Duurzaam!

Ideaal dat ik ook alleen een omslag kan kopen, heel duurzaam waar ik heel blij van word.

Response from the business owner

Hi Wilma, Ideaal he. En het leuke is dat we onze omslagen blijven vernieuwen dus elke keer kan je weer een andere omslag nemen. Veel plezier van het gebruik van je Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Verrast

Mijn vrouw en dochter hadden er al 1 en dacht eerst niks voor mij. Had alleen een vervelende ervaring dit jaar en moest naar ziekenhuis. Hier mocht ik die van mijn dochter lenen en moest zeggen had er veel gebruik van gemaakt. Na die ervaring en weer te zijn ontslagen uit ziekenhuis, heb ik zelf 1 besteld met wat ik nodig had en maak er nog steeds goed gebruik van. Enige puntje en das misschien ook wat veel gevraagd is in de app iets van een jpg naar word converter. Nu probeer ik versies online daarvan uit. Dus bovenal verrast hoe makkelijk het kan zijn en daarnaast zeker ook dat je ook iets voor een goed doel maakt het zeker een aanrader om deze correctbook te nemen i.p.v. de immitaties. Keep up the good work.

Response from the business owner

Hi Frank, Ik kan mezelf voorstellen dat wanneer je echt Correctbook gebruikt je pas het gemak ervaart van het uitwissen en het schrijven op gelamineerd papier. Super leuk om te horen dat je er nu nog steeds gebruik van maakt! We zijn onze app nog verder aan het door ontwikkelen en hopen meer te kunnen. Zoals wat je aangeeft het bestand type te veranderen of om een geschreven tekst naar digitaal om te zetten. Via de nieuwsbrief maken wij al onze nieuwe updates bekend, vanuit daar kun je ons altijd volgen. En wat mooi je compliment. Correctbook is ook echt ontstaan vanuit de wens om ergens anders op de wereld kinderen te kunnen helpen. Waar de voorzieningen een stuk beperkter zijn als bij ons. Ik wens je nog veel schrijfplezier toe in Correctbook en het allerbeste! Groetjes, Natalie - Correctbook

Over de klantensevice: We hadden per ongeluk de verkeerde bestelling ontvangen (verkeerde adres sticker op de doos, dan kan dat gebeuren). Direct contact opgenomen via WhatsApp en het is keurignetjes opgelost. Ik was bang dat het cadeautje (want dat was het) te laat zou zijn, maar ze hebben het direct dezelfde dag nog verstuurd en kreeg keurig de t&t code via WhatsApp. Volgende dag was de juiste bestelling alweer binnen met een net excuseskaartje voor de verkeerde bestelling. Over het product: heb het zelf niet gebruikt, enkel ingepakt, maar het ziet eruit en voelt als degelijk materiaal. Denk dat de ontvanger heel blij gaat zijn.

Prima product.

De schriften heb ik al jaren. Af en toe moet je wel nieuwe pennen kopen.

Snelle levering en mooie producten

Response from the business owner

Hi Simone, Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad op onze webshop. Veel plezier van je items! Groetjes, Natalie - Correctbook

100% TOP

Ik had al het A5 boekje, nu de A6 gewoon omdat ik dat ook handig vind, een kleiner formaatje erbij! Ik heb gekozen voor de special edition botanical en hij is LEUK!!! Ben er erg blij mee, ook alle kleuren pennen besteld, nice! En het geeft een heel goed gevoel dat je geen bloknoten papier meer verspild en dat je een heel goed doel steunt. Echt wel. En hoge kwaliteit. Ik zou zeggen: allemaal gewoon DOEN.

Response from the business owner

Hi Anouk, Wat een mooie review heb je voor ons geschreven. Echt een pleidooi voor het tegengaan van papierverspilling en het gemak van het schrijven in onze Correctbook. Super leuk dat je de A6 Botanical Edition hebt gekozen. Onze laatste aanwinst zijn de losse covers. Deze kan je tegenwoordig los bestellen zodat je jouw Correctbook helemaal kan samenstellen met de verschillende losse bladen. Veel plezier van jouw Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Super handig

Voor als je veel dingen noteert, is dit heel handig. Ik maak to do lijstjes erin als je alles hebt gedaan dan veeg je het zo weg en kan je weer nieuwe to do lijstjes maken. Ik wil niks anders meer!

