Geweldig initiatief

Mooie organisatie met een geweldige groep mensen

Prima product, snelle verzending, goede service!

Het correctbook is een prachtig product met een prima gedachte. Ik ben erg tevreden over het product, de snelle verzending en de zeer goede service!

Fantastisch product met een geweldig mooie gedachte.

Ik begon met een A5 boekje voor mezelf. Meteen verknocht. Met Kerst schonk ik het aan mijn klanten. En nu heb ik ook de A4 op m'n bureau liggen, voor grotere aantekeningen, krabbels en tekeningen. Werkt perfect. Mooi, handig, duurzaam én natuurlijk een supersociaal product. TOP!

Positieve bijdrage in deze ik- gerichte tijd; denken aan de kansloze mens

Positieve bijdrage in deze ik- gerichte tijd; denken aan de kansloze mens, om ook voor hen nog uitzicht te geven.

Goed product maar verzonden in veeeeel te grote doos

De wisser en navuller voor de pen werken perfect, maar ik kreeg alles in een doos waar 1000 correctbooks in vervoerd zouden kunnen worden, dus dat vond ik dan weer minder duurzaam.

Goede service, goed product

Product werd vlot geleverd, mijn last-minute wijziging nog snel doorgevoerd en het boek schrijft fijn, er blijven geen resten achter na het wissen en ik ben dus zeer tevreden.

prima producten, snelle levering

Erg tevreden over alle producten van Correctbook

prachtig product

Mooie producten; handige webwinkel; mooi dat er een sociaal mondiaal doel aan gekoppeld is.

Snelle bezorging, maar weinig keuze

Ik had een paar pennen en tabbladen besteld. Ik ben blij met de bladen, maar de prijs is wel ietsjes hoog. Ik had graag meer combinaties gezien van pennen en of tabbladen

Snelle levering van de goede spullen.

Ik wil met meer kleuren in mijn correctboek tekenen en schrijven. Dus naast de zwarte die ik al had rood groen en blauw besteld. Snel geleverd. De eerste veelkleurige plaatjes staan inmiddels in mijn book.

Gewoon prima

Snelle levering in postbuspakketje. Produkt voldoet

Gewoonweg schitterend

Goede kwaliteit , handig, heb de harde kaft genomen wat het nog mooier en professioneel maakt. Heb de verdelingen ook genomen, heel goed, enige nadeel is dat ik de Vierde er niet in kan steken anders kan ik mijn boek niet meer dicht doen.

Heel fijn om te gebruiken

Ik gebruik het elke dag met de tabbladen en to do list

correctbook heeft direct mijn creatief hart gestolen

Met correcbook kan ik snel en eenvoudig een aantal dingen uitproberen zoals zakelijk tekenen, mindmaps en business ideeen. Het is een whiteboard in zakformaat. Ik kan er snel aantekeningen in maken die ik later of digitaal of schriftelijk elder kan uitwerken. Het idee dat ik met de aanschaf ervan kinderen help onderwijs te volgen, maakt me extra blij.

Heel erg goed

Leuk heel erg leuk, ben heel blij met deze leuke spulletjes

Een defecte fineliner

Had een Correctbook besteld en na een paar woordjes proberen stopte de fineliner er al mee. Heb hun klantenteam gemaild maar ze reageren niet helaas. Top idee het boekje, maar se service is slecht. Daarom zou ik het ook niet aanraden, al heb ik het voordat de fineliner stoptw wel gedeeld op social media (positief review dus) en waarschijnlijk enkele klanten geworven. 🤷🏻‍♀️

Response from the business owner

Hi Wendy, Wat vervelend om te horen dat de fineliner ermee opgehouden is. We hebben jouw mail in goede orde ontvangen en deze inmiddels beantwoord. We hopen dat we zo samen alsnog een geschikte oplossing vinden. Met vriendelijke groet, Daisy

Matig -> vanuit gebruikservaring

Vooropgesteld: de bijdrage aan het goede doel is fantastisch!! Qua gebruikerservaring; -Het papier is echt plastic-achtig waardoor de ervaring ‘echt te schrijven op papier’ niet echt een waar statement is. -maar negatiever is de gebruikservaring met de pen (fine liner). Ik heb het boek en de pen ingezet bij vergaderingen. Tijdens zo’n vergadering praat je en noteer je continue door en afwisselend van elkaar. Probleem is echter dat wanneer je even niet Schrijft (dus praat/luistert), de punt van de pen uitdroogt waardoor je de pen -op het moment dat je de notitie wilt maken- niet schrijft. De punt moet dan eerst weer Geactiveerd worden op normaal papier (inkt wordt dan weer naar de punt toegetrokken). Absoluut Onwerkbaar )!)in drukke vergaderingen. Daarnaast heeft de pen een losse dop. Deze raak je snel kwijt :-(( Jammer want leek wel te zijn wat ik nodig had! Verzending is wel vlot en heel correct!

