Nuttig en handig

Geen verspilling van papier. Handig voor winkellijstjes en bvb afspraken. Uitvegen en terug gebruiken. Geen notablokjes of blaadjes meer nodig.

Hi Rita, Wat leuk om te horen dat je Correctbook gebruikt voor je winkellijstjes en afspraken. We willen je bedanken voor je bijdrage aan onze missie! Groetjes, Natalie - Correctbook

Snel met een prima service met een goed doel

Prima webwinkel met een goed doel voor ogen.

Hi, Bedankt voor jouw mooie review! Groetjes, Natalie - Correctbook

Fijne flashcards en schriften

Ik gebruik de flashcards om te leren en de agenda en notebook voor planning en korte lijsten. Heel fijn, handig uit te wissen en de pen gaat lang mee. Gebruik wel de hervulling voordat de pen uitdroogt, anders werkt het niet meer

Hi Jente, Wat mooi dat je de flashcards gebruikt om te leren en bedankt voor jouw tip! Veel plezier met het verder gebruiken ervan. Groetjes, Natalie - Correctbook

Handig en duurzaam!

Ik gebruik het correctboek met bijbehorende stiften elke dag voor mijn to-do lijst!

Hi Lieke, Fijn he, dat uitwissen van de taken die je al hebt afgerond. Veel plezier met het gebruik van Correctbook. Groetjes, Natalie - Correctbook

Schrijft fijn, handig systeem

Mijn 1e correctbook heb ik nu zo'n 1,5 jaar en nu een A5 erbij gekocht voor op reis (werk). Tevens de reinigingsset. Ik maak waar nodig foto's van mijn notities met Lens-app en bewaar deze. Dat werkt goed. Het enige nadeel vind ik dat het schoonmaken toch echt even werk is en mij niet lukt zonder vieze handen en gebruik van een meerdere vellen keukenpapier.

Hi Odyle, Wat leuk om te horen dat je je eerste Correctbook hebt gekocht en deze voor werk voornamelijk gebruikt. Ik heb even je bestelling erbij gepakt en als het goed is heb je zowel bij de Correctbook A5 en het schoonmaakset ons wisdoekje gekregen. Hiermee haal je makkelijk de tekst weg en heb je geen keukenpapier nodig. Na verloop van tijd kun je het wisdoekje wassen zodat je geen vlekken krijgt. Mocht je geen wisdoekje hebben ontvangen dan verneem ik dit graag zodat ik deze alsnog naar je kan versturen. Als je de wisdoekjes wel hebt ontvangen kun je over het gebruik meer lezen via de volgende link: https://www.correctbook.com/be/correctbook-schoonmaakset. Veel plezier met het gebruik van jouw Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Besteld en op tijdgeleverd

Kan vinden wat ik zoek.

Hi Bonnie, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service. We willen je bedanken voor je bijdrage aan onze missie! Groetjes, Eva - Correctbook

Top product en supersnelle levering!

Handig

Hi, Bedankt voor je positieve review over ons product en onze service, daar worden we blij van! We wensen je nog veel schrijfplezier toe :) Groetjes, Eva - Correctbook

Superhandig, mooi

In mijn drukke baan werk ik met too do lijstjes, nu poet ik weg wat gedaan is, werkt heel fijn, door de tabbladen heb ik het slim ingedeeld in werkplanning, too do, dossiers, overleg en projecten. De dossiers kunnen wat langer staan maareenmaals afgehandeld erg fijn dat ze met een vochtig doekje weggepoetst kunnen worden. Correct ook heeft bij mij voor overzicht, ik heb al vele collega's die mij zijn gevolgd en er ook blij mee zijn

Hi Jannie, Wat leuk om te horen dat je zelf zo enthousiast bent over je Correctbook producten én je je collega's aansteekt met je enthousiasme! :) We wensen je nog heel veel en lang plezier met je aankopen en willen je bedanken voor het steunen van onze missie. Groetjes, Eva - Correctbook

Was al bekend met correctbook door mijn werk en heb nu zelf wat accessoires aangeschaft. Omdat ik mijzelf heb voor genomen om het vaker te gaan gebruiken. Bewuster omgaan met het milieu!

Hi Charissa, Super om te horen dat je bewustere keuzes maakt voor het milieu en dit linkt aan Correctbook. Dat is iets wat wij zelf ook heel erg belangrijk vinden. Naast de missie, staat milieu voor ons hoog in het vaandel. Bedankt voor jouw bijdrage hieraan en we wensen je heel veel plezier met je Correctbook producten :) Groetjes, Eva - Correctbook

Alles geleverd in 1 keer en snel

Hi Hans, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over de levering! We hopen op net zo veel tevredenheid over de producten zelf :) Bedankt voor de positieve review en je bijdrage aan onze missie. Groetjes, Eva - Correctbook

Fantastisch product, snelle en goede service

Een gemelde manco en beschadiging aan een blad werd heel snel opgelost. De volgende dag lagen de producten al in de bus. Handig product.

Hi Marga, Fijn dat we het probleem samen hebben kunnen oplossen. Bedankt voor je begrip en geduld en we wensen je veel plezier met je producten! Groetjes, Eva - Correctbook

Prima product

Tevreden met mijn aankoop, goede service en kwaliteit

Hi Marie, Drie complimenten in één, dat is fantastisch! We wensen je nog veel schrijfplezier toe. Groetjes, Eva - Correctbook

Schitterend initiatief dat alle steun verdient.

