Geweldig product. Geweldige service

Wat is dit een geweldig product voor iemand zo als ik. Iemand die graag lijstjes maakt, zodat de dingen die ik dan op schrijf om ze te onthouden uit me hoofd zijn. En als ik het dan gedaan had of er klaar mee was, dan gooide ik vroeger de lijstjes weer weg. Eigenlijk zonde van al dat papier. Nu wis ik het uit in me notebook/to do list en gooi ik het lijstje uit de app. En dat het ook een goed doel is voor die scholen in Afrika is een geweldig iniatief. Ook de service toen ik een vraag er over had en belde was erg goed. Maar koop er ook zo een schoonmaakset bij. Echt een groot verschil.

Hi Nanna, Wat een complimenten, bedankt daarvoor! Fijn dat je zo graag gebruik maakt van je Correctbook, enthousiast wordt van het steunen van de missie en blij bent met de service. Mooiere woorden hadden we ons niet kunnen wensen :) Groetjes, Eva - Correctbook

Geweldige oplossing.

Wat goed om papier verspilling tegen te gaan. Heel blij met mijn correctbook.

Hi Kaatje, Bedankt voor je aanbeveling en we wensen je nog veel plezier met je Correctbook! Groetjes, Eva - Correctbook

Ik vind het een mooi product. Je kan zelf je book samenstellen zoals jij het nodig hebt of handig vind. Geen pagina’s meer die je niet gebruikt. Gegevens die je verzameld hebt zijn weer uit te wissen. Daarbij help je met het kopen van deze producten kinderen naar school te gaan.

Hi Miranda, Superleuk om te horen dat je de modulariteit van onze Correctbooks hebt ontdekt en dat het zo goed bevalt! Je bijdrage aan onze missie waarderen we ook heel erg en we wensen je nog veel schrijfplezier toe :) Groetjes, Eva - Correctbook

Heel handig

Eerst moest ik eraan wennen, maar Wil niet meer zonder!

Hi Lara, Hoewel 'Correctbook papier' aardig in de buurt komt van normaal papier, is het natuurlijk wel anders. Des te leuker is het dan voor ons om te horen dat je helemaal om bent en niet meer zonder wil! We wensen je nog heel lang plezier van je Correctbook en willen je bedanken voor het bijdragen aan onze missie :) Groetjes, Eva - Correctbook

Prima product. Duidelijk, makkelijk.

Hi Ben, Bedankt voor je positieve review en aanbeveling van ons product. We wensen je nog lang plezier van je Correctbook :) Groetjes, Eva - Correctbook

Snel geleverd en handig product

Snel geleverd en bestelde producten zijn handig in gebruik (correctbook, los bestelde bladen, pennen)

Hi Paulien, Leuk dat je enthousiast bent over ons 'Unbind & Click' systeem door het toevoegen van losse bladen. Hiermee gaat je Correctbook lekker lang mee en richt je je boek helemaal naar eigen wens in! Groetjes, Eva - Correctbook

Goede kwaliteit

Gebruik mijn correctbook al jaren en heb er nu een cadeau gedaan. Zeker met een app om pagina’s op te slaan is het enorm handig.

Een trouwe gebruiker van Correctbook én een ander hier ook blij mee maken, dat zijn mooie complimenten! Bedankt voor het steunen van onze missie en zo samen schrijven toegankelijk maken voor iedereen op de hele wereld :) Groetjes, Eva - Correctbook

Top snelle levering

Positief

Hi Nicole, Kort maar krachtig, leuk om te horen! Bedankt voor je bijdrage aan onze missie en veel plezier met je producten. Groetjes, Eva - Correctbook

Handige book en een super service

Een mooi formaat lay out ziet er prima uit. Ik had nog vragen voor de klantenservice en het werd via WhatsApp snel en goed geregeld. Top service. De verzending was ook echt vandaag besteld morgen in huis. Ik ben helemaal verrast.

Hi Amy, Super dat je een van onze nieuwste ontwikkelingen hebt ontdekt; de Whatsapp knop! We beantwoorden hier al je vragen zo snel mogelijk en het is heel erg makkelijk om korte vragen snel te stellen. Verder geven we de complimenten voor de snelle verzending graag door aan onze collega's in Den Bosch die de bestellingen razensnel voor je klaarmaken en verzenden. Bedankt voor je review en veel plezier met je Correctbook producten :) Groetjes, Eva - Correctbook

Prima werkdocument

Ik gebruik dit dagelijks op mijn werk. Het is enkel jammer dat de app niet automatisch synchroniseert met een map op mijn pc.

Hi Katleen, Leuk om te horen dat je dagelijks gebruikmaakt van je Correctbook én onze app. We nemen je feedback graag mee in de verdere ontwikkeling van de app en wie weet zie je dit terug in een update in de toekomst! Groetjes, Eva - Correctbook

Zorgvuldigheid op alle gebieden

Mooi product, mooi verpakt en mooie missie.

Hi Peggy, Bedankt voor je positieve review, daar worden we blij van! We wensen je nog heel veel plezier met je Correctbook producten :) Groetjes, Eva - Correctbook

Hi David, Bedankt voor je kort maar krachtige review! Dubbel perfect, dat is nog eens een mooi compliment ;) We wensen je nog veel plezier met je Correctbook producten. Groetjes, Eva - Correctbook

Goed en snel, maar...

Ik heb inkt en de schoonmaakvloeistof gekocht. Dit werd snel verzonden en ik ben blij dat ik mijn Correctbook nu op de meest duurzame manier kan gebruiken. Wel heb ik een kanttekening bij de schoonmaakvloeistof. Ik had het uit het doosje gehaald en zag zowel op het doosje als op het flesje geen bijzonderheden over het gebruik. Maar omdat het spul tijdens het schoonmaken nogal op mijn longen sloeg, ben ik nog eens gaan zoeken. Toen bleek er een klein wit papiertje in het doosje te zitten met een waarschuwing voor isopropanol. Dat had ik graag eerder geweten. Het lijkt mij in het geval van een schadelijke stof verplicht om een waarschuwing OP het flesje te zetten in plaats van los op een onopvallend briefje. Een gewaarschuwd mens...

Hi Makieke, Bedankt voor je review. Naast complimenten is feedback ook zeker welkom zodat we de verbeterpunten kunnen aanpakken. Ik begrijp je opmerking over de schoonmaakspray helemaal. Zoals je misschien op het briefje in de verpakking ziet moeten we informatie over eventuele bijzondere stoffen die in de spray zitten in allerlei talen vermelden. Dit past helaas niet allemaal op het doosje en op het flesje, vandaar het losse briefje. Op deze manier kunnen we zo volledig mogelijk melden wat er allemaal in de schoonmaakspray zit. We hopen dat onze keuze hierin te begrijpen is en we hopen dat je nog veel plezier hebt van je Correctbook. De tekst in je boekje is gelukkig ook goed te wissen met een droog of iets vochtig wisdoekje, dus dat is misschien een tip! :) Groetjes, Eva - Correctbook

Makkelijk

Snelle en nette bezorging. Bespaard echt veel papier gebruik. Makkelijk in gebruik. Handiger dan digitaal. Geen onnodige opslag van aantekeningen.

Hi Dani, Fijn dat je zo tevreden bent over je Correctbook en zo inderdaad een hele hoop papier bespaard! Bedankt voor je review en je bijdrage aan onze missie :) Groetjes, Eva - Correctbook

Duurzaam en handig

Ik gebruik mijn CorrectBook dagelijks op het werk en ben er heel tevreden over. Een handig en gebruiksvriendelijk systeem zonder afval. De notities die je niet meer nodig hebt, wis je gewoon uit.

Hi Veerle, Wat fijn om te horen dat je dagelijks je Correctbook gebruikt, dat is positief! Bedankt voor je eerlijke review en we wensen je nog veel schrijfplezier toe :) Groetjes, Eva - Correctbook

Fijn schrift

Ik neem het al een jaar lang overal naartoe. Onlangs blanco bladen gekocht zodat ik ook onbeperkt kan schetsen.

