Ik had de bestelling twee dagen later in huis (na 16 uur besteld). Een stift in rood en een in zwart die iets dikker schrijft. Hele fijne stiften. Doen het goed. Het navul potje werkt ook goed. Soms is de punt wat uitgedroogd maar een paar woorden op gewoon papier en hij doet het weer.

Super goed!

Het schrijft fijn en is makkelijk te verwijderen. Daarnaast kun je je bladzijden heel erg vaak opnieuw gebruiken dus minder papierverspilling! Ideaal en het je steunt er ook nog een goed doel mee!

Super handig

Ben er heel blij mee , ik heb verschillende schriften maar ik moet wel vermelden dat het in en uithalen van de bladzijdes kan niet te vaak, na een paar keer trekt het krom of breekt het af

Al mijn noties op één plek, geen losse papiertjes meer die kwijt raken een super oplossing voor mij!

Fijn in gebruik, goed uit te wissen en daarna weer goed te gebruiken. Geen verspilling meer van papier!

Prima in gebruik blijft goed leesbaar om later uit te vegen!

Ik had verwacht dat ik met mijn hand dat wat net geschreven had zou weggeven. Niet gebeurd. Foto maken en klaar! Top

Top product met sociaal gezicht

Praktisch, goed voor het milieu en de minder bedeelde medemens!!

Als iemand die bij voorkeur teksten schrijft ipv inklopt op een computer, is correctbook ideaal. De teksten digitaliseer ik en de pagina’s maak ik vervolgens schoon. Opgeruimd, duurzaam en efficiënt. Bovendien schrijven de pennen heerlijk. En dan te bedenken dat je hiermee ook nog eens bijdraagt aan een prachtig project dat kinderen in Afrika een kans biedt op het krijgen van schrijfmateriaal. Dat is toch geweldig! Het mes snijdt hier echt aan heel veel kanten. En dus word ik hier ontzettend blij van .

Dikke aanrader.

Correctbook werkt voor wat het bedoeld voor is. Ik kan dingen schrijven en ook het vervolgens uitvegen. Echter bij het eerst gebruik wat me opviel is het uitvegen lastiger dan gedacht. Ik moet er wat kracht bij zetten als ik, met het mee geleverde correctbook doekje, iets wil uitwissen. Als ik het doekje beetje vochtig maak, gaat het wel stuk makkelijker, maar bij veel uitvegen laat het soms nog vlekken achter. Die kan ik vervolgens ook wel weg vegen maar het duurt eventjes. :) Met de achterkant van de Correctpen dingen uitvegen werkt prima en doet wat het moet doen. Zeker fijn bij een spel fout. Boven al ben ik zeker tevreden over dit product. Wat ik wel liever erbij had gezien was dat er bijvoorbeeld een 2de elastische bandje was, zoals waar de pen zit, zodat je het doekje of sponsje ook handig kunt mee nemen en niet kwijt raakt. Ik raad dit product zeker aan voor iedereen die vaak iets moet opschrijven. Ook aanrader voor school of werk.

Makkelijk in gebruik

Ideaal om losse papiertjes tegen te gaan. Ligt bij de telefoon zodat we vragen en bestellingen kunnen noteren en zodra afgehandeld weer verwijderen. Niks geen papierverspilling meer.

Geweldig notitieboek!

Ik heb een compleet pakket besteld. Notitieblok, aanvullende bladen, tabbladen, extra pennen in alle kleuren en schoonmaakset. Werkt perfect! Makkelijk uit te wissen en geen vlekken Ik ben super tevreden

Ik vind het correctbook makkelijk in gebruik, ik hoef geen papieren notitieboekje meer aan te schaffen. Moet wel oppassen met dat de inkt niet afgeeft Schoonmaken is met blauw doekje een hele klus.

Perfect!

Brilliant all good - what a fabulous product, great for everyday use, across multi-agencies, great for correcting spelling, jotting down ideas, and then realizing they're not quite what you want - wipe clean - start again! I love this - buying my family one each instead of Easter Eggs!!! x

Erg handig!

Makkelijk in gebruik voor dagelijks op kantoor. Wel een paar puntjes: - En optie om het doekje in het boekje te kunnen bewaren als het niet gebruikt wordt. - De bijgeleverde app zou opnemen in kleur stukken verbeteren.

Prima, opties als agenda en tot uitbreiden beperkt

Correctbook werkt goed als uitwisbaar notitieboek / to do list. Echter als agenda / weekplanner werkt het niet optimaal. Het zou fijn zijn als er agenda pagina´s waren met horizontale dagen ipv verticaal en je losse agendapagina's op elkaar zou kunnen aansluiten. Ook zou standaard grotere atoma ringen prettig zijn.

Goede service en stipte aflevering

Behalve dat Correctbook goede artikelen heeft en altijd op tijd levert is het ook fijn te weten dat we hiermee een goed doel steunen.

Top!!

Boekjes, extra pagina's en inkt besteld. Zoals altijd top verpakt verzonden en aangekomen! Ik ben er superblij mee!

Erg handig Maar toch een paar kleine tips: - Stiften in andere kleuren. - Elastiek om boekje (dan kun je het doekje er ook in houden! - Gepersonaliseerd kaft? Of meer keuze in covers - elastiek lusje om pen in te doen niet zo handig. Misschien stift met clip? Maar echt heel tevreden, ik gebruik nu al zoveel minder papiertjes. Ik heb het ook op mijn werk onder de aandacht gebracht. Is een erg leuk kado! Gr Mariëtte

Mooi product en prima service

De flashcards zijn ideaal voor mijn kinderen om dingen te leren en mee uit te proberen.

Top product!

Fijn boekje, hele fijne pennen/stiften! uitwissen werkt makkelijk en de extra bladen zijn heel gemakkelijk toe te voegen. erg tevreden.

Goede producten meerdere keren besteld

Super handig, gebruik hem dagelijks

* schrijft lekker * maakt goed schoon * todos kun je letterlijk wegvegen, geeft een opgeruimd leeg gevoel. * todo lijstje hoef je niet steeds over te schrijven. Je vult aan op de lege plekken. * heb nu ook de tabbladen. Zorgt voor meer overzicht.

Super blij

De pennen en inkt zijn goed ontvangen. Bestelling was snel in huis. Erg tevreden.

Fan van correctbook, inktpot werkt niet goed

Ben helemaal fan van het correctbook en gebruik het veel. Om duurzame redenen heb ik een inktpot gekocht, zodat ik geen nieuwe pen hoef te kopen. Echter na 48 uur heeft de pen nog steeds niet voldoende inkt? Ik moet hen hierover nog informeren. Ik verwacht dat de klantenservice het vast goed oplost.

snelle service, prima product

Mooi dat door een bestelling ook kinderen in ontwikkelingslanden worden geholpen

Praktisch, goed voor het milieu en goed voor anderen

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die zich inzet tegen wereldwijd analfabetisme. Door de aankoop van een Correctbook stuur je hetzelfde oneindig uitwisbare schrijfmateriaal aan kinderen in ontwikkelingsgebieden. Voor ieder verkocht Correctbook, kan een kind uit ontwikkelingsgebieden drie maanden lang schrijven. Ieder kind schrijft uiteindelijk minimaal vier jaar.