Het is een erg handig hulpmiddel bij het vastleggen van notities. Het bespaart veel papier en het gebruik geeft me het gevoel dat ik een bijdrage lever aan hulp aan ontwikkelingslanden en zorg voor het milieu. En dat is voor mij een goed gevoel.

Hi Jan, Wat super positief, we zijn blij om je enthousiasme te lezen! Je draagt ook daadwerkelijk je steentje bij aan onze missie, dat is niet alleen je gevoel ;) Bedankt voor alle support en we wensen je nog veel plezier met je Correctbook producten! Groetjes, Eva - Correctbook

Echt zo fijn..werkt perfect

Hi Bob, Wat een mooie woorden, meer kunnen we ons niet wensen! Veel schrijfplezier toegewenst :) Groetjes, Eva - Correctbook

perfect!

perfect!

Hi Hennie, Dubbel perfect; beter kan niet! Bedankt voor je positieve review en je bijdrage aan onze missie. Groetjes, Eva - Correctbook

Mooi en goed product en ook nog eens met een goed doel erbij. Jammer dat A6 geen muziekpapier heeft.

Hi Alyde, Leuk om te horen dat je met plezier gebruikmaakt van je Correctbook producten. Suggesties voor het uitbreiden van ons assortiment zijn altijd welkom en ik zal A6 muziekpapier dus zeker op het lijstje zetten. Wie weet zie je deze bladen in de toekomst in ons assortiment terug! :) Groetjes, Eva - Correctbook

Excellent solution for offices.

While a paper-less office can be established top-down, you will always find that people find it hard to lose their habits. There will be little post-its and bits of paper in your office, wether you want it or not. Our correctbooks have helped alleviate that "problem". A correctbook is simply more convenient than a post-it or a piece of scrap paper. And what bigger compliment could I make? A solution that is both more sustainable and more convenient. Please make erasable post-its:)

Hi Sebastian, What a thoughtful review, thank you! Nice to hear that you still managed to solve this 'problem' with the help of Correctbook. That's a great compliment. You give a very nice suggestion; erasable post-its. Are you already familiar with our flashcards? (https://www.correctbook.com/nl/correctbook-flashcards) It's not exactly the same as a post-it, but can be used for the same purpose. Thank you for supporting our mission and we wish you continued enjoyment with your Correctbook products! Kind regards, Eva - Correctbook

Prima spullen

Het werken met de materialen is gemakkelijk en prettig.

Hi Pieter, Bedankt voor je positieve review; daar worden we blij van! We wensen je nog veel schrijfplezier toe. Groetjes, Eva - Correctbook

Goed doel, snelle levering

Een handig schrift wat je steeds weer opnieuw kan gebruiken IPV steeds weer nieuwe kladblokken te kopen En dan ook nog voor een goed doel 1+1=2

Hi Eva, Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over je aankoop! We wensen je nog veel schrijfplezier toe en we willen je bedanken voor het steunen van onze missie :) Groetjes, Eva - Correctbook

Snelle service. Prima product.

Hi Joke, Bedankt voor je review over het product en onze service; daar worden we blij van! We willen jou graag bedanken voor je bijdrage aan onze missie :) Groetjes, Eva - Correctbook

heel goed!

Heel goed!

Hi Erna, Kort maar krachtig, bedankt voor je review! We wensen je nog veel plezier met je Correctbook producten :) Groetjes, Eva - Correctbook

Stift zonder dop…

We ontvingen één van de 4 stiften zonder dop (en dus uitgedroogd…).

Hi Annya, Super vervelend om te horen dat er iets is misgegaan met de levering van de pennen, onze excuses! We hebben inmiddels gelukkig contact gehad en je hebt je nieuwe pen ontvangen. Mocht er in de toekomst iets verkeerd gaan met de levering, laat het ons a.u.b. weten met een belletje of een mailtje. We lossen dit namelijk graag zo snel mogelijk op :) Groetjes, Eva - Correctbook

moet je in je tas hebben zitten!

Het is een onmisbaar schrift. Handig en overzichtelijk! nu ik er de weekplanner bij heb is het boekje helemaal compleet!

Hi Liesbeth, Onmisbaar; dat is nog eens een mooi compliment! Bedankt voor je mooie review en je bijdrage aan onze missie :) Groetjes, Eva - Correctbook

mooie producten zodat iedereen naar school kan

geen papier maar duurzame schrijfboekjes, handige indeling te maken. pennen, etui en schoonmaak sponsje werken prima. en dan te bedenken dat met deze investering andere mensen kunnen leren lezen en schrijven..... Echt de moeite waard!

Hi Grietje, Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn! Wat een mooie complimenten, bedankt daarvoor. We willen je ook bedanken voor je bijdrage aan onze missie en wensen je nog veel plezier toe met je Correctbook producten. Groetjes, Eva - Correctbook

Alleen pakbon ontvangen

2 pennen besteld. Kreeg alleen een pakbon binnen via de brievenbus… vervolgens gebeld .. uitgelegd .. de mevr gaf aan dat het wel eens kan gebeuren. Ze zou 2 nieuwe versturen. Nooit meer wat vernomen nu bijna 2 weken verder..

Hi Barbara, Heel erg vervelend dat het fout was gegaan met de levering, nogmaals onze excuses. Gelukkig hebben we meermaals telefonisch contact gehad en heb je je producten snel ontvangen! We wensen je veel plezier met je Correctbook producten :) Groetjes, Eva - Correctbook

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.