Hardcover correctbook

Ziet er goed uit lekker stevig ook. Ben benieuwd hoe lang deze het boekje netjes houdt bij dagelijks gebruik

Hi Jacqueline, Bedankt voor je fijne review! De hardcover Correctbook kan tegen een stootje en beschermt de bladen. De Correctbooks zijn door ons getest zodat we zeker weten dat ze goed geschikt zijn voor dagelijks gebruik. Veel Correctbook schrijfplezier! Vriendelijke groet, Natalie

Vlotte bestelling en levering

Probleemloos

schrijft prettig, maar paar irritante ontwerpfouten

De combinatie papier en stift schrijft prettig. De punt heeft fijne dikte. Ik hoop dat dit lang zo blijft. Dat is 3 dagen nog niet te beoordelen. Twee zaken in het ontwerp vind ik irritant. De penhouder zit rechts. Die zit dus echt in de weg als je aan het schrijven bent. En hij zorgt ervoor dat het blad niet vlak kan liggen. Dat vind ik echt een ontwerpfout. Gelukkig kun je deze voorzichtig los halen en herplaatsen aan de linker zijde. Dat is meteen een heel stuk beter. Bij het herplaatsen heb ik er ook voor gezorgd dat het elastiek geheel buiten het papier valt, waardoor ook de linkerzijde vlakker blijft. Daarnaast vind ik het zonde dat het logo op elke bladzijde staat. Dat zit dus regelmatig in de weg als je een bladzijde vol maakt. Tip: maak dat of heel lichtgrijs, of laat het gewoon weg! Als laatste zou ik wel willen dat er een variant is met de omslag aan de bovenzijde, als flipover. Dan kun je helemaal vrij schrijven op beide pagina's zonder dat die binders in de weg zitten. Als er één beschikbaar komt ben ik de eerste die hem koopt.

Hi Ton, Wat fijn dat je tevreden bent met Correctbook. Goed dat je zelf de penlus naar de linkerzijde hebt geplaatst als je hier last van hebt. Voor sommigen en vooral linkshandigen kunnen de ringen soms wat minder fijn zijn. In een blog op onze website geven we hier tips voor: https://www.correctbook.com/nl/blog/search/links. Zoals je zelf aangeeft is een flipover boek de oplossing om vrij te schrijven. Sinds kort hebben we daarom een linnen A5 top binding geïntroduceerd. Via de volgende link kun je de top binding vinden: https://www.correctbook.com/nl/correctbook-linnen-hardcover-a5-top-binding-steel-blue. Veel Correctbook schrijfplezier! Vriendelijke groet, Natalie

Geweldig en duurzaam

Wat een geweldig en duurzaam idee! Snel te vullen, weinig moeite en het werkt ook nog.

Hi Alana, Wat een leuke en lieve review. Veel plezier met het gebruik van je Correctbook! Vriendelijke groet, Natalie

Super onderneming: Tip voor maken etui

Ik gebruik al jaren correctbook tot volle tevredenheid. Het was dan ook tijd om de kaften te vervangen. Ik heb nu de linnen blauwe kaft en deze is stevig en van mooie kwaliteit. Ook fijn dat er een elastiek aan zit. Ik was nog op zoek naar een etui, waar mijn sponsje, doekje en pennen in kon. Dus die erbij besteld. Helaas passen alleen de pennen en het doekje erin en met moeite het sponsje (in elkaar gedrukt). De rits werkt dan ook niet goed meer. Het formaat (lengte en breedte) van het etui is prima, hij moet alleen meer hoogte hebben (iets hoger dan sponsje). Verder pennen, schutbladen en schrijfbladen: zijn allemaal van goede kwaliteit. Het werkt super duurzaam!

Hi Nefas, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je al een poos Correctbook gebruikt. Ideaal dat je de kaft nu hebt vervangen zodat je Correctbook weer lang mee gaat. De etui is inderdaad het meest geschikt om alleen je pennen in te bewaren, het sponsje en het inkt potje zijn te groot voor de etui. Wel fijn dat je dit aangeeft zodat we dit mee kunnen nemen bij evt. de productie van een nieuwe etui. Vriendelijke groet, Natalie

Zeer tevreden over correctbook. Schrijft makkelojk zonder dat de inkt uitsmeert. Ik heb 'm aangevuld met "to do list" pagina's. Enige nadeel is dat je moet wachten tot de inkt is opgedroogd voordat je een foutje kan herstellen (want dan smeert de inkt wel uit)

Hi G., Wat fijn dat je tevreden bent over Correctbook. De to-do lijsten zijn ideaal om je to-do's op te schrijven en uit te wissen wanneer je ze gedaan hebt. Het beste is om de inkt een minuut of 5 in te laten trekken voordat je het uitveegt. Hiermee voorkom je inderdaad dat je de inkt uitsmeert. Vriendelijke groet, Natalie

Makkelijk en praktisch

Correct ervaar ik als makkelijk en praktisch, doordat ik het zelf heb kunnen samenstellen past het bij mijn gebruik. Enige minpunt is de penhouder aan het boek, ik vind het best een geklungel om de pen elke keer door het elastiek te krijgen. Misschien als de dop puntig/afgerond is, dat het makkelijker gaat.

