Geweldig in gebruik, voor jong en oud

Drie exemplaren gekocht voor mijzelf en twee kinderen. We hebben allemaal op onze eigen manier veel plezier van de Correctbook met toebehoren. Ik gebruik het voor mijn werk, mijn kinderen voor school en om lekker in te tekenen en leren schrijven. Het vezeldoekje werkt droog minder goed dan verwacht, maar het boekje, pen en spons werken prima.

Geweldige uitvinding

Ik heb nu twee correctbooks in gebruik. Ik ben er zo blij mee! Nooit meer rondslingerende losse papiertjes met to-do lijstjes en aantekeningen.

Snel geleverd, pennen in goed staat ontvangen.

Prima producten

Gebruik correctbook al een tijdje en ben er super tevreden over.

Behulpzame medewerkers

envoi super rapide !

merci - rien à dire. concept génial.

perfect product en spaart de wereld

fijn product en tegelijkertijd help je ook een kind aan materiaal voor school. iets wat iedereen zou moeten doen!

Amazing!

Such a great idea for an important mission!

Handig, makkelijk

Mooi notitieboek, ik heb A5 mix pack besteld, met stiften en schoonmaaksetje erbij. Keurig geleverd en gelijk uitgeprobeerd. De notities kun je heel makkelijk verwijderen met de gum op de stift of het doekje.

Al maandenlang schrijfplezier!

Bijna een jaar geleden heb ik het Correctbook, de pen, een navulstation en een schoonmaakset cadeau gekregen. Wát een uitvinding is dit! Geen losse schriftjes en notitieboekjes meer die na een paar weken al vol zijn en de kliko in kunnen. Al met al ben ik zeer tevreden met de spullen van Correctbook. Helaas is mijn pen enige tijd geleden gaan lekken. Dit probleem is aangekaart en Correctbook gaat het oplossen! Niets anders dan lof over de producten én over de service!

Levering bij verkeerde adres

Eerst gaf ik mijn eigen adres op. Daarna klikte ik het vinkje ‘factuur en bezorg adres zijn hetzelfde’ uit en vulde ik het adres is van de krijger can het cadeau en toen ‘adres updaten’. Maar na het bestellen kreeg ik het alsnog zélf thuisbezorgd. Hierdoor heb ik weer +-7 euro moeten spenderen om het zelf alsnog naar mijn zus te sturen. Graag aandacht voor deze functionaliteit

Super uitvinding, geweldig in gebruik

Door in een correctbook te werken hoeft er geen papier meer weggegooid te worden. Ikzelf houd ervan als dingen netjes zijn opgeschreven, dus wanneer ik een fout maak op papier, is mijn bladzijde vaak al 'verpest'. Nu met Correctbook niet meer! Simpel even weghalen en opnieuw beginnen. De softcover is wel na een half jaar goed versleten, hopelijk gaat de kaft van de hardcover langer mee. Heel erg tevreden met dit product!

Ideaal voor to-do lijstjes

Normaal gesproken verspil ik elke dag wel een paar bladzijden aan to-lijstes, boodschappen lijstjes en reminders maar gebruik nu al 1 jaar een correctbook en heb geen nieuw schrift meer hoeven te kopen. Vandaar dat ik ze nu ook als cadeaus voor vrienden koop:)

Voldoet precies aan de verwachting die ik ervan had!

Prachtig idee; strijd tegen analfabetisme op deze manier!

Én een prachtig sociaal initiatief Én een duurzame papiersparende oplossing Én goede archivering via app. Én (architect zijnde) uitstekende schetsmogelijkheden door makkelijke corrigeren

Reuze handig!

Mooi product, handig in gebruik, snel geleverd en voor dat geld nog een goed doel dienend ook!

Heldere site, snelle service, mooi doel!

Heldere en duidelijke site, Sneek service, mooi doel!

Handige producten

Kaartjes, A6 en A5 boekje zijn handig. Ik twijfel hoelang de pen meegaat tot inkt ervan op is, voor nu alles heel handig.

Prima besteld en snel geleverd

Ik gebruik nu correctbook voor al mijn colleges en notities.

Fijn om mee te schrijven. Super handig om al je notities te ordenen doorsat je de bladen kan verllplaatsen. fijn om niet continu nieuwe schriftjes en pennen te moeten vinden voor ieder nieuw vak. Doordat de pen aan het boekje zit hoef ik nooit meer te zoeken. Ik gebruik hem nu voor mijn agenda, notities en al mijn colleges. Enige minpuntje is dat het schoonmaken van het hele schrift na 3 maanden gebruik voor een vak best een werkje is. maar met de recent aangekochte sponsjes gaat dat al een stuk sneller.

Heel fijn om in te schrijven

Erg fijn dat je weg kan halen als je wat verkeerds heb geschreven

Geniaal

Mijn werkboekje. Heerlijk ipv gele memootjes overal haha

Heel fijn zo’n notitieboek

Eindelijk van de papieren lijstjes af. Heerlijk om iets te kunnen wegvegen als het afgehandeld is

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

Bestelling was binnen 2 dagen binnen. In eerste instantie met één verkeerd product maar dat werd direct, netjes opgelost.

RUBBISH !!!

Overpriced Expensive Rubbish . The service is a disgrace . I received my order with items damaged . Customer Service could not even be bothered to respond . Do not waste your time or money . If you want to help a child , donate directly UNICEF or Save the Children !!! Te duur dure rotzooi. De service is een schande. Ik heb mijn bestelling met beschadigde artikelen ontvangen. Klantenservice kon niet eens de moeite nemen om te reageren. Verspil geen tijd of geld. Als je een kind wilt helpen, doneer dan rechtstreeks UNICEF of Save the Children !!!

Hi Mikey, Wat vervelend dat je beschadigde producten hebt ontvangen. Ik heb je mailtje gestuurd zodat we samen kunnen kijken naar een geschikte oplossing. Met vriendelijke groet, Daisy

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die zich inzet tegen wereldwijd analfabetisme. Door de aankoop van een Correctbook stuur je hetzelfde oneindig uitwisbare schrijfmateriaal aan kinderen in ontwikkelingsgebieden. Voor ieder verkocht Correctbook, kan een kind uit ontwikkelingsgebieden drie maanden lang schrijven. Ieder kind schrijft uiteindelijk minimaal vier jaar.