Alle aantekeningen up to date bij elkaar.

Heel fijn om al mijn aantekeningen, lijstjes, notulen, geheugensteuntjes en aandachtspunten bij elkaar te hebben. Het blijft nu overzichtelijk omdat je het up to date kan houden. Geen losse briefjes, halve schriftjes en vol geschreven oude enveloppen meer. Het scheelt mij ook veel zoeken naar briefjes en aantekeningen. Hartelijk dank voor deze mooie uitvinding.

Duurzaam en slim aantekeningenschrift

Het Correctbook werkt prettig, vooral met het bij te bestellen reinigingsmiddel. Mooie bijkomstigheid is dat je met de aanschaf scholieren in ontwikkelingslanden helpt.

Twijfelachtig.....helaas

Ik heb een paar maanden terug een correctbook besteld. Snel geleverd, dat was fijn. 2 van de 4 stiften deden het niet, deze zijn door juullie direct vervangen. Maar ik merk ook dat het stukje white board papier dat tegen de ringetjes aan zit, de eerste centimeters, niet of zeer moeilijk beschrijfbaar zijn. Ik vind het jammer, had eerlijk gezegd voor zo'n bedrag een betere kwaliteit verwacht.

Hoi Ivonne, Wat jammer om te horen dat onze producten het niet voor jou zijn. Desondanks ontzettend bedankt voor jouw vertrouwen in ons en natuurlijk voor jouw bijdrage aan de strijd tegen analfabetisme! Met vriendelijke groet, Daisy

Helemaal weg van!

Ik werk in het lager onderwijs. Sinds ik het als geschenk kreeg, kan ik het niet meer missen. Ik gebruik het elke dag. Leuk dat je bladen en kleuren bij kunt bestellen om je eigen boekje samen te stellen. Een echt hebbeding!

Snelle levering en super handig

Steeds snelle levering. 2 dagen na bestelling al geleverd. Product zelf is super handig. ik gebruik het dagdagelijks voor mijn werk.

Geweldig product en goede service

Mijn kinderen en ik zijn hartstikke tevreden met onze notebooks! Geweldig product en voor een goed doel.

De gegevens over de extra pagina’s mogen wat duidelijker op de site staan. Hoeveel pagina’s en welke indeling (werkplanner). Verder vind ik het een prima systeem

Pracht product, snel geleverd, bespaard mij tijd.

Geen bureau vol met notitieblaadjes (post-it's) maar alles compact bij elkaar.

super handige schriften

Ik heb nu een A6 CB voor alle 'snelle gedachten' en het boodschappenlijstje, eentje voor in de handtas (je weet maar nooit wat er even onthouden moet worden) en een CB in A5 formaat als kerstcadeau voor mijn kleindochter die daar heel blij mee is. Daarnaast had ik de sponsjes besteld, die hun job trouwens heel goed doen. Kan het zeker aanbevelen! (Enige minpuntje: de wisdoekjes werden er helaas niet bij geleverd.) P.S. (een tijdje na het plaatsen van mijn review): Dank je Daisy, dat jullie de doekjes nu nasturen! Wat een fijne en persoonlijke service! Top!

Hoi Sigrid, Vervelend dat je geen wisdoekje hebt ontvangen bij je bestelling, dit zou namelijk wel moeten! We nemen even contact met je op om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Daisy

Een onuitwisbare ervaring

Ideale oplossing om vele aantekenblokken te vervangen. Schrijven, eventueel bewaren met foto, wissen en opnieuw beginnen.

Schrijven erin gaat goed, schoonmaken gaat ook soepel

Mijn dochter gebruikt het voor haar schoolwerk. Ik gebruik ze op het werk. Ik ben fan

Super fan, steunt een goeddoen en geen papierverspilling meer!

Ik vind het ideaal, schrootjes vol aantekeningen zijn nu overbodig. Het is ook overzichtelijker. Wanneer ik het heb overgetypt en in dossier heb gezet kan ik het in het correctbook wissen. Dus niet meer eindeloos door bladeren en zoeken naar bepaalde notities!!!!! Plus geen papierverspilling meer!!!! Ik heb het direct gedeeld met mijn hele team!!!

Was prima

Snelle verzending, mooie handige bladen

Mooie bladen en snel verzonden

Controle en nabellen zou beter kunnen

Voor de tweede keer producten besteld en op een of andere manier was het huisnummer van mijn adres verloren gegaan. Na zelf contact te hebben opgenomen omdat ze bestelling lang op zich liet wachten (2 weken) bleek bovenstaande het geval. Beter zou natuurlijk geweest zijn dat CorrectBook zelf met mij contact op zou nemen wanneer er cruciale gegevens vóór verzenden ontbreken. Voor de rest een prima product, wat doet dat het belooft

Goedemorgen, Vervelend om te horen dat je zo lang op je bestelling hebt moeten wachten! Gelukkig is het uiteindelijk allemaal goed gekomen. Ontzettend bedankt voor jouw feedback, wij zullen dit zeker meenemen. Met vriendelijke groet, Daisy

Top product en snelle levering

Doordat je zelf een basisnotitieboek kunt kiezen en die kunt aanvullen met tabbladen of anders bedrukt bladzijden kun je helemaal je eigen boekje samenstellen. En daarmee veel papier besparen en onderwijs in Afrika ondersteunen! 3x raak. Bovendien snel besteld en geleverd.

Mooi product, handig, en mooi doel.

Klantvriendelijke medewerkers, makkelijk bestelproces en snelle levering.

Goed!

Ik ben in het algemeen heel tevreden over het correct book en de to-do list. Schrijven gaat goed en loopt niet uit. Afvegen vraagt iets meer tijd, maar met behulp van een product om whiteboards te poetsen, gaat het al veel sneller. Voor de eerste keer een hervulpotje inkt besteld. Jammer dat meer dan de helft is uitgelopen onder de kerstboom, omdat het potje niet recht stond.. als het mogelijk is dus graag nog iets doen aan de sluitbaarheid.

Schitterende oplossing

We wanted to go fully paperless in our company, the last hurdles to take were the personal noteblocks people had to make notes and quick drawings. We gave everybody a Correctbook and it seems to work for everyone, really a great solution.

Super blij met de flashcards

Goed uitwisbaar, herbruikbaar en een perfect leermiddel!

Naast dat het handig werkt is het initiatief waar je door aankoop van de boekjes aan meewerkt natuurlijk fantastisch.

Uitstekend product!

Grote fan van Correctbook. Ik gebruik mijn schrift voortdurend op het werk. Schrijft ook heel lekker. Supersnelle levering.

Mijn externe geheugen

Fijn dat ik er alles in kan schrijven, kan aanpassen en ook zo kan verwijderen. Helpt mij echt om dingen niet te vergeten en overzicht te krijgen.

Uitkomst voor mijn ideeen

Ik maak games en ben daar veel voor aan het schetsen/brainstormen. Ik wilde een whiteboard hiervoor....maar de correctbook is veel handiger!!! Ik vind het idee erachter ook heel mooi. Daarom heb ik ook ruitjes papiertjes gekocht.. nu kan ik als wiskunde doxent mijn krabbels ook in dit boek kwijt. Ik vond het zo tof dat ik ook voor mijn schoonouders een boekje heb gekocht. (Enige minpunt is dat de pendop er altijd snel weer op moet.. maar de voordelen zijn er in overvloed)

Heel goed product

Wat leuk om te schrijven, weg te halen en opnieuw je blaadje te gebruiken. Scheelt in notitiepapiertjes. En ik steun een goed doel om analfabetisme te bestrijden.

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die zich inzet tegen wereldwijd analfabetisme. Door de aankoop van een Correctbook stuur je hetzelfde oneindig uitwisbare schrijfmateriaal aan kinderen in ontwikkelingsgebieden. Voor ieder verkocht Correctbook, kan een kind uit ontwikkelingsgebieden drie maanden lang schrijven. Ieder kind schrijft uiteindelijk minimaal vier jaar.