Super makkelijk

Blij met mijn aankoop

Fan van Correctbook

Had al een scratch die ik gebruik als kladblok en voor onderweg door handzaam formaat. Ik heb een Correctbook op A5 formaat gekregen. Recent schafte ik een Correctbook op A4 formaat aan. [Ik heb voor sommige projecten meer ruimte nodig dan het A5 formaat bood]. Bij de A4 bestelde ik ook de things to do list. Als verbeterpunt zou ik willen opmerken dat de lijntjes wel dichter bij elkaar had gemogen, wat mij betreft. Zo'n 1/3 kleiner zou ik praktischer vinden.

Hi Linda, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je verschillende Correctbooks gebruikt voor verschillende doeleinden. Gaat je verbeterpunt over de to-do lijst? Deze lijnen zijn inderdaad een stuk meer uit elkaar dan de andere gelinieerde bladen. Dit komt voornamelijk door het aankruisvakje. Eventueel kun je je verbeterpunt naar ons mailen: [email protected]. We slaan alle tips en verbeterpunten altijd op en nemen dit mee in ons productieproces. Groetjes, Natalie - Correctbook

mooi product

We hebben voor secretaress dag verschillende gekleurde notebooks gekocht. Mooi product en fijn dat we een steentje kunnen bijdragen tegen analfabetisme.

Hi Fieneke, Wat fijn dat jullie verschillende Correctbooks hebben gekocht voor secretaressedag. Daar gaan de medewerkers heel blij mee zijn! Groetjes, Natalie - Correctbook

Handig, stevig en wist makkelijk en netjes

Correctbook is niet mijn eerste uitwisbare notitieblok. In vergelijking met wat ik ben gewend is het notitieblok stevig vormgegeven. Het is makkelijk om extra pagina's toe te voegen en belangrijk is dat de tekst makkelijk uit te wissen is (zonder vlekken). Ik ben zeer tevreden!!

Hi Robin, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze Correctbook. Onze wens is dat je jouw Correctbook zo kan samenstellen door het toevoegen en verwijderen van onze verschillende bladen. Veel schrijf en wisplezier van jou Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Mooie producten

Mooie producten die handig in het gebruik zijn. Agenda die je steeds opnieuw kan gebruiken. Door dingen die klaar zijn gelijk te wissen, blijft het overzichtelijk en minder papieren meenemen.

Hi Erik, Bedankt voor je review en wat fijn dat je de agenda met veel plezier gebruikt. Je kan de agenda eindeloos gebruiken. Mocht je na een tijdje toch een variatie op de bladen willen dan kan je altijd losse sets bestellen en deze invoegen. Onze Correctbook kan je met max. 10 pagina's bijvullen. Veel plezier met het plannen en uitwissen in je agenda. Groetjes, Natalie - Correctbook

Besteld en snel geleverd, iedereen blij!

Snelle, nette levering

De levering volgde snel op mijn bestelling en werd keurig netjes afgeleverd.

Hi Ronald, Wat fijn dat je blij bent met de snelle levering door Post NL. Veel schrijfplezier in je Correctbook. Groetjes, Natalie - Correctbook

Top producten

Heel erg blij met mijn notebook. Ook ontzettend snel geleverd in een mooi duurzame vepakkimg

Hi Manon, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je blij bent met je Correctbook! Veel plezier met schrijven en uitwissen! Groetjes, Natalie - Correctbook

Superfijn en milieuvriendelijk

Makkelijk en steeds bij de hand

Hi Nicole, Bedankt voor je review! Fijn dat je makkelijk en snel aantekeningen kan maken. Veel plezier van je Correctbook. Groetjes, Natalie - Correctbook

Great and versatile product, I wish I knew it existed earlier

I (39F) only recently found out about Correctbook and I am loving it. I like the feeling of physically writing down notes. I used my tablet to do that but that could be limiting (is it charged? is the pen charged? etc). With Correctbook I get the feeling of 'pen and paper' by just carrying around the notebook, like I always used to. My routine is to keep notes during the week and transcribe the important things in my permanent notes (OneNote) every Friday. I do not use the app for that because I prefer to do it myself but it's great that it exists. All in all, I highly recommend!

Hi Christina, How nice to read you find your own way of using Correctbook. I can understand the preference of writing down notes instead of using a tablet. If you have any further questions about using Correctbook, please let us know! Groetjes, Natalie - Correctbook

Mooie uitvinding

Zelf heb ik een correctbook van mijn werk gekregen waar ik veel gebruik van maak. Ik heb later mijn vriendin een correctbook cadeau gedaan en zij gebruikt het iedere dag, het scheelt zoveel papier! En met de laatste aankoop, de schoonmaak spray zijn de bladen zo schoon. Wat ook super fijn is is dat je extra bladen of verschillende bladen kan aanschaffen, het gaan van formaat A5 naar A4 of vice versa je kan zoveel met de correctbook echt heel blij mee!!

Hi Mitchell, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat jij en je vriendin beide veel plezier hebben van jullie Correctbook. We zijn continue bezig om ons assortiment uit te breiden met het oog op dat je alles modulair kan gebruiken. Mocht je hier vragen over hebben kun je altijd bij ons terecht. Veel plezier van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Lovely idea, simple and helpful.

I bought correctbooks for me, for my boyfriend and for two friends, everybody love them.

eindelijk een nieuwe voorkant voor mijn A4 Correctbook

heb al een tijd een A4 Correctbook om op werk te gebruiken voor notities ed. Die gaat dus meermalen per dag in en uit de tas. De voorkant was hier door niet meer mooi, eigenlijk te goedkoop en stuk voor wat het kost. Nu is er dus eindelijk een losse voorkant te bestellen. Blij mee. Verder mag de helpdesk wel wat minder standaard antwoorden geven op vragen, nu heb je het idee dat je wordt afgescheept. Dus goed product, maar de marketing mag best wat meer klantgericht,

Goedemiddag, Dankjewel voor je review. Wat fijn dat je het binnenwerk hebt kunnen behouden en alleen de omslag hoefde te vervangen. Ik zie dat destijds mijn collega had aangegeven dat de omslagen nog niet voorradig waren maar we er wel mee bezig waren. Ik begrijp dat je hier meer over had willen weten met een evt. oplossing. Ik ben blij dat je nu ieder geval een nieuwe omslag hebt zodat je boekje er weer netjes uit ziet! Groetjes, Natalie - Correctbook

Correcte en snelle levering van een mooi product.

Ben enorm blij met me correctbooks

De a5 is favoriet, a6 de langste overlever, de a4 koop ik wellicht een keer nieuw al het moment juist is. Voor nou ben ik enorm dankbaar met de a5 en heb nieuwe bladzijden bij besteld. Los en in de klapper klap ik ze graag vol. Keep up the good work correctbook. Ik mis de donatie botton op jullie webpage die er eerder was. Groeten Pascal

Hi Pascal, Bedankt voor je aankopen en goed om te horen dat je de verschillende formaten hebt geprobeerd. De losse bladen die je extra kan bijbestellen helpt je inderdaad om alle informatie goed kwijt te kunnen. We hebben op de product pagina een button weergegeven zodat je bij je bestelling een donatie kan doen. Je kunt extra impact maken door zelf een donatie bedrag te kiezen hier. Groetjes, Natalie - Correctbook

Met wat geduld goed

De pluspunten: - niet te duur in aanschaf - zelf met losse setjes in allerlei varianten, kaften en tabbladen uit te breiden en in te delen - schrijft lekker - is (na even wachten) vrij precies met het wissertje op de stift te corrigeren - werkt prettig met Lumicolor Correctable (4 kleurenset) - de app lijkt heel aardig te werken, maar nog te weinig kunnen testen. - duurzaam - heel fijn dat kinderen in ontwikkelingsgebieden hiermee geholpen worden. Werkt waarschijnlijk veel beter dan gewoon pen en papier, alleen zullen zij geen mobieltje hebben om oude aantekeningen te bewaren.... De minpunten: - Je moet echt wel even wachten tot alles droog is. Te snel op de volgende pagina verder schrijven geeft "doorslag" op eerdere pagina's. En meteen wissen van een foutje geeft een vlek en vieze wisser. - In een net gekochte oudere versie (Rembrand) liet penhouder direct los; ik hoop dat de nieuwere versie beter blijft zitten. - Sponsje geprobeerd, maar niet enthousiast. Werkt niet precies, smeert meer uit dan dat het wist. - Lees veel kritiek op snel uitdrogende stiften. Dat moet ik nog afwachten. - Er is wel een indruk te zien van eerder geschreven en gewiste teksten, maar (nog) niet storend.

