteld. Toen ontdekte ik dat er ook potjes navulinkt zijn. Dat werkt goed, ik weet niet meer wat de oude, nagevulde pen is en wat de nieuwe.

Snelle levering, super goed verpakt en prima producten.

Duurzaam, werkt goed, goeie service

Top notitieboek en je steunt er ook nog een goed doel mee!

Fijn boekje, compact en mooi. App zou helemaal fantastisch zijn wanneer de geschreven tekst omgezet zou worden naar getypte tekst.

Prettige manier van notities maken

De correctbook producten zijn leuk om te gebruiken of een ander mee te verrassen. Prettig idee ook dat je geen papier meer weg hoeft te gooien.

Helemaal top

Superblij met deze duurzame oplossing voor mjjn eindeloze to do lijstjes, aantekeningen en planningen. Wat een uitvinding haha

Ik gebruik de producten met plezier!

Ik vind de producten erg goed en ben vooral fan van de weekplanner. Die gebruik ik iedere dag en vind het daarom erg fijn als ik tekst kan verwijderen. Naast dat vind ik het fijn om een steentje bij te dragen aan het gevecht tegen analfabetisme. Dit geeft me een nog beter gevoel over het product.

Mooi product met een goed verhaal

Handig in gebruik. Wel schoonmaakspray nodig als je tekst langere tijd laat staan. Dan laten de pagina’s zich ook beter opnieuw beschrijven. Het verhaal erachter spreekt mij ook erg aan.

Super handig en efficiënt

Nu in 1 schrift overzicht van mijn diverse projecten en hun status gescheiden door de tabbladen. Met behulp van de to do lijst en weekplanner ga ik efficiënter met mijn tijd om.

Duurzamer en werkt perfect. Ook voor linkshandigen :)

De missie van Correctbook is prachtig en dat ondersteun ik graag met een aankoop. Als linkshandige was ik wat sceptisch over het product, omdat ik bij het schrijven over mijn eigen tekst heen ga met mijn hand... Op een whiteboard moet ik dan altijd oppassen en onnatuurlijke houdingen aannemen met mijn schrijfhand... Na het zoveelste blocknote volgekrabbeld te hebben, heb ik een Correctbook besteld. Erg enthousiast! Ik kan gewoon ontspannen schrijven, zonder dat ik met mijn linkerhand de tekst weer uitwis. De inkt hecht zich erg goed op het schrijfoppervlak. Je veegt het niet zomaar uit. Bij het wissen van de teksten moet je wat kracht zetten. Perfect dus!

Een hele goede ervaring

Het product was snel verstuurd en voldoet aan de verwachte kwaliteit. Wel is een tip kleinere verpakking tijdens het versturen. Voor 3 pennen had ik een doos van 50 bij 30 bij 5 cm, wat erge verspilling is.

Brengt orde in de chaos, schrijft fijn

Fijne schrijfervaring, handzaam formaat A5 met ringband. Door de mogelijkheid van losse bladzijden kun je het boekje zelf indelen. Bij de week planner vind ik het jammer dat het setje niet per losse week gebruikt kan worden omdat op de achterzijde een nieuwe week begint. Oplossing zou kunnen zijn om ook rechts click mogelijkheid te hebben. Ik gebruik het boekje zowel privé als voor werk. Ook zou ik graag iets hebben om het doekje aan vast te maken, zoiets als bij de pen. Maar goed dat zijn kleine dingen, het belangrijkst is dat ik geen proppen papier meer om me heen verzamel! Veel succes met jullie mooie missie!

Prachtig materiaal, handig én duurzaam. Snelle bezorging!

Ik vind het materiaal van Correctbook zo fijn werken, en een nobel bedrijf. Ik raad dit product aan al mijn vrienden aan :)

Echt geweldig en handig!

Heb mijn correctbook uitgebreid met de weekplanner, to do list, lijntjes "papier", blanco vellen en tabbladen en werkt super. Heb al nieuwe pennen bij moeten bestellen omdat ik ze leegschrijf.

Zeer tevreden!

Ik heb ondertussen reeds twee Correctbooks aangeschaft. De hardcover is iets steviger en dus perfect om mee te nemen. Ik ben zelf linkshandig en heb geen last van vegen, wat ik niet had verwacht!

Voldoet aan verwachting

Ik zie ernaar uit om gebruik te gaan maken van de bestelde materialen. Zo op het eerste oog voldoen ze aan mijn verwachting en ik verwacht dat ik er veelvuldig gebruik kan gaan maken in mijn werk als ambulant thuisbegeleidster

Geweldig artikel

Wij hebben sinds een aantal maanden correctbooks op school voor alle leerkrachten. Iedereen maakt er volop gebruik van, wat natuurlijk veel papier scheelt. Ikzelf heb mijn correctbook al uitgebreid met blanko pagina's, tabbladen en een weekplanner. Zo fijn!

snelle service en mooie producten

zie boven

About Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die zich inzet tegen wereldwijd analfabetisme. Door de aankoop van een Correctbook stuur je hetzelfde oneindig uitwisbare schrijfmateriaal aan kinderen in ontwikkelingsgebieden. Voor ieder verkocht Correctbook, kan een kind uit ontwikkelingsgebieden drie maanden lang schrijven. Ieder kind schrijft uiteindelijk minimaal vier jaar.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement