Top product en levering !

Volgende dag al geleverd in weinig verpakkings materiaal!

Hi Cathelijne, Wat fijn dat je tevreden bent met onze levering. Veel plezier van je Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Correcte bestelling

Snel, adequaat en goed verpakt kwam mijn bestelling correctaan.

Hi Bas, Zo horen we het graag! Veel plezier van je Correctbook. Groetjes, Natalie - Correctbook

Erg blij mee

Heel handig! Ik zou wel een wat dunnere pen nog willen..

Hi Elham, Onze dunste fineliner is de 0,6 mm fineliner. Er is geen dunnere variant helaas. Veel plezier van het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Ideaal!

Ben al jaren blij met m’n book. Was totaal versleten en overal vastgeplakt. Nu een linnen hardcover, zo fijn, stevig en mooi om te zien.

Hi Trudi, Wat super dat je lang gebruik hebt gemaakt van je oude Correctbook. Dat horen we natuurlijk heel graag. Leuk dat je nu voor de linnen hardcover bent gegaan. Wij van Correctbook zijn ook fan van de linnen varianten! Groetjes, Natalie - Correctbook

Een super uitvinding! Weg met alle losse boekjes, dit is zoveel handiger. De uitbreiding met andere pagina’s is ook erg handig.

Goedemiddag, Wat super dat je gebruik maakt van de uitbreiding van meerdere pagina's. We willen een zo modulair mogelijk boekje aanbieden zodat je makkelijk je eigen boekje kan samenstellen. Veel plezier met het gebruik ervan! Groetjes, Natalie - Correctbook

Heerlijk blijven schrijven zonder verspilling

Ik gebruik correctbook notitieblok en pennen op mijn werk in de zorg, wat ideaal is om snel een aantekening te maken, maar ook gevoelige informatie direct te kunnen wissen en niet met 10 verschillende kladblaadjes in je doktersjas rond te lopen. De app gebruik ik voor aantekeningen van bijv. Onderwijs op te slaan.

Hi Linda, Ik kan me voorstellen dat Correctbook ideaal in de zorg is met het uitwissen van persoonlijke informatie. Super om te horen dat je hier zo blij mee bent. Ik wens je veel plezier verder met het gebruik van Correctbook. Spread the word! Groetjes, Natalie - Correctbook

Receptkaarten

Al mijn favoriete recepten in een boekje geschreven, erg blij mee, bladen zijn handig ingedeeld.

Hi Ellen, Wat leuk dat je Correctbook gebruikt voor je recepten. Wist je ook dat we speciale recepten pagina's hebben die je kan toevoegen aan je Correctbook. https://www.correctbook.com/nl/set-extra-pagina-s. We denken goed mee met de wensen van de klant en welke behoefte ze hebben in het type blad. Geef het vooral aan als je een idee hebt! Groetjes, Natalie - Correctbook

Duurzaam!

Ideaal dat ik ook alleen een omslag kan kopen, heel duurzaam waar ik heel blij van word.

Hi Wilma, Ideaal he. En het leuke is dat we onze omslagen blijven vernieuwen dus elke keer kan je weer een andere omslag nemen. Veel plezier van het gebruik van je Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Verrast

Mijn vrouw en dochter hadden er al 1 en dacht eerst niks voor mij. Had alleen een vervelende ervaring dit jaar en moest naar ziekenhuis. Hier mocht ik die van mijn dochter lenen en moest zeggen had er veel gebruik van gemaakt. Na die ervaring en weer te zijn ontslagen uit ziekenhuis, heb ik zelf 1 besteld met wat ik nodig had en maak er nog steeds goed gebruik van. Enige puntje en das misschien ook wat veel gevraagd is in de app iets van een jpg naar word converter. Nu probeer ik versies online daarvan uit. Dus bovenal verrast hoe makkelijk het kan zijn en daarnaast zeker ook dat je ook iets voor een goed doel maakt het zeker een aanrader om deze correctbook te nemen i.p.v. de immitaties. Keep up the good work.

Hi Frank, Ik kan mezelf voorstellen dat wanneer je echt Correctbook gebruikt je pas het gemak ervaart van het uitwissen en het schrijven op gelamineerd papier. Super leuk om te horen dat je er nu nog steeds gebruik van maakt! We zijn onze app nog verder aan het door ontwikkelen en hopen meer te kunnen. Zoals wat je aangeeft het bestand type te veranderen of om een geschreven tekst naar digitaal om te zetten. Via de nieuwsbrief maken wij al onze nieuwe updates bekend, vanuit daar kun je ons altijd volgen. En wat mooi je compliment. Correctbook is ook echt ontstaan vanuit de wens om ergens anders op de wereld kinderen te kunnen helpen. Waar de voorzieningen een stuk beperkter zijn als bij ons. Ik wens je nog veel schrijfplezier toe in Correctbook en het allerbeste! Groetjes, Natalie - Correctbook

Over de klantensevice: We hadden per ongeluk de verkeerde bestelling ontvangen (verkeerde adres sticker op de doos, dan kan dat gebeuren). Direct contact opgenomen via WhatsApp en het is keurignetjes opgelost. Ik was bang dat het cadeautje (want dat was het) te laat zou zijn, maar ze hebben het direct dezelfde dag nog verstuurd en kreeg keurig de t&t code via WhatsApp. Volgende dag was de juiste bestelling alweer binnen met een net excuseskaartje voor de verkeerde bestelling. Over het product: heb het zelf niet gebruikt, enkel ingepakt, maar het ziet eruit en voelt als degelijk materiaal. Denk dat de ontvanger heel blij gaat zijn.

Prima product.

De schriften heb ik al jaren. Af en toe moet je wel nieuwe pennen kopen.

Snelle levering en mooie producten

Hi Simone, Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad op onze webshop. Veel plezier van je items! Groetjes, Natalie - Correctbook

100% TOP

Ik had al het A5 boekje, nu de A6 gewoon omdat ik dat ook handig vind, een kleiner formaatje erbij! Ik heb gekozen voor de special edition botanical en hij is LEUK!!! Ben er erg blij mee, ook alle kleuren pennen besteld, nice! En het geeft een heel goed gevoel dat je geen bloknoten papier meer verspild en dat je een heel goed doel steunt. Echt wel. En hoge kwaliteit. Ik zou zeggen: allemaal gewoon DOEN.

Hi Anouk, Wat een mooie review heb je voor ons geschreven. Echt een pleidooi voor het tegengaan van papierverspilling en het gemak van het schrijven in onze Correctbook. Super leuk dat je de A6 Botanical Edition hebt gekozen. Onze laatste aanwinst zijn de losse covers. Deze kan je tegenwoordig los bestellen zodat je jouw Correctbook helemaal kan samenstellen met de verschillende losse bladen. Veel plezier van jouw Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Super handig

Voor als je veel dingen noteert, is dit heel handig. Ik maak to do lijstjes erin als je alles hebt gedaan dan veeg je het zo weg en kan je weer nieuwe to do lijstjes maken. Ik wil niks anders meer!

Hi Stephanie, Er werkt niets zo fijn als een to-lijstje maken en het vervolgens weer wegvegen. Fijn om te horen dat je niets anders meer wilt. Wij van Correctbook sluiten daar helemaal bij aan! Veel plezier met het gebruik ervan! Groetjes, Natalie - Correctbook

Fijn en handig

Prettige manier om aantekeningen te maken of te gebruiken als to do list. Overzichtelijk en makkelijk schoon te maken.

Hi M., Wat fijn om te horen dat je Correctbook prettig in het gebruik vindt en ook gebruikt voor je to-do's. Veel plezier ervan! Groetjes, Natalie - Correctbook

Superbook!

Ik heb al meerdere boekjes besteld. Ik werk in de zorg, echt superhandig om snel vanalles op te schrijven. Altijd bij me in mijn jasje en geen losse briefjes meer.

Hi Femke, Dat geeft zeker meer overzicht als je geen losse briefjes meer hebt. Super dat je al meerdere boekjes hebt besteld. Veel plezier met het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

fijne set stiften

stiften en boek passen perfect bij elkaar. Schrijft erg fijn. Bespaart veel papier.

Hi Hans, Je bespaart enorm veel papier door Correctbook te gebruiken. Wist je dat de omslagen en de inhoud ook makkelijk te verwisselen zijn! Correctbook is hierin geheel modulair. Veel plezier met het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Mooi product en snel geleverd

Om notities te maken bijv. aan de telefoon en onderweg is een Bambook met pen heel handig gebleken, want daarna weer te wissen. Ook handig voor kinderen! En natuurlijk is het fantastisch dat een deel van de opbrengst wordt gebruikt om het analfabetisme te bestrijden.

