Fijn product!

Ik heb al ruim twee jaar een A6 notitieboek van Correctbook. Ik gebruik hem dagelijks, bij van alles! Nu zijn er mooie uitbreidingen en artikelen bijgekomen! Snel weer een bestelling doen!

heel duurzaam

Een heel duurzaam handig schrift Wat ook goed uitwisbaar en het bijhouden van alles wat je interresant om te volgen

Handig in gebruik, voldoet goed.

Formaat A4 zou handig zijn, klipje op dopje pen, ofanders iets van "houder" op kaft zodat je meer kleuren kunt meenemen zonder los in hand of tas te moeten houden. Elastiek niet makkelijk om pen in te doen. En kan maar 1 in.

Prima en verantwoord artikel

Snelle levering en goed spul!

Vreemde gang van zaken

Her kleine inktflesje wer in een enorme doos bezorgd en het systeem werkt niet

Hoi Marlou, Sinds gisteren zijn we over naar een nieuwe logistiek leverancier, en hiermee zou het probleem van de te grote dozen opgelost zijn! Wij zijn natuurlijk heel blij met deze verandering, want van mega dozen voor één pen of intkpotje wordt natuurlijk niemand blij. Bij een volgende bestelling kun je je levering dus gewoon in een mooi klein doosje verwachten! Met vriendelijke groet, Daisy

Erg handig.

Helaas is het elastieke waar het pennetje in kan er dezelfde dag afgevallen. Dus dat valt erg tegen.

Hoi Conny, Wat vervelend om te horen dat de penlus los is geraakt! Als je ons even een mailtje stuurt met deze info zorgen we ervoor dat het wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Daisy

De site is echt heel erg vervelend!!! je kunt de producten niet opzoeken.

De site is echt heel vervelend. Je punt producten niet opzoeken, maar door er met je computermuis langst te gaan krijg je dan wel wat het is. De foto's en tekst zie je niet. Ik zou jullie wel aanbevelen, maar dan eerder verwijzen naar iemand anders die het wel met een foto kan aanbieden

Hoi Hanna, Op dit moment zijn wij bezig met de ontwikkeling van een gloednieuwe, verbeterde website. We hopen je daar natuurlijk terug te zien! Tip: Gebruik een andere browser dan Internet Explorer, deze browser ondersteunt onze website namelijk niet. Met vriendelijke groet, Daisy

Een topuitvinding!

Aangeschaft voor werk maar nu gebruik ik hem overal voor!! Het is echt geweldig. Alleen die grote band is vervelend aangezien dat steeds in de weg zit als je schrijft.

Leuke producten snel geleverd

Gewoon goede producten, en de dag na bestelling geleverd.

snelle levering. Een opmerking. De doos waarin het verzonden is was zeer groot. Ik ga er vanuit dat er toch kleinere dozen zijn om dit doosje wat ik besteld heb te versturen. Gezien we met zijn alle bezig zijn met het milieu en de opwarming. Zou dit het enige punt zijn wat aandacht verdiend.

Hoi Loes, Sinds gisteren zijn we over naar een nieuwe logistiek leverancier, en hiermee zou het probleem van de te grote dozen opgelost zijn! Wij zijn natuurlijk heel blij met deze verandering, want van mega dozen voor één pen of intkpotje wordt natuurlijk niemand blij. Bij een volgende bestelling kun je je levering dus gewoon in een mooi klein doosje verwachten! Met vriendelijke groet, Daisy

Super snelle levering- goeie kwaliteit

Super snelle levering ! De producten zijn van heel goeie kwaliteit, zijn goed voor het milieu en kinderen uit de ontwikkelingslanden worden geholpen.

Super visie, mooi product, klein minpuntje = de pen

Als ik de pen open laat liggen, al is het maar heel even dan schrijft hij niet meer. Dan moet eerst de dop er weer op en dan doet hij het weer prima, dat vind ik erg jammer omdat je hem stiekem toch steeds even open hebt voordat je gaat schrijven. Verder super! Het uitwissen gaat heel goed. Ik vind de prijs, in vergelijk in met andere vergelijkbare producten ook heel netjes. Het zou leuk zijn als er nog meer andere kleuren pennen komen, buiten de basiskleuren.

Zo duurzaam!

Kreeg een Correctbook cadeau een maand of drie geleden. Maak er veel gebruik van. Zelfs oude notities laten zich gemakkelijk verwijderen. Ik heb nu een aantal pennen voor school gekocht. Jammer dat jullie nog geen losse blanco kaarten/bladen A4 en A5 hebben. Niet goedkoop, maar zeer duurzaam!

