Correcte en snelle levering van een mooi product.

Ben enorm blij met me correctbooks

De a5 is favoriet, a6 de langste overlever, de a4 koop ik wellicht een keer nieuw al het moment juist is. Voor nou ben ik enorm dankbaar met de a5 en heb nieuwe bladzijden bij besteld. Los en in de klapper klap ik ze graag vol. Keep up the good work correctbook. Ik mis de donatie botton op jullie webpage die er eerder was. Groeten Pascal

Hi Pascal, Bedankt voor je aankopen en goed om te horen dat je de verschillende formaten hebt geprobeerd. De losse bladen die je extra kan bijbestellen helpt je inderdaad om alle informatie goed kwijt te kunnen. We hebben op de product pagina een button weergegeven zodat je bij je bestelling een donatie kan doen. Je kunt extra impact maken door zelf een donatie bedrag te kiezen hier. Groetjes, Natalie - Correctbook

Met wat geduld goed

De pluspunten: - niet te duur in aanschaf - zelf met losse setjes in allerlei varianten, kaften en tabbladen uit te breiden en in te delen - schrijft lekker - is (na even wachten) vrij precies met het wissertje op de stift te corrigeren - werkt prettig met Lumicolor Correctable (4 kleurenset) - de app lijkt heel aardig te werken, maar nog te weinig kunnen testen. - duurzaam - heel fijn dat kinderen in ontwikkelingsgebieden hiermee geholpen worden. Werkt waarschijnlijk veel beter dan gewoon pen en papier, alleen zullen zij geen mobieltje hebben om oude aantekeningen te bewaren.... De minpunten: - Je moet echt wel even wachten tot alles droog is. Te snel op de volgende pagina verder schrijven geeft "doorslag" op eerdere pagina's. En meteen wissen van een foutje geeft een vlek en vieze wisser. - In een net gekochte oudere versie (Rembrand) liet penhouder direct los; ik hoop dat de nieuwere versie beter blijft zitten. - Sponsje geprobeerd, maar niet enthousiast. Werkt niet precies, smeert meer uit dan dat het wist. - Lees veel kritiek op snel uitdrogende stiften. Dat moet ik nog afwachten. - Er is wel een indruk te zien van eerder geschreven en gewiste teksten, maar (nog) niet storend.

Hi Sandra, Bedankt voor je mooie review. Heel duidelijk hoe je overzichtelijk de plus- en minpunten hebt benoemd. Mooi om te lezen dat je achter onze missie staat en je het schrijven als prettig ervaart. Als minpunt geef je aan dat de penhouder direct los liet, dat is jammer. Ik kan je een nieuwe penlus sturen. Graag ontvang ik je naam en adresgegevens per e-mail via [email protected] zodat ik je deze kan opsturen. Voor het uitwissen moet je de tekst even laten indrogen, anders krijg je vlekken. Deze vlekken kun je wel makkelijk met onze schoonmaakspray ook verwijderen. Ik kan mezelf voorstellen dat misschien je voorkeur naar het wisdoekje uit gaat ipv het sponsje. We merken dat er een team wisdoekje en een team sponsje is. Ik ben zelf ook meer team wisdoekje ;-) Mocht je vragen hebben over het gebruik, stel ze gerust. Op onze website kun je leuke tips in onze blogs vinden! Groetjes, Natalie - Correctbook

Prima service, snel geleverd

Snelle levering. Prima service

Handig

Werkt goed voor mij. Meer overzicht en minder papier. Soms is uitvegen een puntje

Top product en levering !

Volgende dag al geleverd in weinig verpakkings materiaal!

Hi Cathelijne, Wat fijn dat je tevreden bent met onze levering. Veel plezier van je Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Correcte bestelling

Snel, adequaat en goed verpakt kwam mijn bestelling correctaan.

Hi Bas, Zo horen we het graag! Veel plezier van je Correctbook. Groetjes, Natalie - Correctbook

Erg blij mee

Heel handig! Ik zou wel een wat dunnere pen nog willen..

Hi Elham, Onze dunste fineliner is de 0,6 mm fineliner. Er is geen dunnere variant helaas. Veel plezier van het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Ideaal!

Ben al jaren blij met m’n book. Was totaal versleten en overal vastgeplakt. Nu een linnen hardcover, zo fijn, stevig en mooi om te zien.

