Erg blij met Correctbook.

Inmiddels gebruik ik Correctbook ruim 2 jaar. Het bevalt mij heel goed. Een nadeel vind ik dat als je aan het schrijven bent en even niet schrijft gelijk de dop op de stift moet anders droogt hij uit en duurt het even voor hij het weer doet. Een ander nadeel is, als hetgeen je geschreven hebt een week duurt voordat je het wegveegt je de tekst vaag blijft zien. Verder ben ik er blij en zou niet zonder willen. Het heeft mij enorm veel kladblokken bespaart!!

Hi Peter, Dankjewel voor je review. Heel leuk om te lezen dat je door het gebruik van Correctbook al veel kladblokken hebt bespaard. Het klopt inderdaad dat de dop snel op de pen gedaan moet worden. De inkt droogt snel op het papier en om deze reden kan de inkt snel indrogen in de pen. Helaas is dit iets waar je jezelf continue aan moet herinneren. Een tip om je pagina nog grondiger schoon te maken is om een schoonmaakspray te gebruiken. Je pagina is dan weer als nieuw! Veel plezier met het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Makkelijk te vervangen

Ik had een tijd geleden een Correctbook gekocht en heb daar veel te veel papier enzo tussen gedaan en doordat hij zo dik werd en constant in en uit de tas ging, raakte de omslag kapot. Een nieuwe omslag besteld en erom heen gedaan. Super easy. En een nieuw kleurtje was ook leuk!

Hi Marc, Dankjewel voor je review en super om te horen dat je een nieuwe omslag besteld hebt. Het binnenwerk en de omslagen zijn allemaal vervangbaar. Zo kan je inderdaad zelf helemaal bepalen hoe je je Correctbook wilt en makkelijk 1 onderdeel vervangen. Ik wens je veel plezier met het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Handig

Ik gebruik het Correctbook nu enige maanden en ben zeer enthousiast. Het schrijft heel licht en veegt niet uit, terwijl je schrijft. Het is gelijk droog. Nadat ik de aantekeningen heb verwerkt kunnen ze heel gemakkelijk weer worden verwijderd, mede door het handige doekje.

Hi Anja, Wat goed om te horen dat je enthousiast bent over het gebruik van Correctbook. Veel schrijfplezier gewenst en bedankt voor jouw mooie review! Groetjes, Natalie - Correctbook

Handig, duurzaam en daarnaast een prachtig initiatief

Bij ons op het werk is het zelfs onderdeel van het 'on board' pakket voor nieuwe collega's geworden

Hi Simone, Wat goed dat Correctbook een onderdeel is van het on board pakket. Zo begin je je nieuwe baan met veel gemak en plezier. Groetjes, Natalie - Correctbook

Fijne materialen en een goede webshop

Van een zakelijke relatie kreeg ik een Correctbook. Schrijven van notities en todo-lijsten met een pen is minder afleidend dan electronisch, vooral in een meeting. Maar TODO lijsten op papier zijn lastig omdat je vaak enkele resterende punten moet overnemen in een nieuwe lijst. Daarin is Correctbook fantastisch. Recent wat pennen in verschillende kleuren bijbesteld via de webshop. Deze werden vlot geleverd en met de juiste factuur.

Hi Freek, We worden blij van jouw review. Heel leuk om te horen dat het gebruik je bevalt en hopelijk inspireert dit ook weer anderen in jouw omgeving om een Correctbook te proberen. Bedankt voor je review en veel plezier met het gebruik ervan! Groetjes, Natalie - Correctbook

Goed!

Hele fijne kaartjes. Ik had er 5000 besteld om uit te delen. Er waren 'maar' 4 kaartjes gebogen aangekomen.

Hi Noortje, Dankjewel voor je leuke review! Wat leuk om te horen dat je 5000 flash cards hebt besteld en hiermee een mooie bijdrage levert. Hopelijk is het gelukt om de 4 kaartjes weer terug te buigen, anders kun je altijd contact met ons opnemen! Deel vooral met ons hoe iedereen de flash cards gebruikt. Wij vinden dit intern erg leuk om te horen! Groetjes, Natalie - Correctbook

Prima!!