Hi Dick, Wat fijn dat je onderweg aan de telefoon veel notities kan maken. Mooi om te horen dat je graag bijdraagt aan onze missie. Deze verschilt met de missie van Bambook ;-) Ik snap je verwarring! Groetjes, Natalie - Correctbook

Werkt prima

Ik kan mijn info niteren, delen en bewaren. Heel prettig.

Hi Marja, Wat goed om te horen dat je de app met veel plezier gebruikt. Veel plezier van je Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Erg blij met Correctbook.

Inmiddels gebruik ik Correctbook ruim 2 jaar. Het bevalt mij heel goed. Een nadeel vind ik dat als je aan het schrijven bent en even niet schrijft gelijk de dop op de stift moet anders droogt hij uit en duurt het even voor hij het weer doet. Een ander nadeel is, als hetgeen je geschreven hebt een week duurt voordat je het wegveegt je de tekst vaag blijft zien. Verder ben ik er blij en zou niet zonder willen. Het heeft mij enorm veel kladblokken bespaart!!

Hi Peter, Dankjewel voor je review. Heel leuk om te lezen dat je door het gebruik van Correctbook al veel kladblokken hebt bespaard. Het klopt inderdaad dat de dop snel op de pen gedaan moet worden. De inkt droogt snel op het papier en om deze reden kan de inkt snel indrogen in de pen. Helaas is dit iets waar je jezelf continue aan moet herinneren. Een tip om je pagina nog grondiger schoon te maken is om een schoonmaakspray te gebruiken. Je pagina is dan weer als nieuw! Veel plezier met het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Makkelijk te vervangen

Ik had een tijd geleden een Correctbook gekocht en heb daar veel te veel papier enzo tussen gedaan en doordat hij zo dik werd en constant in en uit de tas ging, raakte de omslag kapot. Een nieuwe omslag besteld en erom heen gedaan. Super easy. En een nieuw kleurtje was ook leuk!

Hi Marc, Dankjewel voor je review en super om te horen dat je een nieuwe omslag besteld hebt. Het binnenwerk en de omslagen zijn allemaal vervangbaar. Zo kan je inderdaad zelf helemaal bepalen hoe je je Correctbook wilt en makkelijk 1 onderdeel vervangen. Ik wens je veel plezier met het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Handig

Ik gebruik het Correctbook nu enige maanden en ben zeer enthousiast. Het schrijft heel licht en veegt niet uit, terwijl je schrijft. Het is gelijk droog. Nadat ik de aantekeningen heb verwerkt kunnen ze heel gemakkelijk weer worden verwijderd, mede door het handige doekje.

Hi Anja, Wat goed om te horen dat je enthousiast bent over het gebruik van Correctbook. Veel schrijfplezier gewenst en bedankt voor jouw mooie review! Groetjes, Natalie - Correctbook

Handig, duurzaam en daarnaast een prachtig initiatief

Bij ons op het werk is het zelfs onderdeel van het 'on board' pakket voor nieuwe collega's geworden

Hi Simone, Wat goed dat Correctbook een onderdeel is van het on board pakket. Zo begin je je nieuwe baan met veel gemak en plezier. Groetjes, Natalie - Correctbook

Fijne materialen en een goede webshop

Van een zakelijke relatie kreeg ik een Correctbook. Schrijven van notities en todo-lijsten met een pen is minder afleidend dan electronisch, vooral in een meeting. Maar TODO lijsten op papier zijn lastig omdat je vaak enkele resterende punten moet overnemen in een nieuwe lijst. Daarin is Correctbook fantastisch. Recent wat pennen in verschillende kleuren bijbesteld via de webshop. Deze werden vlot geleverd en met de juiste factuur.

Hi Freek, We worden blij van jouw review. Heel leuk om te horen dat het gebruik je bevalt en hopelijk inspireert dit ook weer anderen in jouw omgeving om een Correctbook te proberen. Bedankt voor je review en veel plezier met het gebruik ervan! Groetjes, Natalie - Correctbook

Bedrijfsgegevens

Stationsplein 45 Unit E1.174.1

3013AK Rotterdam

[email protected]

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.