Hi Trudi, Wat super dat je lang gebruik hebt gemaakt van je oude Correctbook. Dat horen we natuurlijk heel graag. Leuk dat je nu voor de linnen hardcover bent gegaan. Wij van Correctbook zijn ook fan van de linnen varianten! Groetjes, Natalie - Correctbook

Een super uitvinding! Weg met alle losse boekjes, dit is zoveel handiger. De uitbreiding met andere pagina’s is ook erg handig.

Goedemiddag, Wat super dat je gebruik maakt van de uitbreiding van meerdere pagina's. We willen een zo modulair mogelijk boekje aanbieden zodat je makkelijk je eigen boekje kan samenstellen. Veel plezier met het gebruik ervan! Groetjes, Natalie - Correctbook

Heerlijk blijven schrijven zonder verspilling

Ik gebruik correctbook notitieblok en pennen op mijn werk in de zorg, wat ideaal is om snel een aantekening te maken, maar ook gevoelige informatie direct te kunnen wissen en niet met 10 verschillende kladblaadjes in je doktersjas rond te lopen. De app gebruik ik voor aantekeningen van bijv. Onderwijs op te slaan.

Hi Linda, Ik kan me voorstellen dat Correctbook ideaal in de zorg is met het uitwissen van persoonlijke informatie. Super om te horen dat je hier zo blij mee bent. Ik wens je veel plezier verder met het gebruik van Correctbook. Spread the word! Groetjes, Natalie - Correctbook

Receptkaarten

Al mijn favoriete recepten in een boekje geschreven, erg blij mee, bladen zijn handig ingedeeld.

Hi Ellen, Wat leuk dat je Correctbook gebruikt voor je recepten. Wist je ook dat we speciale recepten pagina's hebben die je kan toevoegen aan je Correctbook. https://www.correctbook.com/nl/set-extra-pagina-s. We denken goed mee met de wensen van de klant en welke behoefte ze hebben in het type blad. Geef het vooral aan als je een idee hebt! Groetjes, Natalie - Correctbook

Duurzaam!

Ideaal dat ik ook alleen een omslag kan kopen, heel duurzaam waar ik heel blij van word.

Hi Wilma, Ideaal he. En het leuke is dat we onze omslagen blijven vernieuwen dus elke keer kan je weer een andere omslag nemen. Veel plezier van het gebruik van je Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Verrast

Mijn vrouw en dochter hadden er al 1 en dacht eerst niks voor mij. Had alleen een vervelende ervaring dit jaar en moest naar ziekenhuis. Hier mocht ik die van mijn dochter lenen en moest zeggen had er veel gebruik van gemaakt. Na die ervaring en weer te zijn ontslagen uit ziekenhuis, heb ik zelf 1 besteld met wat ik nodig had en maak er nog steeds goed gebruik van. Enige puntje en das misschien ook wat veel gevraagd is in de app iets van een jpg naar word converter. Nu probeer ik versies online daarvan uit. Dus bovenal verrast hoe makkelijk het kan zijn en daarnaast zeker ook dat je ook iets voor een goed doel maakt het zeker een aanrader om deze correctbook te nemen i.p.v. de immitaties. Keep up the good work.

Hi Frank, Ik kan mezelf voorstellen dat wanneer je echt Correctbook gebruikt je pas het gemak ervaart van het uitwissen en het schrijven op gelamineerd papier. Super leuk om te horen dat je er nu nog steeds gebruik van maakt! We zijn onze app nog verder aan het door ontwikkelen en hopen meer te kunnen. Zoals wat je aangeeft het bestand type te veranderen of om een geschreven tekst naar digitaal om te zetten. Via de nieuwsbrief maken wij al onze nieuwe updates bekend, vanuit daar kun je ons altijd volgen. En wat mooi je compliment. Correctbook is ook echt ontstaan vanuit de wens om ergens anders op de wereld kinderen te kunnen helpen. Waar de voorzieningen een stuk beperkter zijn als bij ons. Ik wens je nog veel schrijfplezier toe in Correctbook en het allerbeste! Groetjes, Natalie - Correctbook

Over de klantensevice: We hadden per ongeluk de verkeerde bestelling ontvangen (verkeerde adres sticker op de doos, dan kan dat gebeuren). Direct contact opgenomen via WhatsApp en het is keurignetjes opgelost. Ik was bang dat het cadeautje (want dat was het) te laat zou zijn, maar ze hebben het direct dezelfde dag nog verstuurd en kreeg keurig de t&t code via WhatsApp. Volgende dag was de juiste bestelling alweer binnen met een net excuseskaartje voor de verkeerde bestelling. Over het product: heb het zelf niet gebruikt, enkel ingepakt, maar het ziet eruit en voelt als degelijk materiaal. Denk dat de ontvanger heel blij gaat zijn.