Doet wat het beloofd een ziet er leuk uit.

Super handig

Super handig

Heel goed alternatief voor papier

Uitvegen soms lastig na een tijdje Vorige week paar extra’s besteld, kwam in een veel te grote doos. Ook besparen op verpakking draagt bij aan het milieu!

Hi Marjan, Dankjewel voor je review. Ik ga per e-mail contact met je opnemen voor een foto van de verpakking. In principe zou de verpakking namelijk passend moeten zijn met datgene wat je besteld. Na enige tijd gebruik te maken van je Correctbook raden wij aan om de schoonmaakset met de bijbehorende spray te gebruiken voor je pagina's. Het wisdoekje kun je in de wasmachine wassen. Meer hierover lees je op onze website: https://www.correctbook.com/nl/correctbook-schoonmaakset. Groetjes, Natalie - Correctbook

Heel handig, goed voor mens, dier en milieu

Ik gebruik het boekje voor mijn to-do-lijstjes voor mijn opdrachten. De app werkt ook prima, zodat wanneer je je vel weer hebt leeg gemaakt, toch een back-up hebt op je mobiel. Ik heb hem nog maar kort, maar ga hem ook voor bridge scores gebruiken. Fijn dat je de blaadjes ook makkelijk uit de spiraal kan halen zodat je alleen je vel en stift hoeft mee te nemen. Het idee erachter vind ik ook heel mooi.

Hi Marleen, Goed idee om je Correctbook te gebruiken voor je bridge scores. Jouw Correctbook kun je helemaal naar jouw wens samen stellen met de verschillende bladen die wij aanbieden. Veel plezier met het gebruik van Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Wat een uitvinding! Werkt top en bespaart zoveel papier

Hi Dianne, Wat leuk om te horen dat je Correctbook fijn in het gebruik vindt. We willen je bedanken voor je bijdrage aan onze missie! Groetjes, Natalie - Correctbook

Brilliant concept. Many uses

The ordering process is simple and easy

Nuttig en handig

Geen verspilling van papier. Handig voor winkellijstjes en bvb afspraken. Uitvegen en terug gebruiken. Geen notablokjes of blaadjes meer nodig.

Hi Rita, Wat leuk om te horen dat je Correctbook gebruikt voor je winkellijstjes en afspraken. We willen je bedanken voor je bijdrage aan onze missie! Groetjes, Natalie - Correctbook

Snel met een prima service met een goed doel

Prima webwinkel met een goed doel voor ogen.

Hi, Bedankt voor jouw mooie review! Groetjes, Natalie - Correctbook

Fijne flashcards en schriften

Ik gebruik de flashcards om te leren en de agenda en notebook voor planning en korte lijsten. Heel fijn, handig uit te wissen en de pen gaat lang mee. Gebruik wel de hervulling voordat de pen uitdroogt, anders werkt het niet meer

Hi Jente, Wat mooi dat je de flashcards gebruikt om te leren en bedankt voor jouw tip! Veel plezier met het verder gebruiken ervan. Groetjes, Natalie - Correctbook

Handig en duurzaam!

Ik gebruik het correctboek met bijbehorende stiften elke dag voor mijn to-do lijst!

Hi Lieke, Fijn he, dat uitwissen van de taken die je al hebt afgerond. Veel plezier met het gebruik van Correctbook. Groetjes, Natalie - Correctbook

Schrijft fijn, handig systeem

Mijn 1e correctbook heb ik nu zo'n 1,5 jaar en nu een A5 erbij gekocht voor op reis (werk). Tevens de reinigingsset. Ik maak waar nodig foto's van mijn notities met Lens-app en bewaar deze. Dat werkt goed. Het enige nadeel vind ik dat het schoonmaken toch echt even werk is en mij niet lukt zonder vieze handen en gebruik van een meerdere vellen keukenpapier.

Hi Odyle, Wat leuk om te horen dat je je eerste Correctbook hebt gekocht en deze voor werk voornamelijk gebruikt. Ik heb even je bestelling erbij gepakt en als het goed is heb je zowel bij de Correctbook A5 en het schoonmaakset ons wisdoekje gekregen. Hiermee haal je makkelijk de tekst weg en heb je geen keukenpapier nodig. Na verloop van tijd kun je het wisdoekje wassen zodat je geen vlekken krijgt. Mocht je geen wisdoekje hebben ontvangen dan verneem ik dit graag zodat ik deze alsnog naar je kan versturen. Als je de wisdoekjes wel hebt ontvangen kun je over het gebruik meer lezen via de volgende link: https://www.correctbook.com/be/correctbook-schoonmaakset. Veel plezier met het gebruik van jouw Correctbook! Groetjes, Natalie - Correctbook

Besteld en op tijdgeleverd

Kan vinden wat ik zoek.

Hi Bonnie, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service. We willen je bedanken voor je bijdrage aan onze missie! Groetjes, Eva - Correctbook

Top product en supersnelle levering!

Handig

Hi, Bedankt voor je positieve review over ons product en onze service, daar worden we blij van! We wensen je nog veel schrijfplezier toe :) Groetjes, Eva - Correctbook

Superhandig, mooi

In mijn drukke baan werk ik met too do lijstjes, nu poet ik weg wat gedaan is, werkt heel fijn, door de tabbladen heb ik het slim ingedeeld in werkplanning, too do, dossiers, overleg en projecten. De dossiers kunnen wat langer staan maareenmaals afgehandeld erg fijn dat ze met een vochtig doekje weggepoetst kunnen worden. Correct ook heeft bij mij voor overzicht, ik heb al vele collega's die mij zijn gevolgd en er ook blij mee zijn

Hi Jannie, Wat leuk om te horen dat je zelf zo enthousiast bent over je Correctbook producten én je je collega's aansteekt met je enthousiasme! :) We wensen je nog heel veel en lang plezier met je aankopen en willen je bedanken voor het steunen van onze missie. Groetjes, Eva - Correctbook

Was al bekend met correctbook door mijn werk en heb nu zelf wat accessoires aangeschaft. Omdat ik mijzelf heb voor genomen om het vaker te gaan gebruiken. Bewuster omgaan met het milieu!

Hi Charissa, Super om te horen dat je bewustere keuzes maakt voor het milieu en dit linkt aan Correctbook. Dat is iets wat wij zelf ook heel erg belangrijk vinden. Naast de missie, staat milieu voor ons hoog in het vaandel. Bedankt voor jouw bijdrage hieraan en we wensen je heel veel plezier met je Correctbook producten :) Groetjes, Eva - Correctbook

Alles geleverd in 1 keer en snel

Hi Hans, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over de levering! We hopen op net zo veel tevredenheid over de producten zelf :) Bedankt voor de positieve review en je bijdrage aan onze missie. Groetjes, Eva - Correctbook

Fantastisch product, snelle en goede service

Een gemelde manco en beschadiging aan een blad werd heel snel opgelost. De volgende dag lagen de producten al in de bus. Handig product.

Hi Marga, Fijn dat we het probleem samen hebben kunnen oplossen. Bedankt voor je begrip en geduld en we wensen je veel plezier met je producten! Groetjes, Eva - Correctbook

Prima product

Tevreden met mijn aankoop, goede service en kwaliteit

Hi Marie, Drie complimenten in één, dat is fantastisch! We wensen je nog veel schrijfplezier toe. Groetjes, Eva - Correctbook

Schitterend initiatief dat alle steun verdient.

Het is een erg handig hulpmiddel bij het vastleggen van notities. Het bespaart veel papier en het gebruik geeft me het gevoel dat ik een bijdrage lever aan hulp aan ontwikkelingslanden en zorg voor het milieu. En dat is voor mij een goed gevoel.

Hi Jan, Wat super positief, we zijn blij om je enthousiasme te lezen! Je draagt ook daadwerkelijk je steentje bij aan onze missie, dat is niet alleen je gevoel ;) Bedankt voor alle support en we wensen je nog veel plezier met je Correctbook producten! Groetjes, Eva - Correctbook

Bedrijfsgegevens

Stationsplein 45 Unit E1.174.1

3013AK Rotterdam

[email protected]

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.