Hi Sandra, Bedankt voor je mooie review. Heel duidelijk hoe je overzichtelijk de plus- en minpunten hebt benoemd. Mooi om te lezen dat je achter onze missie staat en je het schrijven als prettig ervaart. Als minpunt geef je aan dat de penhouder direct los liet, dat is jammer. Ik kan je een nieuwe penlus sturen. Graag ontvang ik je naam en adresgegevens per e-mail via [email protected] zodat ik je deze kan opsturen. Voor het uitwissen moet je de tekst even laten indrogen, anders krijg je vlekken. Deze vlekken kun je wel makkelijk met onze schoonmaakspray ook verwijderen. Ik kan mezelf voorstellen dat misschien je voorkeur naar het wisdoekje uit gaat ipv het sponsje. We merken dat er een team wisdoekje en een team sponsje is. Ik ben zelf ook meer team wisdoekje ;-) Mocht je vragen hebben over het gebruik, stel ze gerust. Op onze website kun je leuke tips in onze blogs vinden! Groetjes, Natalie - Correctbook

Prima service, snel geleverd

Snelle levering. Prima service

Handig

Werkt goed voor mij. Meer overzicht en minder papier. Soms is uitvegen een puntje

Top product en levering !

Volgende dag al geleverd in weinig verpakkings materiaal!

Hi Cathelijne, Wat fijn dat je tevreden bent met onze levering. Veel plezier van je Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Correcte bestelling

Snel, adequaat en goed verpakt kwam mijn bestelling correctaan.

Hi Bas, Zo horen we het graag! Veel plezier van je Correctbook. Groetjes, Natalie - Correctbook

Erg blij mee

Heel handig! Ik zou wel een wat dunnere pen nog willen..

Hi Elham, Onze dunste fineliner is de 0,6 mm fineliner. Er is geen dunnere variant helaas. Veel plezier van het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Ideaal!

Ben al jaren blij met m’n book. Was totaal versleten en overal vastgeplakt. Nu een linnen hardcover, zo fijn, stevig en mooi om te zien.

Hi Trudi, Wat super dat je lang gebruik hebt gemaakt van je oude Correctbook. Dat horen we natuurlijk heel graag. Leuk dat je nu voor de linnen hardcover bent gegaan. Wij van Correctbook zijn ook fan van de linnen varianten! Groetjes, Natalie - Correctbook

Een super uitvinding! Weg met alle losse boekjes, dit is zoveel handiger. De uitbreiding met andere pagina’s is ook erg handig.

Goedemiddag, Wat super dat je gebruik maakt van de uitbreiding van meerdere pagina's. We willen een zo modulair mogelijk boekje aanbieden zodat je makkelijk je eigen boekje kan samenstellen. Veel plezier met het gebruik ervan! Groetjes, Natalie - Correctbook

Heerlijk blijven schrijven zonder verspilling

Ik gebruik correctbook notitieblok en pennen op mijn werk in de zorg, wat ideaal is om snel een aantekening te maken, maar ook gevoelige informatie direct te kunnen wissen en niet met 10 verschillende kladblaadjes in je doktersjas rond te lopen. De app gebruik ik voor aantekeningen van bijv. Onderwijs op te slaan.

Hi Linda, Ik kan me voorstellen dat Correctbook ideaal in de zorg is met het uitwissen van persoonlijke informatie. Super om te horen dat je hier zo blij mee bent. Ik wens je veel plezier verder met het gebruik van Correctbook. Spread the word! Groetjes, Natalie - Correctbook

Receptkaarten

Al mijn favoriete recepten in een boekje geschreven, erg blij mee, bladen zijn handig ingedeeld.

Hi Ellen, Wat leuk dat je Correctbook gebruikt voor je recepten. Wist je ook dat we speciale recepten pagina's hebben die je kan toevoegen aan je Correctbook. https://www.correctbook.com/nl/set-extra-pagina-s. We denken goed mee met de wensen van de klant en welke behoefte ze hebben in het type blad. Geef het vooral aan als je een idee hebt! Groetjes, Natalie - Correctbook

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.