Hoi Els, Leuk om te horen dat je zo blij bent met je Correctbook! Wist je dat we wel losse setjes extra pagina's hebben in onze webshop, die ook blanco verkrijgbaar zijn? Met vriendelijke groet, Daisy

Kwalitatief goed met een mooi doel

Heel mooi initiatief tegen laaggeletterdheid! Notitieboek zelf is heel fijn en van goed materiaal. Ik heb de schoonmaakset erbij gekocht, en ik kon vrij makkelijk (heel) oude inkt verwijderen. Ook leuk dat je er verschilllende soorten blaadjes bij kunt kopen (ik heb nu de to-do lijsten gekocht). Inkt kun je ook een navulpotje voor krijgen.

De producten van Correctbook werken goed. De (communicatie van de) webshop minder.

Sinds dit voorjaar heb ik mijn eerste Correctbook. Ik ben er heel blij mee. Toen mijn pen dreigde leeg te raken, besloot ik een bestelling te doen bij de webshop. De belofte 'voor 16.00 uur besteld, nog dezelfde dag verzonden' wekt de verwachting dat je dan ook de volgende dag je spullen krijgt. Of minimaal hoort hoe je bestelling er voor staat. Dat bleek niet het geval. Ik vind het niet erg dat het twee dagen duurt. Ik stoor me dus meer aan de slordige communicatie. Overigens bleek de bestelling bij aankomst niet compleet. Ik wacht nog steeds op één product uit mijn bestelling en ik heb geen idee wanneer ik die kan verwachten. De producten zelf, krijgen daarom een ruim voldoende, maar de webshop dus nog niet.

Leuk en handig!

Ik heb het boekje nog maar net dus kan alleen beoordelen met weinig ervaring. Het boekje moet mij van al mijn losse blaadjes afhelpen. Het fijne is dat je nog steeds kunt "doorstrepen", iets wat papierenbriefjesmensen vaak graag doen. En met dit boekje heb je alles in één. Het is ook niet duur! Wat ik mis: een haak aan de dop zodat-ie aan je boekje geklemd kan, met één hand (dat lukt met het lusje nooit) en in je overhemd kan (en dan nog liefst met drukknop zodat als-ie losschiet, niet gaat vlekken). En een soort opberg dingetje voor al je pennen en je doekje, aan het boekje vast. Bij blauw schrijven gaat het uitgummen nog niet helemaal lekker: er blijft een blauwe lichte vlek achter. Bij zwart is dit niet zo.

snel, netjes, flexibel

Ik had een bestelling gedaan en was iets vergeten. Nadat ik een medewerker gesproken had is de bestelling dezelfde dag nog toegevoegd. Er is een aparte digitale factuur verzonden zodat er geen extra verzendkosten bijkwamen en de volgende dag is geleverd! TIP: gebruik bij verzending minder karton en papier i.v.m. milieu.

erg goed werkend s hij en veeg uit boek.

Jammer dat de A4 versie niet meer kleuren kaft heeft.

Super handig!!

Ik vind het een handig notitieboekje (A5 met lijntjes). Geen losse blaadjes, omgekrulde hoekjes, gekras etc meer. Als je de stift eventjes niet gebruikt en de dop er niet opdoet lijkt deze snel uitgedroogd, maar even in het boekje kliederen en na een tijdje doet de pen het weer.

leuk, handig en voor een goed doel, wat wil je nog meer!

CorrectBooks zijn leuk, heel erg handig. En je steunt een goed doel. Fantastische combinatie!

mooi product, snel bezorgd

Mooi product, snel bezorgd, al jaren veel plezier van.

Prachtige producten en snelle levering!

Inmiddels al mijn 2e bestelling gedaan. Heel blij met de flashcards voor mijn werk en het A6 schrift. Van mijn werkgever hadden we van de zomer een mooi A5 schrift gekregen met logo en die heb ik aangevuld heb met tabbladen, todo lijsten en weekplanner. Verder had ik tijdens een tekencursus ook al een tekenschrift gekregen. Kortom ik ben fan van jullie producten!

Goede afhandeling bestelling maar verpakking was wat overdreven.

Bestelling was snel binnen. Ik vond de doos waarin deze geleverd werd wel erg groot voor. Dit had ook in een grote envelop gezinnen en daarmee hadden er ook minder portokosten kunnen zijn

prima bestelsysteem

uitstekend.

Mooi product, goeie service

Fijn om door eigen aankoop ook nog anderen te kunnen helpen - ik ben fan Bestellen en levering gebeurde perfect

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die zich inzet tegen wereldwijd analfabetisme. Door de aankoop van een Correctbook stuur je hetzelfde oneindig uitwisbare schrijfmateriaal aan kinderen in ontwikkelingsgebieden. Voor ieder verkocht Correctbook, kan een kind uit ontwikkelingsgebieden drie maanden lang schrijven. Ieder kind schrijft uiteindelijk minimaal vier jaar.