Prima product.

De schriften heb ik al jaren. Af en toe moet je wel nieuwe pennen kopen.

Snelle levering en mooie producten

Hi Simone, Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad op onze webshop. Veel plezier van je items! Groetjes, Natalie - Correctbook

100% TOP

Ik had al het A5 boekje, nu de A6 gewoon omdat ik dat ook handig vind, een kleiner formaatje erbij! Ik heb gekozen voor de special edition botanical en hij is LEUK!!! Ben er erg blij mee, ook alle kleuren pennen besteld, nice! En het geeft een heel goed gevoel dat je geen bloknoten papier meer verspild en dat je een heel goed doel steunt. Echt wel. En hoge kwaliteit. Ik zou zeggen: allemaal gewoon DOEN.

Hi Anouk, Wat een mooie review heb je voor ons geschreven. Echt een pleidooi voor het tegengaan van papierverspilling en het gemak van het schrijven in onze Correctbook. Super leuk dat je de A6 Botanical Edition hebt gekozen. Onze laatste aanwinst zijn de losse covers. Deze kan je tegenwoordig los bestellen zodat je jouw Correctbook helemaal kan samenstellen met de verschillende losse bladen. Veel plezier van jouw Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Super handig

Voor als je veel dingen noteert, is dit heel handig. Ik maak to do lijstjes erin als je alles hebt gedaan dan veeg je het zo weg en kan je weer nieuwe to do lijstjes maken. Ik wil niks anders meer!

Hi Stephanie, Er werkt niets zo fijn als een to-lijstje maken en het vervolgens weer wegvegen. Fijn om te horen dat je niets anders meer wilt. Wij van Correctbook sluiten daar helemaal bij aan! Veel plezier met het gebruik ervan! Groetjes, Natalie - Correctbook

Fijn en handig

Prettige manier om aantekeningen te maken of te gebruiken als to do list. Overzichtelijk en makkelijk schoon te maken.

Hi M., Wat fijn om te horen dat je Correctbook prettig in het gebruik vindt en ook gebruikt voor je to-do's. Veel plezier ervan! Groetjes, Natalie - Correctbook

Superbook!

Ik heb al meerdere boekjes besteld. Ik werk in de zorg, echt superhandig om snel vanalles op te schrijven. Altijd bij me in mijn jasje en geen losse briefjes meer.

Hi Femke, Dat geeft zeker meer overzicht als je geen losse briefjes meer hebt. Super dat je al meerdere boekjes hebt besteld. Veel plezier met het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

fijne set stiften

stiften en boek passen perfect bij elkaar. Schrijft erg fijn. Bespaart veel papier.

Hi Hans, Je bespaart enorm veel papier door Correctbook te gebruiken. Wist je dat de omslagen en de inhoud ook makkelijk te verwisselen zijn! Correctbook is hierin geheel modulair. Veel plezier met het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Mooi product en snel geleverd

Om notities te maken bijv. aan de telefoon en onderweg is een Bambook met pen heel handig gebleken, want daarna weer te wissen. Ook handig voor kinderen! En natuurlijk is het fantastisch dat een deel van de opbrengst wordt gebruikt om het analfabetisme te bestrijden.

Hi Dick, Wat fijn dat je onderweg aan de telefoon veel notities kan maken. Mooi om te horen dat je graag bijdraagt aan onze missie. Deze verschilt met de missie van Bambook ;-) Ik snap je verwarring! Groetjes, Natalie - Correctbook

Werkt prima

Ik kan mijn info niteren, delen en bewaren. Heel prettig.

Hi Marja, Wat goed om te horen dat je de app met veel plezier gebruikt. Veel plezier van je Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Stationsplein 45 Unit E1.174.1

3013AK Rotterdam

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.