Hi Chantal, Wat leuk om te horen dat je je Correctbook helemaal zelf hebt samengesteld. Ik kan me voorstellen dat de lus van de penhouder wel een beetje gepriegel oplevert. Wellicht dat we in de toekomst een alternatief hiervoor hebben. Vriendelijke groet, Natalie

Duurzaam en handig

Minder papier gebruik handig in gebruik makkelijk mee te nemen

Goed en snel

Snelle, correcte levering.

Leuk product

Ik vind het een leuk product en prima afgeleverd

Goed product

Het is een mooi product, alleen niet alles was even strak afgewerkt. Tabbladen waar de plastic folie niet netjes geplakt is. De werking is prima.

Hi Jeroen, Bedankt voor je review. Wat zonde dat je artikelen hebt ontvangen die niet mooi afgewerkt zijn. Graag zou ik je willen vragen om een foto van de tabbladen te sturen naar [email protected]. Ik kijk graag met je mee zodat ik je een oplossing kan aanbieden. Vriendelijke groet, Natalie

Heel fijn duurzaam alternatief voor memoblaadjes

Wie schrijft die blijft! Maar niet alles wat je schrijft hoeft te blijven. Als ik even een lijstje wil maken of wat aantekeningen, doe ik dat in mijn CorrectBook. Schrijft lekker en wist net zo fijn weer uit. Ik gebruik ook de To Do List, want een taak doorstrepen is fijn, maar uitwissen nog lekkerder!

Hi Hanneke, Bedankt voor je review. Wat fijn dat je voor je lijstjes Correctbook gebruikt. Ik kan mezelf voorstellen dat je het wegvegen nog fijner vindt dan het doorstrepen. Het voelt gelijk duurzamer wanneer je geen tekst meer ziet staan en je de pagina opnieuw kan gebruiken. Veel Correctbook schrijfplezier. Vriendelijke groet, Natalie

Super makkelijk

Blij met mijn aankoop

Fan van Correctbook

Had al een scratch die ik gebruik als kladblok en voor onderweg door handzaam formaat. Ik heb een Correctbook op A5 formaat gekregen. Recent schafte ik een Correctbook op A4 formaat aan. [Ik heb voor sommige projecten meer ruimte nodig dan het A5 formaat bood]. Bij de A4 bestelde ik ook de things to do list. Als verbeterpunt zou ik willen opmerken dat de lijntjes wel dichter bij elkaar had gemogen, wat mij betreft. Zo'n 1/3 kleiner zou ik praktischer vinden.

Hi Linda, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je verschillende Correctbooks gebruikt voor verschillende doeleinden. Gaat je verbeterpunt over de to-do lijst? Deze lijnen zijn inderdaad een stuk meer uit elkaar dan de andere gelinieerde bladen. Dit komt voornamelijk door het aankruisvakje. Eventueel kun je je verbeterpunt naar ons mailen: [email protected]. We slaan alle tips en verbeterpunten altijd op en nemen dit mee in ons productieproces. Groetjes, Natalie - Correctbook

mooi product

We hebben voor secretaress dag verschillende gekleurde notebooks gekocht. Mooi product en fijn dat we een steentje kunnen bijdragen tegen analfabetisme.

Hi Fieneke, Wat fijn dat jullie verschillende Correctbooks hebben gekocht voor secretaressedag. Daar gaan de medewerkers heel blij mee zijn! Groetjes, Natalie - Correctbook

Handig, stevig en wist makkelijk en netjes

Correctbook is niet mijn eerste uitwisbare notitieblok. In vergelijking met wat ik ben gewend is het notitieblok stevig vormgegeven. Het is makkelijk om extra pagina's toe te voegen en belangrijk is dat de tekst makkelijk uit te wissen is (zonder vlekken). Ik ben zeer tevreden!!