Response from the business owner

Hi Stephanie, Er werkt niets zo fijn als een to-lijstje maken en het vervolgens weer wegvegen. Fijn om te horen dat je niets anders meer wilt. Wij van Correctbook sluiten daar helemaal bij aan! Veel plezier met het gebruik ervan! Groetjes, Natalie - Correctbook

Fijn en handig

Prettige manier om aantekeningen te maken of te gebruiken als to do list. Overzichtelijk en makkelijk schoon te maken.

Response from the business owner

Hi M., Wat fijn om te horen dat je Correctbook prettig in het gebruik vindt en ook gebruikt voor je to-do's. Veel plezier ervan! Groetjes, Natalie - Correctbook

Superbook!

Ik heb al meerdere boekjes besteld. Ik werk in de zorg, echt superhandig om snel vanalles op te schrijven. Altijd bij me in mijn jasje en geen losse briefjes meer.

Response from the business owner

Hi Femke, Dat geeft zeker meer overzicht als je geen losse briefjes meer hebt. Super dat je al meerdere boekjes hebt besteld. Veel plezier met het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

fijne set stiften

stiften en boek passen perfect bij elkaar. Schrijft erg fijn. Bespaart veel papier.

Response from the business owner

Hi Hans, Je bespaart enorm veel papier door Correctbook te gebruiken. Wist je dat de omslagen en de inhoud ook makkelijk te verwisselen zijn! Correctbook is hierin geheel modulair. Veel plezier met het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Mooi product en snel geleverd

Om notities te maken bijv. aan de telefoon en onderweg is een Bambook met pen heel handig gebleken, want daarna weer te wissen. Ook handig voor kinderen! En natuurlijk is het fantastisch dat een deel van de opbrengst wordt gebruikt om het analfabetisme te bestrijden.

Response from the business owner

Hi Dick, Wat fijn dat je onderweg aan de telefoon veel notities kan maken. Mooi om te horen dat je graag bijdraagt aan onze missie. Deze verschilt met de missie van Bambook ;-) Ik snap je verwarring! Groetjes, Natalie - Correctbook

Werkt prima

Ik kan mijn info niteren, delen en bewaren. Heel prettig.

Response from the business owner

Hi Marja, Wat goed om te horen dat je de app met veel plezier gebruikt. Veel plezier van je Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Erg blij met Correctbook.

Inmiddels gebruik ik Correctbook ruim 2 jaar. Het bevalt mij heel goed. Een nadeel vind ik dat als je aan het schrijven bent en even niet schrijft gelijk de dop op de stift moet anders droogt hij uit en duurt het even voor hij het weer doet. Een ander nadeel is, als hetgeen je geschreven hebt een week duurt voordat je het wegveegt je de tekst vaag blijft zien. Verder ben ik er blij en zou niet zonder willen. Het heeft mij enorm veel kladblokken bespaart!!

Response from the business owner

Hi Peter, Dankjewel voor je review. Heel leuk om te lezen dat je door het gebruik van Correctbook al veel kladblokken hebt bespaard. Het klopt inderdaad dat de dop snel op de pen gedaan moet worden. De inkt droogt snel op het papier en om deze reden kan de inkt snel indrogen in de pen. Helaas is dit iets waar je jezelf continue aan moet herinneren. Een tip om je pagina nog grondiger schoon te maken is om een schoonmaakspray te gebruiken. Je pagina is dan weer als nieuw! Veel plezier met het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Makkelijk te vervangen

Ik had een tijd geleden een Correctbook gekocht en heb daar veel te veel papier enzo tussen gedaan en doordat hij zo dik werd en constant in en uit de tas ging, raakte de omslag kapot. Een nieuwe omslag besteld en erom heen gedaan. Super easy. En een nieuw kleurtje was ook leuk!

Response from the business owner

Hi Marc, Dankjewel voor je review en super om te horen dat je een nieuwe omslag besteld hebt. Het binnenwerk en de omslagen zijn allemaal vervangbaar. Zo kan je inderdaad zelf helemaal bepalen hoe je je Correctbook wilt en makkelijk 1 onderdeel vervangen. Ik wens je veel plezier met het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Handig

Ik gebruik het Correctbook nu enige maanden en ben zeer enthousiast. Het schrijft heel licht en veegt niet uit, terwijl je schrijft. Het is gelijk droog. Nadat ik de aantekeningen heb verwerkt kunnen ze heel gemakkelijk weer worden verwijderd, mede door het handige doekje.

