Makkelijk en praktisch

Correct ervaar ik als makkelijk en praktisch, doordat ik het zelf heb kunnen samenstellen past het bij mijn gebruik. Enige minpunt is de penhouder aan het boek, ik vind het best een geklungel om de pen elke keer door het elastiek te krijgen. Misschien als de dop puntig/afgerond is, dat het makkelijker gaat.

Duurzaam en handig

Minder papier gebruik handig in gebruik makkelijk mee te nemen

Goed en snel

Snelle, correcte levering.

Leuk product

Ik vind het een leuk product en prima afgeleverd

Goed product

Het is een mooi product, alleen niet alles was even strak afgewerkt. Tabbladen waar de plastic folie niet netjes geplakt is. De werking is prima.

Heel fijn duurzaam alternatief voor memoblaadjes

Wie schrijft die blijft! Maar niet alles wat je schrijft hoeft te blijven. Als ik even een lijstje wil maken of wat aantekeningen, doe ik dat in mijn CorrectBook. Schrijft lekker en wist net zo fijn weer uit. Ik gebruik ook de To Do List, want een taak doorstrepen is fijn, maar uitwissen nog lekkerder!

Super makkelijk

Blij met mijn aankoop

Fan van Correctbook

Had al een scratch die ik gebruik als kladblok en voor onderweg door handzaam formaat. Ik heb een Correctbook op A5 formaat gekregen. Recent schafte ik een Correctbook op A4 formaat aan. [Ik heb voor sommige projecten meer ruimte nodig dan het A5 formaat bood]. Bij de A4 bestelde ik ook de things to do list. Als verbeterpunt zou ik willen opmerken dat de lijntjes wel dichter bij elkaar had gemogen, wat mij betreft. Zo'n 1/3 kleiner zou ik praktischer vinden.

mooi product

We hebben voor secretaress dag verschillende gekleurde notebooks gekocht. Mooi product en fijn dat we een steentje kunnen bijdragen tegen analfabetisme.

Handig, stevig en wist makkelijk en netjes

Correctbook is niet mijn eerste uitwisbare notitieblok. In vergelijking met wat ik ben gewend is het notitieblok stevig vormgegeven. Het is makkelijk om extra pagina's toe te voegen en belangrijk is dat de tekst makkelijk uit te wissen is (zonder vlekken). Ik ben zeer tevreden!!

Mooie producten

Mooie producten die handig in het gebruik zijn. Agenda die je steeds opnieuw kan gebruiken. Door dingen die klaar zijn gelijk te wissen, blijft het overzichtelijk en minder papieren meenemen.

Besteld en snel geleverd, iedereen blij!

Snelle, nette levering

De levering volgde snel op mijn bestelling en werd keurig netjes afgeleverd.

Top producten

Heel erg blij met mijn notebook. Ook ontzettend snel geleverd in een mooi duurzame vepakkimg

Superfijn en milieuvriendelijk

Makkelijk en steeds bij de hand

Great and versatile product, I wish I knew it existed earlier

I (39F) only recently found out about Correctbook and I am loving it. I like the feeling of physically writing down notes. I used my tablet to do that but that could be limiting (is it charged? is the pen charged? etc). With Correctbook I get the feeling of 'pen and paper' by just carrying around the notebook, like I always used to. My routine is to keep notes during the week and transcribe the important things in my permanent notes (OneNote) every Friday. I do not use the app for that because I prefer to do it myself but it's great that it exists. All in all, I highly recommend!

Mooie uitvinding

Zelf heb ik een correctbook van mijn werk gekregen waar ik veel gebruik van maak. Ik heb later mijn vriendin een correctbook cadeau gedaan en zij gebruikt het iedere dag, het scheelt zoveel papier! En met de laatste aankoop, de schoonmaak spray zijn de bladen zo schoon. Wat ook super fijn is is dat je extra bladen of verschillende bladen kan aanschaffen, het gaan van formaat A5 naar A4 of vice versa je kan zoveel met de correctbook echt heel blij mee!!

Lovely idea, simple and helpful.

I bought correctbooks for me, for my boyfriend and for two friends, everybody love them.

eindelijk een nieuwe voorkant voor mijn A4 Correctbook

heb al een tijd een A4 Correctbook om op werk te gebruiken voor notities ed. Die gaat dus meermalen per dag in en uit de tas. De voorkant was hier door niet meer mooi, eigenlijk te goedkoop en stuk voor wat het kost. Nu is er dus eindelijk een losse voorkant te bestellen. Blij mee. Verder mag de helpdesk wel wat minder standaard antwoorden geven op vragen, nu heb je het idee dat je wordt afgescheept. Dus goed product, maar de marketing mag best wat meer klantgericht,

Correcte en snelle levering van een mooi product.

Ben enorm blij met me correctbooks

De a5 is favoriet, a6 de langste overlever, de a4 koop ik wellicht een keer nieuw al het moment juist is. Voor nou ben ik enorm dankbaar met de a5 en heb nieuwe bladzijden bij besteld. Los en in de klapper klap ik ze graag vol. Keep up the good work correctbook. Ik mis de donatie botton op jullie webpage die er eerder was. Groeten Pascal

Met wat geduld goed

De pluspunten: - niet te duur in aanschaf - zelf met losse setjes in allerlei varianten, kaften en tabbladen uit te breiden en in te delen - schrijft lekker - is (na even wachten) vrij precies met het wissertje op de stift te corrigeren - werkt prettig met Lumicolor Correctable (4 kleurenset) - de app lijkt heel aardig te werken, maar nog te weinig kunnen testen. - duurzaam - heel fijn dat kinderen in ontwikkelingsgebieden hiermee geholpen worden. Werkt waarschijnlijk veel beter dan gewoon pen en papier, alleen zullen zij geen mobieltje hebben om oude aantekeningen te bewaren.... De minpunten: - Je moet echt wel even wachten tot alles droog is. Te snel op de volgende pagina verder schrijven geeft "doorslag" op eerdere pagina's. En meteen wissen van een foutje geeft een vlek en vieze wisser. - In een net gekochte oudere versie (Rembrand) liet penhouder direct los; ik hoop dat de nieuwere versie beter blijft zitten. - Sponsje geprobeerd, maar niet enthousiast. Werkt niet precies, smeert meer uit dan dat het wist. - Lees veel kritiek op snel uitdrogende stiften. Dat moet ik nog afwachten. - Er is wel een indruk te zien van eerder geschreven en gewiste teksten, maar (nog) niet storend.

Prima service, snel geleverd

Snelle levering. Prima service

Handig

Werkt goed voor mij. Meer overzicht en minder papier. Soms is uitvegen een puntje

Top product en levering !

Volgende dag al geleverd in weinig verpakkings materiaal!

Schiehavenkade 166

3024 EZ Rotterdam

Over Correctbook

Correctbook is een sociale onderneming die strijdt tegen wereldwijd analfabetisme. Met de aankoop van elk Correctbook voorzien wij kinderen in ontwikkelingsgebieden van ditzelfde uitwisbare schrijfmateriaal.