Hi Robin, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze Correctbook. Onze wens is dat je jouw Correctbook zo kan samenstellen door het toevoegen en verwijderen van onze verschillende bladen. Veel schrijf en wisplezier van jou Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Mooie producten

Mooie producten die handig in het gebruik zijn. Agenda die je steeds opnieuw kan gebruiken. Door dingen die klaar zijn gelijk te wissen, blijft het overzichtelijk en minder papieren meenemen.

Hi Erik, Bedankt voor je review en wat fijn dat je de agenda met veel plezier gebruikt. Je kan de agenda eindeloos gebruiken. Mocht je na een tijdje toch een variatie op de bladen willen dan kan je altijd losse sets bestellen en deze invoegen. Onze Correctbook kan je met max. 10 pagina's bijvullen. Veel plezier met het plannen en uitwissen in je agenda. Groetjes, Natalie - Correctbook

Besteld en snel geleverd, iedereen blij!

Snelle, nette levering

De levering volgde snel op mijn bestelling en werd keurig netjes afgeleverd.

Hi Ronald, Wat fijn dat je blij bent met de snelle levering door Post NL. Veel schrijfplezier in je Correctbook. Groetjes, Natalie - Correctbook

Top producten

Heel erg blij met mijn notebook. Ook ontzettend snel geleverd in een mooi duurzame vepakkimg

Hi Manon, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je blij bent met je Correctbook! Veel plezier met schrijven en uitwissen! Groetjes, Natalie - Correctbook

Superfijn en milieuvriendelijk

Makkelijk en steeds bij de hand

Hi Nicole, Bedankt voor je review! Fijn dat je makkelijk en snel aantekeningen kan maken. Veel plezier van je Correctbook. Groetjes, Natalie - Correctbook

Great and versatile product, I wish I knew it existed earlier

I (39F) only recently found out about Correctbook and I am loving it. I like the feeling of physically writing down notes. I used my tablet to do that but that could be limiting (is it charged? is the pen charged? etc). With Correctbook I get the feeling of 'pen and paper' by just carrying around the notebook, like I always used to. My routine is to keep notes during the week and transcribe the important things in my permanent notes (OneNote) every Friday. I do not use the app for that because I prefer to do it myself but it's great that it exists. All in all, I highly recommend!

Hi Christina, How nice to read you find your own way of using Correctbook. I can understand the preference of writing down notes instead of using a tablet. If you have any further questions about using Correctbook, please let us know! Groetjes, Natalie - Correctbook

Mooie uitvinding

Zelf heb ik een correctbook van mijn werk gekregen waar ik veel gebruik van maak. Ik heb later mijn vriendin een correctbook cadeau gedaan en zij gebruikt het iedere dag, het scheelt zoveel papier! En met de laatste aankoop, de schoonmaak spray zijn de bladen zo schoon. Wat ook super fijn is is dat je extra bladen of verschillende bladen kan aanschaffen, het gaan van formaat A5 naar A4 of vice versa je kan zoveel met de correctbook echt heel blij mee!!

Hi Mitchell, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat jij en je vriendin beide veel plezier hebben van jullie Correctbook. We zijn continue bezig om ons assortiment uit te breiden met het oog op dat je alles modulair kan gebruiken. Mocht je hier vragen over hebben kun je altijd bij ons terecht. Veel plezier van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Lovely idea, simple and helpful.

I bought correctbooks for me, for my boyfriend and for two friends, everybody love them.

eindelijk een nieuwe voorkant voor mijn A4 Correctbook

heb al een tijd een A4 Correctbook om op werk te gebruiken voor notities ed. Die gaat dus meermalen per dag in en uit de tas. De voorkant was hier door niet meer mooi, eigenlijk te goedkoop en stuk voor wat het kost. Nu is er dus eindelijk een losse voorkant te bestellen. Blij mee. Verder mag de helpdesk wel wat minder standaard antwoorden geven op vragen, nu heb je het idee dat je wordt afgescheept. Dus goed product, maar de marketing mag best wat meer klantgericht,

Goedemiddag, Dankjewel voor je review. Wat fijn dat je het binnenwerk hebt kunnen behouden en alleen de omslag hoefde te vervangen. Ik zie dat destijds mijn collega had aangegeven dat de omslagen nog niet voorradig waren maar we er wel mee bezig waren. Ik begrijp dat je hier meer over had willen weten met een evt. oplossing. Ik ben blij dat je nu ieder geval een nieuwe omslag hebt zodat je boekje er weer netjes uit ziet! Groetjes, Natalie - Correctbook

Stationsplein 45 Unit E1.174.1

3013AK Rotterdam

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.