Response from the business owner

Hi E. Vd Blink-Zwiep, Wat jammer dat Correctbook niet het product voor jou is. We zijn inderdaad bekend met het 'probleem' dat jij hier aankaart. Echter bieden wij ook een ervaring waarbij de inkt binnen enkele seconden droogt en niet vlekt in de Correctbook. Het is daardoor helaas niet mogelijk het beiden te kunnen bieden. We benadrukken dan ook dat de dop op de pen moet blijven zitten om ons product op een geschikte wijze te kunnen blijven gebruiken. Toch willen we je bedanken voor jouw geloof en support in onze missie, die kunnen we zeker waarderen! Met vriendelijke groet, Daisy

Goede kwaliteit boekjes en pennen

Ideale manier om kinderen blijvend schrijfmateriaal te bieden. Papier en pen (en een bal), dat is wat je nodig hebt om te groeien. Hier gebruiken twee meiden uit groep 3 het materiaal om te leren schrijven. Ze kijken er naar uit om twee keer per week met het boekje of een los blad te mogen werken. Uitgummen als je het niet zo netjes vindt en het opnieuw proberen. Ze vinden het geweldig. Zelf gebruik ik het boekje om een samenvatting van een boek te schrijven / tekenen. Uitwissen na een week gaat prima.

Papierbesparing en gebruikersgemak (goed schoon te maken)

Ik ben al langer aan het experimenteren met het gebruik van herbruikbaar 'papier'. Ik heb ervaren dat het lastig is om dit 'papier' schoon te maken. Vaak leverde dit ook vieze handen op, niet alleen voor mij maar ook voor mijn leerlingen. Bovendien moest er vaak een schoonmaakmiddel aan te pas komen om het echt goed schoon te krijgen. Bij correctboek is dit niet het geval. Bovendien spreekt het me ook aan dat een deel van de opbrengst wordt geïnvesteerd in 'schriften' voor kinderen in ontwikkelingslanden. Succes met de onderneming!

Super handig & Super correct

Al mijn aantekeningen gescand en weer uitgeveegd, alles super op orde zonder verspilling van papier. Super duurzaam. Aan de andere kant van de wereld kunnen ze net zoals ik tekenen en schrijven, alles weer uitvegen, en opnieuw schrijven, steeds weer in hetzelfde schrift. Een eenmalige uitgave die leren haalbaarder maakt. Super sociaal. Dus super handig en super correct, voor hier, voor daar, en voor onze planeet.

Response from the business owner

Hi Natasha, Wat een ontzettend mooie review! Bedankt voor de complimenten en je support. Met vriendelijke groet, Daisy

Het correctbook is heel mooi en verzorgd geleverd. Ik heb er ontzettend veel aan en heb er ook veel plezier van. Een heel goed initiatief! ga zo door! Aanbeveling: doe er ook schoonmaakvloeistof bij om de bladzijdes goed schoon te maken

Fantastisch product, fantastisch onderliggend doel, Tekst lastig uitwissen

Het product werkt heerlijk. Makkelijk schrijven, makkelijk bladen verwisselen, makkelijk boekje samenstellen met verschillende soorten bladen. Het onderliggend doel is ook fantastisch. Kinderen helpen in ontwikkelingsgebieden en gelijkertijd ook veel papierbesparing. Het uitwissen van teksten vind ik te lastig gaan. Je moet hard en veel boenen met bijgeleverd doekje. Sponsjes van hun ook geprobeerd en is vergelijkbaar lastig. De reiningsset werkt wel goed, maar ik wil niet steeds al die spullen bij me hebben. Hopelijk gaan ze dat nog verbeteren. Op mijn vraag via email is hierop nog geen antwoord gekomen.

Geweldige notebooks en super snelle levering....

... en jouw aankoop helpt ook nog eens mee aan het goede doel.

Geweldif

Echt een top product netjes geleverd en de volgende dag meteen in huis En wat een goed initiatief

Correct ook geeft mij vrijheid

Door correct ook bespaar ik een hoop papier. Ik gebruik het voor van alles. Schetsen, zentangle oefeningen, schrijven enz Heb het altijd bij me, supermakkelijk. Nooit meer zoeken naar pen en papier.

About Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die zich inzet tegen wereldwijd analfabetisme. Door de aankoop van een Correctbook stuur je hetzelfde oneindig uitwisbare schrijfmateriaal aan kinderen in ontwikkelingsgebieden. Voor ieder verkocht Correctbook, kan een kind uit ontwikkelingsgebieden drie maanden lang schrijven. Ieder kind schrijft uiteindelijk minimaal vier jaar.

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted