Makkelijk en overzichtelijk

In combinatie met de app is het eigenlijk een prima systeem. Geen papier meer, makkelijk te ordenen en met de accessoires (tabbladen en to do list) ben je prima georganiseerd. Werkt voor mij beter dan een notitieboek.

Handig nooit meer papier kopen om iets op te schrijven. Super blij mee.en is ook nog voor een goed doel. Grt Rosita

Heel goed!

Een fout gemaakt bij mijn bestelling. Super snel opgelost... en snel de gewenste artikelen thuis ontvangen.

Heel prettig om te gebruiken.

Ook heel leuk om cadeau te doen.

Fantastisch product

Ik heb twee Correctbooks besteld voor mijn zusjes, nadat ik er één cadeau had gekregen van een ouder van een leerling. Het werkt ontzettend fijn! Heerlijk om al mijn lijstjes weg te kunnen vegen!

fantastische service

Goede kwaliteit. Eindelijk geen losse kladblokken meer nodig bij mijn werk, maar alles hierop noteren en daarna weer uitvegen. Ik ben er erg blij mee. ook hoe gemakkelijk je pagina's kunt toevoegen om er je persoonlijke correctbook van te maken zoals je die zelf nodig hebt. Mijn kinderen hebben ook een correctbook en maken hier gebruik van op school. Minder verspilling van papier en met de app is alles weer overzichtelijk terug te vinden. ook mooi hoe ik op deze manier mag bijdragen om analfabetisme wereldwijd tegen te gaan. Echt een bedrijf met een missie en een visie die verder gaat dan alleen verkopen van goede producten. Bij de levering ging er iets mis. De klantenservice is hier gelijk achteraan gegaan. Zonder moeite is het probleem opgelost. Vriendelijk en snel. Ik raad echt iedereen Correctbook aan.

Goed product, goed initiatief en super handig!

Heel fijn voor to-do lijsten en snelle notities. Voorheen ging ik super snel door mijn notitieboekjes heen - jammer van al dat papier! Deze gaat voor altijd mee :D heel blij mee! En het doel om analfabetisme te bestrijden vind ik erg nobel en steun ik graag!

Duurzaam, prettig en een goed doel

Ik vind correctboek prettig werken. Extra's zijn voor mij het feit dat het gebruik van correctboek bijdraagt aan het duurzamer maken van mijn leven. Bovendien vind ik het geweldig dat het bijdraagt aan de ontwikkeling van kinderen in gebieden waar schrijfmateriaal niet vanzelfsprekend is.

Heel blij met mijn correctbook.

Ik ben heel blij met mijn correctbook. Door het toevoegen van de extra bladen en tabbladen heb ik een schrijfblok naar mijn wensen. De gratis app beviel mij niet, daarom heb ik een andere app gedownload die wel aan mijn behoeften voldoet. De gekleurde pennen heb ik nog niet besteld, omdat ik las dat deze niet goed gewist kunnen worden. Met de aanschaf hiervan wacht ik dan ook nog tot dit probleem hopelijk opgelost wordt. Maar ik ben zeker heel enthousiast!

Superfijn!!

Ik had al eerder een gelinieerd boekje besteld, nu ook een blanco versie erbij. Goede kwaliteit, mooie kleur kaft. Het kleine notitieboekje is ook praktisch voor mijn boodschappen en to do lijstjes.

Ziet er mooi uit

Kan het nog niet echt beoordelen. Ziet er mooi uit. Levertijd was wel langer dan gedacht. Dat viel wat tegen. Mooie hoeveelheid bladen in het boekje. Voornamelijk voor dit merk gekozen ivm goede doel wat ik er indirect mee steun

Zinvol (en nog leuk ook) product, goede service, mooie missie

Zie boven

Ik hoop dat veel meer mensen dit gaan kopen

Heel mooi materiaal, goed uit te wissen en gezellige kleuren schriften. Heel fijn dat er ook een goed doel aan zit.

Fijn om mee te werken omdat het precies doet wat het belooft.

Goede ervaring.

Helemaal top

Alles klopt, duidelijke website, waarmaken beloofde levertijd, en producten, dus: helemaal top!

Mooi product, snel Verzonden

niet alleen heel praktisch correctbook en de aanvullingen, maar ook snel verzonden en uiteraard de steun voor het goede doel, maakt het helemaal af.

mooi product

Mooi relatiegeschenk.

Scheelt Papier !

Handig zonder papier en ook als makkelijk om iets na te zoeken !

Top en snel

Helemaal prima. Mooie producten b als devoot 16 uur zijn besteld, zijn ze er al de volgende dag.

Snel geleverd, goede producten

Ik ben al jaren blij met mij Correctbook, en bestelde nu 2 nieuwe pennen en een schoonmaakset. Snel geleverd, producten zijn goed. Ik vond de grootte van de verpakking wel buitenproportioneel voor deze paar artikelen... Dan verscheept je vooral lucht, en dat vind ik dan wel weer zonde van de ruimte.

Geen papier meer meenemen

Handig, licht van gewicht schriftje. Extra bladen zijn gemakkelijk toe te voegen. Kaft is wel wat minder stevig dan ik had gehoopt. Notities zijn redelijk gemakkelijk te verwijderen.

Mooi initiatief, heel fijn notitieboek

Ik wilde graag een uitwisbaar notitieboek, omdat ik veel schrijf. Normaal gooide ik daarna, als ik de tekst had uitgewerkt, het papier bij de oude kranten. Nu hoeft dat niet meer. Ik heb een aantal merken bekeken en uiteindelijk gekozen voor Correctbook, omdat ik vind dat het een geweldig intiatief is om mensen van onderwijs te voorzien in gebieden waar dat moeilijk is. Een collega van mij gebruikt het ook en is er heel blij mee. Ik heb een A5 formaat besteld, omdat ik dat makkelijk in mijn tas kan meenemen. De bestelprocedure is makkelijk en de volgende dag werd het al bezorgd.

I love every single Correct Book product

Loved my new weeplanner!!

super handig, makkelijk in gebruik. Super ook dat kinderen mee profiteren.

Super handig en duurzaam

Het To do list Correctbook helpt me enorm bij een ontspannen en gefocuste werkdag. Prioriteren, maar ook aantekeningen maken en weer wissen einde dag. Een opgeruimd hoofd! Hand in hand met natuurlijk het duurzame voordeel door te hergebruiken. Fan!

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die zich inzet tegen wereldwijd analfabetisme. Door de aankoop van een Correctbook stuur je hetzelfde oneindig uitwisbare schrijfmateriaal aan kinderen in ontwikkelingsgebieden. Voor ieder verkocht Correctbook, kan een kind uit ontwikkelingsgebieden drie maanden lang schrijven. Ieder kind schrijft uiteindelijk minimaal vier jaar.