Een hele goede ervaring

Het product was snel verstuurd en voldoet aan de verwachte kwaliteit. Wel is een tip kleinere verpakking tijdens het versturen. Voor 3 pennen had ik een doos van 50 bij 30 bij 5 cm, wat erge verspilling is.

Brengt orde in de chaos, schrijft fijn

Fijne schrijfervaring, handzaam formaat A5 met ringband. Door de mogelijkheid van losse bladzijden kun je het boekje zelf indelen. Bij de week planner vind ik het jammer dat het setje niet per losse week gebruikt kan worden omdat op de achterzijde een nieuwe week begint. Oplossing zou kunnen zijn om ook rechts click mogelijkheid te hebben. Ik gebruik het boekje zowel privé als voor werk. Ook zou ik graag iets hebben om het doekje aan vast te maken, zoiets als bij de pen. Maar goed dat zijn kleine dingen, het belangrijkst is dat ik geen proppen papier meer om me heen verzamel! Veel succes met jullie mooie missie!

Prachtig materiaal, handig én duurzaam. Snelle bezorging!

Ik vind het materiaal van Correctbook zo fijn werken, en een nobel bedrijf. Ik raad dit product aan al mijn vrienden aan :)

Echt geweldig en handig!

Heb mijn correctbook uitgebreid met de weekplanner, to do list, lijntjes "papier", blanco vellen en tabbladen en werkt super. Heb al nieuwe pennen bij moeten bestellen omdat ik ze leegschrijf.

Zeer tevreden!

Ik heb ondertussen reeds twee Correctbooks aangeschaft. De hardcover is iets steviger en dus perfect om mee te nemen. Ik ben zelf linkshandig en heb geen last van vegen, wat ik niet had verwacht!

Voldoet aan verwachting

Ik zie ernaar uit om gebruik te gaan maken van de bestelde materialen. Zo op het eerste oog voldoen ze aan mijn verwachting en ik verwacht dat ik er veelvuldig gebruik kan gaan maken in mijn werk als ambulant thuisbegeleidster

Geweldig artikel

Wij hebben sinds een aantal maanden correctbooks op school voor alle leerkrachten. Iedereen maakt er volop gebruik van, wat natuurlijk veel papier scheelt. Ikzelf heb mijn correctbook al uitgebreid met blanko pagina's, tabbladen en een weekplanner. Zo fijn!

snelle service en mooie producten

zie boven

Ruim assortiment en snelle levering

Enorm goed initiatief! Er is genoeg te kiezen en de werking is perfect, geen papierverspilling meer! En het wordt snel geleverd. Top!

Makkelijk en overzichtelijk

In combinatie met de app is het eigenlijk een prima systeem. Geen papier meer, makkelijk te ordenen en met de accessoires (tabbladen en to do list) ben je prima georganiseerd. Werkt voor mij beter dan een notitieboek.

Handig nooit meer papier kopen om iets op te schrijven. Super blij mee.en is ook nog voor een goed doel. Grt Rosita

Heel goed!

Een fout gemaakt bij mijn bestelling. Super snel opgelost... en snel de gewenste artikelen thuis ontvangen.

Heel prettig om te gebruiken.

Ook heel leuk om cadeau te doen.

Fantastisch product

Ik heb twee Correctbooks besteld voor mijn zusjes, nadat ik er één cadeau had gekregen van een ouder van een leerling. Het werkt ontzettend fijn! Heerlijk om al mijn lijstjes weg te kunnen vegen!

fantastische service

Goede kwaliteit. Eindelijk geen losse kladblokken meer nodig bij mijn werk, maar alles hierop noteren en daarna weer uitvegen. Ik ben er erg blij mee. ook hoe gemakkelijk je pagina's kunt toevoegen om er je persoonlijke correctbook van te maken zoals je die zelf nodig hebt. Mijn kinderen hebben ook een correctbook en maken hier gebruik van op school. Minder verspilling van papier en met de app is alles weer overzichtelijk terug te vinden. ook mooi hoe ik op deze manier mag bijdragen om analfabetisme wereldwijd tegen te gaan. Echt een bedrijf met een missie en een visie die verder gaat dan alleen verkopen van goede producten. Bij de levering ging er iets mis. De klantenservice is hier gelijk achteraan gegaan. Zonder moeite is het probleem opgelost. Vriendelijk en snel. Ik raad echt iedereen Correctbook aan.

Goed product, goed initiatief en super handig!

Heel fijn voor to-do lijsten en snelle notities. Voorheen ging ik super snel door mijn notitieboekjes heen - jammer van al dat papier! Deze gaat voor altijd mee :D heel blij mee! En het doel om analfabetisme te bestrijden vind ik erg nobel en steun ik graag!

Duurzaam, prettig en een goed doel

Ik vind correctboek prettig werken. Extra's zijn voor mij het feit dat het gebruik van correctboek bijdraagt aan het duurzamer maken van mijn leven. Bovendien vind ik het geweldig dat het bijdraagt aan de ontwikkeling van kinderen in gebieden waar schrijfmateriaal niet vanzelfsprekend is.

Heel blij met mijn correctbook.

Ik ben heel blij met mijn correctbook. Door het toevoegen van de extra bladen en tabbladen heb ik een schrijfblok naar mijn wensen. De gratis app beviel mij niet, daarom heb ik een andere app gedownload die wel aan mijn behoeften voldoet. De gekleurde pennen heb ik nog niet besteld, omdat ik las dat deze niet goed gewist kunnen worden. Met de aanschaf hiervan wacht ik dan ook nog tot dit probleem hopelijk opgelost wordt. Maar ik ben zeker heel enthousiast!

Superfijn!!

Ik had al eerder een gelinieerd boekje besteld, nu ook een blanco versie erbij. Goede kwaliteit, mooie kleur kaft. Het kleine notitieboekje is ook praktisch voor mijn boodschappen en to do lijstjes.

Ziet er mooi uit

Kan het nog niet echt beoordelen. Ziet er mooi uit. Levertijd was wel langer dan gedacht. Dat viel wat tegen. Mooie hoeveelheid bladen in het boekje. Voornamelijk voor dit merk gekozen ivm goede doel wat ik er indirect mee steun

Zinvol (en nog leuk ook) product, goede service, mooie missie

Zie boven

Ik hoop dat veel meer mensen dit gaan kopen

Heel mooi materiaal, goed uit te wissen en gezellige kleuren schriften. Heel fijn dat er ook een goed doel aan zit.

Fijn om mee te werken omdat het precies doet wat het belooft.

Goede ervaring.

Helemaal top

Alles klopt, duidelijke website, waarmaken beloofde levertijd, en producten, dus: helemaal top!

Mooi product, snel Verzonden

niet alleen heel praktisch correctbook en de aanvullingen, maar ook snel verzonden en uiteraard de steun voor het goede doel, maakt het helemaal af.

Over Correctbook

Correctbook is een prijswinnende sociale onderneming die zich inzet tegen wereldwijd analfabetisme. Door de aankoop van een Correctbook stuur je hetzelfde oneindig uitwisbare schrijfmateriaal aan kinderen in ontwikkelingsgebieden. Voor ieder verkocht Correctbook, kan een kind uit ontwikkelingsgebieden drie maanden lang schrijven. Ieder kind schrijft uiteindelijk minimaal vier jaar.