Response from the business owner

Hi Anja, Wat goed om te horen dat je enthousiast bent over het gebruik van Correctbook. Veel schrijfplezier gewenst en bedankt voor jouw mooie review! Groetjes, Natalie - Correctbook

Handig, duurzaam en daarnaast een prachtig initiatief

Bij ons op het werk is het zelfs onderdeel van het 'on board' pakket voor nieuwe collega's geworden

Response from the business owner

Hi Simone, Wat goed dat Correctbook een onderdeel is van het on board pakket. Zo begin je je nieuwe baan met veel gemak en plezier. Groetjes, Natalie - Correctbook

Fijne materialen en een goede webshop

Van een zakelijke relatie kreeg ik een Correctbook. Schrijven van notities en todo-lijsten met een pen is minder afleidend dan electronisch, vooral in een meeting. Maar TODO lijsten op papier zijn lastig omdat je vaak enkele resterende punten moet overnemen in een nieuwe lijst. Daarin is Correctbook fantastisch. Recent wat pennen in verschillende kleuren bijbesteld via de webshop. Deze werden vlot geleverd en met de juiste factuur.

Response from the business owner

Hi Freek, We worden blij van jouw review. Heel leuk om te horen dat het gebruik je bevalt en hopelijk inspireert dit ook weer anderen in jouw omgeving om een Correctbook te proberen. Bedankt voor je review en veel plezier met het gebruik ervan! Groetjes, Natalie - Correctbook

Goed!

Hele fijne kaartjes. Ik had er 5000 besteld om uit te delen. Er waren 'maar' 4 kaartjes gebogen aangekomen.

Response from the business owner

Hi Noortje, Dankjewel voor je leuke review! Wat leuk om te horen dat je 5000 flash cards hebt besteld en hiermee een mooie bijdrage levert. Hopelijk is het gelukt om de 4 kaartjes weer terug te buigen, anders kun je altijd contact met ons opnemen! Deel vooral met ons hoe iedereen de flash cards gebruikt. Wij vinden dit intern erg leuk om te horen! Groetjes, Natalie - Correctbook

Prima!!

Doet wat het beloofd een ziet er leuk uit.

Super handig

Heel goed alternatief voor papier

Uitvegen soms lastig na een tijdje Vorige week paar extra’s besteld, kwam in een veel te grote doos. Ook besparen op verpakking draagt bij aan het milieu!

Response from the business owner

Hi Marjan, Dankjewel voor je review. Ik ga per e-mail contact met je opnemen voor een foto van de verpakking. In principe zou de verpakking namelijk passend moeten zijn met datgene wat je besteld. Na enige tijd gebruik te maken van je Correctbook raden wij aan om de schoonmaakset met de bijbehorende spray te gebruiken voor je pagina's. Het wisdoekje kun je in de wasmachine wassen. Meer hierover lees je op onze website: https://www.correctbook.com/nl/correctbook-schoonmaakset. Groetjes, Natalie - Correctbook

Heel handig, goed voor mens, dier en milieu

Ik gebruik het boekje voor mijn to-do-lijstjes voor mijn opdrachten. De app werkt ook prima, zodat wanneer je je vel weer hebt leeg gemaakt, toch een back-up hebt op je mobiel. Ik heb hem nog maar kort, maar ga hem ook voor bridge scores gebruiken. Fijn dat je de blaadjes ook makkelijk uit de spiraal kan halen zodat je alleen je vel en stift hoeft mee te nemen. Het idee erachter vind ik ook heel mooi.

Response from the business owner

Hi Marleen, Goed idee om je Correctbook te gebruiken voor je bridge scores. Jouw Correctbook kun je helemaal naar jouw wens samen stellen met de verschillende bladen die wij aanbieden. Veel plezier met het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Wat een uitvinding! Werkt top en bespaart zoveel papier

Response from the business owner

Hi Dianne, Wat leuk om te horen dat je Correctbook fijn in het gebruik vindt. We willen je bedanken voor je bijdrage aan onze missie! Groetjes, Natalie - Correctbook

Brilliant concept. Many uses

The ordering process is simple and easy

About Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.