Super mooi en fijn product. Absolute aanrader!

Naast dat het een super mooi en fijn product is om te gebruiken, heeft het bedrijf ook een mooi sociaal doel: Het terugdringen van analfabetisme. In mijn ogen een win-win combinatie.

Ontzettend handig

Ik ben blij met dit papierbesparend product en de mogelijkheid om de uitwisbare fineliner te hervullen. Het is ook een leuk cadeau om te geven met een sociaal tintje, omdat je middels aankoop een ander ook een exemplaar geeft.

ideaal in het gebruik en prima service

Zeer tevreden over de producten en over de service, snelle levering!

Super notitieboekje

Goede en eerlijke producten, mooie filosofie erachter. Ik had het eerste correctbook in A5 formaat in winkel gekocht. Erg enthousiast er over. Meteen een voor man erbij gekocht online en een mini boekje voor in de handtas. Mooie producten, snelle levering en de achterliggende gedachte om kinderen in arme landen te helpen maakt het helemaal perfect. Aanrader dus!

Werkt prima als notitieblok! Wel stroef wegvegen.

Superhandig met mijn werk dat ik alle eventueel gevoelige informatie zo weg kan vegen en niet meer met papier zit wat weer ergens in een schreden of speciale box moet. To Do lijst heel fijn. Alleen als ik het na een dag of wat uitveeg is dat best stroef af en toe. En t doekje wordt snel vies, heb m gewassen, maar vlekken zitten er nog, misschien niet goed gewassen of werkt het zo ook. Moet ik nog uitvinden. Heb ook schoonmaakt aangeschaft, dat poetst wel lekker.

Handig product en je helpt ook nog anderen!

Wat een leuk kado! Ik geef ze veel weg. Het is handig, goed voor het klimaat en je steunt ook nog kinderen in ontwikkelingsgebieden. Wat wil je nog meer! De stiften zijn goed uitwisbaar. Wel moet je niet te lang de dop eraf laten, want dan droogt de punt uit en schrijft hij niet meer. De app gebruik ik eigenlijk niet, ik integreer het met mijn telefoon in mijn eigen notes, Evernote of Onenote. Je kunt makkelijk extra bladen of extra (kleuren) stiften bestellen om het nog leuker te maken.

Zuinig met papier!

Ik gebruik de boekjes voor aantekeningen bij mijn talencursus. Vaak zijn het geheugensteuntjes die ik na verloop van tijd niet meer nodig heb. Dus dan kan ik ze gewoon wegpoetsen en de blz opnieuw gebruiken. Ik heb ook de Flashcards besteld. Die gebruik ik met mijn leerlingen. Die vinden zo schrijven leuk en ook foutjes kunnen je onmiddellijk en onzichtbaar wegvegen. De nieuwe lapjes vind ik fijner dan de 'sponsjes' die jullie eerst hadden!

Snel en makkelijk bestellen, snelle bezorging

Snelle en correcte service

Fijne pennen met een goed doel!

De pennen van correctbook schrijven goed en de geschreven tekst laat zich ook weer makkelijk verdwijnen in het correctbook zelf. Ideaal als je papier wilt minderen.

Erg leuke producten!

Qua vormgeving, efficiency, missie en inventiviteit een blijmakend product. Wel eerste zaak dat men trouw blijft aan de missie. Het aantal van 144 uitwisbare kaartjes spreekt zijn eigen herbruikbaarheid tegen en doet vermoeden dat overstag wordt gegaan voor het grote geld.

Geweldig product!

Ik gebruik het in mijn werk met kinderen: om uit te leggen, voor het ondersteunend tekenen van gesprekken, om mijn to do lijstjes bij te houden: eindelijk geen gekras meer;-). Via de app stuur ik het zo door naar betrokkenen. Werkt super!

Helpt mij mijn 'To Do' beter te ordenen en af te strepen, of weg te halen.

Ik heb hem nog maar kort. Ik schrijf veel en maak vaak lijstjes. Ik gooi lijstjes weg en wat ik schrijf lees ik amper terug. Ook maak ik regelmatig een Mindmap om gedachten te ordenen of als hulp bij lezen en leren. Kost veel papier, het Correctbook bespaart papier en draagt een steentje bij aan het behoud van de bossen.

Snel en mooi

Snelle levering Goede kwaliteit (nog verbeterd sinds vorige bestelling)

Geen papier verspilling

Ik kan mijn gedachten ordenen zonder papier verspilling

A Wonderful product.

A great concept, wonderful design and exceptional quality.

geweldig

Snel en effectief

Top afhandeling

Aan de verpakking kan gewerkt worden, want die is veel te groot. De bestelling is snel afgehandeld en bezorgt.

Top product

De service van Correctbook is goed. Goed bereikbaar en zeer vriendelijke mensen aan de telefoon. Het product zelf is van goede kwaliteit. Zeer makkelijk in gebruik, Leuke extra dingen zoals tabbladen

Product is goed en zit een mooi doel achter

Verpakking alleen is erg milieuonvriendelijk. Echt een enorm grote doos, voor de kleine hoeveelheid. Als je papier wilt besparen met deze aankoop, dan zou ik toch kiezen voor andere en kleinere verpakking.

Super uitvinding!

Helemaal blij met mijn Correctbook! Heb deze begin dit jaar gekregen en hij wordt voor mijn studie dagelijks gebruikt. Recent een uitbreiding gekocht ( de to do bladen) en nieuwe stiften. De sponsjes zijn echt een uitvinding om je boek even goed schoon te maken! Werkt geweldig.

Blij met mijn correctbooks

Eerst het A5 correctbook besteld met extra vulstation, cleaningset en extra bladen. Helaas bleek ik extra A4 bladen besteld te hebben per ongeluk, dus toen moest ik ook wel het A4 correctboek bestellen! Voor beide ook de tabladen erbij besteld. Aanvankelijk duurde het even voordat ik een mail kreeg met de leverdatum, maar uiteindelijk kreeg ik dit wel allemaal duidelijk binnen. De bestelling was compleet. Ik ben heel blij met mijn correctbooks. Telkens als ik mijn lege buro zie met alleen mijn twee correctbooks en een etui (met gum, doekje en pennen) wordt ik helemaal blij. Tot op heden lukt het me gemakkelijk om pagina's te gebruiken en te herbruiken. Ik weet nog niet hoe lang de pennen het goed blijven doen. Het nodigt mij uit om aan mijn projecten te blijven werken.

Super makkelijk in gebruik

Makkelijk in gebruik, ziet er luxe uit en het idee dat ik ook weer iemand help hiermee, dat voelt goed.

Duidelijke site, snelle levering, prima prijs

Duidelijke site, snelle levering, prima prijs.

Prima producten

Een notitie boekje die herbruikbaar is vind ik handig. Ik maak veel notities die ik niet hoef te bewaren. Dat kost anders veel papier. Mocht ik de motortjes wel willen bewaren dan kan ik hem in de app zetten. Na een paar weken testen heb ik er nog een paar bij gekocht voor het gezin. Ook zij zijn er blij mee.

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die zich inzet tegen wereldwijd analfabetisme. Door de aankoop van een Correctbook stuur je hetzelfde oneindig uitwisbare schrijfmateriaal aan kinderen in ontwikkelingsgebieden. Voor ieder verkocht Correctbook, kan een kind uit ontwikkelingsgebieden drie maanden lang schrijven. Ieder kind schrijft uiteindelijk minimaal vier jaar.