Hi Charissa, Super waardevol om een review te krijgen van iemand die al langere tijd met veel plezier een Correctbook gebruikt, bedankt daarvoor! We wensen je nog veel plezier met het gebruiken en eventueel verder uitbreiden van je Correctbook in de toekomst. Groetjes, Eva - Correctbook

Goede kwaliteit, snelle levering.

Eerder bij n iemand anders z on schrift geprobeerd. Veegde dan steeds alles uit. Zag bij de recensies staan dat dit bij deze niet was dus toch maar geprobeerd. Inderdaad veeg je t niet meteen allemaal uit. Zeer tevreden en dat je bijdraagt aan een mooi doel is altijd fijn.

Hi Kim, Fijn om te horen dat je zo positief verrast bent! We willen je bedanken voor het plaatsen van deze review én voor je bijdrage aan onze missie. Samen maken we schrijven toegankelijk voor iedereen op de wereld :) Groetjes, Eva - Correctbook

Ik heb zelf verkeerde product besteld maar kan gewoon omruilen. Zeer aardige klantenservice.

Hi Eveline, Het kan gebeuren dat je een verkeerd product besteld of het niet helemaal aan je verwachting voldoet. We helpen je heel graag verder om de beste oplossing voor je te zoeken. Bedankt voor je compliment, dat wordt gewaardeerd! Groetjes, Eva - Correctbook

Wordt elke dag veel gebruikt

Wordt elke dag gebruikt voor school om te oefenen, aantekeningen te maken en natuurlijk tekeningetjes te maken.

Hi, Dat sluit heel erg mooi aan op onze missie! Fouten maken mag, daar leer je ontzettend veel van. Gelukkig heb je de fouten snel uitgewist en is er plek voor een nieuwe poging. We wensen jullie nog veel plezier met het schrijven, tekenen en wissen in jullie Correctbook :) Groetjes, Eva - Correctbook

Mooi product en goede service, blij mee!

Hi Vera, Bedankt voor je eerlijke review, daar hebben we wat aan! We wensen je veel schrijfplezier toe :) Groetjes, Eva - Correctbook

Quick delivery - easy process to recharge my pen

The prices was competitive compared with other sides, the delivery was quick and so far the recharge process seems to work. Glad to have my pen back.

Hi Jair, We are happy to hear that refilling your pen worked so well. That way you make sure you don't need a new pen and can refill the same pen a few times, nice and sustainable! Thank you for your review and for contributing to our mission: together we make writing accessible to everyone in the world! Kind regards, Eva - Correctbook

Geldige service

Hi Maaike, We doen ons best om naast het ontwikkelen van onze producten ook onze service te blijven verbeteren. We vinden het leuk om contact te hebben met mensen zoals jij zodat we weten wat onze pluspunten zijn maar ook zeker waar onze verbeterpunten liggen. Bedankt voor je review, die steken we weer in onze zak ;) Groetjes, Eva - Correctbook

Hi Kasper, Bedankt voor het delen van je ervaring met Correctbook! We wensen je veel plezier toe met je producten. Groetjes, Eva - Correctbook

Wat een cover!

Prachtige olijfgroene cover voor mijn Correctbook gekocht. Ik had de originele groene cover, maar toen ik de linnen cover voorbij zag komen heb ik deze aangeschaft. Mooi elastiek om de cover. Dikke upgrade voor mijn Correctbook. Ook gelijk de mooie etui aangeschaft voor de extra stiften en het doekje. Mooie duurzame artikelen kopen én een goed doel steunen, prima combinatie, vind ik.

Hi Miranda, Aan jouw mooie woorden over de nieuwe Linnen hebben we niks meer toe te voegen, prachtig is die he? Wat leuk dat je ook enthousiast bent over onze etui, die vinden we zelf ook erg mooi én super handig om al je pennen samen in te bewaren. We wensen je veel schrijfplezier toe en willen je bedanken voor het steunen van onze missie! :) Groetjes, Eva - Correctbook

Prachtig duurzaam product!

We gaan nu de re-fill proberen!

Hi Job, Super dat je je Correctbook collectie gaat uitbreiden, dat is een goed teken! We horen graag van je of deze producten net zo goed bevallen :) Groetjes, Eva - Correctbook

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.